3ος Αγώνας Moto Cross Kυπέλου Χίου ΟΜΕ – Ειδ.Κανονισμός

Η-ο  Μ.Α.Σ.Χίου μετά από έγκριση της Ο.Μ.Ε  οργανώνει τον 3ο  αγώνα   Moto Cross Κυπέλου  ΧΙΟΥ  που θα διεξαχθεί στην πίστα ΜΧ περιοχή Καλυβατά Ολύμπων Χίος. Οι Αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με :.
.
.
.
3ος  Αγώνας Moto Cross
Kυπέλου   Χίου  2010

ΚΥΡΙΑΚΗ  10- 10-2010
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ: Μ.Α.Α.Σ.Χίου
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ :                          Καρατζάς Νίκος
ΜΕΛΗ:                                    Γιαμάς Δημήτρης   – Ροζάκης Λεωνίδας
ΣΤΕΛΕΧΗ
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ:                           Γάτσης Τάσος
ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ:                        Ζώας Γιώργος
ΒΟΗΘΟΣ ΑΛΥΤΑΡΧΗ:        Λουκάκης Νίκος
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ                      Γιαμά Αργυρώ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ:           Καρυδάς Δημήτρης
ΒΟΗΘΟΣ  ΤΕΧ. ΕΦΟΡΟΥ:   Δημάκης Κώστας
ΧΩΡΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ:          Μαυράκης Μιχάλης
ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ           PIT MARSAL:   TBA
ΕΦΟΡΟΣ  ΚΡΙΤΩΝ :              Γιαμά Νικολέτα
ΕΦ.ΑΠΟΤΕΛEΣMAΤΩΝ:     Αντωνίου Σούλα
ΙΑΤΡΟΣ ΑΓΩΝΑ:                  ΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ INTERSALONIKA

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΓΩΝΑ
Η διαρκείς γραμματεία θα λειτουργεί από την έναρξη των εγγραφών μέχρι το
Σάββατο  09/10/2010 στα τηλέφωνα   6936849223-22710 21612 FAX2271029686
Κυριακή  10/10/2010      από 08:00 στο χώρο της πίστας. .

ΑΡΘΡΟ 1)
Η-ο  Μ.Α.Σ.Χίου μετά από έγκριση της Ο.Μ.Ε  οργανώνει τον 3ο  αγώνα   Moto Cross Κυπέλου  ΧΙΟΥ  που θα διεξαχθεί στην πίστα ΜΧ περιοχή Καλυβατά Ολύμπων Χίος.
Οι Αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με :
1ο Τον  Δικαιοδοτικό                                Κώδικα της  Ο.Μ.Ε.
2ο Το    Γενικό   Κανονισμό Αγώνων   Motocross  της  F.I.M
3ο Το    Γενικό   Κανονισμό Αγώνων  Motocross  της  Ο.Μ.Ε.
4ο Το    Τεχνικό  Κανονισμό Αγώνων  Motocross  της  F.I.M.
5ο Τον  Τεχνικό  Κανονισμό Αγώνων  Motocross  της  Ο.Μ.Ε.
6ο Την  Προκήρυξη Πρωταθλημάτων Κυπέλλων και επάθλων της Ο.Μ.Ε.
7ο  Τον  Παρόντα Ειδικό Κανονισμό.

AΡΘΡΟ 2ο
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΠΑΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το μήκος της πίστας είναι  1300 μ. με μέγιστο πλάτος  35 m. στην περιοχή
εκκίνησης, και ελάχιστό 7 μέτρα. Η μπάρα εκκίνησης διαθέτει  22 ..  θέσεις

ΑΡΘΡΟ 3ο
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : kmx2    125cc δίχρονες έως 144cc  και τετράχρονες έως 250cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : kmx1     250cc δίχρονες και  τετράχρονες από 290cc έως 450cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: OPEN
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  MINI έως 65cc  –   JUNIOR δίχρονες έως 85cc 4τ έως 150cc
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  ATV

