Supercross Ηγουμενίτσας 2010 – Ειδικός Κανονισμός

Η  Λ.Α.Μ.Ο.Τ. Θεσπρωτίας σε συνεργασία με την ΑΛΜΣ Ιωαννίνων και τη συμβολή του Δήμου Παραποτάμου διοργανώνει αγώνα Supercross. O αγώνας είναι μέρος των 3μερων εκδηλώσεων που διοργανώνει ο Δήμος Παραποτάμου Θεσπρωτίας με την επωνυμία by the river party {www.bytheriverparty.gr}. Οι εκδηλώσεις περιλαμβάνουν μουσικές συναυλίες, χορευτικά, αγώνες και διάφορα άλλα events..

.

SUPERCROSS ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ 2010

ΚΥΡΙΑΚΗ 08/08/10

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ: Λ.Α.Μ.Ο.Τ. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ – Α.Λ.Μ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ :      Βαμβακάς Παντελής
ΜΕΛΗ:         Τσανάκα Αγγελική – Ζαραβούτης Ανδρέας
ΣΤΕΛΕΧΗ
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ:                     Αρλέτος  Θεόδωρος
ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ:                  Πέρσα Σμύρη
ΒΟΗΘΟΣ ΑΛΥΤΑΡΧΗ:   Ταγκαρέλης  Αντώνης
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ:                Κολιού Κατερίνα
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ:      Μπέλας Νικόλαος
ΕΦΟΡΟΣ  ΚΡΙΤΩΝ :          Κολιός Σωκράτης
ΥΠ.ΑΠΟΤΕΛEΣMAΤΩΝ: Σμύρη Πέρσα
ΧΩΡΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ:      Γιαννακούλης Νίκος
ΙΑΤΡΟΣ ΑΓΩΝΑ:               ΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ INTERSALONIKA

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΓΩΝΑ

Η διαρκής γραμματεία θα λειτουργεί από την έναρξη των εγγραφών μέχρι το
Σάββατο  08/08/10 στα τηλέφωνα  26650 23092 και 6946619994
Κυριακή  08/08/10  από 13.30 στο χώρο της πίστας.

ΑΡΘΡΟ 1ο
Η  Λ.Α.Μ.Ο.Τ. Θεσπρωτίας σε συνεργασία με την ΑΛΜΣ Ιωαννίνων και τη συμβολή του Δήμου Παραποτάμου διοργανώνει αγώνα Supercross. O αγώνας είναι μέρος των 3μερων εκδηλώσεων που διοργανώνει ο Δήμος Παραποτάμου Θεσπρωτίας με την επωνυμία by the river party {www.bytheriverparty.gr}. Οι εκδηλώσεις περιλαμβάνουν μουσικές συναυλίες, χορευτικά, αγώνες και διάφορα άλλα events.

Οι Αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με :
1ο Τον  Δικαιοδοτικό  Κώδικα της  Ο.Μ.Ε.
2ο Το    Γενικό   Κανονισμό Αγώνων   Fastcross  της  F.I.M
3ο Το    Γενικό   Κανονισμό Αγώνων  Fastcross  της  Ο.Μ.Ε.
4ο Το    Τεχνικό  Κανονισμό Αγώνων  Fastcross  της  F.I.M.
5ο Τον  Τεχνικό  Κανονισμό Αγώνων  Fastcross  της  Ο.Μ.Ε.
6ο Την  Προκήρυξη Πρωταθλημάτων Κυπέλλων και Επάθλων της Ο.Μ.Ε.
7ο  Τον  Παρόντα Ειδικό Κανονισμό.

AΡΘΡΟ 2ο
ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΜΠΑΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το μήκος της πίστας είναι  800 μ. με μέγιστο πλάτος  10 m.  και ελάχιστο 6 μέτρα. Η μπάρα εκκίνησης διαθέτει  12  θέσεις.

ΑΡΘΡΟ 3ο
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ

Στον αγώνα δεν υπάρχει διαχωρισμός των κατηγοριών. Μπορούν να συμμετέχουν μοτοσικλέτες motocross, enduro ανεξαρτήτως κυβισμού.

ΑΡΘΡΟ 4ο
ΑΓΩΝΕΣ

Οι αγώνες είναι τύπου fastcross και προσμετρούν ως αρ.1. Θα διεξαχθούν  προκριματικοί, ημιτελικοί, μικρός και μεγάλος τελικός. Οι προκριματικοί οι ημιτελικοί και ο μικρός τελικός θα έχουν διάρκεια 10΄+ 1γύρο και ο μεγάλος τελικός 15΄+ 1γύρο. Για να θεωρηθεί ότι ο αναβάτης τερμάτισε πρέπει να καλύψει τα 3/4 της διαδρομής που κάλυψε ο νικητής και να πάρει σημαία τερματισμού μέσα σε πέντε λεπτά από την στιγμή πού τερμάτισε ο νικητής.

