ΑΜΟΤΟΕ – 5ος Αγώνας Παν. Πρωτ. ΜΧ, Μώλος – Αποχή για καλύτερους αγώνες(video)

Την πρώτη του δυναμική κίνηση έκανε ο νέος ΑΣΟΑΜ απέχοντας από τον 5ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος ΜΧ στον Μώλο θέλοντας να βάλει ένα φρένο στην εκμετάλλευση που υφίστανται οι οδηγοί τα τελευταία χρόνια. Η προχειρότητα και οι αδιανόητες πρακτικές που ακολούθησαν οι διοργανωτές στον Μώλο ήταν αντίθετες με τον θεσμό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος οδηγώντας την πλειοψηφία των οδηγών σε αποχή.

Τα προβλήματα στην “πίστα” του Μώλου ήταν γνωστά από τον περσινό αγώνα, όμως η τότε ανοχή των αγωνιζομένων στο νεοσύστατο πρωτάθλημα της ΑΜΟΤΟΕ και η απραξία του προηγούμενου προεδρείου του ΑΣΟΑΜ επέτρεψαν στον αγώνα να πραγματοποιηθεί χωρίς να εκδηλωθούν ιδιαίτερα παράπονα. Φέτος το νέο προεδρείο του ΑΣΟΑΜ αποφάσισε να δώσει ένα μήνυμα στους διοργανωτές ότι ο σύλλογος είναι πλέον ενεργός και δεν θα ανεχτεί άλλες κακές διοργανώσεις.

Δυστυχώς η ΑΜΟΤΟΕ δεν φαίνεται να πήρε το μήνυμα από τον αγώνα της Κοζάνης όπου και εκεί ο αγώνας κινδύνεψε να μην ολοκληρωθεί όταν ο νέος ΑΣΟΑΜ και τότε είχε κάνει παράπονα για την ακαταλληλότητα της πίστας. Αν η πίστα της Κοζάνης είχε κάποια προβλήματα, στην “πίστα” του Μώλου υπήρχαν μόνο προβλήματα αν και η λέσχη είχε κάνει μια βελτίωση από πέρσι τοποθετώντας παροχές νερού στον χώρο των paddocks. Από εκεί και μετά όμως ξέχασε να βρέξει την πίστα το Σάββατο δημιουργώντας απίστευτη σκόνη στα ελεύθερα δοκιμαστικά, δεν άλλαξε την σχεδίαση της πίστας με τις διαδρομές να περνούν η μία δίπλα από την άλλη, τοποθέτησε την πτυσσόμενη(!) μπάρα της εκκίνησης να κοιτάει στον χώρο τον θεατών και όχι στην πρώτη στροφή, και την Κυριακή έκανε βούρκο την πίστα στο νερό θυμίζοντας αγώνες δέκα χρόνια(+) πίσω. Προβλήματα υπήρχαν και έξω από τον αγωνιστικό χώρο που δεν συνάδουν στις δραστηριότητες μιας αναγνωρισμένη ομοσπονδίας όπως είναι η ΑΜΟΤΟΕ. Το πρόγραμμα του Σαββάτου ξεκίνησε χωρίς να υπάρχει ασθενοφόρο, ο χώρος δεν ήταν περιφραγμένος και παρουσίαζε και άλλες ελλείψεις γεγονός που μας κάνει να πιστεύουμε ότι δεν είχε άδεια καταλληλότητας όπως έχουν οι περισσότερες πίστες στην Ελλάδα. Για να σπάσει την αποχή, η οργάνωση επιστράτευσε οδηγούς από το enduro που τους έβαλε στον αγώνα χωρίς να περάσουν τεχνικό έλεγχο, με στάντ και φώτα στην μοτοσικλέτα τους.

Το προεδρείο του ΑΣΟΑΜ παρακολουθεί τους αγώνες χωρίς να συμμετέχει.

Όλα τα παραπάνω σημειώθηκαν από τον ΑΣΟΑΜ και σε ενημέρωση που έγινε το Σάββατο στον χώρο τον paddocks μεταξύ των οδηγών, αποφασίστηκε να μην συμμετέχουν στον  αγώνα γεγονός που βρήκε την πλειοψηφία των οδηγών σύμφωνους. Δυστυχώς όμως υπήρξαν και ορισμένοι που προέταξαν το προσωπικό συμφέρον και τελικά συμμετείχαν σε ένα αγώνα που και οι ίδιοι στο τέλος σίγουρα δεν ευχαριστήθηκαν.

