1ος Αγώνας του Π.Π. Motocross Δυτ. Μακεδονίας & Ηπείρου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Μισός αγώνας…….
Με μόνο 3 από τα 7 τα προγραμματισμένα σκέλη να πραγματοποιούνται, ο πρώτος αγώνας του Π.Π. Motocross Δυτ. Μακεδονίας & Ηπείρου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μισός.  Δολιοφθορά, καθυστέρηση, ένας σοβαρός τραυματισμός και διακοπή του αγώνα ήταν αυτά που χαρακτήρισαν τον αγώνα.

Η δολιοφθορά
Τρείς ημέρες πριν το αγώνα μια φωτιά που προκλήθηκε από “ατύχημα”, αν μπορεί να θεωρηθεί ατύχημα η φωτιά σε πράσινα χόρτα και μάλιστα μετά από μια εβδομάδα βροχοπτώσεων, κατάστρεψε τους πλαστικούς αρδευτικούς σωλήνες που προμηθεύουν την πίστα motocross με νερό καθιστώντας αδύνατη την κατάβρεξη της για τον αγώνα.

Η καθυστέρηση
Οι οργανωτές άλλαξαν τα ωράρια του αγώνα βάζοντας το σκέλος τον κατηγοριών MINI και JUNIOR πρώτο μετά από σχετική αίτηση των γονέων των παιδιών της ΜΙΝΙ. Η αργοπορημένη άφιξη των αγωνιζόμενων της κατηγορίας ΜΙΝΙ και ένα μηχανικό πρόβλημα καθυστέρησαν την εκκίνηση για περισσότερο από μισή ώρα με αποτέλεσμα το πρόγραμμα να πάει πίσω.

Το αγωνιστικό κομμάτι
3 ήταν οι συμμετοχές στην κατηγορία ΜΙΝΙ και μία στην JUNIOR. Στην ΜΙΝΙ ο Ηλίας Γρηγοριάδης (#1, KTM SX65) τερμάτισε πρώτος με τους Σαράντη Μαλακάκη (#23, KTM SX65)και Βασίλη Γρηγοριάδη (#1, KTM SX65) πίσω του ενώ στην JUNIOR ο μοναδικός αγωνιζόμενος ήταν ο Γιάννης Παρχαρίδης (#4, Kawasaki KX100) αθλητής του Ο.ΔΙ.ΚΟ.
Με την αλλαγή στο πρόγραμμα τα ελεύθερα δοκιμαστικά ξεκίνησαν στις 10:00. Οι αθλητές συγκεντρώθηκαν στον χώρο του park ferme για την ενημέρωση του αγώνα από τον αλυτάρχη αλλά και για το Πρωτάθλημα από τον αντιπρόεδρο της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. κ Γιάννη Σιούλη μιας και ήταν ο πρώτος αγώνας της χρονιάς. Παρά την εντολή του αλυτάρχη να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά οι αθλητές της ΜΧ1, 40 μοτοσυκλέτες όλων των κατηγοριών μπήκαν στην πίστα καθιστώντας δύσκολη την διεξαγωγή των δοκιμαστικών με τα πρώτα σημάδια σκόνης να κάνουν την εμφάνιση τους.

