OME – 4ος Αγώνας Κυπέλλου Β.Ελλάδος, Βισαλτία – Ειδ. Κανονισμός

O ΜΟΒισαλτίας μετά από έγκριση της Ο.Μ.Ε  οργανώνει   την 4η   συνάντηση  αγώνα Κυπέλλου  motocross  Βορείου Ελλάδος  2Ο11  που θα διεξαχθεί  στην πίστα  ΜΧ Περιοχής Βισαλτίας. Οι αγώνες είναι motocross Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος και προσμετρούν ως αρ.1) Θα διεξαχθούν δε, δυο σειρές αγώνων διάρκειας 20 λεπτών και 2 γύρων ή οποίες θα προσμετρήσουν ως 2 ξεχωριστεί αγώνες για τις κατηγορίες kmx1 και kmx2, 2 αγώνες διάρκειαs 15 λεπτών και 2 γύρων κατηγορίαs open 2 αγώνες διάρκειαs 15 λεπτών και 2 γύρων κατηγορίαs 85cc, και 2 αγώνες διάρκειαs 12 λεπτών και 2 γύρων κατηγορίαs 65cc.
.
ΚΥΠΕΛΛΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ Ο.Μ.Ε
4ος ΑΓΩΝΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 27/11/2011
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ   ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ:  ΜΟΒισαλτίας
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ :  ΠΑΠΙΚΑΣ Ευάγγελος
ΜΕΛΗ:   ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ Βασίλειος  ΠΡΙΑΜΗΣ Ευάγγελος

ΣΤΕΛΕΧΗ
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ:                          ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Νίκος
ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ:                        ΤΡΥΦΩΝΙΔΗΣ  ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ
ΒΟΗΘΟΣ:                              ΤΒΑ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ                       ΠΙΑΓΚΟΥ Κατερίνα
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ:            ΚΑΒΑΛΙΔΗΣ Στάθης
ΒΟΗΘΟΣ ΤΕΧΝ. ΕΦ. :           ΠΕΤΡΙΔΟΥ Σμαράγδα
ΕΦΟΡΟΣ  ΚΡΙΤΩΝ :              ΠΡΙΑΜΗΣ Ευάγγελος
ΥΠ.ΑΠΟΤΕΛEΣMAΤΩΝ:        INFOMEGA
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ  PIT       :        ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ Βασίλειος
ΧΩΡΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ   :         Tba
ΙΑΤΡΟΣ ΑΓΩΝΑ:                   ΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ INTERSALONICA

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΓΩΝΑ
Η διαρκείς γραμματεία θα λειτουργεί από την έναρξη των εγγραφών μέχρι την Δευτέρα 21/11/11  στα γραφεία του ΜΟΒΙ,   στo  τηλέφωνo 6947812578  και fax….. και την Κυριακή 27/11/2011   από 08:00 στο χώρο της πίστας. Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.

ΑΡΘΡΟ 1) ο ΜΟΒισαλτίας μετά από έγκριση της Ο.Μ.Ε  οργανώνει   την 4η   συνάντηση  αγώνα Κυπέλλου  motocross  Βορείου Ελλάδος  2Ο11  που θα διεξαχθεί  στην πίστα  ΜΧ Περιοχής Βισαλτίας.
Οι Αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με :
1ο Τον  Δικαιοδοτικό  Κώδικα της  Ο.Μ.Ε.
2ο Το    Γενικό    Κανονισμό Αγώνων  Motocross  της  F.I.M
3ο Το    Γενικό    Κανονισμό Αγώνων  Motocross  της  Ο.Μ.Ε.
4ο Το    Τεχνικό  Κανονισμό Αγώνων  Motocross  της   F.I.M.
5ο Τον  Τεχνικό  Κανονισμό Αγώνων  Motocross  της  Ο.Μ.Ε.
6ο Την  Προκήρυξη Πρωταθλημάτων Κυπέλλων και επάθλων της Ο.Μ.Ε.
7ο  Τον  Παρόντα Ειδικό Κανονισμό.

2)ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΠΑΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Το μήκος της πίστας είναι  1450M με μέγιστο πλάτος  40m.στην περιοχή εκκίνησης, και ελάχιστό 6 μέτρα. Η μπάρα  εκκίνησης διαθέτει   40  θέσεις

