Το Kotsia King Cross 2010 αποτελεί παρελθόν.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΓια έκτη συνεχή χρονιά οι Μ.ΜΙΚΡΟ (Μοτοσυκλετιστές Μικροκάστρου) διοργάνωσαν ένα τριήμερο εκδηλώσεων με συναυλίες και αγώνες endurocross, supercross και motocross. Οι 3.500 επισκέπτες που βρέθηκαν στην περιοχή Κότσια στο Μικρόκαστρο καθ’ όλη τη διάρκεια του τριήμερου 16-18 Ιουλίου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν συναυλίες την Παρασκευή και το Σάββατο και να δουν τον Κώστα Τζιώρα από την Καλαμπάκα να ανακηρύσσετε King of Kotsia 2010.
ENDUROCROSS
Κι ενώ όλα ήταν έτοιμα για την έναρξη των αγώνων του Σαββάτου, άρχισε να βρέχει μία ώρα πριν την έναρξη του endurocross και σταμάτησε 10 λεπτά πριν την εκκίνηση. Η ανησυχία οργανωτών, θεατών και αγωνιζομένων για την κατάσταση του τερέν δεν επαληθευτήκαν αφού η βροχή αποδείχτηκε ευεργετική και για τις τρεις πίστες. Παρά την ζέστη που ακολούθησε δεν εμφανίστηκε σκόνη σε κανέναν από τους δύο αγώνες της ημέρας χωρίς να υπάρχει λάσπη.
Η πίστα endurocross περιελάμβανε κομμάτια με κροκάλα, άμμο, άλμα από κάθετο βράχο και πέρασμα από κορμούς και λάστιχα. Στο endurocross πήραν μέρος 25 αναβάτες που αγωνίστηκαν σε τετράδες για τέσσερεις γύρους με τους δύο πρώτους να προκρίνονται στον επόμενο γύρο. Η απουσία του περσινού νικητή Βασίλη Σιαφαρίκα έχρισε φαβορί τους εντουράδες Γιάννη Παυλίδη και Αδάμο Πράσο αλλά και τον Κώστα Τζιώρα που έδειξε καλά στοιχεία στο endurocross πέρυσι.
Στον πρώτο αγώνα ο Κώστας Τζιώρας (#46, KTM SXF 450) και ο Γιώργος Δαργινάκης (#2, HUSABERG FX 450) τερμάτισαν μπροστά από τους Τόλιο Ηρακλή (#44, HONDA CRF 250) και Γιάννη Ντανοβασίλη (#250, HUSQVARNA TC 450).
Ακολούθησε η πρόκριση των motocrosser Χρήστου Κασιούμη (#104, SUZUKI RMZ 250) και Θοδωρή Ζερβού (#164, HONDA CRF 250) έναντι των Άρη Σολατσάρη (#329, HONDA CRF 450) και Θωμά “Pimp Boutique” Αλεξίου (#112, SUZUKI RMZ 250), ο Καστοριανός Σολατσάρης βρισκόταν στην δεύτερη θέση όταν εγκατέλειψε από πρόβλημα στον λεβιέ ταχυτήτων μετά από πτώση.
Στον τρίτο αγώνα οι Μιχάλης Ούσλιος (#88, HONDA CRF 250) και Ιορδάνης Παπαργυρίου (#403, HONDA CRF 250) πήραν τις δύο πρώτες θέσεις από τους Γιώργο Αδαμίδη (#22, HONDA CRF 250) και Χρήστο “Monster Energy” Παπαθεοδώρου (#499, KAWASAKI KXF 250).
Στην τέταρτη τετράδα αγωνίστηκαν με HUSQVARNA οι Γιάννης Παυλίδης (#67, TC 250) και Λεωνίδας Πανοδήμος (#41, TC 450) με τον Γρεβενιώτη να τερματίζει πρώτος ακολουθούμενος από τον Κώστα Κάλφα (#69, HONDA CRF 250) που άφησε πίσω τους Βασίλη Τζινίκο (#227, KTM EXC 250) και Πανοδήμο.
Στον προτελευταίο αγώνα του πρώτου γύρου αγωνίστηκαν ο γηραιότερος, Αδάμος Πράσος (#3, KTM SXF 505), και ο νεότερος, Αλέξανδρος Γεωργαντάς (#21, KTM SX 150) του endurocross, μαζί με τους Θανάση Μπαδέκα (#26, HUSQVARNA TC 450) και Νίκο Μανάδη (#311, HONDA CRF 250). Η πρόκριση για τον Πράσο ήρθε εύκολα παρά το πρόβλημα που είχε με τον συμπλέκτη το, πίσω του τερμάτισε ο πολύ γρήγορος στην άμμο Γεωργαντάς.
