Παρουσίαση Husqvarna TC 449 2011

Πρόσφατα η Husqvarna προχώρησε στην παρουσίαση του πολυαναμενόμενου motocross μοντέλου της το TC 449.Στο παρελθόν είχαν διαρρεύσει φωτογραφίες και video από το πρωτότυπο μοντέλο που τελικά δεν αποκλίνει καθόλου από αυτό της παραγωγής. Το TC 449 του 2011 είναι μια ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα που εν μέρει δανείζεται πράγματα και ιδέες από την ανάδοχο εταιρία την BMW.

To TC 449 2011.

H Husqvarna με το καινούργιο TC 449 προχώρησε στην κατασκευή μιας μοτοσικλέτας που προσανατολίζεται στην συγκέντρωση των μαζών με καινοτόμες ιδέες στον χώρο του motocross. Χρησιμοποιώντας τον  κινητήρα της BMW με σώμα ψεκασμού 46mm της Keihin, ο πρωτεύον άξονας είναι ενιαίος με τον άξονα του ψαλιδιού προσφέροντας καλύτερη απόκριση του γκαζιού καθώς έτσι δεν απαιτείτε τζόγος στην αλυσίδα όπως ήταν και στο ΒΜW 450X. Το ρεζερβουάρ βρίσκεται κάτω από την σέλα (ιδέα BMW)και το φιλτροκούτι τοποθετήθηκε εκεί που θα έπρεπε να ήταν το ρεζερβουάρ, σε μια προσπάθεια με μετατοπιστεί το βάρος στο κέντρο της μοτοσικλέτας. Για πρώτη φορά σε motocross μοτοσικλέτα η τάπα του ρεζερβουάρ βρίσκεται στο πίσω μέρος της σέλας ενώ η μοτοσικλέτα διαθέτει και μίζα.

Τα κόκκινα πλαστικά του TC 449 αποτελούν ένα κομμάτι.

Μια άλλη καινοτομία στον κινητήρα του TC 449 είναι η τοποθέτηση της καμπάνας πάνω στον στρόφαλο. Επίσης η Husqvarna εφοδίασε την μοτοσικλέτα με δύο χαρτογραφήσεις της ηλεκτρονικής, μια Soft και μια Hard. Επιστρέφοντας από παλιές τεχνολογίες η ιταλογερμανική εταιρία επανέφερε το μοχλικό πάνω από το ψαλίδι Coaxial μειώνοντας τις πιθανότητες να βρίσκει στο έδαφος. Όλα τα παραπάνω συντελούν ώστε το TC 449 να είναι μια νέα ξεχωριστή μοτοσικλέτα στον χώρο του motocross.

Η εξάτμιση είναι της Σλοβένικης Akrapovic, οι αναρτήσεις της Kayaba και από αυτό το πλάνο διακρίνεται το μαύρο ρεζερβουάρ με τις λευκές προεκτάσεις του. Επίσης από εδώ διακρίνεται και η μεγάλη γωνία κλήσης του κινητήρα.

Θυμίζοντας μια παλιά έκδοση του Pro Link το Coaxial της Ηhusqvarna επανέφερε το μοχλικό πάνω από το ψαλίδι.

Ο κινητήρας ανοίκει στο BMW 450X, έχει δεχτεί πολλές μετατρωπές αλλά εξακολουθεί να κατασκευάζεται στην Ταϊβάν.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: TC 449
Τύπος Κινητήρα: 449cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, 4 βαλβίδες DOHC
Διάμετρος και διαδρομή: 98mm x 59.6mm
Συμπίεση: 13.0:1
Επαγωγή: EFI Keihin 46mm σώμα ψεκασμού.
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα; 15T/53T
Εμπρός Ανάρτηση: 48mm ανεστραμμένο Kayaba τηλεσκοπικό με 11.8 inches διαδρομή.
Πίσω Ανάρτηση: Kayaba με ρύθμιση προφόρτησης ελατηρίου, με ρυθμίσεις  επαναφοράς και συμπίεσης.
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων Brembo με 260mm δίσκο
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου Brembo με 240mm δίσκο
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 110/90-19
Μεταξόνιο: 1.490mm
Ύψος σέλας: 963mm
Απόσταση από το έδαφος: 335mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 8,5 λίτρα
Βάρος: 108 κιλά με άδειο ρεζερβουάρ

904 More posts in ΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣ category
Recommended for you
ΤΑ ΝΕΑ MOTOCROSS KTM 2025!

Οι πρώτες εικόνες και πληροφορίες για τα motocross μοντέλα της ΚΤΜ του 2025 διέρρευσαν πρόσφατα...