Συμμαζεύοντας την δουλειά που μαζεύτηκε στον αγώνα της ΜΧ3 στην Μεγαλόπολη, βλέπουμε τις πρώτες φωτογραφίες από τα paddocks. Μεγάλα φορτηγά, καλογυαλισμένες μοτοσικλέτες, ακριβά after market ανταλλακτικά, περίεργες εικόνες και άλλα πολλά συνθέτουν το πρώτο φωτορεπορτάζ του αγώνα.
Η αγωνιστική παρουσία του mxin.gr ήταν “έντονη” με αυτοκόλλητα στην μοτοσικλέτα του Κων/νου Τζιώρα.
Στον αγώνα της Αργεντινής ο Dario Arco κέρδισε την εκτίμηση του C.Campano και βρήκε μια θέση κάτω από την τέντα της ομάδας Andalusia. Στην Ελλάδα ο Arco έγινε αγαπητός από τους θεατές για την εντυπωσιακή του οδήγηση.
Τεχνικός έλεγχος για τον Μανόλη Σκύβαλο χωρίς όμως την αγωνιστική μπλούζα με το νούμερο στην πλάτη. Υπήρξε θέμα με τις ελληνικές συμμετοχές και τα νούμερα.
Η μοτοσικλέτα του πρωτοπόρου της βαθμολογίας της Ε-ΜΧ2 Jernej Irt, κάτω από την τέντα της Ηusqvarna.
Αν και οι περισσότερες ομάδες δεν ήταν εργοστασιακές ωστόσο απολάμβαναν πολλά after market καλούδια πάνω τους, ειδικά στις αναρτήσεις. Σχεδόν σε όλες τις μοτοσικλέτες υπήρχε extra δοχείο αζώτου.
Οι κινητήρες είχαν λίγες ώρες λειτουργίας πριν από τον αγώνα.
Στην πίστα οι ξένοι οδηγοί μπορεί να τα πήγαν πολύ αρκετά καλύτερα από τους δικούς μας. Το βράδυ στο ψήσιμο όμως δεν είχαν καμία τύχη.
Και η μοτοσικλέτα του Campano απολάμβανε extra δοχείο αζώτου.
Βαθύ πορτοκαλί για την ελληνική ομάδα της ΚΤΜ.
Το μπλουζάκι του αγώνα ήταν αμφιβόλου αισθητικής, αλλά σε λογική τιμή.
Ο Milko Potisek ήρθε στην Μεγαλόπολη με μία μοτοσικλέτα σε ένα mini van, μια τέντα και δύο καρέκλες για εκείνον και την αδερφή του, ούτε την μοτοσικλέτα του δεν έπλεινε ενδιάμεσα στα σκέλη. Τερμάτισε τελικά τρίτος!
Απλά...υπήρχαν μοτοσικλέτες με πολλά λεφτά πάνω τους.
Η ομάδα της Husqvarna σε πλήρη παράταξη.
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους του κριτές του αγώνα, ήταν σοβαροί και ήξεραν τι πρέπει να κάνουν, με εξαίρεση την κατάβρεξη της πίστας.
Ο απεσταλμένος του mxin.gr “Liapkin” παίρνει τις πρώτες εντυπώσεις του αγώνα από τον Τζιώρα. Πιο πρώτες δεν γίνεται, ούτε να αλλάξει δεν πρόλαβε.
Η ομάδα του Del Segato βρέθηκε πολύ κοντά στην πρώτη της φετινή νίκη στην Ε-ΜΧ2.
O Πάνος Κουζής αγωνίστηκε με τον αριθμό 338 ως γνήσιος fan του Jason Lawrence. Υπάρχουν κάποιες ομοιότητες στην συμπεριφορά των δύο οδηγών.
Ο πρωταθλητής της ΜΧ3 του 1999 Andrea Bartolini είναι τώρα υπεύθυνος στην ομάδα της Husqvarna.
Οι μοτοσικλέτες του νικητή της Ε-ΜΧ2 Guillod.
Οι σέλες στα Husqvarna ασφαλίζουν με βίδα μισής στροφής, αλλά μάλλον δεν ασφαλίζουν πάντα και χρειάζεται εκτεταμένη χρήση tie wrap.
Like this:
Like Loading...
Related