Το μικρό εργοστάσιο της ΤΜ στο Pesaro δούλεψε σκληρά ακόμα μια χρονιά για να ολοκληρώσει την νέα της γκάμα μοτοσυκλετών για το 2013 σε motocross, enduro και supermoto όπως άλλωστε κάνει 35 ολόκληρα χρόνια τώρα. Οι περισσότερες αλλαγές επικεντρώθηκαν στο μικρό 85άρι της εταιρίας.
Για το 2013 μια σειρά αλλαγών πραγματοποιήθηκαν σε όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα της TM Racing, κυρίως όμως στο μικρό 85άρι όπου πλέον απολαμβάνει καινούργιο αλουμινένιο πλαίσιο και υπόσχεται χαμηλότερο βάρος και υψηλότερες επιδόσεις.
Πολλά έχουν επανασχεδιαστεί για το MX125cc/MX144cc για το 2013, όπως το φιλτροκούτι, η έδρα των reed, το πιστόνι, τα ρουλεμάν στροφάλου, η σέλα, το ψαλίδι, τα power valves και η HGS εξάτμιση.
Το ΜΧ250cc FI για το 2013 θα έχει καινούργιο πιστόνι, νέους δίσκους συμπλέκτη, νέα ECU και χαρτογράφηση και νέα καλωδίωση,ενώ έχει βελτιωθεί η τρόμπα λαδιού και ο χρονισμός για ευκολότερο ξεκίνημα του κινητήρα.
Το μεγάλο τετράχρονο της εταιρίας το ΜΧ450cc FI θα φοράει για το 2013 καινούργιο πιστόνι, νέα ΕCU με νέα χαρτογράφηση που υπόσχεται να ανεβάσει την απόδοση του κινητήρα σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών.
Το ΤΜ ΜΧ85cc/MX100cc είναι μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη εξολοκλήρου από την αρχή.
SMX450cc/SMX520cc
SM125cc
EN125cc
- EN250cc FI
EN300cc
Like this:
Like Loading...
Related