ΜΧ1
18 αθλητές στήθηκαν στην μπάρα εκκίνησης για την εκκίνηση του πρώτου σκέλους της ΜΧ1. Ο περσινός πρωταθλητής Βασίλης Πλιάτσικας (#138, YAMAHA YZF450, ΜΟΓ) πήρε την εκκίνηση αλλά πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος τον προσπέρασε ο Τάσος Ζέρβας (#222, HONDA CRF450, ΜΟΚ) που ήταν σταθερά γρήγορος και άνοιγε την διαφορά σε κάθε γύρο και πηρέ μια άνετη νίκη. Η τρίτη και τέταρτη ξεκαθάρισαν από νωρίς από τους Αντώνη Δήμου (#241, HUSQVARNA TE310, Μ.Ο.Κ.) και Βάϊο Ζέρβα αντίστοιχα (#213, ΚΤΜ250, Μ.Ο.Γ.), πέμπτος τερμάτισε ο Σάββας Παραστατίδης (227, ΤΜ250, Ο.ΔΙ.ΚΟ.). Ο Γιώργος Μαυροματίδης (#251, KTM SXF450, Μ.Ο.Φ.) αν και στον πρώτο γύρο βρισκόταν στην τέταρτη θέση, έδειξε από νωρίς σημάδια κούρασης με αποτέλεσμα στους τελευταίους γύρους να  απειλείτε να μείνει εκτός εξάδας από τον “σκληρό” Κώστα Γάστη (#202, HONDA CRF450, Μ.Ο.Φ.) αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Θέση     Αρ.    Επώνυμο / Όνομα    Α.Σ    Μοτοσυκλέτα
1    222    ΖΕΡΒΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ    Μ.Ο.Κ    CRF 450
2    238    ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ    Μ.Ο.Γ.    YZF 450
3    241    ΔΗΜΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ    Μ.Ο.Κ    TE 310
4    213    ΖΕΡΒΑΣ ΒΑΪΟΣ    Μ.Ο.Γ.    KTM 250
5    227    ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    TM 250
6    251    ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ    Μ.Ο.Φ.    KTM 450
7    202    ΓΑΣΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ    Μ.Ο.Φ.    CRF 450
8    228    ΣΟΛΑΤΣΑΡΗΣ ΤΡΥΦΩΝΑΣ    Μ.Ο.Κ    CRF 450
9    302    ΟΥΛΙΑΡΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ    Μ.Ο.Φ.    CRF 450
10    211    ΜΑΜΑΤΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    YZF 450
11    285    ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    CRF 450
12    230    ΓΩΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ    Μ.Ο.Φ.    YZ 250
13    212    ΣΚΕΝΔΕΡΗΣ ΠΑΥΛΟΣ    Μ.Ο.Φ.    CRF 450
14    215    ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    Μ.Ο.Φ.    CR 250
15    345    ΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ    Μ.Ο.Κ    CRF 300
16    299    ΡΕΠΑΤΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ    Μ.Ο.Φ.    CRF 450
ΕΓΚ    274    ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    Μ.Ο.Κ    KTM 450
ΕΓΚ    288    ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ    Μ.Ο.Κ    KTM 350

ΜΧ2
Το σκέλος στιγμάτισε η πτώση του Χρήστου Βελώνη (#127, KTM SXF250, Α.ΜΟ.Ε.) στον πρώτο γύρο στο μεγάλο “τραπέζι” της πίστας που του κόστισε ένα σπασμένο καρπό και ώμο. Η ανάγκη εισόδου του ασθενοφόρου στην πίστα και η μη συμμόρφωση πολλών αγωνιζόμενων, ειδικά των 4 πρώτων, στις υπόδειξη κίτρινης σημαίας 3 κριτών  που βρίσκονταν στο σημείο ανάγκασε τον αλυτάρχη να βγάλει την κόκκινη σημαία και να διακόψει το σκέλος πριν συμπληρωθεί ο δεύτερος γύρος. Το ασθενοφόρο μετέφερε τον τραυματία στο νοσοκομείο και έτσι υπήρξε μια διακοπή που κράτησε περισσότερο από μία ώρα. Θα πρέπει να αναφερθεί η σημαντική βοήθεια στον γιατρό του αγώνα από την Λένα Νικολαΐδου μέλος του Δ.Σ. του Α.Μ.Ο.Εορδαίας και της Εθελοντικής Διασωστικής Ομάδα Πτολεμαΐδας (ΕΔΟΠ).