3)ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ   ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : kmx1  125cc δίχρονες έως 144cc  και τετράχρονες έως 250cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : kmx2  250cc δίχρονες και  τετράχρονες από 290cc έως 450cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  α) (65cc) από 50  εως  65cc
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  β) (85cc) 85cc2t  εως 150cc4t
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: OPEN Mοτοσικλέτες ανεξαρτήτου κυβισμού 2τ ή4τmx έως  650cc
4)ΑΓΩΝΕΣ
Οι αγώνες είναι motocross Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος και προσμετρούν ως αρ.1) Θα διεξαχθούν δε, δυο σειρές αγώνων διάρκειας 20 λεπτών και 2 γύρων ή οποίες θα προσμετρήσουν ως 2 ξεχωριστεί αγώνες για τις κατηγορίες kmx1 και kmx2, 2 αγώνες διάρκειαs 15 λεπτών και 2 γύρων κατηγορίαs open 2 αγώνες διάρκειαs 15 λεπτών και 2 γύρων κατηγορίαs 85cc, και 2 αγώνες διάρκειαs 12 λεπτών και 2 γύρων κατηγορίαs 65cc. Για να θεωρηθεί ότι ο αναβάτης τερμάτισε πρέπει να καλύψει τα 3/4 της διαδρομής που κάλυψε ο νικητής και να πάρει σημαία τερματισμού μέσα σε πέντε λεπτά από την στιγμή πού τερμάτισε ο νικητής. Στη μπάρα εκκίνησης οι αναβάτες καλούνται με βάση τους χρόνους που πέτυχαν στις χρονομετρημένες δοκιμές, πρώτα καλείται ο αναβάτης με τον ταχύτερο χρόνο να επιλέξει την θέση του στην μπάρα εκκίνησης. Στην συνέχεια καλούνται κατά σειρά οι υπόλοιποι αναβατές να επιλέξουν τις θέσεις τους στην μπάρα.

5)ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ
Στον αγώνα μπορεί να συμμετάσχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο κάτοχος έγκυρης αγωνιστικής αδείας 2011 ΟΜΕ σύμφωνα με το άρθρο 031.5.1 ΓΚ mοτοcross. Η συμμετοχή κατόχων αγωνιστικών αδειών των κρατών μελών της ΕΕ- BMU γίνεται δεκτή υπό την προϋπόθεση ότι η συμμετοχή του συνοδεύεται από έγκυρη άδεια της  FΜΝ της χώρας τους. Ο μέγιστος αριθμός αναβατών που θα λάβουν μέρος στον αγώνα ορίζεται σε 70 για της χρονομετρημένες δοκιμές και 40 στον αγώνα. Αν ο αγωνιζόμενος είναι νομικό πρόσωπο ή αν αυτός δεν επιβαίνει στην μοτοσικλέτα κάθε υποχρέωση του βαραίνει απόλυτα αλληλέγγυα και αδιαίρετα των αναβάτη που έχει δηλωθεί στο δελτίο εγγραφής.

6)ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του οργανωτή από την Δευτέρα   21/11/2011 έως την πέμπτη 24/11/2011 από 17:00 εως 20:00  στο τηλέφωνο  6944765473  και fax24210-37298
Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται ως εξής:
Για την κατηγορία kmx1 και  kmx2                   55.00 euro
Για την κατηγορία open                   55.00 euro
Για την κατηγορία 85cc ετήσια license  OΜΕ      15.00 euro
Για την κατηγορία 65cc δωρεάν ετήσια  license  OΜΕ      00.00 euro

7)ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι αριθμοί συμμετοχής των μοτοσικλετών πρέπει να είναι σύμφωνη, με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross FIM.ΟΜΕ. Τα χρώματα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο φόντο και τους αριθμούς καθορίζονται ως εξής.
Kmx1        Μαύρο φόντο με  λευκό αριθμό,
Kmx2        Λευκό  φόντο με μαύρο αριθμό,
OPEN        Κίτρινο φόντο με μαύρο αριθμό,
85cc         Λευκό φόντο με μαύρο αριθμό,
65cc         Μαύρο φόντο με  λευκό αριθμό.

8)ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Ο τεχνικός έλεγχος καθώς και ο έλεγχος εξακρίβωσης θα διεξαχθεί στην πίστα σύμφωνα με το πρόγραμμα. Μοτοσiκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross της ΔΟΜ – ΟΜΕ  ή ο αγωνιζόμενος δεν είναι εφοδιασμένος με άδεια άρθρο 5 ή δεν περάσει από τον έλεγχο εξακρίβωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα αποκλείεται από των αγώνα . Απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού η είσοδος στην πίστα μοτοσικλέτας η οποία δεν έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο. Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να παρουσιάσουν στον τεχνικό έλεγχο το κράνος, του εγκεκριμένου τύπου  motocross το οποίο πρέπει να φέρει τον αριθμό συμμετοχής τους.

9)ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Τελικός τεχνικός έλεγχος θα γίνεται στις 3 πρώτες μοτοσικλέτες κάθε κατηγορίας στο τέλος του αγώνα της καθώς κατηγορίας καθώς και σε κάθε άλλη μοτοσικλέτα που τερμάτισε μετά από πρόταση του αλυτάρχη ή του διαιτητή. Οι μοτοσικλέτες θα περιμένουν σε καθεστώς επιτήρησης για 15 λεπτά.

