Παρουσίαση ΚXF250/450 2013

 Μετά τις περσινές σημαντικές αλλαγές που έκανε η Kawasaki στο KXF450, ήρθε το 2013 να τις ολοκληρώσει εξελίσσοντας ακόμα περισσότερο το μεγάλο motocross μοντέλο της παρουσιάζοντας ξανά τεχνολογίες που εφαρμόζονται για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Ριζική αναβάθμιση και στο KXF250 όπως άλλωστε αναμενόταν.

2013 KXF450
Για ακόμα μια χρονιά η Kawasaki περνάει στην πρωτοπορία, εφαρμόζοντας σε μοντέλο παραγωγής νέες τεχνολογίες. Μετά το σύστημα εκκίνησης στο KXF450 του 2012  έρχεται το 2013 να προβάρει τις νέες μπροστινές αναρτήσεις χωρίς ελατήρια.

2013 KXF450

H μεγαλύτερη αλλαγή για το 2013 έγινε στις αναρτήσεις και συγκεκριμένα στην μπροστινή ανάρτηση που πέρασε στην εποχή Pneumatic Spring Fork(Πνευματικού Ελατηρίου Πιρούνι) της Kayaba. Η PSF είναι ο ανταγωνιστής SFF Air της Showa που είχαμε παρουσιάσει εδώ στο mxin.gr και βασίζεται στην φιλοσοφία αντικατάστασης των ελατηρίων της ανάρτησης με θαλάμους συμπιεσμένου αέρα(άζωτο). Η νέου τύπου ανάρτηση είναι ευκολότερη στην ρύθμιση της προφόρτησης, είναι πιο ελαφριά, έχει λιγότερες τριβές και παρουσιάζει ομαλότερη λειτουργία από τον προκάτοχο της(AOS).  Επίσης η PSF είναι περισσότερο ανθεκτική στο τερμάτισμα αφού απολαμβάνει μεγαλύτερο πιστόνι στο cardridge(32mm από 24mm πέρσι)  και συνολικά φθείρει λιγότερο τα υγρά της ανάρτησης.

Νέο πιρούνι PSF που ρυθμίζει την προφόρτηση με πίεση του αέρα.

Νέο χρώμα για τα καπάκια του βολάν και των δίσκων, και νέο άσπρο χρώμα του πίσω φτερού.

Το σύστημα εκκίνησης δεν είναι πλέον το μόνο πρωτοποριακό του KXF450.

Νέο σχέδιο για το πίσω δισκόφρενο.

Αλλαγές έγιναν και στον κινητήρα με κυριότερη την νέα ρύθμιση στην απόδοση του μέσω της ηλεκτρονικής, δίνοντας περισσότερη δύναμη στις χαμηλές στροφές με στόχο την καλύτερη απόκριση στην έξοδο των στροφών.  Με την τοποθέτηση δύο αξόνων μοχλισμού το σώμα γκαζιού ανοίγει πιο γρήγορα μετά τα 3/8 της διαδρομής του, προσφέροντας μεγαλύτερη απόκριση δύναμης εκεί που αυτή χρειάζεται.

Σημαντική αναβάθμιση δέχτηκαν και τα φρένα με την νέας σχεδίασης τρόμπας και μεγαλύτερου μήκους σωληνάκι(30mm) του μπροστινού φρένου, που υπόσχεται περισσότερη αντοχή και καλύτερη αίσθηση στο φρενάρισμα. Ο δίσκος του πίσω φρένου επανασχεδιάστηκε ακολουθώντας το σχέδιο του μπροστινού δίσκου που είχε αλλάξει πέρσι ενώ και τα τακάκια είναι φτιαγμένα από νέα ανθεκτικότερο υλικό.

2013 KXF450

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: KXF450
Τύπος Κινητήρα: 449cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος
Διάμετρος και διαδρομή: 96mm x 62.1 mm
Συμπίεση: 12.5:1
Βαλβίδες: Τέσσερις τύπου DOHC
Σώμα ψεκασμού καυσίμου: DFI Keihin  σώμα ψεκασμού 43mm.
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Εμπρός Ανάρτηση: 48mm ανεστραμμένο Κayaba PSF, 314mm διαδρομή με ρυθμίσεις επαναφοράς(2o), συμπίεσης(22) και προφόρτησης 315mm.
Πίσω Ανάρτηση: UNI TRACK Kayaba με ρύθμιση προφόρτησης ελατηρίου, με ρυθμίσεις επαναφοράς(33),  αργής συμπίεσης(22) και γρήγορης συμπίεσης(δύο στροφές) και 315mm διαδρομή
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων με 250mm δίσκο
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου με 240mm δίσκο
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 120/80-19
Μεταξόνιο: 1.480mm
Γωνία Κάστερ: 26,9o
Trail: 113mm
Ύψος σέλας: 995mm
Απόσταση από το έδαφος: 330mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 6,2 λίτρα
Βάρος: 112.7 κιλά

