Παρουσίαση της ηλεκτρικής Alta Redshift ΜΧ

image1H αμερικάνικη εταιρεία της Alta εδώ και κάποια χρόνια προσπαθεί να ολοκληρώσει μια motocross ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να ανταγωνιστεί τις κοινές μοτοσυκλέτες με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τα τελευταία χρόνια πιστεύει ότι είναι στον σωστό δρόμο και κυκλοφόρησε στην αγορά  την ηλεκτρική motocross μοτοσυκλέτα με την ονομασία Redshift.  

image2

Λίγα λόγια για την Redshift
Τα πρώτα σκίτσα του Redshift ξεκίνησαν στο Σαν Φρανσίσκο το 2007. Δύο φίλοι, ο Derek Dorresteyn και ο Jeff Sand, με λίγες δεκαετίες εμπειρογνωμοσύνης στην κατασκευή, και της μηχανικής σε θέματα σχεδιασμού, ερωτεύτηκαν την ιδέα της ομαλής, τέλειας απόκρισης της καμπύλης ροπής σε μια μοτοσυκλέτα. Φυσικά, άρχισαν να φέρνουν γύρω από τις δυνατότητες για την δημιουργία της δικής τους ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας, μια μοτοσικλέτα που θα μπορούσε να είναι ταχύτερη και πιο καλή στην συμπεριφορά από τις βανζινοκίνητες.

altabatterypack

Η μπαταρία
Το Redshift οφείλει ταχύτητα και την αντοχή του στο έθιμο μπαταρία που τροφοδοτεί όλα. Η Alta Pack βγάζει 5,8 kWh σε 30,8 κιλά με μέγιστο αριθμό τα συνεχές  350V. Δεν υπάρχει μικρότερη και πιο ενεργειακά πυκνή μπαταρία στον τομέα της μετάδοσης. Η  μπαταρίας χρειάστηκε τρία χρόνια για να αναπτυχθεί και να εμπορευματοποιεί πλήρως τις νέες τεχνολογίες για να επιτύχει την απόδοση και την ασφάλεια που απαιτούνται από μια μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου. Το Alta Pack είναι αδιάβροχο – ονομαστική έως IP67. Είναι αρκετά ανθεκτικό για να χειριστεί προσκρούσεις και δονήσεις έως 20G, και είναι ψηφιακά αυτοελεγχόμενο. Η αρχιτεκτονική στοιβάγμένων κυψελών επιτρέπει ακραίες ενεργειακές πυκνότητες σε 185 κιλοβατώρες. Αυτό σε συνδυασμό με ένα μοναδικό σύστημα θερμικής αποστράγγισης για να ρίξει τη θερμότητα πιο γρήγορα από κάθε άλλη μπαταρία μεταφοράς ιόντων λιθίου στην παραγωγή, δίνει το Redshift η αιχμή που θέλετε στην πίστα.

%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b5%ce%af%ce%bf-%ce%bb%ce%ae%cf%88%ce%b7%cf%82

Το πλαίσιο
Κάθε στοιχείο του πλαισίου Redshift και σύστημα μετάδοσης έχει σχεδιαστεί από το μηδέν από τους μηχανικούς Alta για να επιτευχθεί η μέγιστη δύναμη και αποδοτικότητα ανά λίβρα. Με την εξέλιξη off-the-shelf έννοιας, η Alta αύξησε τη λειτουργικότητα του κάθε στοιχείου των μοτοσικλετών της και ταυτόχρονα μειώνοντας το βάρος, την κατασκευαστική πολυπλοκότητα και τις πιθανότητες αποτυχίας. Αυτά τα καινοτόμα σχέδια της Redshift δίνουν στους αναβάτες της την αντοχή που χρειάζονται, την ταχύτητα και την ευκινησία που επιθυμούν.
Στον πυρήνα των λειτουργιών το Redshift Bulkhead χρησιμοποιείται  ως εξωτερικό περίβλημα του μοτέρ, το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα και του μετατροπέα, και φιλοξενεί το σασμάν μείωσης της ταχύτητας. Αυτό το ενιαίο κομμάτι αλουμινίου είναι επίσης  κύριος δομικός σύνδεσμος, που συνδέει την πίσω ανάρτηση, την άτρακτο και το υπόπλαίσιο..Η ενσωμάτωση αυτών των στοιχείων συντονίζοντας τη δύναμη, το βάρος και την ακαμψία για να παράγει τη βέλτιστη άνεση και τα απαραίτητα χαρακτηριστικά  σε όλες τις γωνίες κλήσης και τα εδάφη. Παραδοσιακά, ο συνδυασμός όλων αυτών των χαρακτηριστικών θα έκαναν το αποτέλεσμα αδύνατο, αλλά ολοκληρωμένες ομάδες μηχανικών της Alta και τα προηγμένα εργαλεία ανάπτυξης καθιστούν δυνατή την παράλληλη επεξεργασία.

