1ος Αγώνας του Π.Π. Motocross Δυτ. Μακεδονίας & Ηπείρου
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Μισός αγώνας…….
Με μόνο 3 από τα 7 τα προγραμματισμένα σκέλη να πραγματοποιούνται, ο πρώτος αγώνας του Π.Π. Motocross Δυτ. Μακεδονίας & Ηπείρου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μισός. Δολιοφθορά, καθυστέρηση, ένας σοβαρός τραυματισμός και διακοπή του αγώνα ήταν αυτά που χαρακτήρισαν τον αγώνα.
Η δολιοφθορά
Τρείς ημέρες πριν το αγώνα μια φωτιά που προκλήθηκε από “ατύχημα”, αν μπορεί να θεωρηθεί ατύχημα η φωτιά σε πράσινα χόρτα και μάλιστα μετά από μια εβδομάδα βροχοπτώσεων, κατάστρεψε τους πλαστικούς αρδευτικούς σωλήνες που προμηθεύουν την πίστα motocross με νερό καθιστώντας αδύνατη την κατάβρεξη της για τον αγώνα.
Η καθυστέρηση
Οι οργανωτές άλλαξαν τα ωράρια του αγώνα βάζοντας το σκέλος τον κατηγοριών MINI και JUNIOR πρώτο μετά από σχετική αίτηση των γονέων των παιδιών της ΜΙΝΙ. Η αργοπορημένη άφιξη των αγωνιζόμενων της κατηγορίας ΜΙΝΙ και ένα μηχανικό πρόβλημα καθυστέρησαν την εκκίνηση για περισσότερο από μισή ώρα με αποτέλεσμα το πρόγραμμα να πάει πίσω.
Το αγωνιστικό κομμάτι
3 ήταν οι συμμετοχές στην κατηγορία ΜΙΝΙ και μία στην JUNIOR. Στην ΜΙΝΙ ο Ηλίας Γρηγοριάδης (#1, KTM SX65) τερμάτισε πρώτος με τους Σαράντη Μαλακάκη (#23, KTM SX65)και Βασίλη Γρηγοριάδη (#1, KTM SX65) πίσω του ενώ στην JUNIOR ο μοναδικός αγωνιζόμενος ήταν ο Γιάννης Παρχαρίδης (#4, Kawasaki KX100) αθλητής του Ο.ΔΙ.ΚΟ.
Με την αλλαγή στο πρόγραμμα τα ελεύθερα δοκιμαστικά ξεκίνησαν στις 10:00. Οι αθλητές συγκεντρώθηκαν στον χώρο του park ferme για την ενημέρωση του αγώνα από τον αλυτάρχη αλλά και για το Πρωτάθλημα από τον αντιπρόεδρο της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. κ Γιάννη Σιούλη μιας και ήταν ο πρώτος αγώνας της χρονιάς. Παρά την εντολή του αλυτάρχη να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά οι αθλητές της ΜΧ1, 40 μοτοσυκλέτες όλων των κατηγοριών μπήκαν στην πίστα καθιστώντας δύσκολη την διεξαγωγή των δοκιμαστικών με τα πρώτα σημάδια σκόνης να κάνουν την εμφάνιση τους.
