Master Motocross Cup Ιωάννινα 30/10/11 – Ειδικός Κανονισμός

Στις 30 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί το Master Cup των Ιωαννίνων στην ολοκαίνουργια πίστα που ετοίμασε η Α.Λ.Μ.Σ. Ιωαννίνων. Στον αγώνα υπάρχουν και έπαθλα  για την πρώτη εξάδα(1ος 400 ευρώ,   2os 300 ευρώ,   3os 200 ευρώ,   4os 100 ευρώ,   5os και 6os κράνος και 4 κουτιά λάδι). Το παράβολο της συμμετοχής είναι 50 ευρώ,περισσότερα στον ειδικό κανονισμό. Δωρεάν συμμετοχή για τους συμμετέχοντες με Kawasaki προσφορά του του Auto Moto Kamatsos.

.

.

ΦΙΛΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ MOTOCROSS
ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΙΣΤΑ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΑΚΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
(ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΘΛΑ)
ΚΥΡΙΑΚΗ 30/10/11
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ: Α.Λ.Μ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ :     ΤΣΙΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΜΕΛΗ:         ΚΩΤΣΑΣΑΒΒΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ – ΤΑΣΤΕΜΕΡΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

ΣΤΕΛΕΧΗ
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ:                       Αρλέτος  Θεόδωρος
ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ:                    Σμύρη Πέρσα
ΒΟΗΘΟΣ ΑΛΥΤΑΡΧΗ:    Κασιούμης Χρήστος
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ:                 Κολιού Κατερίνα
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ:       Λαμπρίδης Ανδρέας
ΕΦΟΡΟΣ  ΚΡΙΤΩΝ :           Κολιός Σωκράτης
ΥΠ.ΑΠΟΤΕΛEΣMAΤΩΝ: Σμύρη Πέρσα
ΧΩΡΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ:       Γιαννακούλης Νίκος
ΙΑΤΡΟΣ ΑΓΩΝΑ:               ΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ INTERSALONIKA

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΓΩΝΑ
Η διαρκής γραμματεία θα λειτουργεί από την έναρξη των εγγραφών μέχρι το
Σάββατο  29/10/11 στο τηλέφωνο  6942492433 (Αρλέτος Θεόδωρος) και
Κυριακή  30/10/11  από 08.00 στο χώρο της πίστας.

ΑΡΘΡΟ 1ο
Η ΑΛΜΣ Ιωαννίνων διοργανώνει αγώνα motocross (τύπου Fastcross) στη νέα πίστα που έγινε στο Καστράκι Ιωαννίνων. O αγώνας είναι φιλικός και δεν προσμετρά σε κανένα απο τα προκυρηγμένα πρωταθλήματα η κύπελλα.

Οι Αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με :
1ο Τον  Δικαιοδοτικό  Κώδικα της  Ο.Μ.Ε.
2ο Το    Γενικό   Κανονισμό Αγώνων   Fastcross  της  F.I.M
3ο Το    Γενικό   Κανονισμό Αγώνων  Fastcross  της  Ο.Μ.Ε.
4ο Το    Τεχνικό  Κανονισμό Αγώνων  Fastcross  της  F.I.M.
5ο Τον  Τεχνικό  Κανονισμό Αγώνων  Fastcross  της  Ο.Μ.Ε.
6ο Την  Προκήρυξη Πρωταθλημάτων Κυπέλλων και Επάθλων της Ο.Μ.Ε.
7ο  Τον  Παρόντα Ειδικό Κανονισμό.

AΡΘΡΟ 2ο
ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΜΠΑΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Το μήκος της πίστας είναι  1000 μ. με μέγιστο πλάτος  8 m.  και ελάχιστο 6 μέτρα. Η μπάρα εκκίνησης διαθέτει  20  θέσεις.

ΑΡΘΡΟ 3ο
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ
Στον αγώνα δεν υπάρχει διαχωρισμός των κατηγοριών. Μπορούν να συμμετέχουν μοτοσικλέτες motocross, enduro ανεξαρτήτως κυβισμού.

