Παρουσίαση Yamaha YZF 250/450 2012

Η Yamaha παρουσίασε πρόσφατα τις πρώτες φωτογραφίες και τις αλλαγές στα motocross τετράχρονα μοντέλα της. Για το 2012 το ΥΖF 450 έχει δεχτεί ελάχιστες αλλαγές ενώ ο μικρότερος αδερφός του το YZF 250 μπορεί να μην πέρασε στην εποχή του ψεκασμού, δέχτηκε όμως αρκετές βελτιώσεις που δεν διακρίνονται με την πρώτη ματιά.

.

.

YZF 450 2012 σε λευκό χρώμα.

YZF 450 2012 σε λευκό χρώμα.

ΥΖF 450 2012
Συνεχίζοντας την σχεδίαση του 2010 το YZF 450 έχει δέχτηκε μικρές βελτιώσεις το 2011 και στον ίδιο ρυθμό κυμαίνεται και το 2012. Η Yamaha για το 2012 επικεντρώθηκε στην βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα αλλάζοντας την χαρτογράφηση ώστε να αποδίδει ομαλά στις χαμηλές στροφές του κινητήρα ενώ η δύναμη πλέον επικεντρώνεται στις μεσαίες και υψηλές στροφές του κινητήρα. Αλλαγές δέχτηκε και το τελικό της εξάτμισης, έγινε 42mm μακρύτερο και η διάμετρος της εξαγωγής μίκρυνε κατά 3mm για να γίνει συμβατό με τους ελέγχους των 94db. Τέλος η αναρτήσεις απολαμβάνουν για το 2012 νέες ρυθμίσεις για πιο ομαλή λειτουργία και έχουν αλλάξει τα γραφικά της μοτοσικλέτας.

YZF 450 2012 σε μπλέ χρώμα.

YZF 450 2012 σε μπλέ χρώμα.

Η πιο εμφανή αλλαγή στο YZF 450 του 2012 μετά τα γραφικά, είναι στο τελικό της εξάτμισης.

ΥΖF 250 2012
Με την πρώτη ματιά το YZF 250 του 2012 δίνει την εντύπωση ότι έχουν αλλάξει μόνο τα γραφικά. Όμως η Yamaha προχώρησε σε σημαντικές βελτιώσεις σε πλαίσιο και κινητήρα, κάνοντας πιο δυνατό και πιο αξιόπιστο το motocross της του ¼ του λίτρου. Αναλυτικά οι βελτιώσεις:

Καρμπυρατέρ
Το πολυαναμενώμενο σώμα ψεκασμού στο μικρό Yamaha πιθανότατα θα περιμένει τουλάχιστον ακόμα ένα χρόνο. Αν και η εταιρία δοκιμάζει και αγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ήδη με ψεκασμό στην μοτοσικλέτα του Gautier Paulin ωστόσο το 2012 δεν είναι έτοιμη να κάνει την μετάβαση. Για το 2012 το YZF 250 απολαμβάνει μεγαλύτερο καρπυρατέρ και από 37mm πέρασε στα 39mm στοχεύοντας να ανεβάσει την απόδοση του κινητήρα ειδικά στις υψηλές στροφές από 8000 μέχρι 12000. ¨όπως είναι λογικό για να δειχτεί το μεγαλύτερο καρμπυρατέρ άλλαξε και το φιλτροκούτι, έγινε πιο μεγάλο και επανασχεδιάστηκε για μεγαλύτερη και καλύτερη ροή αέρα.

ΥΖF 250 2012

YZF 250 2012 σε λευκό χρώμα.

Κινητήρας
Μικρές αλλαγές έγιναν στον κινητήρα. Το πιστόνι έγινε πιο ελαφρύ και ο στρόφαλος μαζί με τον αντικραδασμικό άξονα επανασχεδιάστηκαν για μεγαλύτερη αξιοπιστία και λιγότερους κραδασμούς.

Πλαίσιο
Το πλαίσιο αν και οπτικά είναι ίδιο, στην ουσία έχει δεχτεί πολλές αλλαγές. Το μοντέλο του 2012 έχει πλαίσιο που αποτελείται από 20 διαφορετικά κράματα βελτιώνοντας την συμπεριφορά της μοτοσικλέτας. Το offset από 25mm πέρασε στα 22mm για καλύτερη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στις στροφές και ενισχύθηκαν η έδρες του ψαλιδιού και του κινητήρα για περισσότερη ακαμψία.

Μεγαλύτερο καρμπυρατέρ, ενισχυμένο πλαίσιο, και μικρότερο offset είναι οι κυριότερες αλλαγές στο YZF 250 του 2012

Αναρτήσεις
Η μπροστινή ανάρτηση έχει πλέον άλλες ρυθμίσεις που την κάνουν πιο σκληρή και άλλο ελατήριο για τον ίδιο σκοπό περνώντας από το 0.45kg/mm στο 0.46kg/mm.Επίσης η εξωτερική σωλήνα της μπροστινής ανάρτηση έχει επανασχεδιαστεί για μεγαλύτερη ακαμψία  Η πίσω ανάρτηση έχει δεχτεί και αυτή νέες ρυθμίσεις και μικρότερη διαδρομή με τον άξονα να περνάει από το μήκος των 18mm στα 16mm.

Μετάδοση
Η μετάδοση του YZF 250 2012 άλλαξε και από 13/40 πέρασε στο 13/50.

Για του λάτρεις του enduro το 2012 θα αλλάξει σχεδίαση και το WR 450.

969 More posts in ΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣ category
Recommended for you
Η HUSQVARNA ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ENDURO PIONEER 2025

Η Husqvarna Mobility συνεχίζει να διευρύνει τη γκάμα των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της αποκαλύπτοντας το συναρπαστικό...