ΑΡΘΡΟ 4ο ΑΓΩΝΕΣ
Ο αγώνας είναι Kυπέλου  motocross και προσμετρούν ως αρ.1) Θα διεξαχθούν δε, δυο σειρές αγώνων διάρκειας 20 λεπτών και 2 γύρων ή οποίες θα προσμετρήσουν ως 2 ξεχωριστεί αγώνες για τις κατηγορίες kmx2 (125cc) και kmx1(250cc) 2 ξεχωριστεί αγώνες για  την κατηγορία open διάρκειας 15 λεπτών + 2 γύρους  και  2 αγώνες διάρκεια 12 λεπτών και 2 γύρων για τις  κατηγορίες 65cc, 85cc για την  κατηγορία ATV 1 αγώνα διάρκεια 15 λεπτών και 2 γύρους . Για να θεωρηθεί ότι ο αναβάτης τερμάτισε πρέπει να καλύψει τα 3/4 της διαδρομής που κάλυψε ο νικητής και να πάρει σημαία τερματισμού μέσα σε πέντε λεπτά από την στιγμή πού τερμάτισε ο νικητής. Στη μπάρα εκκίνησης οι αναβάτες καλούνται με βάση τους χρόνους που πέτυχαν στις χρονομετρημένες δοκιμές.

ΑΡΘΡΟ 5ο
ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ

Στον αγώνα μπορεί να συμμετάσχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο κάτοχος έγκυρης αγωνιστικής αδείας 2010 ΟΜΕ σύμφωνα με το άρθρο 031.5.1 ΓΚ mοτο cross. Η συμμετοχή κατόχων αγωνιστικών αδειών των κρατών μελών της ΕΕ- BMU γίνεται δεκτή υπό την προϋπόθεση ότι η συμμετοχή του συνοδεύεται από έγκυρη άδεια της  FΜΝ της χώρας τους. Αν ο αγωνιζόμενος είναι νομικό πρόσωπο ή αν αυτός δεν επιβαίνει στην μοτοσυκλέτα κάθε υποχρέωση του βαραίνει απόλυτα αλληλέγγυα και αδιαίρετα των αναβάτη που έχει δηλωθεί στο δελτίο εγγραφής.

ΑΡΘΡΟ 6ο
ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του οργανωτή έως την Πέμτη 07/10/2010
Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται ως εξής:
Για την κατηγορία kmx1 + kmx2
Για την κατηγορία open    …..
Για την κατηγορία 85                                                 ……..
Για την κατηγορία  ATV    ………

ΑΡΘΡΟ 7ο
ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι αριθμοί συμμετοχής των μοτοσικλετών πρέπει να είναι σύμφωνη, με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross FIM.ΟΜΕ. Τα χρώματα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο φόντο και τους αριθμούς καθορίζονται ως εξής.
Kmx2       Μαύρο φόντο με  λευκό αριθμό,
Kmx1       Λευκό  φόντο με μαύρο αριθμό,
OPEN      Κίτρινο φόντο με μαύρο αριθμό,
85             Λευκό φόντο με  μαύρο αριθμό,
65             Μπλε   φόντο με  λευκό αριθμό.
atv

ΑΡΘΡΟ 8ο
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Ο τεχνικός έλεγχος καθώς και ο έλεγχος εξακρίβωσης θα διεξαχθεί στην πίστα σύμφωνα με το πρόγραμμα. Μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross της ΔΟΜ- ΟΜΕ  ή ο αγωνιζόμενος δεν είναι εφοδιασμένος με άδεια άρθρο 5 ή δεν περάσει από τον έλεγχο εξακρίβωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα αποκλείεται από των αγώνα . Απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού η είσοδος στην πίστα μοτοσικλέτας η οποία δεν έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο. Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να παρουσιάσουν στον τεχνικό έλεγχο το κράνος, του εγκεκριμένου τύπου
motocross το οποίο πρέπει να φέρει τον αριθμό συμμετοχής τους.

ΑΡΘΡΟ 9ο
ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Τελικός τεχνικός έλεγχος θα γίνεται στις 3 πρώτες μοτοσικλέτες κάθε κατηγορίας στο τέλος του αγώνα της καθώς κατηγορίας καθώς και σε κάθε άλλη μοτοσικλέτα που τερμάτισε μετά από πρόταση του αλυτάρχη ή του διαιτητή. Οι μοτοσικλέτες θα περιμένουν σε καθεστώς επιτήρησης για 15 λεπτά.

