2ος Αγώνας Παν. Πρωτ. ΜΧ ΟΜΕ , Σπέτσες – Ειδικ. Κανονισμός
την 2η συνάντηση αγώνων motocross Πρωταθλήματος Ελλάδος
Μ Χ 2Ο1Ο. Οι Αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με : 1ο Το Διεθνή Αγωνιστικό Κώδικα Μοτοσικλέτας της F.I.M 2o Τον Αγωνιστικό Κώδικα Μοτοσικλέτας F.I.M
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
2os ΓΥΡΟΣ 2010
ΕΝΑΡΞΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΕΧ.ΕΛΕΓΧ. open, 65cc , Quad R ώρα O9:OO
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΕΧ.ΕΛΕΓΧ mx2 mx1 mx85 ώρα Ο8:ΟΟ
1) ΠΙΣΤΑ: Δημοτική Πίστα Σπετσών
Πόλη: Σπέτσες
Μήκος: 1650 m
Μικρότερο πλάτος: 8m.
Μπάρα εκκίνησης : 40 Θέσεων υποχρεωτικά για Πρωτάθλημα.
2) ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ: ΣΜΑΣπετσών
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος: Σταναθιώτης Γιώργος
Mέλη: Βασιλείου Γιάννης – Βασιλείου Σταύρος
3) ΣΤΕΛΕΧΗ
Πρόεδρος Αγων. Αναμουρλίδης Γιώργος
Αγωνοδίκης Tριφωνίδης Κρίτων
Αγωνοδίκης Σμύρη Πέρσα
Αλυτάρχης Χουσιώνης Κώστας
Βοηθός :
Γραμματέας: Βασιλείου Σταύρος
Τεχνικός Έφορος: Λαφογιάννης Νίκος
Βοηθός:
Kαραμπουνιώτης Κυριάκος
Χρονομέτρες: Ανδριτσάκης Νίκος
Ζώνη Αναμονής: Λιοτρίβης Πέτρος
Ζώνη Μηχανικών Μπαλτάς Δημήτρης
Έφορος Κριτών : Καφούρος Αντώνης
Ιατρός : Intersalonika
4) ΟΡΓΑΝΩΣΗ
O Σύλλογος Σ.Μ.Α.Σ. μετά από έγκριση τής ΟΜΕ Διοργανώνει
την 2η συνάντηση αγώνων motocross Πρωταθλήματος Ελλάδος
Μ Χ 2Ο1Ο. .
Οι Αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με :
1ο Το Διεθνή Αγωνιστικό Κώδικα Μοτοσικλέτας της F.I.M
2o Τον Αγωνιστικό Κώδικα Μοτοσικλέτας F.I.M
3ο Τον Δικαιοδοτικό Κώδικα της Ο.Μ.Ε
4ο Το Γενικό Κανονισμό Αγώνων Μοτο cross της Ο.Μ.Ε
5ο Το Τεχνικό Κανονισμό Αγώνων Moto cross της F.I.M
6ο Τον Τεχνικό Κανονισμό Αγώνων Moto cross της O.M.E
7ο Την Προκήρυξη Πρωταθλημάτων Κυπέλλων και επάθλων Ο.Μ.Ε
8ο Τον Παρόντα Ειδικό Κανονισμό.
5) ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Αποστολή εντύπου συμμετοχής συμπληρωμένο με πλήρη στοιχεία αναβάτη, σπόνσορα, (χορηγού) μηχανικού, μέλη ομάδος .
Οι αναβάτες με δική τους ευθύνη εγγράφονται στην επιθυμητή κατηγορία, δηλώνοντας τηλ…fax…ή e-mail. Όχι αργότερα από την ημερομηνία λήξεως των συμμετοχών ( σύμφωνα με το πρόγραμμα)
ΕΝΑΡΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 12/04/2010 από 10:00 εως 20:00
ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21/04/2010 ΩΡΑ 22:00 μ.μ.