10)ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
Απαγορεύεται με ποινή αποκλεισμού η είσοδος των αναβατών στην πίστα εκτός της προβλεπόμενης ώρας και κατόπιν εντολής του αλυτάρχη.
10 λεπτά ελεύθερα  + 10 λεπτά χρονομετρημένα για την κατηγορία km1 – kmx2
10 λεπτά ελεύθερα  + 10 λεπτά χρονομετρημένα για την κατηγορία open
10 λεπτά ελεύθερα  + 10 λεπτά χρονομετρημένα για την κατηγορία 85cc – 65cc.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι αναβάτες θεωρούνται ότι πραγματοποίησαν χρονομετρημένες δοκιμές εφόσον έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον τρεις χρονομετρημένους γύρους στην κατηγορία  kmx1  kmx2  και δύο τουλάχιστον για τις κατηγορίες open 85cc-65cc.
Αναβάτης πού δεν θα λάβει μέρος στις χρονομετρημένες δοκιμές ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ
από τον αγώνα, εκτός εάν οι  αγωνοδίκες λάβουν  άλλη απόφαση, εάν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας .
Όλοι οι γύροι θα χρονομετρηθούν
Δεν επιτρέπεται ή συμμετοχή αναβάτη σε άλλη κατηγορία από αυτήν πού δήλωσε ότι θα συμμετάσχει ανά αγωνιστική συνάντηση.

11)ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Σε κάθε σειρά εκκίνησης οι αναβάτες κατατάσσονται ως άρθρο 4.
Από την στιγμή που επέλεξαν μια θέση απαγορεύεται να την αλλάξουν. Οι αναβάτες υποχρεούνται επί ποινή αποκλεισμού να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής 10 λεπτά πριν επί την ώρα εκκίνησης κάθε αγώνα. Με την επίδειξη πράσινης σημαίας από τον αλυτάρχη οι αγωνιζόμενοι θέτουν σε λειτουργία τους κινητήρες των μοτοσικλετών τους.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Στο χώρο αναμονής σύμφωνα με το πρόγραμμα.

12)ΔΙΑΔΡΟΜΗ –εξωτερική ΒΟΗΘΕΙΑ
Η διαδρομή είναι οριοθετημένη με κορδέλες ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα και τις δοκιμές εάν οι αναβάτες οδηγούν εκτός διαδρομής ή να αποφεύγουν να περάσουν από τα άλματα ή τα άλλα φυσικά ή τεχνητά εμπόδια .
Εξωτερική βοήθεια κατά την διεξαγωγή του αγώνα και των δοκιμών απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 031.11
Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται μόνο στον χώρο των PADDOCKS σταματημένους τους κινητήρες και να υπάρχει πυροσβεστήρας 6κ.

13)ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Ο χώρος πού θα προσδιορισθεί για επισκευές και ρυθμίσεις παραπλεύρως της διαδρομής θα ανακοινωθεί.
Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται μόνο στον χώρο των PADDOCKS ή Pits με σβησμένους τους κινητήρες και να υπάρχει πυροσβεστήρας 6 κ.

14)ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Όλες οι μοτοσικλέτες θα πρέπει να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής 10 λεπτά πριν από την εκκίνηση του αγώνα. Η ποινή για την παράβαση αυτού του κανονισμού είναι αποκλεισμός. Από την στιγμή που ο ένας αναβάτης καταλάβει μια θέση στην μπάρα εκκίνησης απαγορεύεται να την αλλάξει. Η εκκίνηση γίνεται με τους κινητήρες σε λειτουργία. Ο αλυτάρχης επιδεικνύει πινακίδα με την ένδειξη “15 δευτερόλεπτα, αμέσως μόλις ολοκληρωθεί ο χρόνος των 15΄΄δευτερολέπτων εμφανίζεται πινακίδα με την ένδειξη 5΄΄ δευτερόλεπτα μόλις συμπληρωθούν πλήρως αυτά πέφτει η μπάρα πέφτει η μπάρα εκκίνησης. Στην μπάρα εκκίνησης θα παραβρίσκονται μόνο οι αναβάτες και τα στελέχη του αγώνα.

15ΑΚΥΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Ο αφέτης θα κηρύξει την εκκίνηση άκυρη με την ένδειξη κόκκινης σημαίας και ο αγώνας θα σταματήσει. Οι αναβάτες πρέπει να επιστρέψουν στο χώρο αναμονής και επανεκκίνηση θα δοθεί αμέσως αρχίζοντας από τα τελευταία 3 λεπτά του προαναφερθέντος 10 λεπτού. Η αλλαγή μοτοσικλέτας απαγορεύεται μετά από άκυρη εκκίνηση.

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...