ΑΡΘΡΟ 10ο
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ

Απαγορεύεται με ποινή αποκλεισμού η είσοδος των αναβατών στην πίστα εκτός της προβλεπόμενης ώρας και κατόπιν εντολής του αλυτάρχη.
10 λεπτά ελεύθερα + 10 λεπτά χρονομετρημένα για την κατηγορία kmx1 + kmx2     + open10 λεπτά ελεύθερα  + 10 λεπτά χρονομετρημένα για την κατηγορία 65cc – 85cc.
10 λεπτά ελεύθερα  + 10 λεπτά χρονομετρημένα για την κατηγορία ATV

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι αναβάτες θεωρούνται ότι πραγματοποίησαν χρονομετρημένες δοκιμές εφόσον έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον τρεις χρονομετρημένους γύρους στην κατηγορία  kmx1  kmx2 ATV και δύο τουλάχιστον για τις κατηγορίες open 65cc -85cc
Αναβάτης πού δεν θα λάβει μέρος στις χρονομετρημένες δοκιμές ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ
από τον αγώνα, εκτός εάν οι  αγωνοδίκες λάβουν  άλλη απόφαση, εάν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας .
Όλοι οι γύροι θα χρονομετρηθούν
Δεν επιτρέπεται ή συμμετοχή αναβάτη σε άλλη κατηγορία από αυτήν πού δήλωσε ότι θα συμμετάσχει ανά αγωνιστική συνάντηση.

ΑΡΘΡΟ 11ο
ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Σε κάθε σειρά εκκίνησης οι αναβάτες κατατάσσονται ως άρθρο 4.
Από την στιγμή που επέλεξαν μια θέση απαγορεύεται να την αλλάξουν. Οι αναβάτες υποχρεούνται επί ποινή αποκλεισμού να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής 10 λεπτά πριν επί την ώρα εκκίνησης κάθε αγώνα. Με την επίδειξη πράσινης σημαίας από τον αλυτάρχη οι αγωνιζόμενοι θέτουν σε λειτουργία τους κινητήρες των μοτοσικλετών τους.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Στο χώρο αναμονής σύμφωνα με το πρόγραμμα.

ΑΡΘΡΟ 12ο
ΔΙΑΔΡΟΜΗ –εξωτερική ΒΟΗΘΕΙΑ

Η διαδρομή είναι οριοθετημένη με κορδέλες ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα και τις δοκιμές εάν οι αναβάτες οδηγούν εκτός διαδρομής ή να αποφεύγουν να περάσουν από τα άλματα ή τα άλλα φυσικά ή τεχνητά εμπόδια .
Εξωτερική βοήθεια κατά την διεξαγωγή του αγώνα και των δοκιμών απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 031.11
Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται μόνο στον χώρο των PADDOCKS σταματημένους τους κινητήρες και να υπάρχει πυροσβεστήρας 6κ.
Ο χώρος που θα προσδιορισθεί για της ρυθμίσεις θα ανακοινωθεί

ΑΡΘΡΟ 13ο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Όλες οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής 10 λεπτά πριν από την εκκίνηση του αγώνα. Η ποινή για την παράβαση αυτού του κανονισμού είναι αποκλεισμός. Από την στιγμή που ο ένας αναβάτης καταλάβει μια θέση στην μπάρα εκκίνησης απαγορεύεται να την αλλάξει. Η εκκίνηση γίνεται με τους κινητήρες σε λειτουργία. Ο αλυτάρχης επιδεικνύει πινακίδα με την ένδειξη 15 δευτερόλεπτα αμέσως μετά με πινακίδα 5 δευτερόλεπτα και αμέσως μετά πέφτει η μπάρα εκκίνησης. Στην μπάρα εκκίνησης θα παραβρίσκονται μόνο οι αναβάτες και τα στελέχη του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 14ο
ΑΚΥΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Ο αφέτης θα κηρύξει την εκκίνηση άκυρη με την ένδειξη κόκκινης σημαίας και ο αγώνας θα σταματήσει. Οι αναβάτες πρέπει να επιστρέψουν στο χώρο αναμονής και επανεκκίνηση θα δοθεί αμέσως αρχίζοντας από τα τελευταία 3 λεπτά του προαναφερθέντος 10 λεπτού. Η αλλαγή μοτοσικλέτας απαγορεύεται μετά από άκυρη εκκίνηση.

ΔΙΑΚΟΠΗ
Διακοπή του αγώνα μπορεί αν γίνει σύμφωνα με το άρθρο 031,10 του γενικού κανονισμού motocross.