ΑΡΘΡΟ 5ο
ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ

Στον αγώνα μπορεί να συμμετάσχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο κάτοχος έγκυρης αγωνιστικής αδείας 2010 ΟΜΕ σύμφωνα με το άρθρο 031.5.1 ΓΚ mοτο cross. Η συμμετοχή κατόχων αγωνιστικών αδειών των κρατών μελών της ΕΕ- BMU γίνεται δεκτή υπό την προϋπόθεση ότι η συμμετοχή του συνοδεύεται από έγκυρη άδεια της  FΜΝ της χώρας τους.

ΑΡΘΡΟ 6ο
ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του οργανωτή έως την Πέμπτη  17/06/10.
Το παράβολο συμμετοχής είναι 50.00 euro

ΑΡΘΡΟ 7ο
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Ο τεχνικός έλεγχος καθώς και ο έλεγχος εξακρίβωσης θα διεξαχθεί στην πίστα την Κυριακή από τις 14.00 μ.μ. – 15.30 μ.μ. σύμφωνα με το πρόγραμμα. Μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross της ΔΟΜ- ΟΜΕ  ή ο αγωνιζόμενος δεν είναι εφοδιασμένος με άδεια άρθρο 5 ή δεν περάσει από τον έλεγχο εξακρίβωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα αποκλείεται από των αγώνα . Απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού η είσοδος στην πίστα μοτοσικλέτας η οποία δεν έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο. Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να παρουσιάσουν στον τεχνικό έλεγχο το κράνος, του εγκεκριμένου τύπου motocross το οποίο πρέπει να φέρει τον αριθμό συμμετοχής τους.

ΑΡΘΡΟ 8ο
ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Τελικός τεχνικός έλεγχος θα γίνεται στις 3 πρώτες μοτοσικλέτες  στο τέλος του αγώνα  καθώς και σε κάθε άλλη μοτοσικλέτα που τερμάτισε μετά από πρόταση του αλυτάρχη ή του διαιτητή. Οι μοτοσικλέτες θα παραμένουν σε καθεστώς επιτήρησης για 15 λεπτά.

ΑΡΘΡΟ 9ο
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ  ΔΟΚΙΜΕΣ

Απαγορεύεται με ποινή αποκλεισμού η είσοδος των αναβατών στην πίστα εκτός της προβλεπόμενης ώρας και κατόπιν εντολής του αλυτάρχη.

ΑΡΘΡΟ 10ο
ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Σε κάθε σειρά εκκίνησης οι αναβάτες κατατάσσονται ως άρθρο 4.
Από την στιγμή που επέλεξαν μια θέση απαγορεύεται να την αλλάξουν. Οι αναβάτες υποχρεούνται επί ποινή αποκλεισμού να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής 10 λεπτά πριν από την ώρα εκκίνησης κάθε αγώνα. Με την επίδειξη πράσινης σημαίας από τον αλυτάρχη οι αγωνιζόμενοι θέτουν σε λειτουργία τους κινητήρες των μοτοσικλετών τους.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Στο χώρο αναμονής σύμφωνα με το πρόγραμμα.

ΑΡΘΡΟ 11o
ΔΙΑΔΡΟΜΗ –εξωτερική ΒΟΗΘΕΙΑ

Η διαδρομή είναι οριοθετημένη με κορδέλες ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα και τις δοκιμές εάν οι αναβάτες οδηγούν εκτός διαδρομής ή να αποφεύγουν να περάσουν από τα άλματα ή τα άλλα φυσικά ή τεχνητά εμπόδια .
Εξωτερική βοήθεια κατά την διεξαγωγή του αγώνα και των δοκιμών απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 031.11
Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται μόνο στον χώρο των PADDOCKS με σταματημένους τους κινητήρες και να υπάρχει πυροσβεστήρας 6κ.
Ο χώρος που θα προσδιορισθεί για τις ρυθμίσεις θα ανακοινωθεί.

