MXGP/AMA – Μεταγραφές και τελευταία νέα

Περίοδος μεταγραφών αυτήν την περίοδο για το AMA και το παγκόσμιο Motocross και ειδικά φέτος η μια είδηση είναι βαρύτερη από την προηγούμενη. Ο Roger deCoster και ο Ken Roczen τελειώνουν από την Suzuki, ο Christophe Pourcel  αλλάζει ομάδα και κατηγορία, τι γίνεται με τους Ken deDycker και Grant Langston; Όλα αυτά, και άλλα πολλά θα τα μάθετε παρακάτω.

Μετά από 15 χρόνια συνεργασίας ο deCoster φεύγει από την Suzuki.

Suzuki – deCoster, τέλος
Η Suzuki πρόσφατα ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με τον manager της αγωνιστικής της ομάδας στην Αμερική,  Roger deCoster. Ήταν γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια ο Βέλγος πολυπρωταθλητής ως αγωνιζόμενος και ως team manager, είχε πρόβλημα με το ολοένα και ποιο ελλειμματικό budget της ομάδας. Όπως φαίνεται για την καινούργια χρονιά απλά δεν μπορούσε να δουλέψει με ακόμα λιγότερα ειδικά όταν η ομάδα θα φοράει το Νο 1 στην μεγάλη κατηγορία σε MX και SX. Το μέλλον του deCoster θα συνεχιστεί πιθανότατα σε κάποια άλλη εργοστασιακή ομάδα και αυτό αυτόματα αποκλείει την Kawasaki και Yamaha (δεν έχουν εργοστασιακές ομάδες στο ΑΜΑ). Οπότε οι μόνες διαθέσιμες είναι η Honda και η KTM όπου η πορτοκαλί εταιρία του χρόνου θα κατεβάσει μια πολύ δυνατή ομάδα έχοντας στις τάξεις της τον παγκόσμιο πρωταθλητή Marvin Musquin. Με την ΚΤΜ να ρίχνει τα περισσότερα χρήματα στο AMA του χρόνου μάλλον η απόφαση του deCoster να μην είναι και τόσο δύσκολη.(Mια ημέρα μετά την δημοσίευση του άρθρου ανακοινώθηκε η τριετείς συναργασία του Roger με την ΚΤΜ).

Chris Pourcel στα 450cc
Η επιθυμία του Pourcel να αγωνιστεί στην μεγάλη κατηγορία είναι πολύ κοντά να πραγματοποιηθεί, αλλά όχι με την Kawasaki. Ο γάλλος πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα αγωνιστεί στην μεγάλη κατηγορία του χρόνου με εργοστασιακή υποστήριξη. Σε ποια ομάδα όμως; Αυτό ο Pourcel δεν το ανακοίνωσε αλλά και εδώ δια της άτοπου απαγωγής καταλήγουμε σε Honda ή ΚΤΜ. Οι Kawasaki και Yamaha δεν έχουν εργοστασιακή παρουσία και η Suzuki έχει ήδη οδηγό στην κατηγορία για ακόμα ένα χρόνο τον Ryan Dungey. Η ΚΤΜ από την μεριά της δεν τα πάει καλά με τον Mike Alessi και είναι διαθέσιμη να ξοδέψει τα χρήματα που απαιτούνται για να αλλάξει την παρουσία της στην κατηγορία. Χρήματα στο τραπέζι ρίχνει και η Honda φέτος,  με πολλών οδηγών της τα συμβόλαια να λήγουν την επόμενη χρονιά ειδικά στα 450cc η ομάδα είναι έτοιμη να κάνει την μεγάλη μεταγραφή. Πάντως ο Pourcel έχει αγανακτήσει με την κριτική που δέχεται στην Αμερική για τον χαλαρό τρόπο προπόνησης του, και ίσως προτιμήσει μια ευρωπαϊκού τύπου ομάδα.

O Ken Roczen στην ΚΤΜ
Το συμβόλαιο του γερμανού Ken Roczen με την Teka Suzuki τελειώνει την ερχόμενη χρονιά και από έγκυρες πηγές μάθαμε ότι δεν θα πραγματοποιηθεί ανανέωση του συμβολαίου. Αν κρίνουμε από την τελευταία εικόνα με τον Roczen να σπεύδει πρώτος και on camera να συγχαρεί τον Antonio Cairoli της ΚΤΜ στην κατάκτηση του τίτλου στην Βραζιλία αλλά δεδομένου και του γεγονότος ότι ο Roczen προπονείται από τον Stefan Evert, δεν θέλει και πολύ για να καταλάβουμε σε τι χρώματα θα ντυθεί του χρόνου ο Roczen.

Ο Ken deDycker στην Honda
Επιστροφή στην Honda για τον deDycker του χρόνου και την ομάδα LS Motor Honda. Μετά από μια όχι και τόσο πετυχημένη χρονιά για τον deDycker στην Yamaha, από κοινού οι δύο πλευρές αποφάσισαν να μην συνεχίσουν την συνεργασία τους. Ο Ken, ολόκληρη την χρονιά παραπονιόταν για το στήσιμο της μοτοσικλέτας και πράγματι δεν φαινόταν να μπορεί να πιάσει καλή απόδοση πάνω στο Yamaha. Τώρα πρέπει να αποδείξει ότι το πρόβλημα ήταν στην μοτοσικλέτα και όχι σε αυτόν.

Τέλος ο Grant Langston
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής στα 250cc του 2000 και ο πρωταθλητής ΑΜΑ σε Supercross και Motocross αποφάσισε να τερματίσει την καριέρα του. Εδώ και δύο χρόνια ο Langston ταλαιπωρούταν από μια ασθένεια στο μάτι του που δεν του επέτρεπε να εστιάσει σωστά. Μετά από αρκετές θεραπείες το πρόβλημα δεν αποκαταστάθηκε και ο Grant κρέμασε τα γάντια.

.

.

Συνεχίζει στην ΚΤΜ ο Max Nagl
Ο γερμανός Max Nagl ανανέωσε το συμβόλαιο του με την ΚΤΜ για ακόμα δύο χρόνια. Ο Nagl φέτος όπως και πέρσι αντιμετώπισε μικροτραυματισμούς που δεν του επέτρεπαν να αποδώσει τα μέγιστα. Ελπίζει τα επόμενα χρόνια να έχει καλύτερη τύχη στον τομέα αυτό και το ίδιο ελπίζει και η ΚΤΜ δίνοντας του αρκετό χρόνο.

Τέλος και ο Josh Coppins
Μετά από 17 χρόνια στο motocross και τα περισσότερα από αυτά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ο Josh Coppins αποφάσισε να γυρίσει πίσω στην πατρίδα του την Νέα Ζηλανδία και να ξεκουραστεί. Έχοντας φτάσει αρκετές φορές στην κατάκτηση του τίτλου της ΜΧ1 ο Coppins ήταν πάντα πρωταθλητής στις καρδίες του κόσμου αλλά και των συνεργατών του.

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...