ΜΧ1
18 αθλητές στήθηκαν στην μπάρα εκκίνησης για την εκκίνηση του πρώτου σκέλους της ΜΧ1. Ο περσινός πρωταθλητής Βασίλης Πλιάτσικας (#138, YAMAHA YZF450, ΜΟΓ) πήρε την εκκίνηση αλλά πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος τον προσπέρασε ο Τάσος Ζέρβας (#222, HONDA CRF450, ΜΟΚ) που ήταν σταθερά γρήγορος και άνοιγε την διαφορά σε κάθε γύρο και πηρέ μια άνετη νίκη. Η τρίτη και τέταρτη ξεκαθάρισαν από νωρίς από τους Αντώνη Δήμου (#241, HUSQVARNA TE310, Μ.Ο.Κ.) και Βάϊο Ζέρβα αντίστοιχα (#213, ΚΤΜ250, Μ.Ο.Γ.), πέμπτος τερμάτισε ο Σάββας Παραστατίδης (227, ΤΜ250, Ο.ΔΙ.ΚΟ.). Ο Γιώργος Μαυροματίδης (#251, KTM SXF450, Μ.Ο.Φ.) αν και στον πρώτο γύρο βρισκόταν στην τέταρτη θέση, έδειξε από νωρίς σημάδια κούρασης με αποτέλεσμα στους τελευταίους γύρους να απειλείτε να μείνει εκτός εξάδας από τον “σκληρό” Κώστα Γάστη (#202, HONDA CRF450, Μ.Ο.Φ.) αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Θέση Αρ. Επώνυμο / Όνομα Α.Σ Μοτοσυκλέτα
1 222 ΖΕΡΒΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Μ.Ο.Κ CRF 450
2 238 ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ Μ.Ο.Γ. YZF 450
3 241 ΔΗΜΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ Μ.Ο.Κ TE 310
4 213 ΖΕΡΒΑΣ ΒΑΪΟΣ Μ.Ο.Γ. KTM 250
5 227 ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ Ο.ΔΙ.ΚΟ TM 250
6 251 ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Μ.Ο.Φ. KTM 450
7 202 ΓΑΣΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ Μ.Ο.Φ. CRF 450
8 228 ΣΟΛΑΤΣΑΡΗΣ ΤΡΥΦΩΝΑΣ Μ.Ο.Κ CRF 450
9 302 ΟΥΛΙΑΡΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ Μ.Ο.Φ. CRF 450
10 211 ΜΑΜΑΤΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ο.ΔΙ.ΚΟ YZF 450
11 285 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ Ο.ΔΙ.ΚΟ CRF 450
12 230 ΓΩΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ.Ο.Φ. YZ 250
13 212 ΣΚΕΝΔΕΡΗΣ ΠΑΥΛΟΣ Μ.Ο.Φ. CRF 450
14 215 ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Μ.Ο.Φ. CR 250
15 345 ΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ Μ.Ο.Κ CRF 300
16 299 ΡΕΠΑΤΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ.Ο.Φ. CRF 450
ΕΓΚ 274 ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Μ.Ο.Κ KTM 450
ΕΓΚ 288 ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ.Ο.Κ KTM 350
ΜΧ2
Το σκέλος στιγμάτισε η πτώση του Χρήστου Βελώνη (#127, KTM SXF250, Α.ΜΟ.Ε.) στον πρώτο γύρο στο μεγάλο “τραπέζι” της πίστας που του κόστισε ένα σπασμένο καρπό και ώμο. Η ανάγκη εισόδου του ασθενοφόρου στην πίστα και η μη συμμόρφωση πολλών αγωνιζόμενων, ειδικά των 4 πρώτων, στις υπόδειξη κίτρινης σημαίας 3 κριτών που βρίσκονταν στο σημείο ανάγκασε τον αλυτάρχη να βγάλει την κόκκινη σημαία και να διακόψει το σκέλος πριν συμπληρωθεί ο δεύτερος γύρος. Το ασθενοφόρο μετέφερε τον τραυματία στο νοσοκομείο και έτσι υπήρξε μια διακοπή που κράτησε περισσότερο από μία ώρα. Θα πρέπει να αναφερθεί η σημαντική βοήθεια στον γιατρό του αγώνα από την Λένα Νικολαΐδου μέλος του Δ.Σ. του Α.Μ.Ο.Εορδαίας και της Εθελοντικής Διασωστικής Ομάδα Πτολεμαΐδας (ΕΔΟΠ).
Το πρώτο σκέλος της ΜΧ2 πραγματοποιήθηκε όταν το ασθενοφόρο επέστεψε. Την εκκίνηση πήρε ο καινούργιος στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα Σταύρος Τζοβάρας (#111, KAWASAKI KXF250, ΛΕ.Μ.Ι.) ο Μιχάλης Ούσλιος (#88, HONDA CRF250, Μ.Ο.Κ.) πέρασε γρήγορα μπροστά και έμεινε εκεί μέχρι τον τερματισμό. Ο Τζοβάρας είχε στη ρόδα του τον Χρήστο Λουμπουτσκό (#311, HONDA CRF250, Ο.ΔΙ.ΚΟ.) για 7 γύρους όταν το HONDA έσβησε και ο Λουμπουτσκός εγκατέλειψε. Έτσι ο Ηρακλής Τόλιος (#144, HONDA CRF250, Μ.Ο.Κ.) πέρασε τρίτος με τον Αχιλλέα Τασούλα (#116, HONDA CRF250, Μ.Ο.Γ.) να ακολουθεί από τον τρίτο γύρο όταν πέρασε τον Ηλία Αναστασιάδη (#101, YAMAHA YZF 250, Μ.Ο.Φ.). Ο Χάρης Μανώλας (#118, YAMAHA YZF 250, Ο.ΔΙ.ΚΟ.) συμπληρώνει την εξάδα και τον αειθαλή Χάρη “ταλέντο ετών 39” Τοπαλίδη (#388 KTM SXF250 Μ.Ο.Κ.) με μικρή διαφορά στη έβδομη θέση.