Τηλ. συμμετοχής 2310774054 Fax : 2310774034
e-mail: // <![CDATA[
var prefix = ‘mailto:’;
var suffix = ”;
var attribs = ”;
var path = ‘hr’ + ‘ef’ + ‘=’;
var addy1085 = ‘np_pcb’ + ‘@’;
addy1085 = addy1085 + ‘otenet’ + ‘.’ + ‘gr’;
document.write( ‘‘ );
document.write( addy1085 );
document.write( ” );
// ]]>np_pcb@otenet.gr // Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. // <![CDATA[
document.write( ” );
// ]]>
6) ΑΝΑΒΑΤΕΣ
Στον αγώνα μπορεί να συμμετάσχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο κάτοχος έγκυρης αγωνιστικής αδείας 2010 ΟΜΕ ή μιας ημέρας με την προϋπόθεση ύπαρξης των απαραίτητων ιατρικών εγγράφων. Η συμμετοχή κατόχων αγωνιστικών αδειών των κρατών μελών της ΕΕ ή άλλων οργανισμών γίνεται δεκτή υπό την προϋπόθεση ότι η συμμετοχή του συνοδεύεται από έγκυρη άδεια της FΜΝ της χώρας τους. Ο μέγιστος αριθμός αναβατών που θα λάβουν μέρος στις χρονομετρημένες δοκιμές κάθε κατηγορίας ορίζεται στους 70, και στους 40 στον αγώνα.
7) ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Οι αριθμοί εκκίνησης δίδονται από την ΟΜΕ και είναι οι ίδιοι για όλη την χρονιά.
Οι αριθμοί εκκίνησης των μοτοσικλετών πρέπει να είναι σύμφωνα, με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross FIM. Τα χρώματα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο φόντο και τους αριθμούς καθορίζονται ως εξής.
mx2 Μαύρο φόντο με λευκό αριθμό.
mx1 Λευκό φόντο με μαύρο αριθμό.
mx 85 Λευκό φόντο με μαύρο αριθμό.
Open α Κίτρινο φόντο με μαύρο αριθμό. Αναβάτες έως 39 ετών
Open β Μαύρο φοντο με κίτρινο αριθμό Αναβάτες από 40 ετών
Quad R Kόκκινο φόντο με λευκό αριθμό.
8) ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: mx2 δίχρονες100cc έως144cc και τετράχρονες από 175cc έως 250cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: mx1 δίχρονες 175cc έως 250ccκαι τετράχρονες από 290cc έως 450cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: mx85 δίχρονες έως 85cc και 4τ έως 150cc
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: (OPEN) μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως κυβισμού δίχρονες ή τετράχρονες Motocross έως 650cc
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 50-65cc δίχρονες
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Quad R εως 800cc 2t 4t
OPEN
Οι Αναβάτες που συμμετέχουν σε αυτή την κατηγορία, και είναι κάτω των τριάντα ετών, στο τέλος της αγωνιστικής σαιζόν 2010 του πρωταθλήματος, υποχρεωτικά θα αλλάξουν κατηγορία.
9) ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι αναβάτες θεωρούνται ότι πραγματοποίησαν χρονομετρημένες δοκιμές εφόσον έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον τρεις χρονομετρημένους γύρους στην κατηγορία mx1 mx2 mx85 και δύο τουλάχιστον για τις κατηγορίες open, 65cc, Quad R.
Αναβάτης πού δεν θα λάβει μέρος στις χρονομετρημένες δοκιμές ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ από τον αγώνα ,εκτός εάν οι αγωνοδίκες λάβουν άλλη απόφαση , εάν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας . Όλοι οι γύροι θα χρονομετρηθούν.
Δεν επιτρέπεται ή συμμετοχή αναβάτη σε άλλη κατηγορία από αυτήν πού δήλωσε ότι θα συμμετάσχει ανά αγωνιστική συνάντηση.
10) ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ-ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Ο έλεγχος εξακρίβωσης και ο τεχνικός έλεγχος θα διεξαχθεί
στην πίστα σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Μοτοσικλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross της ΔΟΜ δε φέρει τα φόντα και τους αριθμούς άρθρο 7 καθώς ο αναβάτης ή ο αγωνιζόμενος που δεν είναι εφοδιασμένος με άδεια άρθρο 6 ή δεν περάσει από τον έλεγχο εξακρίβωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα αποκλείεται από των αγώνα . Απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού η είσοδος στην πίστα μοτοσικλέτας η οποία δεν έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο. Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να παρουσιάσουν στον τεχνικό έλεγχο το κράνος, του εγκεκριμένου τύπου σύμφωνα με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross το οποίο πρέπει να φέρει τον αριθμό συμμετοχής τους.
ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται ως εξής:
Για την κατηγορία mx1 mx2 60.00 euro
Για την κατηγορία open 60.00 euro
Για την κατηγορία mx85 με ετήσια license OΜΕ 15.00 euro
Για την κατηγορία mini δωρεάν με ετήσια license OΜΕ 00.00 euro
11) ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Σύμφωνα με το πρόγραμμα στην Μπάρα εκκίνησης.