Τον πρώτο γύρο έκλεισε η πεντάδα των Σταύρου Δαργινάκη (#1, HONDA CRF 250), Βαγγέλη Παυλίδη (#167, YAMAHA YZF 250), Νίκου Μαγνισαλή (#342, YAMAHA YZ 125), Τάσου Τσιουχάρα (#201, KTM EXC 450) και Τρύφωνα Σολατσάρη (#220, HONDA CRF 450). Ο Τσιουχάρας είχε τις περισσότερες και πιο θεαματικές πτώσεις και όπως ήταν φυσικό δεν κατάφερε να πάρει την πρόκριση την οποία κέρδισαν οι Βαγγέλης Παυλίδης και Σταύρος Δαργινάκης.
Ο δεύτερος γύρος ξεκίνησε με την εύκολη πρόκριση των Τζιώρα και Γιώργου Δαργινάκη έναντι των Κασιούμη και Ζερβού.
Η δεύτερη τετράδα ήταν αυτή των Γιάννη Παυλίδη, Κάλφα, Παπαργυρίου και Ούσλιου. Ο Παυλίδης πήρε την εκκίνηση και απομακρύνθηκε από νωρίς αφήνοντας τους Παπαργυρίου και Ούσλιο να μάχονται για την δεύτερη θέση, ο Παπαργυρίου ήταν αλάνθαστος και πήρε την πρόκριση.
Στην τελευταία τετράδα του δεύτερου γύρου βρέθηκαν αντιμέτωποι ο Πράσος με τους νεαρούς Βαγγέλη Παυλίδη, Αλέξανδρο Γεωργαντά και Σταύρο Δαργινάκη. Ο Πράσος έδειξε πως οδηγούν σε δύσκολες συνθήκες και τερμάτισε πρώτος με τον “μικρό” Παυλίδη να τον ακολουθεί στα ημιτελικά.
Οι έξι που προκρίθηκαν στα ημιτελικά αγωνίστηκαν σε δύο τριάδες για πέντε γύρους. Γιάννης Παυλίδης, Γιώργος Δαργινάκης και Κώστας Τζιώρας ήταν οι πρώτοι που διεκδικήσαν θέση στον τελικό. Ο Παυλίδης έδειξε σε πόσο καλή κατάσταση βρίσκεται και πήρε την πρώτη θέση με τον Τζιώρα να κερδίζει την μάχη από τον Δαργινάκη και να περνάει στον τελικό.
Στον δεύτερο ημιτελικό ο Πράσος κέρδισε και πάλι άνετα ενώ ο Βαγγέλης Παυλίδης συμπλήρωσε την τετράδα του τελικού αφού άφησε τον Παπαργυρίου τρίτο.
Στον τελικό των 7 γύρων, βρέθηκαν αντιμέτωποι οι νεαροί αφοί Παυλίδη με τους πιο έμπειρους Πράσο και Τζιώρα. Ο Γιάννης Παυλίδης έφυγε πρώτος στην εκκίνηση και με τους Πράσος και Τζιώρα πίσω του. Ο Τζιώρας μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των δύο πρώτων μόνο για τέσσερεις γύρους όταν και έμεινε πίσω χωρίς να απειλείτε από τον “μικρό” Παυλίδη. Ο Γιάννης Παυλίδης εκμεταλλεύτηκε το ύψος και την ταχύτητα του και δεν έκανε κανένα λάθος μέχρι το τέλος του αγώνα, ο Πράσος έκανε την επίθεση του στον τελευταίο γύρο αλλά “προδόθηκε” από τον συμπλέκτη του και είχε μια πτώση δύο στροφές πριν τον τερματισμό. Ο Τζιώρας δεν έχασε την ευκαιρία και τερμάτισε δεύτερος με τον Πράσο τρίτο και τον Βαγγέλη Παυλίδη τέταρτο.
Οι τρεις πρώτοι εκτός από τους βαθμούς μοιράστηκαν και δώρα από τους χορηγούς του αγώνα, συγκεκριμένα:
Ο πρώτος Γιάννης Παυλίδης κέρδισε μία ΣΤΟΛΗ MOTOCROSS ALPINESTARS πρόσφορά του “MOTOFACTORY ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ” στα Γρεβενά.