Θέση Αρ. Επώνυμο / Όνομα Α.Σ. Μοτοσυκλέτα
1 88 ΟΥΣΛΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Μ.Ο.Κ CRF 250
2 111 ΤΖΟΒΑΡΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΕ.Μ.Ι KXF 250
3 144 ΤΟΛΙΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ Μ.Ο.Κ CRF 250
4 116 ΤΑΣΟΥΛΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ Μ.Ο.Γ. CRF 250
5 101 ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΗΛΙΑΣ Μ.Ο.Φ. YZF 250
6 118 ΜΑΝΩΛΑΣ ΧΑΡΙΣΙΟΣ Ο.ΔΙ.ΚΟ YZF 250
7 388 ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ Μ.Ο.Κ SXF 250
8 112 ΔΗΜΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ Ο.ΔΙ.ΚΟ YZF 250
9 150 ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Μ.Ο.Φ. CRF 250
10 188 ΘΩΜΑΪΔΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ Μ.Ο.Κ CRF 250
11 107 ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ.Ο.Φ. YZF 250
12 222 ΣΕΛΤΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Μ.Ο.Α. KTM 250
13 399 ΓΚΙΑΓΚΙΑΣ ΝΙΚΟΣ Ο.ΔΙ.ΚΟ CRF 250
14 184 ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΗΣ ΙΣΑΑΚ Ο.ΔΙ.ΚΟ KXF 250
15 183 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ Ο.ΔΙ.ΚΟ KXF 250
16 191 ΓΚΕΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Ο.ΔΙ.ΚΟ CRF 250
17 342 ΜΑΓΝΗΣΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ο.ΔΙ.ΚΟ YZ 125
18 190 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΙΩΣΗΦ Ο.ΔΙ.ΚΟ CRF 250
19 179 ΚΟΚΟΒΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ Α.Μ.Ο.Ε. CRF 250
20 161 ΧΕΙΜΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ο.ΔΙ.ΚΟ CRF 250
21 149 ΠΕΡΠΕΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ο.ΔΙ.ΚΟ CRF 250
ΕΓΚ 127 ΒΕΛΩΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Α.Μ.Ο.Ε. KTM 250
ΕΓΚ 132 ΛΟΥΜΠΟΥΤΣΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Ο.ΔΙ.ΚΟ CRF 250
OPEN
Οι συμμετοχές της κατηγορίας OPEN ήταν 11 πριν την έναρξη του αγώνα αλλά μόνο οι Σπύρος Καλογιαννίδης (#139, HONDA CRF250, Ο.ΔΙ.ΚΟ), Γιάννης Παυλίδης(#198, HUSQVARNA TE250, Μ.Ο.Γ.) και Νίκος Μανάδης (#311, HONDA CRF250, Ο.ΔΙ.ΚΟ) στηθήκαν στην μπάρα εκκίνησης όταν ήρθε η στιγμή της εκκίνησης. Απ’ ότι φάνηκε οι περισσότεροι αθλητές ενημερώθηκαν για την αλλαγή στην κατηγορία OPEN σε σχέση με πέρυσι κατά την διάρκεια του τεχνικού ελέγχου και απλά άλλαξαν κατηγορία.
Η διακοπή
Αρχικά έγινε πρόταση να αγωνιστούν σε ένα σκέλος μαζί με την ΜΧ1 και ακολούθησε η πρόταση του παρατηρητή του αγώνα για διακοπή του αγώνα λόγω της σκόνης και της ολισθηρότητας του τερέν λόγω της μη κατάβρεξης της. Αθλητές, αγωνοδίκες, αλυτάρχης και παρατηρητής συζήτησαν για περισσότερο από μισή ώρα, αφού ακούστηκαν πολλές απόψεις συνεδρίασαν οι αγωνοδίκες και στις 13:15 ο αλυτάρχης ανακοίνωσε την διακοπή του αγώνα.
Χρήστος Παπαϊωάννου