12) ΔΟΚΙΜΕΣ-ΠΡΟΚΡΙΣΗ Σύμφωνα με το Πρόγραμμα
Απαγορεύεται με ποινή αποκλεισμού η είσοδος των αναβατών στην πίστα εκτός της προβλεπόμενης ώρας και μόνο κατόπιν εντολής του αλυτάρχη.
13) ΖΕΣΤΑΜΑ
Σύμφωνα με το πρόγραμμα
14) ΖΩΝΗ ΑΝΑΜΟΝΗΣ
Σύμφωνα με το πρόγραμμα.
14.1) ΓΥΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ
Σύμφωνα με το πρόγραμμα
15) ΑΓΩΝΕΣ
Οι αγώνες είναι motocross και προσμετρούν σύμφωνα με την προκήρυξη Πρωταθλημάτων της ΟΜΕ 2Ο1Ο. Θα διεξαχθούν δε, δυο σειρές αγώνων διάρκειας 25΄ λεπτών και 2 γύρων ή οποίες θα προσμετρήσουν ως 2 ξεχωριστεί αγώνες για τις κατηγορίες mx1 και mx2, 2 αγώνες διάρκειας 18΄
λεπτών και 2 γύρων για την κατηγορία ΜΧ85 2 αγώνες διάρκειας 15΄ λεπτών και 2 γύρων για την κατηγορία (open) 2 αγώνες διάρκειας 12΄ λεπτών και 2 γύρων για την κατηγορία 65cc, και 2 αγώνες διάρκειας 15΄ λεπτών και δύο γύρων για την κατηγορία Quad R.
Για να θεωρηθεί ότι ο αναβάτης τερμάτισε πρέπει να καλύψει τα 3/4 της διαδρομής που κάλυψε ο νικητής και να πάρει σημαία τερματισμού μέσα σε 5΄ πέντε λεπτά από την στιγμή πού τερμάτισε ο νικητής. Στη μπάρα εκκίνησης οι αναβάτες καλούνται με βάση τους χρόνους που πέτυχαν στις χρονομετρημένες δοκιμές για τον πρώτο αγώνα της συνάντησης, και με βάση τα αποτελέσματα του πρώτου αγώνα για την εκκίνηση του δεύτερου αγώνα της συνάντησης.
16) ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΣΕΩΣ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Για τον πρώτο και για τον δεύτερο αγώνα καλείται πρώτος ο αναβάτης με τον ταχύτερο χρόνο να επιλέξει την θέση του στην μπάρα εκκίνησης. Στην συνέχεια καλούνται κατά σειρά οι υπόλοιποι αναβατές να επιλέξουν τις θέσεις τους στην μπάρα.
Από την στιγμή που επέλεξαν μια θέση απαγορεύεται να την αλλάξουν. Με την επίδειξη πράσινης σημαίας από τον αλυτάρχη αρχίζει το τελευταίο στάδιο της διαδικασίας εκκίνησης.
17) ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ
Ο Αναβάτης μπορεί να παρουσιάσει έως δύο μοτοσικλέτες, ή 2 δύο Quad R στον τεχνικό έλεγχο.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από την στιγμή πού θα ξεκινήσει η διαδικασία εκκίνησης των δέκα λεπτών στον χώρο αναμονής, αναβάτης να αλλάξει μοτοσικλέτα.
Η αλλαγή μοτοσικλέτας επιτρέπεται αν ο αγώνας διακοπεί και υπάρξει ξανά μία επανεκκίνηση σε 30΄ πρώτα λεπτά .Η αλλαγή αυτή μπορεί να γίνει το αργότερο 15΄ λεπτά πριν την επανεκκίνηση, εφόσον κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου έχει ελεγχθεί η δεύτερη μοτοσικλέτα.
18) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Όλες οι μοτοσικλέτες θα πρέπει να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής 15΄ λεπτά πριν από την εκκίνηση του αγώνα. Η ποινή για την παράβαση αυτού του κανονισμού είναι αποκλεισμός. Από την στιγμή που ο ένας αναβάτης καταλάβει μια θέση στην μπάρα εκκίνησης απαγορεύεται να την αλλάξει. Η εκκίνηση γίνεται με τους κινητήρες σε λειτουργία.