Ο δεύτερος Κώστας Τζιώρας κέρδισε μία κούτα ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ AGIP πρόσφορά του Παναγιώτη Γκανάτσιου αντιπροσώπου AGIP Δυτικής Μακεδονίας.
Ο τρίτος Αδάμος Πράσος κέρδισε μία κούτα ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ AGIP πρόσφορά του Παναγιώτη Γκανάτσιου αντιπροσώπου AGIP Δυτικής Μακεδονίας.
SUPERCROSS
Αμέσως μετά την λήξη του endurocross ξεκίνησε το supercross. Η πίστα ήταν ίδια με την περσινή με την μόνη αλλαγή την αύξηση του αριθμού των “σαμαριών” (bumps). Η δίωρη κατάβρεξη της πίστας από τους οργανωτές και η ωριαία βροχή σε συνδυασμό με το δίωρο “διάλλειμα”, που διήρκησε το endurocross, έκανε το χώμα ιδανικό για αγώνα με απίστευτη πρόσφυση. 19 τολμηροί αναβάτες πήραν μέρος και αγωνίστηκαν σε τετράδες για πέντε γύρους με τους δύο πρώτους να προκρίνονται στον επόμενο γύρο.
Την αρχή έκαναν οι Κώστας Τζιώρας (#46, KTM SXF 450), Γιώργος Δαργινάκης (#2, HUSABERG FX 450), Αλέξανδρος Γεωργαντάς (#21, KTM SX 150) και Κώστας Κάλφας (#69, HONDA CRF 250) με τους Τζιώρα και Γεωργαντά να βρίσκονται στο στοιχείο τους και να καταλαμβάνουν εύκολα τις δύο πρώτες θέσεις.
Ακολούθησαν οι Χρήστος Κασιούμης (#104, SUZUKI RMZ 250), Γιάννης Παυλίδης (#67, HUSQVARNA TC 250), Κώστας Θεοδωρίδης (#19, YAMAHA YZF 250) και Δημήτρης Ψαράς (#90, KAWASAKI KXF 450). Οι Θεοδωρίδης και Ψαράς συγκρούστηκαν στο πρώτο μπερμ όταν ο Ψαράς στην προσπάθεια του να μπει κλειστά έπεσε πάνω στον Θεοδωρίδη με αποτέλεσμα να πέσουν και οι δύο και να μείνουν εκτός διεκδίκησης της πρόκρισης, έτσι ο Παυλίδης πήρε μια μάλλον ανέλπιστη πρόκριση.
Μετά σειρά είχε η τριάδα των Αδάμου Πράσου (#3, KTM SXF 505), Μιχάλη Ούσλιου (#88, HONDA CRF 250) και Θοδωρή Ζερβού (#64, KAWASAKI KXF 450). Ο Πράσος έδειξε από νωρίς τις διαθέσεις του έφυγε μπροστά εντυπωσιάζοντας με το δικό του εντουράδικο στυλ περνώντας τα σαμάρια με σούζα. Έτσι τερμάτισε πρώτος με τον καλά προετοιμασμένο Μιχάλη Ούσλιο να τον ακολουθεί στα προημιτελικά.
Στην τέταρτη τετράδα κοντραρίστηκε ο νεαρός Ιορδάνης Παπαργυρίου (#403, HONDA CRF 250) με τους πιτσιρικάδες Θανάση Ράπτη (#56, KTM SX 125), Ανέστη Ράδο (#97, KTM SX 85) και Νίκο Δεμερδεσλή (#7, KTM SX 85). Οι μεγαλύτεροι Παπαργυρίου και Ράπτης προκρίθηκαν ενώ οι μικρότεροι Ράδος και Δεμερδεσλής προσέφεραν άφθονο θέαμα πάνω στα 85άρια τους.
Στον τελευταίο αγώνα του πρώτου γύρου είχαμε τους Γιάννη Μόσιο (#51, KTM SX 150), Βαγγέλη Παυλίδη (#167, YAMAHA YZF 250), Χρήστο Λουμπουτσκό (#140, SUZUKI RMZ 250) και τον μπαμπά Ράδο Κώστα (#97, YAMAHA YZF 250). Ο Μόσιος έδειξε να αισθάνεται πολύ άνετα στο supercross και τερμάτισε πρώτος με τον Λουμπουτσκό δεύτερο και τα δύο YAMAHA Παυλίδη και Ράδου να ακολουθούν.
