Συνέντευξη Ricky Carmichael

Ο καλύτερος οδηγός motocross όλων των εποχών στην ιστορία της Αμερικής και ένας από τους κορυφαίους οδηγούς που πέρασαν από το παγκόσμιο στερέωμα μας έκανε την τιμή να μας πει δύο λόγια για την λαμπρή καριέρα του στα πλαίσια των εκδηλώσεων της Monster Energy του μεγάλου χορηγού του Athens Supercross.

Αναλαμβάνοντας την κύρια χορηγία του Athens Supercross η Monster Energy πραγματοποίησε πολλές εκδηλώσεις με κύριο πρωταγωνιστή τον φιλοξενούμενο της Ricky Carmichael. Σε μία από αυτές τις εκδηλώσεις καταφέραμε να συνομιλήσουμε με τον εκπληκτικό αυτόν οδηγό αλλά και άνθρωπο και θα μοιραστούμε μαζί σας μερικές από τις απαντήσεις του στα ερωτήματα μας σε μορφή συνέντευξης.

Λίγο πριν ξεκινήσει η συνέντευξη θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε την απλότητα που χαρακτηρίζει τόσο τον ίδιο όσο και την γυναίκα του Ursula. Είναι πάντα διαθέσιμος για αυτόγραφα, φωτογραφίες και ερωτήσεις με ευδιάθετο και επαγγελματικό τρόπο.

Καλωσήρθες Ricky στην Ελλάδα, έχεις ξαναέρθει στην χώρα μας στο παρελθόν;
Όχι, είναι η πρώτη φορά που έρχομαι στην Ελλάδα και είμαι εντυπωσιασμένος με τα αξιοθέατα της Αθήνας και με την κουζίνα της χώρα σας. Μέχρι στιγμής έχω περάσει υπέροχα εγώ και η γυναίκα μου.

Πως νοιώθεις που εδώ είσαι ένας ζωντανός θρύλος στον χώρο του motocross;
Είναι πραγματικά απίστευτο, όλη μου η καριέρα ήταν απίστευτη και δούλεψα σκληρά για να πετύχω όσα κατάφερα στο πέρασμα μου από το motocross, χαίρομαι που ο κόσμος το αναγνωρίζει. Όταν αγωνιζόμουν δεν είχα τον χρόνο να κοιτάξω πίσω και να δω τι έχω καταφέρει, πάντα κοίταζα τον επόμενο αγώνα. Τώρα που έχω σταματήσει τους αγώνες και συμμετέχω σε εκδηλώσεις με τους χορηγούς μου αρχίζω να αντιλαμβάνομαι το μέγεθος των επιτυχιών μου μέσα από την αγάπη του κόσμου σε μέρη τόσο μακριά από την Αμερική όπως η Ελλάδα.

Στο πέρασμα σου από το motocross – supercross είχες πολλούς αντιπάλους. Ποιος θεωρείς ήταν ο δυσκολότερος;
Αυτό είναι λίγο περίεργο για εμένα. Όλοι ήταν εξαιρετικοί και διαφορετικοί αντίπαλοι αλλά μόλις έβρισκα τον τρόπο για να τους κερδίσω δεν δυσκολευόμουν. Ο Jeremy McGrath ήταν πολύ δυνατός στο Supecross αλλά μόλις συνειδητοποίησα τι έπρεπε να κάνω για τον περάσω όλα ήταν εύκολα μετά. Μετέπειτα ήταν ο Kevin Windham ο οποίος ήταν εξαιρετικός αντίπαλος και διασκέδαζα πολύ τις μάχες μαζί του, ύστερα ο Chad Reed που ήταν γρήγορος και πεισματάρης και στο τέλος ο James Stewart που ήταν πάρα πολύ γρήγορος αλλά όχι σταθερός. Για τον κάθε ένα από αυτούς ήξερα τι πρέπει να κάνω για να τον κερδίσω οπότε δεν με δυσκόλεψε κάποιος ιδιαίτερα.

Παλαιότερα είχες δηλώσει ότι μια μέρα θα βρεθεί ένας οδηγός που θα είναι ποιο γρήγορος από εσένα, και τότε θα σταματούσες. Αυτός ήταν ο Stewart;
Το άθλημα του motocross δεν μπορείς να το συνεχίσεις για πολλά χρόνια σε υψηλό επίπεδο. Η καριέρα σου είναι μικρή και εγώ αυτό το ήξερα από την αρχή. Όταν εμφανίστηκε ο Stewart ήταν νέος και πολύ γρήγορος αλλά όπως σου είπα δεν ήταν σταθερός και είχα βρει τον τρόπο για να τον κερδίζω. Σταμάτησα τους αγώνες motocross στην ηλικία των 27 ετών γιατί δεν θα ήταν καλό για το σώμα μου να συνεχίσω την ένταση της προπόνησης που έκανα. Παράλληλα είχα δρομολογήσει την νέα μου καριέρα στους αγώνες NASCAR.