Ο αλυτάρχης επιδεικνύει πινακίδα με την ένδειξη “15 δευτερόλεπτα, αμέσως μόλις ολοκληρωθεί ο χρόνος των 15΄΄δευτερολέπτων εμφανίζεται πινακίδα με την ένδειξη 5΄΄ δευτερόλεπτα μόλις συμπληρωθούν πλήρως αυτά πέφτει η μπάρα πέφτει η μπάρα εκκίνησης. Στην μπάρα εκκίνησης θα παραβρίσκονται μόνο οι αναβάτες και τα στελέχη του αγώνα.
19) ΑΚΥΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Ο αρμόδιος αφέτης με την υπόδειξη του Αλυτάρχη θα κηρύξει την εκκίνηση άκυρη με την ένδειξη κόκκινης σημαίας και ο αγώνας θα σταματήσει. Οι αναβάτες πρέπει να επιστρέψουν στο χώρο αναμονής και η επανεκκίνηση θα δοθεί αμέσως αρχίζοντας από τα τελευταία 10 λεπτά.
Η αλλαγή μοτοσικλέτας απαγορεύεται μετά από άκυρη εκκίνηση.
20) ΔΙΑΚΟΠΗ
Διακοπή του αγώνα μπορεί αν γίνει σύμφωνα με το άρθρο 031.mx. 10.8 του γενικού κανονισμού motocross και μόνο για λόγους ανωτέρας βίας.
21) ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Ο χώρος πού θα προσδιορισθεί για επισκευές και ρυθμίσεις θα ανακοινωθεί.
Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται μόνο στον χώρο των PADDOCKS ή Pits με σβησμένους τους κινητήρες και να υπάρχει πυροσβεστήρας 6 κ.
22) ΔΙΑΔΡΟΜΗ –εξωτερική ΒΟΗΘΕΙΑ
Η διαδρομή είναι οριοθετημένη με κορδέλες ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα και τις δοκιμές, εάν οι αναβάτες οδηγούν εκτός διαδρομής ή να αποφεύγουν να περάσουν από τα άλματα ή τα άλλα φυσικά ή τεχνητά εμπόδια .
Εξωτερική βοήθεια κατά την διεξαγωγή του αγώνα και των δοκιμών απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού .
23) ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΗΜΑΤΑ
031.15 ΓΚ. motocross
24) ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ο τερματισμός του αγώνα θα γίνει με καρό σημαία στον πρώτο αναβάτη που έχει συμπληρώσει
1ο για τις κατηγορίες mx1 και mx2 25΄ λεπτά + 2 γύρους,
2ο για την κατηγορία MX85 18΄ λεπτά + 2γύρους,
3ο για την κατηγορία open 15΄ λεπτά + 2 γύρους,
4ο για την κατηγορία 65cc 12΄ λεπτά + 2 γύρους,
5o για την κατηγορία Quad R 15΄ λεπτά + 2 γύρους,
εκτός αν άλλως προσδιορισθεί.
Οι αναβάτες που περνούν την γραμμή τερματισμού και παίρνουν την σημαία τερματισμού εκτός (από τους 3 πρώτους νικητές του αγώνα που πρέπει να εισέλθουν στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης) μειώνουν την ταχύτητα τους και οδηγούνται στα paddocks (χώρο στάθμευσης). Η μη τήρηση του κανονισμού επιφέρει αποκλεισμό από τον αγώνα. Η χρονομέτρηση παύει 5 λεπτά μετά την πτώση της σημαίας στον πρώτο αναβάτη.
25) ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Τελικός τεχνικός έλεγχος θα γίνεται στις 3 πρώτες μοτοσικλέτες κάθε κατηγορίας στο τέλος του αγώνα , καθώς και σε κάθε άλλη μοτοσικλέτα που τερμάτισε μετά από πρόταση του αλυτάρχη ή του διαιτητή. Οι μοτοσικλέτες θα παραμείνουν σε καθεστώς επιτήρησης για 15 λεπτά.
26) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Τα αποτελέσματα των δοκιμών ο πίνακας των εκκινούντων στους αγώνες καθώς και τα προσωρινά αποτελέσματα των αγώνων θα ανακοινώνονται στο τέλος του αγώνα κάθε κατηγορίας και θα οριστικοποιούνται μετά από 30 λεπτά στον πίνακα ανακοινώσεων. Βαθμολογούνται οι 20 πρώτοι αναβάτες
27) ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
Τα παράβολα ενστάσεων καθορίζονται στο διπλάσιο της συμμετοχής.