ΑΡΘΡΟ 4ο
 ΑΓΩΝΕΣ
Οι αγώνες είναι τύπου fastcross και προσμετρούν ως αρ.1. Θα διεξαχθούν  προκριματικοί, ημιτελικοί, μικρός και μεγάλος τελικός. Οι προκριματικοί οι ημιτελικοί και ο μικρός τελικός θα έχουν διάρκεια 10΄+ 1γύρο και ο μεγάλος τελικός 15΄+ 1γύρο. Για να θεωρηθεί ότι ο αναβάτης τερμάτισε πρέπει να καλύψει τα 3/4 της διαδρομής που κάλυψε ο νικητής και να πάρει σημαία τερματισμού μέσα σε πέντε λεπτά από την στιγμή πού τερμάτισε ο νικητής.

ΑΡΘΡΟ 5ο
ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ
Στον αγώνα μπορεί να συμμετάσχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο κάτοχος έγκυρης αγωνιστικής αδείας 2011 ΟΜΕ σύμφωνα με το άρθρο 031.5.1 ΓΚ mοτο cross. Η συμμετοχή κατόχων αγωνιστικών αδειών των κρατών μελών της ΕΕ- BMU γίνεται δεκτή υπό την προϋπόθεση ότι η συμμετοχή του συνοδεύεται από έγκυρη άδεια της  FΜΝ της χώρας τους.

ΑΡΘΡΟ 6ο
ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του οργανωτή έως την Πέμπτη  27/10/11.
Το παράβολο συμμετοχής είναι 50.00 euro

 ΑΡΘΡΟ 7ο
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Ο τεχνικός έλεγχος καθώς και ο έλεγχος εξακρίβωσης θα διεξαχθεί στην πίστα την Κυριακή από τις 08.00 μ.μ. – 09.30 μ.μ. σύμφωνα με το πρόγραμμα. Μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross της ΔΟΜ- ΟΜΕ  ή ο αγωνιζόμενος δεν είναι εφοδιασμένος με άδεια άρθρο 5 ή δεν περάσει από τον έλεγχο εξακρίβωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα αποκλείεται από των αγώνα . Απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού η είσοδος στην πίστα μοτοσικλέτας η οποία δεν έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο. Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να παρουσιάσουν στον τεχνικό έλεγχο το κράνος, του εγκεκριμένου τύπου motocross το οποίο πρέπει να φέρει τον αριθμό συμμετοχής τους.

ΑΡΘΡΟ 8ο
ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Τελικός τεχνικός έλεγχος θα γίνεται στις 3 πρώτες μοτοσικλέτες  στο τέλος του αγώνα  καθώς και σε κάθε άλλη μοτοσικλέτα που τερμάτισε μετά από πρόταση του αλυτάρχη ή του διαιτητή. Οι μοτοσικλέτες θα παραμένουν σε καθεστώς επιτήρησης για 15 λεπτά.

ΑΡΘΡΟ 9ο
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ  ΔΟΚΙΜΕΣ
Απαγορεύεται με ποινή αποκλεισμού η είσοδος των αναβατών στην πίστα εκτός της προβλεπόμενης ώρας και κατόπιν εντολής του αλυτάρχη.

ΑΡΘΡΟ 10ο
ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Σε κάθε σειρά εκκίνησης οι αναβάτες κατατάσσονται ως άρθρο 4.
Από την στιγμή που επέλεξαν μια θέση απαγορεύεται να την αλλάξουν. Οι αναβάτες υποχρεούνται επί ποινή αποκλεισμού να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής 10 λεπτά πριν από την ώρα εκκίνησης κάθε αγώνα. Με την επίδειξη πράσινης σημαίας από τον αλυτάρχη οι αγωνιζόμενοι θέτουν σε λειτουργία τους κινητήρες των μοτοσικλετών τους.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Στο χώρο αναμονής σύμφωνα με το πρόγραμμα.

ΑΡΘΡΟ 11o
ΔΙΑΔΡΟΜΗ –εξωτερική ΒΟΗΘΕΙΑ
Η διαδρομή είναι οριοθετημένη με κορδέλες ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα και τις δοκιμές εάν οι αναβάτες οδηγούν εκτός διαδρομής ή να αποφεύγουν να περάσουν από τα άλματα ή τα άλλα φυσικά ή τεχνητά εμπόδια .
Εξωτερική βοήθεια κατά την διεξαγωγή του αγώνα και των δοκιμών απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 031.11
Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται μόνο στον χώρο των PADDOCKS με σταματημένους τους κινητήρες και να υπάρχει πυροσβεστήρας 6κ.
Ο χώρος που θα προσδιορισθεί για τις ρυθμίσεις θα ανακοινωθεί.