Πόσο εξαντλητικό ήταν να είσαι πάντα τόσο αφοσιωμένος στην προπόνηση σου σε φυσική κατάσταση και πάνω στην μοτοσυκλέτα;
Είναι πάρα πολύ, αλλά ήξερα ότι ήταν ο μόνος δρόμος για να πετύχω αυτά που πέτυχα. Στο Supercross έπρεπε να κάνω πολύ μοτοσυκλέτα γιατί κυρίως είναι θέμα τεχνικής ενώ στο motocross έκανα πολύ δουλειά σε δύναμη και φυσική κατάσταση. Και στις δύο όμως περιπτώσεις υπήρχαν μέρες που έπρεπε να ξεγελάσω την μητέρα μου που ήταν υπεύθυνη για να είμαι συνεπείς με τις προπονήσεις μου. Όταν δεν άντεχα  άλλη προπόνηση άδειαζα την βενζίνη και λέρωνα τα φίλτρα αέρος για να πιστεύει ότι έκανα προπόνηση ή πήγαινα πάνω στα δέντρα όταν δεν ήθελα να πάω για τρέξιμο. Ήταν πολύ λίγες αυτές οι περιπτώσεις γιατί ήξερα ότι ήθελα να κερδίζω και ο μόνος τρόπος για να το πετύχω ήταν μέσω της προπόνησης.

Τώρα που ανέφερες την μητέρα σου, η οικογένεια σου πόσο σημαντικό ρόλο έπαιξε στην καριέρα σου;
Στην Αμερική το motocross είναι οικογενειακό σπορ. Όλοι στην οικογένεια μου ήταν στο πλευρό μου από την πρώτη στιγμή και συμμετείχαν σε ολόκληρη την πορεία μου. Το βασικότερο όμως που έκαναν για εμένα ήταν να με βοηθήσουν να αξιοποιήσω σωστά τα χρήματα που έβγαζα.

Έχεις βγάλει αρκετά χρήματα ώστε να μην χρειαστεί να δουλέψεις ξανά;
Ναι αυτό είναι γεγονός. Όμως δεν είναι εύκολο υπάρχουν πολλοί πειρασμοί και για αυτό λέω ότι η οικογένεια μου έπαιξε σημαντικό ρόλο σε αυτό. Και άλλοι στο παρελθόν έβγαλαν πολλά χρήματα στο motocross που δεν θα χρειαζόντουσαν να δουλέψουν ξανά, όμως τώρα αναγκάζονται για πολύ λίγα χρήματα να κάνουν τον manager ή τον προπονητή σε κάποιους οδηγούς.

Ήταν δύσκολη η απόφαση να σταματήσεις τους αγώνες και πόσο σου λείπουν;
Όταν σταμάτησα το 2007 για τα επόμενα δύο χρόνια ήμουν πολύ απασχολημένος με τους αγώνες NASCAR, δεν προλάβαινα να σκεφτώ κάτι άλλο. Είχα πάρει τις αποφάσεις μου και ξεκινούσα μια νέα καριέρα. Μετά άρχισε κάπως να μου λείπει αλλά ουσιαστικά δεν απομακρύνθηκα πολύ από τον χώρο. Στην Florida διοργανώνουμε τελευταίως πολλές εκδηλώσεις και σχολεία motocross με κορυφαίο το σχολείο πέρσι στην Daytona αμέσως μετά από το Daytona Week. Αυτό μου δίνει την ευκαιρία να βρίσκομαι κοντά στο άθλημα και κατά συνέπεια κοντά στους αγώνες.

Στην καριέρα σου πήρες το motocross και το πέρασες σε ένα νέο υψηλότερο επίπεδο. Πιστεύεις ότι οι νέα γενιά μπορεί να ανεβάσει τον πήχη ακόμα υψηλότερα;
Σε επίπεδο ταχύτητας ο Stewart έδειξε ότι μπορούσε να το κάνει αλλά στο motocross χρειάζεσαι και άλλα πολλά πράγματα για να διαπρέψεις. Το καλό στους αγώνες τώρα είναι ότι υπάρχει έντονος συναγωνισμός, υπάρχουν ισάξιοι οδηγοί και αυτό είναι πάρα πολύ καλό για τους θεατές γιατί πηγαίνουν σε έναν αγώνα που δεν ξέρουν ποιος θα κερδίσει. Δεν έχει ξεχωρίσει κάποιος που να μπορούμε να πούμε ότι ανέβασε τον πήχη. Αυτός που δείχνει ότι μπορεί να το κάνει είναι ο Ken Roczen. Είναι πολύ νέος, έχει όμορφο δυναμικό στυλ και μέχρι στιγμής έχει μια κατακόρυφα ανοδική πορεία, θα κριθούν πολλά για αυτόν από την πρώτη του χρονιά στην Αμερική φέτος.

Οι αμερικάνοι οδηγοί δεν έχουν προοπτικές για ακόμα υψηλότερο επίπεδο;
Κοίταξε ο Stewart δεν αγωνίζεται στο motocross για να έχουμε μια συνολική εικόνα. Ο Ryan Villopoto είχε πολλά σκαμπανεβάσματα στην καριέρα του και δεν πιστεύω ότι ο Ryan Dungey μπορεί να οδηγήσει σε ποιο γρήγορους ρυθμούς από ότι οδηγεί τώρα. Επιπλέον η αλλαγή ομάδας(από Suzuki σε KTM)  θέλει προσαρμογή για τον Dungey.

Ο γιος σου Kadin έχει δείξει ενδιαφέρον για τον motocross, θα τον δούμε να συνεχίζει το όνομα στον χώρο;
Ακόμα ίσως είναι λίγο νωρίς για τον Kadin δεν τον ενδιαφέρει και τόσο πολύ. Αντίθετα μπορώ να πω ότι η κόρη μου Elise έχει δείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, συμμετέχει περισσότερο σε ότι συμβαίνει μέσα στο σπίτι με το motocross και άμα την άφηνα θα μπορούσε να ασχοληθεί ακόμα περισσότερο.

Θα έρθεις ξανά στην Eλλάδα;
Το ελπίζω, πέρασα πολύ καλά εδώ και διασκέδασα πολύ στους αγώνες του Monster Energy Athens Supercross.

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...