Στον προημιτελικό γύρο προκρίθηκαν δέκα αναβάτες και οι οργανωτές επέλεξαν με κλήρωση τους αποκλεισμένους Ανέστη Ράδο και Θοδωρή Ζερβό να συμπληρώσουν τις 3 τετράδες.
Πρώτοι κλίθηκαν να αγωνιστούν οι Τζιώρας, Παπαργυρίου, Γεωργαντάς και Λουμπουτσκός. Ο Γεωργαντάς πήρε την εκκίνηση με τον Τζιώρα πίσω του στα σαμάρια όμως ο Γεωργαντάς είχε μια πτώση και εγκατέλειψε. Ο Τζιώρας πέρασε πρώτος με τον Λουμπουτσκό δεύτερο και τον Παπαργυρίου τρίτο. Οι θέσεις δεν άλλαξαν ως το τέλος κι έτσι Τζιώρας και Λουμπουτσκός βρέθηκαν στα ημιτελικά.
Επόμενοι αγωνίστηκαν οι Κασιούμης, Γιάννης Παυλίδης, Μόσιος και Ράδος Ανέστης. Οι Κασιούμης και Μόσιος ήταν πολύ γρήγοροι για τον εντουρά Παυλίδη που δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό τους ενώ ο Ράδος έκανε τα δικά του στο αέρα.
Τον προημιτελικό γύρο έκλεισαν οι Πράσος, Ούσλιος, Ράπτης και ο Γεωργαντάς αντί του Ζερβού. Ο Γεωργαντάς ζήτησε να συμμετάσχει ξανά, μετά την ατυχία του στο προηγούμενο σκέλος, ο Ζερβός του παραχώρησε την θέση του και οι οργανωτές έδωσαν το ΟΚ χωρίς όμως να έχει δικαίωμα πρόκρισης. Ο Πράσος ήταν και πάλι πρώτος με τον Γεωργαντά δεύτερο, τον Ούσλιο τρίτο και τον Ράπτη τέταρτο.
Στους δύο ημιτελικούς η διάρκεια του αγώνα ανέβηκε τους 6 γύρους. Στον πρώτο αγώνα ο νεαρός Μόσιος εξέπληξε τους πάντες αφήνοντας τους Τζιώρα και Λουμπουτσκό πίσω του για πέντε γύρους, στον έκτο γύρο όμως ο Μόσιος μπέρδεψε την λευκή σημαία του τελευταίου γύρου και νόμιζε ότι τερμάτισε. Τζιώρας και Λουμπουτσκός σταμάτησαν και τον περίμεναν να επιστρέψει στον αγώνα αλλά αυτός είχε ήδη απομακρυνθεί από την πίστα έτσι οι δύο τους συνέχισαν και βρέθηκαν στον τελικό.
Στον άλλο ημιτελικό οι Κασιούμης και Πράσος έκαναν από νωρίς διαφορά, τερμάτισαν με αυτή τη σειρά και άφησαν τον Ούσλιο εκτός τελικού.
Ο τελικός δεν ήταν τόσο συναρπαστικός όσο οι προηγούμενοι αγώνες. Ο Τζιώρας πήρε ακόμη μία εκκίνηση με τους Κασιούμη και Πράσο πίσω του ενώ ο Λουμπουτσκός έμεινε από νωρίς πίσω. Οι θέσεις δεν άλλαξαν μέχρι το τέλος και έτσι είχαμε:
- Κώστας Τζιώρας (#46, KTM SXF 450)
- Χρήστος Κασιούμης (#104, SUZUKI RMZ 250)
- Αδάμος Πράσος (#3, KTM SXF 505)
- Χρήστος Λουμπουτσκός (#140, SUZUKI RMZ 250)
Όπως και στο endurocross οι τρεις πρώτοι εκτός από τους βαθμούς μοιράστηκαν και δώρα από τους χορηγούς του αγώνα, συγκεκριμένα:
Ο πρώτος Κώστας Τζιώρας κέρδισε 2 ΛΑΣΤΙΧΑ BRIDGESTONE πρόσφορά του “manGRis MOTO SERVICE” στην Κοζάνη.
Ο δεύτερος Χρήστος Κασιούμης κέρδισε μία κούτα ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ AGIP πρόσφορά του Παναγιώτη Γκανάτσιου αντιπροσώπου AGIP Δυτικής Μακεδονίας.
Ο τρίτος Αδάμος Πράσος κέρδισε μία κούτα ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ AGIP πρόσφορά του Παναγιώτη Γκανάτσιου αντιπροσώπου AGIP Δυτικής Μακεδονίας.
