H Ελληνική αγωνιστική ομάδα Off Road της ΚΤΜ

Η ΚΤΜ South East Εurope A.E. ή ΚΤΜ Hellas όπως την ξέραμε, ανακοίνωσε στους εκπρόσωπους του ειδικού Τύπου το αγωνιστικό πρόγραμμα της εταιρίας, την αγωνιστική ομάδα και τους αθλητές που θα εκπροσωπήσουν τα χρώματα της εταιρίας σε Motocross και Εnduro.

.

Με μια άκρως επαγγελματική εκδήλωση στα γραφεία της εταιρίας, η ΚΤΜ έδειξε για ακόμα μια φορά το πόσο σημαντικοί είναι για αυτήν οι χωμάτινοι αγώνες. Συνεχίζοντας και το 2011 την δυναμική της παρουσία στο enduro και μπαίνοντας ακόμα ποιο δυνατά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross η ΚΤΜ είναι η μοναδική εταιρία στο motocross που έχει μόνιμη και δυναμική παρουσία στους αγώνες στηρίζοντας με τεχνική και υλική υποστήριξη τόσο τους οδηγούς της εταιρίας όσο και τους ιδιώτες κάτοχους των προϊόντων της.

Δια στόματος του εμπορικού διευθυντή της εταιρίας κ.Νίκου Σπανού στόχος την φετινή χρονιά δεν είναι μόνο η διεκδίκηση των πρωταθλημάτων αλλά και η υποστήριξη του κάθε αγωνιζόμενου με μοτοσικλέτα ΚΤΜ. Ήδη η εταιρία έχει ανακοινώσει δελεαστικές αγωνιστικές τιμές για τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες του 2011, σε motocross και enduro αλλά  και την αγωνιστική έκπτωση σε ανταλλακτικά, της τάξεως του 14%. Επίσης η ΚΤΜ είναι η μόνη εταιρία που έχει πρόγραμμα ενίσχυσης δορυφορικών αγωνιστικών ομάδων με ακόμα χαμηλότερες εκπτώσεις και προσφορές.

Ο κ.Σόλωνας Κοντός υπογράμμισε την μεγάλη προσπάθεια που κάνει η ΚΤΜ επενδύοντας στους αγώνες εν μέσω οικονομικής κρίσης.

Ο κ.Νίκος Σπανός κλείνοντας τόνισε “Ελπίζουμε το παράδειγμα μας να ακολουθήσουν και οι άλλες εταιρίες. Εμείς δεν θέλουμε να κερδίζουμε από θέση ισχύος αλλά μέσα από έντονο συναγωνισμό. Εκτός από τους δικούς μας οδηγούς, πιστεύουμε ότι και οι υπόλοιποι οδηγοί των άλλων εταιριών πρέπει να έχουν αντίστοιχη υποστήριξη γιατί το αξίζουν.”

Στο κρίσιμο ερώτημα μας για το ποιο πρωτάθλημα motocross από τα δύο (ΟΜΕ – ΑΜΟΤΟΕ) θα ακολουθήσει η εταιρία καθώς είναι ίσως η μοναδική εταιρία που την απόφαση θα πάρει η ίδια και όχι οι οδηγοί της, η απάντηση ήταν ότι η ΚΤΜ έχει άποψη αλλά ακόμα δεν έχει πάρει απόφαση. Η περίπτωση της ΚΤΜ είναι λίγο διαφορετική από τις άλλες εταιρίες λόγω του γεγονότος που θίξαμε πιο πάνω με την τεχνική και υλική υποστήριξη των ιδιωτικών της συμμετοχών.

Το μεγαλύτερο νέο της ΜΧ2 φέτος, ήταν η μεταγραφή του πρωταθλητή Σ.Κοσμά στην ΚΤΜ. Μαζί του έφερε και τον άσσο στην πορτοκαλί εταιρία αν όμως, αγωνιστούν στο πρωτάθλημα της ΟΜΕ.

Η ομάδα του Motocross
Την πλήρη υποστήριξη της ΚΤΜ στο motocross θα απολαμβάνουν φέτος ο δύο φορές πρωταθλητής της ΜΧ2 Σπύρος Κοσμάς που αποτελεί το νέο μεταγράφηκο απόκτημα της εταιρίας και θα αγωνιστεί πάνω σε μια SXF250 Musquin Replica ενώ ο Στέλιος Γαλατιανός θα συνεχίσει στην κατηγορία της ΜΧ1 για την διεκδίκηση του τίτλου πάνω σε μια SXF350 Cairoli Replica.