Το πρώτο σκέλος της ΜΧ2 πραγματοποιήθηκε όταν το ασθενοφόρο επέστεψε. Την εκκίνηση πήρε ο καινούργιος στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα Σταύρος Τζοβάρας (#111, KAWASAKI KXF250, ΛΕ.Μ.Ι.) ο Μιχάλης Ούσλιος (#88, HONDA CRF250, Μ.Ο.Κ.) πέρασε γρήγορα μπροστά και έμεινε εκεί μέχρι τον τερματισμό. Ο Τζοβάρας είχε στη ρόδα του τον Χρήστο Λουμπουτσκό (#311, HONDA CRF250, Ο.ΔΙ.ΚΟ.) για 7 γύρους όταν το HONDA έσβησε και ο Λουμπουτσκός εγκατέλειψε. Έτσι ο Ηρακλής Τόλιος (#144, HONDA CRF250, Μ.Ο.Κ.) πέρασε τρίτος με τον Αχιλλέα Τασούλα (#116, HONDA CRF250, Μ.Ο.Γ.) να ακολουθεί από τον τρίτο γύρο όταν πέρασε τον Ηλία Αναστασιάδη (#101, YAMAHA YZF 250, Μ.Ο.Φ.). Ο Χάρης Μανώλας (#118, YAMAHA YZF 250, Ο.ΔΙ.ΚΟ.) συμπληρώνει την εξάδα και τον αειθαλή Χάρη “ταλέντο ετών 39” Τοπαλίδη (#388 KTM SXF250 Μ.Ο.Κ.) με μικρή διαφορά στη έβδομη θέση.
Θέση     Αρ.    Επώνυμο / Όνομα    Α.Σ.    Μοτοσυκλέτα
1    88    ΟΥΣΛΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ    Μ.Ο.Κ    CRF 250
2    111    ΤΖΟΒΑΡΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ    ΛΕ.Μ.Ι    KXF 250
3    144    ΤΟΛΙΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ    Μ.Ο.Κ    CRF 250
4    116    ΤΑΣΟΥΛΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ    Μ.Ο.Γ.    CRF 250
5    101    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΗΛΙΑΣ    Μ.Ο.Φ.    YZF 250
6    118    ΜΑΝΩΛΑΣ ΧΑΡΙΣΙΟΣ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    YZF 250
7    388    ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ    Μ.Ο.Κ    SXF 250
8    112    ΔΗΜΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    YZF 250
9    150    ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ    Μ.Ο.Φ.    CRF 250
10    188    ΘΩΜΑΪΔΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ    Μ.Ο.Κ    CRF 250
11    107    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ    Μ.Ο.Φ.    YZF 250
12    222    ΣΕΛΤΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ    Μ.Ο.Α.    KTM 250
13    399    ΓΚΙΑΓΚΙΑΣ ΝΙΚΟΣ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    CRF 250
14    184    ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΗΣ ΙΣΑΑΚ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    KXF 250
15    183    ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    KXF 250
16    191    ΓΚΕΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    CRF 250
17    342    ΜΑΓΝΗΣΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    YZ 125
18    190    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΙΩΣΗΦ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    CRF 250
19    179    ΚΟΚΟΒΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ    Α.Μ.Ο.Ε.    CRF 250
20    161    ΧΕΙΜΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    CRF 250
21    149    ΠΕΡΠΕΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    CRF 250
ΕΓΚ    127    ΒΕΛΩΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ    Α.Μ.Ο.Ε.    KTM 250
ΕΓΚ    132    ΛΟΥΜΠΟΥΤΣΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ    Ο.ΔΙ.ΚΟ    CRF 250

OPEN
Οι συμμετοχές της κατηγορίας OPEN ήταν 11 πριν την έναρξη του αγώνα αλλά μόνο οι Σπύρος Καλογιαννίδης (#139, HONDA CRF250, Ο.ΔΙ.ΚΟ), Γιάννης Παυλίδης(#198, HUSQVARNA TE250, Μ.Ο.Γ.) και Νίκος Μανάδης (#311, HONDA CRF250, Ο.ΔΙ.ΚΟ) στηθήκαν στην μπάρα εκκίνησης όταν ήρθε η στιγμή της εκκίνησης. Απ’ ότι φάνηκε οι περισσότεροι αθλητές ενημερώθηκαν για την αλλαγή στην κατηγορία OPEN σε σχέση με πέρυσι κατά την διάρκεια του τεχνικού ελέγχου και απλά άλλαξαν κατηγορία.

Η διακοπή
Αρχικά έγινε πρόταση να αγωνιστούν σε ένα σκέλος μαζί με την ΜΧ1 και ακολούθησε η πρόταση του παρατηρητή του αγώνα για διακοπή του αγώνα λόγω της σκόνης και της ολισθηρότητας του τερέν λόγω της μη κατάβρεξης της. Αθλητές, αγωνοδίκες, αλυτάρχης και παρατηρητής συζήτησαν για περισσότερο από μισή ώρα, αφού ακούστηκαν πολλές απόψεις συνεδρίασαν οι αγωνοδίκες και στις 13:15 ο αλυτάρχης ανακοίνωσε την διακοπή του αγώνα.

Χρήστος Παπαϊωάννου

1882 More posts in ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ category
Recommended for you
ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΜΟΤΟΕ 2024 – ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ “ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ”

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Εν όψει των εκλογών, την ερχόμενη Δευτέρα, για ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου (ΔΣ)...