Είναι πάντως απορίας άξιο το γεγονός ότι η ΑΜΟΤΟΕ μετά την μεγάλη της επιτυχία με την αναγνώριση από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και την μεγάλη υποστήριξη που γνώρισε από τους αγωνιζόμενους και τις εταιρίες του χώρου αντί να ανεβάσει το επίπεδο των αγώνων της από την περσινή χρονιά, το υποβαθμίζει διαρκώς. Υπάρχουν τόσες πίστες πια στην Ελλάδα που έχουν επενδύσει πολλά σε χρόνο και χρήμα και έχουν υποστεί τα πάνδεινα για να πάρουν αγώνες στο παρελθόν. Είναι άδικο για όλες αυτές τις πίστες να στήνονται αγώνες σε χωράφια μέσα στο πουθενά  πολύ περισσότερο αγώνες Πανελληνίου Πρωταθλήματος.

Οι συμμετέχοντες του αγώνα είχαν θεατές τον συναγωνισμό τους στον Μώλο.

Κατηγορία ΜΧ1
Με τον Παναγιώτη Κουζή να παίρνει το μεγάλο ρίσκο και να μην συμμετέχει στον αγώνα (όπως ήταν λογικό, ως πρόεδρος του ΑΣΟΑΜ), και με την περίεργη απόφαση του Στέλιου Γαλατιανού να συμμετέχει τελικά στον αγώνα(είχε υπογράψει να μην συμμετάσχει), έκλεισε πιθανότατα και ο τίτλος της ΑΜΟΤΟΕ΅σε αυτήν την κατηγορία αφού ο Γαλατιανός ήταν ο άνετος νικητής στα δύο σκέλη της ΜΧ1. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι της Ελληνικής αποστολής στο Motocross των Εθνών Μανώλης Σκύβαλος και Βασίλης Σιαφαρίκας και στα δύο σκέλη.

Κατηγορία ΜΧ2
Ο έτερος της ομάδας των Εθνών Παναγιώτης Παπίλας δεν δυσκολεύτηκε να κερδίσει και τα δύο σκέλη αφήνοντας δεύτερο και στα δύο σκέλη τον Νίκο Λυρίου που επέστρεψε από τραυματισμό. Στο πρώτο σκέλος την τριάδα συμπλήρωσε ο Νικόλαος Ζέρβας ενώ στο δεύτερο τρίτος τερμάτισε ο Κων/νος Μπετίνης.


Κατηγορία ΟΡΕΝ
Η πρώτη τριάδα της κατηγορίας ήταν η ίδια και στα δύο σκέλη με τους Νίκο Ανδρέου, Βασίλη Ράπτη και Χαριδήμο Τερζάκη να τερματίζουν πρώτος δεύτερος και τρίτος αντίστοιχα.

Κατηγορία Junior
Συγκινητική ήταν  η κίνηση του Νικόλα Φανουράκη όταν στην ζώνη αναμονής είδε τον αντίπαλο του Μανώλη Κρητικό να απέχει από τον αγώνα. Γύρισε πίσω στα paddocks με την δήλωση “χωρίς τον αντίπαλο μου δεν τρέχω κι εγώ” ένας οδηγός που ταξίδεψε στον αγώνα από την μακρινή Κρήτη. Μοναδικός συμμετέχοντας στο πρώτο και μοναδικό σκέλος της κατηγορίας ήταν ο Αθανάσιος Παπαδημητρίου.

Κατηγορία ΜΙΝΙ
Νικητής και στα δύο σκέλη ήταν ο Δημήτρης Τουρατζίδης με δεύτερο τον Βασίλη Γρηγοριάδη. Τρίτος στο πρώτο σκέλος τερμάτισε ο Σαράντης Μαλακάκης ενώ στο δεύτερο την τριάδα συμπλήρωσε ο Ανδρέας Ανδρέου.

Επόμενος αγώνας 15-16/09/11 Μεγαλόπολη.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ακολουθεί ένα πρόχειρο video με πλάνα και δηλώσεις από τον αγώνα(ζητήσαμε δηλώσεις και από τον Στέλιο Γαλατιανό ο οποίος αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο).

1882 More posts in ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ category
Recommended for you
ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΜΟΤΟΕ 2024 – ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ “ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ”

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Εν όψει των εκλογών, την ερχόμενη Δευτέρα, για ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου (ΔΣ)...