Παρουσίαση των Suzuki RM-Z 450/250 2011
Με ελάχιστες βελτιώσεις η Suzuki περνάει την γενιά των RZ-Z στο 2011. Το μικρό RM-Z250 μοιράζεται πολλές από τις νέες αλλαγές με το μεγάλο RM-Z450 εστιάζοντας στην αξιοπιστία, την ομαλή αλλά αποτελεσματική απόδοση του κινητήρα. Πλαίσιο, αναρτήσεις και γενικά ότι δεν αφορά τον κινητήρα παρέμειναν ίδια, με μοναδική εξαίρεση τα γραφικά.
RM-Z250
Για το 2011 η Suzuki επικεντρώθηκε σε επιμέρους ρυθμίσεις για το RM-Z250 ώστε να γίνει η μοτοσικλέτα περισσότερο ανταγωνιστική. Η Suzuki προχώρησε σε αρκετές αλλαγές φέτος και τώρα η μοτοσικλέτα δεν ξεπερνάει το όριο θορύβου των 94db, διατηρώντας την ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Για το σκοπό αυτόν η εξάτμιση επανασχεδιάστηκε και ο εκκεντροφόρος εισαγωγής άλλαξε προσφέροντας καλύτερη αίσθηση του κινητήρα και φυσικά πιο αθόρυβη λειτουργία. Αλλαγές έγιναν και στην ηλεκτρονική χαρτογράφηση για ομαλότερη επιτάχυνση και καλύτερη απόδοση του κινητήρα στις υψηλές στροφές.
Παράλληλα η Suzuki βελτίωσε την λειτουργία του κινητήρα στο κιβώτιο των ταχυτήτων και στην εκκίνηση του, βελτιώνοντας την ροή του λιπαντικού στο κέντρο της καμπάνας προσφέροντας μεγαλύτερη αντοχή και αίσθηση του συμπλέκτη. Επίσης ενισχύθηκαν τα γρανάζια της τρίτης και τετάρτης ταχύτητας για περισσότερη αντοχή και η μανιβέλα εκκίνησης του κινητήρα επανασχεδιάστηκε για ευκολότερη εκκίνηση.
Για την ευκολότερη συντήρηση του κινητήρα τα RM-Z250 έχει τώρα λειτουργικότερους διακόπτες αποσύνδεσης στα σωληνάκια της βενζίνης και τα κολάρα των ψυγείων έχουν διαφορετική σχεδίαση για καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Όπως κάθε χρόνο τα γραφικά της μοτοσικλέτας απέκτησαν νέα σχεδίαση.
Τέλος το Suzuki διατηρεί και φέτος την ψεκαστή τροφοδοσία καυσίμου, το twin-spar αλουμινένιο πλαίσιο και τις αναρτήσεις Showa.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: RM-Z 250
Τύπος Κινητήρα: 249cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος τεσσάρων βαλβίδων DOHC
Βαλβίδες: DOHC τέσσερις βαλβίδες
Ανάφλεξη: Πλήρως ηλεκτρονική CDI
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα
Εμπρός Ανάρτηση: Μονή ανάρτηση με μοχλικό..
Πίσω Ανάρτηση: Τηλεσκοπικό πιρούνι της Showa
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 100/90-19
Μεταξόνιο: 1.475mm
Ύψος σέλας: 955mm
Απόσταση από το έδαφος: 345mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 6,5 λίτρα
Βάρος: 104,5 κιλά
RM-Z450
Πολλές από τις αλλαγές του μικρού 250 μοιράζεται και το μεγάλο RM-Z450. Και εδώ λοιπόν συναντάμε τις αλλαγές στον εκκεντροφόρο της εισαγωγής και στην εξάτμιση για ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα και πιο αθόρυβη λειτουργία στα επιτρεπτά όρια των 94db. Η ηλεκτρονική χαρτογράφηση άλλαξε για ομαλότερη απόδοση του κινητήρα στης χαμηλές στροφές με περισσότερη ευστροφία ψηλά. Τα σωληνάκια της βενζίνης απέκτησαν διακόπτες αποσύνδεσης για ευκολότερη συντήρηση και τα κολάρα των ψυγείων άλλαξαν για καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Όπως κάθε χρόνο τα γραφικά της μοτοσικλέτας απέκτησαν νέα σχεδίαση.
Στις αλλαγές που απαντώνται μόνο στο RM-Z450 είναι η συμπίεση που μεγάλωσε και από 12.2:1 έγινε 12.5:1 και το σώμα ψεκασμού απέκτησε προαιρετικές ρυθμίσεις δύο θέσεων, μια με φτωχό μείγμα και μια με πλούσιο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: RM-Z 450
Τύπος Κινητήρα: 449cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος τεσσάρων βαλβίδων DOHC
Βαλβίδες: DOHC τέσσερις βαλβίδες
Ανάφλεξη: Πλήρως ηλεκτρονική CDI
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα
Εμπρός Ανάρτηση: Μονή ανάρτηση με μοχλικό..
Πίσω Ανάρτηση: Τηλεσκοπικό πιρούνι της Showa
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 110/90-19
Μεταξόνιο: 1.495mm
Ύψος σέλας: 955mm
Απόσταση από το έδαφος: 325mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 6,2 λίτρα
Βάρος: 113 κιλά
.