%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b5%ce%af%ce%bf-%ce%bb%ce%ae%cf%88%ce%b7%cf%82-1

Ο κινητήρας
Ο υδρόψυκτος κινητήρας 14.000 RPM της Alta είναι λίβρα ανά λίβρα είναι ένας από τους πιο ισχυρούς στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είναι βελτιστοποιημένο με στενό πλάτος του διαφράγματος της Redshift και  βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο ρολό της μοτοσυκλέτας. Αυτή η τοποθέτηση επιτρέπει την χαμηλότερη πολική ροπή αδράνειας της μοτοσικλέτας – ελαχιστοποιώντας δραστικά κάθε γυροσκοπικό εμπόδιο στον χειρισμό.
Ο κινητήρας του Redshift ζυγίζει 15lbs και αποδίδει 40hp και 36 ft-lbs ροπής. Η μονάδα ωθεί τη δύναμη μέσω ενός σασμάν 3.5: 1 για να παραδώσει 122 ft-lbs ροπής στον άξονα μετάδοσης από νεκρή στάση και από 0 RPM.
Το Redshift παρέχει αρκετή ροπή να σηκώσει τον μπροστινό τροχό κάθε φορά που χρειάζεται, και στρίβει καλύτερα από κάθε άλλη μοτοσυκλέτα που έχετε οδηγήσει. Όσο πιο γρήγορα πηγαίνει, τόσο περισσότερα τα πλεονέκτημα που έχετε. Και αν θέλετε να πάτε γρήγορα, με αυτό το μοτέρ θα είναι πιο εύκολο από ποτέ.

image4

 

Μετάδοση της δύναμης
Ο ιδιόκτητος, υδρόψυκτος κινητήρας της Alta διαθέτει ένα καθαρό σχεδιασμό. Τόσο τα υλικά και το λογισμικόπου αναπτύχθηκαν στο εσωτερικό του, ενσωματώνονται αρμονικά έναν υψηλής ταχύτητας, μόνιμου μαγνήτη, κινητήρα χωρίς ψήκτρες. Το σύστημα ελέγχου μεταφέρει με μια άμεση σύνδεση από το χέρι του αναβάτη μέσω του γκαζιού, την δύναμη στο πίσω ελαστικό. Η σχέση μεταξύ του συστήματος ελέγχου και του ηλεκτροκινητήρα επιτρέπει στους αναβάτες να ρυθμίσουν την δύναμη ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και το στυλ οδήγησης. Μέσω των προγραμματισμένων χάρτών του γκαζιού, οι αναβάτες μπορούν να προσαρμόσει το ρυθμό της επιτάχυνσης και την επιβράδυνση του κινητήρα για να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες, όπως σκληρό τερέν, ή την λάσπη.

%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b5%ce%af%ce%bf-%ce%bb%ce%ae%cf%88%ce%b7%cf%82-3

Φρένα και αναρτήσεις
Όπου τα υπάρχοντα στοιχεία πληρούν τα πρότυπα απόδοσης μας, η Alta χρησιμοποιεί το καλύτερο που έχει να προσφέρει ο κόσμος της μοτοσικλέτας. Φρένα της Brembo και αναρτήσεις της WP, με μοχλικό στην πίσω ανάρτηση σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμοι για οτιδήποτε μπορείτε να ρίξετε σε αυτήν με τα ανταλλακτικά και την υποστήριξη να σας είναι πάντα διαθέσιμα,

%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b5%ce%af%ce%bf-%ce%bb%ce%ae%cf%88%ce%b7%cf%82-4

Υποπλαίσιο από θερμοπλαστικό υλικό
Οι μηχανικοί της Alta  έχουν εκ νέου φανταστεί τη δομή υποπλαισίου ιδανικού για off-road χρήση το οποίο θα είναι: ισχυρό, ελαφρύ, ανθεκτικό και άνετο. Χωρίς την ανάγκη διαχείρισης της ζέστης της εξάτμισης, ο πυρήνας του υποπλαισίου της Alta θα μπορούσε να γίνει από Makroblend®, μια ρητίνη σχεδιασμένη για εξαιρετική αντοχή. Το υλικό επιτρέπει στο σύστημα να είναι συμβατό στην άνεση του αναβάτη, και να αναπηδήσει πίσω, αντί να λυγίσει ή να σπάσει σε μια πτώση. Για να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική (δηλαδή ελαφρύτερα, ισχυρότερα) δομή, σχεδιάστηκε ένα σύστημα εσωτερικών νευρώσεων με στρεσαρισμένο δέρμα παρόμοια τεχνική με εκείνη της  άτρακτο ενός αεροπλάνου. Το Redshift πλαίσιο είναι αρκετά πιο ισχυρό από τα αντίστοιχα από αλουμίνιο ή πολυαμίδιο.

image5

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας
Ιπποδύναμη: 40 HORSEPOWER
Ροπή: 36 LB-FT TORQUE
Ταχύτητες: Κιβώτιο μιας ταχύτητας
Ενέργεια: 5.8 KWH Μπαταρία
Διάρκεια μπαταρίας: # ώρες(περίπου)
Διάρκεια φόρτισης: 2.5 ώρες σε 220V ρεύμα
Τελική ταχύτητα: 104km

Αναρτήσεις
Ανάρτηση εμπρός: WP 4CS πλήρως ρυθμιζόμενο
Ανάρτηση πίσω: WP 5018 με μοχλικό

Φρένα
Εμπρός πίσω της Brambo

Πλαίσιο
Alta Monocoque Redshift Bulkhead Airframe με υποπλαίσιο σχεδιασμού  Τrellis Skidframe

Τροχοί
Διαστάσεις: 21″ Εμπρός / 19″ Πίσω
Κατασκευαστής: Warp 9
Ελαστικά: BRIDGESTONE X30

Βάρος και διαστάσεις
Μεταξόνιο: 57.3″
Ύψος σέλας: 938mm
Ίχνος(Trail): Ρυθμιζόμενο
Βάρος: 113.8kg

Τιμή: $14,995 MSRP  

alta-motors-redshift-mx4

Video με το Alta Redshift MX εν δράση.

This slideshow requires JavaScript.

2864 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Ο J.HERLINGS ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΑΜΑ MOTOCROSS ΣΤΗΝ INDIANA!

Είναι γνωστό ότι ο Jeffrey Herling βρίσκεται ήδη στις Η.Π.Α. και στο προπονητικό κέντρο του...