AΡΘΡΟ 15ο
ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ

Ο τερματισμός του αγώνα θα γίνει με καρό σημαία στον πρώτο αναβάτη που έχει συμπληρώσει
1ο για τις κατηγορίες kmx2 και kmx1-open 15 λεπτά + 2 γύρους
2ο  για την κατηγορία 65-85  12λεπτά + 2 γύρους
3ο για την κατηγορία ATV    15λεπτά +2 γύροus
.
Οι αναβάτες που περνούν την γραμμή τερματισμού και παίρνουν την σημαία πρέπει να μειώνουν την ταχύτητα τους και να οδηγούνται στο χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης. Η μη τήρηση του κανονισμού επιφέρει αποκλεισμό από τον αγώνα. Η χρονομέτρηση παύει 5 λεπτά μετά την πτώση της σημαίας στον πρώτο αναβάτη.

ΑΡΘΡΟ 16ο
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Τα αποτελέσματα των δοκιμών καθώς και τα προσωρινά αποτελέσματα των αγώνων θα ανακοινώνονται στο τέλος του αγώνα κάθε κατηγορίας και θα οριστικοποιούνται μετά από 30 λεπτά στον πίνακα ανακοινώσεων.

ΑΡΘΡΟ 17ο
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

Τα παράβολο ένστασης ισούται με το διπλάσιο συμμετοχής αγωνιζομένου
στον αγώνα. Οι ενστάσεις υποβάλλονται:
Α. κατά των αποτελεσμάτων εντός 30 λεπτών μετά την δημοσίευση τους
Β. για τεχνικούς λόγους εντός 15 λεπτών μετά τον τερματισμό του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 18ο
ΑΠΟΝΟΜΗ – ΕΠΑΘΛΑ

Η απονομή των επάθλων θα γίνει στην πίστα μετά την λήξη των αγώνων εφόσον δεν εκκρεμεί καμία ένσταση. Σε κάθε αγώνα απονέμονται κύπελλα στους 3πρώτους.

ΑΡΘΡΟ 19ο
ΚΑΥΣΙΜΟ

Αυτό που πωλείται ελεύθερα στο εμπόριο και είναι προσιτό στον καθένα.

ΑΡΘΡΟ 20ο
ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΕΥΘΥΝΗ ΟΔΗΓΩΝ

Με την υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής ο αναβάτης και ο συμμετέχων αποδέχονται ανεπιφύλακτα των παρόντα κανονισμό και ασφαλίζεται για ζημιές προς τρίτους σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα. Επιπλέον όλοι οι συμμετέχοντες αναβάτες είναι ασφαλισμένοι για προσωπικά ατυχήματα σύμφωνα με το αρ.0100.2 Γ.Κ. ΜΧ της ΟΜΕ Υπογράφοντας την δήλωση συμμετοχής ο αγωνιζόμενος και οι ιδιοκτήτες μοτοσικλετών αποδέχονται πως η Ο.Μ.Ε. ο Οργανωτής , οι κριτές και κάθε συμμετέχων στην διοργάνωση του αγώνα δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ατύχημα ή ζημιά συμβεί στους αγωνιζόμενους και της μοτοσικλέτες τους κατά την διάρκειας του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 21οΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ

Η οργανωτική επιτροπή   ή ΟΜΕ – διοργανώτρια λέσχη. καθώς και οι αναβάτες των αγώνων δεν φέρουν  καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχών ατυχήματα που μπορεί να συμβούν κατά την διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα
Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συνάψει συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.

ΑΡΘΡΟ 22ο
ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Οι χορηγοί των αγωνιζόμενων μπορούν να κάνουν προβολή με προϊόντα τους και των εμπορικών σημάτων τους στο χώρο των paddocks. Η προβολή ή η διανομή διαφημιστικών υλικών στους χώρους απαγορεύεται.

ΑΡΘΡΟ 23ο
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

Απαγορεύεται στους αγωνιζόμενους και στα συνεργεία τους η κυκλοφορία στο χώρο της πίστας μετά το πέρας των δοκιμών και του αγώνα. Στο χώρα του pits δικαιούνται να εισέλθουν για κάθε αναβάτη είναι μηχανικός και δυο χρονομετρητές καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα μηχανικοί, χρονομετρητές απαγορεύονται να διασχίσουν την πίστα.  Οι μηχανικοί των αναβατών πρέπει να έχουν υποχρεωτικά πυροσβεστικά 6 κιλών στο χώρο του paddock. Οι μηχανικοί και οι χρονομετρητές των οδηγών πρέπει να υπακούν στην ένδειξη του εντεταλμένου Κριτή.

ΚΑΘΕ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ Ή ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΑΜΕΣΗ Ή ΕΜΕΣΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑΣ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΥΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ  ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΠΟΙΝΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ.

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...