Οι ενστάσεις υποβάλλονται:
Α. Κατά των αποτελεσμάτων εντός 30 λεπτών μετά την δημοσίευση τους
Β. Για τεχνικούς λόγους εντός 15 λεπτών μετά τον τερματισμό του αγώνα.
28) ΑΠΟΝΟΜΗ – ΕΠΑΘΛΑ
Η απονομή των επάθλων θα γίνει στην πίστα εφόσον δεν εκκρεμεί καμία ένσταση σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Σε κάθε αγώνα απονέμονται κύπελλα στους 3 πρώτους και μετάλλια στον 4ο 5ο 6 νικητές.
29) ΚΑΥΣΙΜΟ
Αυτό που πωλείται ελεύθερα στο εμπόριο και είναι προσιτό στον καθένα.
30) ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΕΥΘΥΝΗ ΟΔΗΓΩΝ
Με την υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής ο αναβάτης και ο συμμετέχων αποδέχονται ανεπιφύλακτα των παρόντα κανονισμό και ασφαλίζεται για ζημιές προς τρίτους σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα. Επιπλέον όλοι οι συμμετέχοντες αναβάτες είναι ασφαλισμένοι για προσωπικά ατυχήματα σύμφωνα με το αρ.110.1-110.2 του A.K.M της ΟΜΕ Υπογράφοντας την δήλωση συμμετοχής ο αγωνιζόμενος και οι ιδιοκτήτες μοτοσικλετών αποδέχονται πως η ΟΜΕ ο Οργανωτής , οι κριτές και κάθε συμμετέχων στην διοργάνωση του αγώνα δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ατύχημα ή ζημιά συμβεί στους αγωνιζόμενους και της μοτοσικλέτες τους κατά την διάρκειας του αγώνα.
31) ΥΛΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ
Ούτε η ΟΜΕ ούτε ο Οργανωτής φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για τυχόν ζημίες που θα υποστεί μια μοτοσικλέτα πού θα συμμετάσχει ή αυτή πού θα χρησιμοποιηθεί σαν εφεδρική ή τα εξαρτήματά τους σε μια αγωνιστική συνάντηση οποιαδήποτε και αν είναι ή αιτία π.χ. πυρκαγιά κλοπή καταστροφή ή οτιδήποτε άλλο .
Οι διοργανωτές όμως είναι υπεύθυνοι για τις μοτοσικλέτες πού τίθενται κάτω από το δικό τους αποκλειστικό έλεγχο.
32) ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ
Η οργανωτική επιτροπή ή ΟΜΕ ή διοργανώτρια λέσχη, καθώς και οι αναβάτες των αγώνων δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχών ατυχήματα που μπορεί να συμβούν κατά την διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα. Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συνάψει συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.
33)ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Οι χορηγοί των αγωνιζόμενων μπορούν να κάνουν προβολή με προϊόντα τους και των εμπορικών σημάτων τους στο χώρο των paddocks. Η προβολή ή η διανομή διαφημιστικών υλικών στους χώρους απαγορεύεται.
34)ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ PADDOCKS – PARK FERME – ΠΙΣΤΑ
Απαγορεύεται στους αγωνιζόμενους και στα συνεργεία τους η κυκλοφορία στον αγωνιστικό χώρο της πίστας κατά την διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα. Μόνο στον ειδικό χώρο (παράπλευρος τις διαδρομής του αγώνα επιτρέπονται οι επισκευές και τα σινιάλα στους αναβάτες σε οποιοδήποτε άλλο σημείο της διαδρομής τις Πίστας (ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ) Στα pits δικαιούνται να εισέλθουν για κάθε αναβάτη ένας μηχανικός και δυο χρονομετρητές το ανώτερο,(οι οποίοι πρέπει να φέρουν την κάρτα εισόδου pits) καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα μηχανικοί των αναβατών πρέπει να έχουν υποχρεωτικά πυροσβεστικά 6 κιλών στο χώρο του paddock.
Οι μηχανικοί και οι χρονομετρητές των αναβατών πρέπει να υπακούν στην ένδειξη του εντεταλμένου Κριτή.
Κάθε αναβάτης είναι υπεύθυνος για την συμπεριφορά κάθε προσώπου που τον συνοδεύει ή έχει σχέση μαζί του άμεση ή έμμεση καθώς και για τα μέλη της αγωνιστικής του ομάδας, κατά τη διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα.
ΠΡΟΣΟΧΗ η όποια απαράδεκτη συμπεριφορά αυτών μπορεί να θέση τον αναβάτη σε κίνδυνο να δεχτεί ποινή αποκλεισμού.