Test Ride TM EN300 2017

Πήραμε στα χέρια μας την Ιταλίδα καλλονή TM EN300 2017 για μια αξέχαστη enduro περιπέτεια σε γνωστά μέρη που συνδυάζουν enduro δυσκολίες και πίστα motocross σε διαστάσεις enduro ειδικής και για να μην κουράζεστε, τυλίξαμε σε ένα video, πλάνα και εντυπώσεις από την μοτοσυκλέτα.

Αλλαγές για το 2017 σε  ΤΜ 250/300 Δίχρονα
– Ανανεωμένη βαλβίδα εξαγωγής με νέα τροχαλία για μεγαλύτερη αντοχή των συρματόσχοινων
– Βελτιωμένο αμορτισέρ με μικρότερες ανοχές
– Ανανεωμένη ρύθμιση υψηλής ταχύτητας(αμορτισέρ)
– Νέο σύστημα εξάτμισης με μεγαλύτερο όγκο
– Νέος χρονισμός θυρίδων
– Νέα επίστρωση Nicasil κυλίνδρου
– Ελαφρύτερο πλαίσιο

This slideshow requires JavaScript.

Τεχνικά χαρακτηριστικά TM EN300 2017

Κινητήρας Δίχρονος, Μονοκύλινδρος
Κυβισμός 249cc
Διάμετρος / Διαδρομή 72 x 72 mm
Συμπίεση
Εκκίνηση/Μπαταρία Μανιβέλα
Ταχύτητες 5
Τροφοδοσία Keihin PWK 38
Έλεγχος
Μίξη λαδιού/βενζίνης  1:60
Σχέσεις 14:32 16:26 20:25 22:23 25:22 26:20
Αρχική Σχέση 26:73
Τελική μετάδοση 14:50 (13:50)
Ψύξη κινητήρα Υδρόψυκτος
Συμπλέκτης Πολλαπλών Δίσκων  με υδραυλικό σύστημα
Ανάφλεξη Kokusan CDI
Πλαίσιο
Τύπος Περιμετρικό Αλουμινίου
Υποπλαίσιο Αλουμινίου
Τιμόνι
Μπροστινή Ανάρτηση Kayaba USD 48 mm
Πίσω ανάρτηση TM Racing
Διαδρομή Ανάρτησης(Εμπρός/Πίσω)
Δισκόφρενα Εμπρός/Πίσω 270 /245 mm
Ζάντες Εμπρός/Πίσω 1.60 x 21”; 2.15 x 18” Giant
Διαστάσεις Ελαστικών Εμπρός/Πίσω 90 / 90 x 21”; 140 / 80 x 18 ”
Αλυσίδα
Εξάτμιση(τελικό)
Κλίση τιμονιού
Offset
Μεταξόνιο
Απόσταση από το έδαφος
Ύψος σέλας
Ρεζερβουάρ 9,5 l(12l στο τεστ)
Βάρος χωρίς καύσιμο
87 More posts in ΤΕST category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ODI PODIUM RC4 ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ CFT

Τα τελευταία "πολλά" χρόνια οι εταιρείες που ασχολούνται με την κατασκευή των τιμονιών για χρήση...