Δηλώσεις Σπύρου Κοσμά: “Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην καλύτερη ομάδα του ελληνικού αλλά και του παγκόσμιου motocross. Έχω οδηγήσει την μοτοσικλέτα και είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την απόδοση της χωρίς να σημαίνει κάτι αρνητικό για τις προηγούμενες μου μοτοσικλέτες. Φέτος έχω την καλύτερη δυνατή υποστήριξη για να υπερασπιστώ των τίτλο μου στην ΜΧ2.” Μετά από σχετική μας ερώτηση ο Σπύρος Κοσμάς μας δήλωσε ότι θα αγωνιστεί και στον ελληνικό γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ΜΧ3 πάνω σε μια SXF250 (το επιτρέπουν οι κανονισμοί).

Δηλώσεις Στέλιου Γαλατιανού: “Ξεκινώντας θέλω να πω ότι είναι τιμή μου να αγωνίζομαι σε αυτήν την ομάδα και με αυτήν την μοτοσικλέτα. Την αξία της την έχει αποδείξει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross και αποτελεί την καλύτερη επιλογή για την διεκδίκηση του τίτλου στην ΜΧ1. Γνωρίζω ότι έχω ένα πολύ δυνατό και σκληρό αντίπαλο(Παναγιώτη Κουζή) τόσο σαν χαρακτήρα όσο και σαν αγωνιζόμενο αλλά έχουμε την καλύτερη ομάδα και μπορούμε να τα καταφέρουμε.” Σε ερώτηση μας γιατί επέλεξε το SXF350 αντί του SXF450 ο Στέλιος μας είπε: “Ξεκινήσαμε στα μέσα της προηγούμενης χρονιάς με την SXF350 γιατί ήταν ένα καινούργιο μοντέλο και ήθελε η εταιρία να το προωθήσει. Στην πορεία είδαμε ότι ήταν αρκετά ανταγωνιστικό και δεν υστερεί σε απόδοση από τα μεγαλύτερα 450cc, έτσι αποφασίσαμε να συνεχίσουμε με το SXF350.”

Ο Σ.Γαλατιανός είναι έτοιμος να διεκδικήσει φέτος τον τίτλο της ΜΧ1 με την ομάδα της ΚΤΜ και προπονητή τον Σταύρο Γεωργακόπουλο.

Η ομάδα του enduro
Μια καινούργια ομάδα παρουσίασε η ΚΤΜ στο enduro για το 2011. Μετά από ενός έτους απουσίας λόγω τραυματισμού ο Παντελής Σκόρδας επιστρέφει στους αγώνες πάνω σε μια δίχρονη EXC250 διεκδικώντας τον δύσκολο, λόγω των συμμετοχών Π.Κουζή και Δ.Βαγγελάκου, τίτλο της Ε2. Συνεχίζοντας με ΚΤΜ στο enduro και  το 2011 ο Αλέξης Ζώρας αλλάζει κατηγορία και από την Ε2 πάει στην Ε1 με ένα EXC 250F. Στην Ε3 η ΚΤΜ έδωσε την ευκαιρία σε έναν νέο ταλαντούχο οδηγό που προέρχεται από το motocross και το scramble, τον Χάρη Γιώτα. Έχοντας ελάχιστη εμπλοκή με το enduro ο Γιώτας θα πρέπει να επιστρατεύσει όλο του το ταλέντο σε μια δύσκολη κατηγορία λόγω της παρουσίας του πολυπρωταθλητή  Βασίλη Σιαφαρίκα.

Όπως μας δήλωσαν οι motocrosser της ομάδας enduro  Α.Ζώρας και Χ.Γιώτας, τους κέρδισε το enduro τελικά μετά την έντονη ενασχόληση τους με το motocross.

Η ΚΤΜ θα έχει και μια δορυφορική ομάδα στο enduro από την Βόρειο Ελλάδα και το Makina Center με τον Δημήτρη Τσακατσώνη και πιθανότατα τον Αδάμο Πράσσο. Όσο για τον Πράσσο ο περσινός του τραυματισμός δεν του επιτρέπει να είναι στο επίπεδο που ο ίδιος θα ήθελε, για αυτό και επέλεξε να μην βρίσκεται στην πρώτη ομάδα της ΚΤΜ.

Αλέξης Ζώρας

Παντελής Σκόρδας

Χάρης Γιώτας

Δελτίο Τύπου ΚΤΜ South East Europe

.

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...