ΑΡΘΡΟ 12ο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Η εκκίνηση γίνεται με τους κινητήρες σε λειτουργία. Ο αλυτάρχης επιδεικνύει πινακίδα με την ένδειξη 15 δευτερόλεπτα αμέσως μετά με πινακίδα 5 δευτερόλεπτα και αμέσως μετά πέφτει η μπάρα εκκίνησης. Στην μπάρα εκκίνησης θα παραβρίσκονται μόνο οι αναβάτες και τα στελέχη του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 13ο
ΑΚΥΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Ο αφέτης θα κηρύξει την εκκίνηση άκυρη με την ένδειξη κόκκινης σημαίας και ο αγώνας θα σταματήσει. Οι αναβάτες πρέπει να επιστρέψουν στο χώρο αναμονής και επανεκκίνηση θα δοθεί αμέσως αρχίζοντας από τα τελευταία 3 λεπτά του προαναφερθέντος 10 λεπτού. Η αλλαγή μοτοσικλέτας απαγορεύεται μετά από άκυρη εκκίνηση.

AΡΘΡΟ 14ο
ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ

Ο τερματισμός του αγώνα θα γίνει με καρό σημαία στον πρώτο αναβάτη που έχει συμπληρώσει τον προκαθορισμένο χρόνο του αγώνα.
Οι αναβάτες που περνούν την γραμμή τερματισμού και παίρνουν την σημαία πρέπει να μειώνουν την ταχύτητα τους και να οδηγούνται στο χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης. Η μη τήρηση του κανονισμού επιφέρει αποκλεισμό από τον αγώνα. Η χρονομέτρηση παύει 5 λεπτά μετά την πτώση της σημαίας στον πρώτο αναβάτη.

ΑΡΘΡΟ 15ο
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Τα αποτελέσματα των αγώνων θα ανακοινώνονται στο τέλος κάθε αγώνα και θα αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων.

ΑΡΘΡΟ 16ο
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

Τα παράβολο ένστασης ισούται με το διπλάσιο συμμετοχής και υποβάλλονται:
Α. κατά των αποτελεσμάτων εντός 30 λεπτών μετά την δημοσίευση τους
Β. για τεχνικούς λόγους εντός 15 λεπτών μετά τον τερματισμό του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 17ο
ΑΠΟΝΟΜΗ – ΕΠΑΘΛΑ – ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΘΛΑ

Η απονομή των επάθλων θα γίνει στην πίστα μετά την λήξη των αγώνων εφόσον δεν εκκρεμεί καμία ένσταση.  Απονέμονται κύπελλα μόνο στους 3 πρώτους του μεγάλου τελικού. Οι 3 κυπελλούχοι θα πάρουν και χρηματικά έπαθλα τα οποία θα είναι: 1ος νικητής – 800€, 2ος νικητής 400€ και 3ος νικητής 300€.

ΑΡΘΡΟ 18ο
ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΕΥΘΥΝΗ ΟΔΗΓΩΝ

Με την υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής ο αναβάτης και ο συμμετέχων αποδέχονται ανεπιφύλακτα των παρόντα κανονισμό και ασφαλίζεται για ζημιές προς τρίτους σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα. Επιπλέον όλοι οι συμμετέχοντες αναβάτες είναι ασφαλισμένοι για προσωπικά ατυχήματα σύμφωνα με το αρ.0100.2 Γ.Κ. ΜΧ της ΟΜΕ Υπογράφοντας την δήλωση συμμετοχής ο αγωνιζόμενος και οι ιδιοκτήτες μοτοσικλετών αποδέχονται πως η Ο.Μ.Ε. ο Οργανωτής , οι κριτές και κάθε συμμετέχων στην διοργάνωση του αγώνα δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ατύχημα ή ζημιά συμβεί στους αγωνιζόμενους και της μοτοσικλέτες τους κατά την διάρκεια του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 19ο
ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ

Η οργανωτική επιτροπή,  ή ΟΜΕ, η διοργανώτρια λέσχη, καθώς και οι αναβάτες των αγώνων δεν φέρουν  καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχών ατυχήματα που μπορεί να συμβούν κατά την διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα.
Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συνάψει συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.

ΚΑΘΕ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ Ή ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΑΜΕΣΗ Ή ΕΜΜΕΣΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑΣ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΥΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ  ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΠΟΙΝΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ.

* ΕΠΕΙΔΗ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΛΟΓΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ -ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ- ΤΑ ΩΡΑΡΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥΣ.

1910 More posts in ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ category
Recommended for you
ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

H AMOTOE δημοσίευσε τον Κανονισμό Εθνικών Ομάδων που περιλαμβάνει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των...