MOTOCROSS
Την επόμενη μέρα το πρωί πραγματοποιήθηκε το ο αγώνας MOTOCROSS, ο τρίτος του διημέρου. Στην κατηγορία ΜΧ είχαμε 26 συμμετοχές που χωρίστηκαν σε 2 γκρουπ με τους δέκα πρώτους να προκρίνονται στον τελικό.
Στον πρώτο προκριματικό ο Τζιώρας πήρε την νίκη παρά το πρόβλημα στο πίσω φρένο.
Αποτελέσματα 1ου προκριματικού κατηγορίας ΜΧ
46 | ΤΖΙΩΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ | KTM SXF 450 |
167 | ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | YAMAHA YZF 250 |
88 | ΟΥΣΛΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | HONDA CRF 250 |
64 | ΖΕΡΒΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | KAWASAKI KXF 450 |
2 | ΔΑΡΓΙΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | HUSABERG FX 450 |
109 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | ΥΑΜΑΗΑ ΥΖF 250 |
145 | ΑΓΓΕΛΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | ΥΑΜΑΗΑ ΥΖF 250 |
499 | ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ | KAWASAKI KXF 250 |
27 | ΚΑΡΤΑΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ | HONDA CRF 250 |
56 | ΡΑΠΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | KTM SX 125 |
29 | ΜΠΑΔΕΚΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | HUSQVARNA TC 250 |
7 | ΤΖΙΝΙΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | SUZUKI RMZ 450 |
51 | ΜΟΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | KTM SX 150 (εγκ) |
71 | ΓΛΥΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 125 (εγκ) |
Στον δεύτερο προκριματικό ο Γιάννης Παυλίδης, που άλλαξε μοτοσυκλέτα, τερμάτισε πρώτος και πήγε στον τελικό με ανεβασμένη ψυχολογία.
Αποτελέσματα 2ου προκριματικού κατηγορίας ΜΧ
1 | 67 | ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | HUSQVARNA TC 450 |
2 | 104 | ΚΑΣΙΟΥΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | SUZUKI RMZ 250 |
3 | 21 | ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | KTM SX 150 |
4 | 140 | ΛΟΥΜΠΟΥΤΣΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | SUZUKI RMZ 250 |
5 | 19 | ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | YAMAHA YZF 250 |
6 | 3 | ΠΡΑΣΟΣ ΑΔΑΜΟΣ | KTM SXF 505 |
7 | 90 | ΨΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | KAWASAKI KXF 450 |
8 | 44 | ΤΟΛΙΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ | HONDA CRF 250 |
9 | 172 | ΖΙΩΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | KAWASAKI KXF 250 |
10 | 41 | ΠΑΝΟΔΗΜΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ | HUSQVARNA TC 450 |
11 | 250 | ΝΤΑΝΟΒΑΣΙΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | HUSQVARNA TC 450 |
12 | 264 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | KTM ΕΧC 530 (εγκ) |
Στην κατηγορία OPEN οι συμμετοχές ήταν 15 με μόνο τους 2 πρώτους να προκρίνονται. Κάλφας και Δήμου “χτυπήθηκαν” για την καρό σημαία, με τον πρώτο αν και άρρωστος να κερδίζει κυρίως λόγω εμπειρίας.
1 | 69 | ΚΑΛΦΑΣ ΚΩΣΤΑΣ | HONDA CRF 450 |
2 | 112 | ΔΗΜΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ | YAMAHA YZF 250 |
3 | 149 | ΠΕΡΠΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | HONDA CRF 250 |
4 | 22 | ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | HONDA CRF 250 |
5 | 3 | ΜΑΜΑΤΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | KTM SXF 450 |
6 | 399 | ΓΚΙΑΓΚΙΑΣ ΝΙΚΟΣ | HONDA CRF 250 |
7 | 340 | ΜΗΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ | HONDA CRF 450 |
8 | 342 | ΜΑΓΝΙΣΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ | ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 125 |
9 | 25 | ΔΑΜΤΣΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | KAWASAKI KXF 250 |
10 | 160 | ΑΤΜΑΤΖΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | HONDA CRF 250 |
11 | 311 | ΜΑΝΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ | HONDA CRF 250 |
12 | 355 | ΑΛΕΞΙΟΥ ΘΩΜΑΣ | SUZUKI RMZ 250 |
13 | 164 | ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | HONDA CRF 250 |
14 | 183 | ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ | KAWASAKI KXF 250 (εγκ) |
15 | 189 | ΜΗΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | HONDA CRF 250 (εγκ) |
Όσοι αποκλειστήκαν αγωνίστηκαν στον αγώνα δεύτερης ευκαιρίας. Οι νεαροί Περπερής και Αδαμίδης πήραν τις δύο πρώτες θέσεις και συμπλήρωσαν τον τελικό.