2013 KXF250
Όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, μετά από κάθε μεγάλη αλλαγή του μεγάλου motocross μοντέλου της κάθε εταιρίας, τον επόμενο χρόνο ακολουθεί και το μικρό της μοντέλο. Οι εμφανησιακές αλλαγές που δέχτηκε πέρσι το KXF450 πέρασαν και στο KXF250 αλλά έχουν πολύ λίγα κοινά ανταλλακτικά σε σχέση με άλλες χρονιές.

2013 KXF250

Στον τομέα της εμφάνισης τα πλαστικά, το φιλτροκούτι, το υποπλαίσιο, η σέλα και το ντεπόζιτο είναι καινούργιας σχεδίασης, αντιγράφοντας τον μεγάλο  αδερφό του KXF250, ενώ και η εξάτμιση του είναι ολοκαίνουργια με το μπροστινό κομμάτι να αποκτά θάλαμο εκτόνωσης και το τελικό να παίρνει το σχήμα του KXF450 σε άλλες όμως διαστάσεις(μικρότερο κατά 30mm από το περσινό μοντέλο).

Οι κοινές αλλαγές του 2013 και για τα δύο μοντέλα είναι στα φρένα όπου και στο KXF250 η τρόμπα του μπροστινού φρένου είναι επανασχεδιασμένη, τα τακάκια είναι από νέο υλικό και ο δίσκος του πίσω φρένου είναι καινούργιας σχεδίασης.

Νέα είναι και η εξάτμιση που περιορίζει τον θόρυβο στα 94db.

Τα πλαστικά του KXF250 είναι καινούργια και λίγο διαφορετικά από του KXF450.

Η τρόμπα μπροστινού φρένου είναι νέας σχεδίασης για τα KXF 2013.

Το μπροστινό κομμάτι της εξάτμισης έχει πλέον και θάλαμο εκτόνωσης καυσαερίων.

Μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές για το πιrούνι SFF.

Ο κινητήρας του KXF250 2013.

Το KXF250 δέχτηκε και αυτό βελτιώσεις στις αναρτήσεις, εστιάζοντας στο πιρούνι SFF 48mm της Showa όπου ο εσωτερικός σωλήνας έγινε κατά 1mm φαρδύτερος, αυξάνοντας την ακαμψία και την αντοχή. Για καλύτερη προσαρμογή με τις νέες αλλαγές στην ανάρτηση η κάτω τιμονόπλακα επανασχεδιάστηκε.

2013 KXF250

Τεχνικά Χαρακτηριστικά 
Μοντέλο: KX250F
Τύπος Κινητήρα: 249cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος τεσσάρων βαλβίδων DOHC
Διάμετρος και διαδρομή: 77mm x 53.6mm
Συμπίεση: 13.8:1
Σώμα ψεκασμού καυσίμου:  Δύο σώματα ψεκασμού DFI, 43mm Keihin.
Ανάφλεξη: Πλήρως ηλεκτρονική CDI
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Εμπρός Ανάρτηση: 48mm ανεστραμμένο Showa SFF τηλεσκοπικό με ρυθμίσεις 20-θέσεων επαναφοράς και 22 -θέσεων συμπίεσης; 310mm διαδρομή, και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.
Πίσω Ανάρτηση: UNI-TRACK Showa με ρύθμιση προφόρτησης ελατηρίου, με ρυθμίσεις 22-θέσεων επαναφοράς,  9 – θέσεων αργής συμπίεσης και 1.5 στροφές γρήγορης συμπίεσης 310mm διαδρομή
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων με 250mm πλευστό δίσκο
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου με 240mm δίσκο
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 100/90-19
Μεταξόνιο: 1.475mm
Γωνία Κάστερ: 27.7
Trail: 116mm
Ύψος σέλας: 940mm
Απόσταση από το έδαφος: 330mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 6.1 λίτρα
Βάρος: 106 κιλά

4027 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
AMOTOE – ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΙΣΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ 2024

Αναρτήθηκε η λίστα των υποψηφίων για τις προσεχής αρχαιρεσίες της ΑΜΟΤΟΕ, την οποία μπορείτε να...