ΑΡΘΡΟ 12ο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Η εκκίνηση γίνεται με τους κινητήρες σε λειτουργία. Ο αλυτάρχης επιδεικνύει πινακίδα με την ένδειξη 15 δευτερόλεπτα αμέσως μετά με πινακίδα 5 δευτερόλεπτα και αμέσως μετά πέφτει η μπάρα εκκίνησης. Στην μπάρα εκκίνησης θα παραβρίσκονται μόνο οι αναβάτες και τα στελέχη του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 13ο
ΑΚΥΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Ο αφέτης θα κηρύξει την εκκίνηση άκυρη με την ένδειξη κόκκινης σημαίας και ο αγώνας θα σταματήσει. Οι αναβάτες πρέπει να επιστρέψουν στο χώρο αναμονής και επανεκκίνηση θα δοθεί αμέσως αρχίζοντας από τα τελευταία 3 λεπτά του προαναφερθέντος 10λέπτου. Η αλλαγή μοτοσικλέτας απαγορεύεται μετά από άκυρη εκκίνηση.

AΡΘΡΟ 14ο
ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ο τερματισμός του αγώνα θα γίνει με καρό σημαία στον πρώτο αναβάτη που έχει συμπληρώσει τον προκαθορισμένο χρόνο του αγώνα.
Οι αναβάτες που περνούν την γραμμή τερματισμού και παίρνουν την σημαία πρέπει να μειώνουν την ταχύτητα τους και να οδηγούνται στο χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης. Η μη τήρηση του κανονισμού επιφέρει αποκλεισμό από τον αγώνα. Η χρονομέτρηση παύει 5 λεπτά μετά την πτώση της σημαίας στον πρώτο αναβάτη.

ΑΡΘΡΟ 15ο
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Τα αποτελέσματα των αγώνων θα ανακοινώνονται στο τέλος κάθε αγώνα και θα αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων.

ΑΡΘΡΟ 16ο
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
Τα παράβολο ένστασης ισούται με το διπλάσιο συμμετοχής και υποβάλλονται:
Α. κατά των αποτελεσμάτων εντός 30 λεπτών μετά την δημοσίευση τους
Β. για τεχνικούς λόγους εντός 15 λεπτών μετά τον τερματισμό του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 17ο
ΑΠΟΝΟΜΗ – ΕΠΑΘΛΑ – ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΘΛΑ
Η απονομή των επάθλων θα γίνει στην πίστα μετά την λήξη των αγώνων εφόσον δεν εκκρεμεί καμία ένσταση.  Απονέμονται κύπελλα  στους 6 πρώτους του μεγάλου τελικού. Οι 4 πρώτοι κυπελλούχοι θα πάρουν και χρηματικά έπαθλα τα οποία θα είναι: 1ος νικητής – 400€, 2ος νικητής 300€,  3ος νικητής 200€ και 4ος νικητής 100€.

ΑΡΘΡΟ 18ο
ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΕΥΘΥΝΗ ΟΔΗΓΩΝ
Με την υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής ο αναβάτης και ο συμμετέχων αποδέχονται ανεπιφύλακτα των παρόντα κανονισμό και ασφαλίζεται για ζημιές προς τρίτους σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα. Επιπλέον όλοι οι συμμετέχοντες αναβάτες είναι ασφαλισμένοι για προσωπικά ατυχήματα σύμφωνα με το αρ.0100.2 Γ.Κ. ΜΧ της ΟΜΕ Υπογράφοντας την δήλωση συμμετοχής ο αγωνιζόμενος και οι ιδιοκτήτες μοτοσικλετών αποδέχονται πως η Ο.Μ.Ε. ο Οργανωτής , οι κριτές και κάθε συμμετέχων στην διοργάνωση του αγώνα δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ατύχημα ή ζημιά συμβεί στους αγωνιζόμενους και της μοτοσικλέτες τους κατά την διάρκεια του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 19ο
ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ
Η οργανωτική επιτροπή,  ή ΟΜΕ, η διοργανώτρια λέσχη, καθώς και οι αναβάτες των αγώνων δεν φέρουν  καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχών ατυχήματα που μπορεί να συμβούν κατά την διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα.
Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συνάψει συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.

4015 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ MICHELIN POWER SLICK MOTOGP™ ΚΑΙ MOTO-E™:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Σταθερές επιδόσεις σε μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες. Τα ελαστικά MICHELIN Power Slick MotoGP...