1 | 149 | ΠΕΡΠΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | HONDA CRF 250 |
2 | 22 | ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | HONDA CRF 250 |
3 | 399 | ΓΚΙΑΓΚΙΑΣ ΝΙΚΟΣ | HONDA CRF 250 |
4 | 29 | ΜΠΑΔΕΚΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | HUSQVARNA TC 250 |
5 | 160 | ΑΤΜΑΤΖΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | HONDA CRF 250 |
6 | 7 | ΤΖΙΝΙΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | SUZUKI RMZ 450 |
7 | 342 | ΜΑΓΝΙΣΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ | ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 125 |
8 | 250 | ΝΤΑΝΟΒΑΣΙΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | HUSQVARNA TC 450 |
9 | 340 | ΜΗΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ | HONDA CRF 450 |
ΤΕΛΙΚΟΣ
O πρωτοπόρος της βαθμολογίας μέχρι εκείνη τη στιγμή Κώστας Τζιώρας έπεσε στην πρώτη στροφή του τελικού και έμεινε τελευταίος. Ο Κασιούμης οδήγησε τον αγώνα μέχρι το τέλος. Ο Πράσος ήταν πίσω του μέχρι τον έκτο γύρο όταν τον πέρασε ο Γιάννης Παυλίδης. Ο Πράσος δεν πίεσε και έκανε αγώνα τακτικής αφού οι βαθμοί της τρίτης θέσης τον έφερναν στην κορυφή της βαθμολογίας, δύο γύρους μετά όμως “έμεινε” από συμπλέκτη και εγκατέλειψε. Ο Βαγγέλης Παυλίδης πέρασε τρίτος με τους Γεωργαντά και Θεοδωρίδη πίσω του. Την βαθμολογούμενη οχτάδα συμπλήρωναν οι Ζερβός, Ούσλιος και Λουμπουτσκός. Ο Τζιώρας που μετά την εγκατάλειψη του Πράσου χρειαζόταν τους βαθμούς της όγδοης θέσης κατάφερε να περάσει τον Λουμπουτσκό στον τελευταίο γύρο και να αναδειχτεί “King of Kotsia 2010”
Αποτελέσματα τελικού
1 | 104 | ΚΑΣΙΟΥΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | SUZUKI RMZ 250 |
2 | 67 | ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | HUSQVARNA TC 450 |
3 | 167 | ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | ΥΑΜΑΗΑ ΥΖF 250 |
4 | 21 | ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | KTM SX 150 |
5 | 19 | ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | YAMAHA YZF 250 |
6 | 64 | ΖΕΡΒΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | KAWASAKI KXF 450 |
7 | 88 | ΟΥΣΛΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | HONDA CRF 250 |
8 | 46 | ΤΖΙΩΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ | KTM SXF 450 |
9 | 140 | ΛΟΥΜΠΟΥΤΣΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | SUZUKI RMZ 250 |
10 | 90 | ΨΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | KAWASAKI KXF 450 |
11 | 2 | ΔΑΡΓΙΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | HUSABERG FX 450 |
12 | 27 | ΚΑΡΤΑΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ | HONDA CRF 250 |
13 | 44 | ΤΟΛΙΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ | HONDA CRF 250 |
14 | 499 | ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ | KAWASAKI KXF 250 |
15 | 172 | ΖΙΩΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | KAWASAKI KXF 250 |
16 | 41 | ΠΑΝΟΔΗΜΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ | HUSQVARNA TC 450 |
17 | 56 | ΡΑΠΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | KTM SX 125 |
18 | 149 | ΠΕΡΠΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | HONDA CRF 250 |
19 | 3 | ΠΡΑΣΟΣ ΑΔΑΜΟΣ | KTM SXF 505 (εγκ) |
20 | 109 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | ΥΑΜΑΗΑ ΥΖF 250 (εγκ) |
21 | 145 | ΑΓΓΕΛΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | ΥΑΜΑΗΑ ΥΖF 250 (εγκ) |
22 | 22 | ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | HONDA CRF 250 (εγκ) |