Παρουσίαση των δίχρονων μοντέλων ΚΤΜ SX 2014
Ακόμα δεν έχουμε μπει καλά καλά στο 2013 και άρχισαν οι παρουσιάσεις των νέων μοντέλων. Πρώτη όπως πάντα τα τελευταία χρόνια, η ΚΤΜ που ξεκίνησε με την πλήρη γκάμα της των δίχρονων μοντέλων της SX τα οποία δέχτηκαν αλλαγές και το 2014.
Οι βελτιώσεις μπορεί να ήταν λίγες αλλά έχουν την σημασία τους όπως θα δείτε παρακάτω:
– Οι κινητήρες πλέον φορούν θυρίδες εισαγωγής στην Boyasen Reed’s αντικαθιστώντας τις προηγούμενες V-Force 4 Reeds. Τα καρμπιρατέρ έχουν νέες ρυθμίσεις και τα πιστόνια έχουν δεχτεί νέα επεξεργασία λείανσης για λιγότερες τριβές.
– Το ρεζερβουάρ είναι επανασχεδιασμένο με καινούργια τάπα.
– Η σέλα έχει δεχτεί νέο αφρώδες υλικό για περισσότερη άνεση και μεγαλύτερη σταθερότητα.
Κινητήρας
Τύπος: Μονοκύλινδρος δίχρονος, υδρόψυκτος με ελεγχόμενη εισαγωγή καυσίμου και εξαγωγή καυσαερίων
Κυβισμός: 249 cm³
Διάμετρος: 66.4 mm
Διαδρομή: 72 mm
Εκκίνηση: Με μανιβέλα
Ταχύτητες: 5
Αρχική Μετάδoση: 26:72
Τελική Μετάδοση: 13:48
Συμπλέκτης: Υγρός, πολλαπλών δίσκων, υδραυλικός
Ανάφλεξη: ΤύπουKokusan
Πλαίσιο
Τύπος: Πλαίσιο κεντρικού δοκού από χρωμιομόλυβδο
Εμπρός Ανάρτηση: WP, Up Side Down 4860 MXMA CC
Πίσω Ανάρτηση: WP Suspension 5018 BAVP DCC
Διαδρομή Εμπρός Ανάρτησης: 300 mm
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 330 mm
Σύστημα Φρένων: Δισκόφρενα με δαγκάνες σε πλευστές έδρες
Διάμετρος Εμπρός Φρένου: 260 mm
Διάμετρος πίσω φρένου: 220 mm
Αλυσίδα: 5/8 x 1/4″
Γωνία Στριψίματος Τιμονιού: 63.5°
Μεταξόνιο: 1,495±10 mm
Απόσταση από το έδαφος: 385 mm
Ύψος Σέλας: 992 mm
Χωρητικότητα Καυσίμου: 7.5 l
Τύπος Βενζίνης (95 octane), αναμεμιγμένη με λάδι δίχρονων κινητήρων (1:60)
Βάρος με κενό ρεζερβουάρ: 96.3 kg(περίπου)
Κινητήρας
Τύπος: Μονοκύλινδρος δίχρονος, υδρόψυκτος με ελεγχόμενη εισαγωγή καυσίμου και εξαγωγή καυσαερίων
Κυβισμός: 124.8/143.6 cm³
Διάμετρος: 54/56 mm
Διαδρομή: 54.5/58.4 mm
Εκκίνηση: Με μανιβέλα
Ταχύτητες: 6
Αρχική Μετάδoση: 23:73
Τελική Μετάδοση: 13:48/13:50
Συμπλέκτης: Υγρός, πολλαπλών δίσκων, υδραυλικός
Ανάφλεξη: ΤύπουKokusan
Πλαίσιο
Τύπος: Πλαίσιο κεντρικού δοκού από χρωμιομόλυβδο
Εμπρός Ανάρτηση: WP, Up Side Down 4860 MXMA CC
Πίσω Ανάρτηση: WP Suspension 5018 BAVP DCC
Διαδρομή Εμπρός Ανάρτησης: 300 mm
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 330 mm
Σύστημα Φρένων: Δισκόφρενα με δαγκάνες σε πλευστές έδρες
Διάμετρος Εμπρός Φρένου: 260 mm
Διάμετρος πίσω φρένου: 220 mm
Αλυσίδα: 5/8 x 1/4″
Γωνία Στριψίματος Τιμονιού: 63.5°
Μεταξόνιο: 1,480±10 mm
Απόσταση από το έδαφος: 395 mm
Ύψος Σέλας: 992 mm
Χωρητικότητα Καυσίμου: 7.5 l
Τύπος Βενζίνης (98 octane), αναμεμιγμένη με λάδι δίχρονων κινητήρων (1:40)
Βάρος με κενό ρεζερβουάρ: 90.8 kg(περίπου)
Κινητήρας
Τύπος: Μονοκύλινδρος δίχρονος, υδρόψυκτος με ελεγχόμενη εισαγωγή καυσίμου και εξαγωγή καυσαερίων
Κυβισμός: 84.93 cm³
Διάμετρος: 47 mm
Διαδρομή: 48.95 mm
Εκκίνηση: Με μανιβέλα
Ταχύτητες: 6
Αρχική Μετάδoση: 19:66
Τελική Μετάδοση: 14:49
Συμπλέκτης: Υγρός, πολλαπλών δίσκων, υδραυλικός
Ανάφλεξη: Moric Digital 2M1
Πλαίσιο
Τύπος: Πλαίσιο κεντρικού δοκού από χρωμιομόλυβδο
Εμπρός Ανάρτηση: WP Suspension 4357 MXMA/ WP, Up Side Down 4860 MXMA CC
Πίσω Ανάρτηση: WP Suspension PDS 4618 BAVP DCC/WP Suspension 5018 BAVP DCC
Διαδρομή Εμπρός Ανάρτησης: 270 mm
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 300 mm
Σύστημα Φρένων: Δισκόφρενα με δαγκάνες σε πλευστές έδρες
Διάμετρος Εμπρός Φρένου: 220 mm/240 mm
Διάμετρος πίσω φρένου: 210 mm/210 mm
Αλυσίδα: 1/2 x 5/16”
Γωνία Στριψίματος Τιμονιού: 66°
Μεταξόνιο: 1,290±10 mm/1,290±11 mm
Απόσταση από το έδαφος: 352 mm/377 mm
Ύψος Σέλας: 855 mm/890 mm
Χωρητικότητα Καυσίμου: 5.0 l
Τύπος Βενζίνης (98 octane), αναμεμιγμένη με λάδι δίχρονων κινητήρων (1:40)
Βάρος με κενό ρεζερβουάρ: 68/69 kg(περίπου)
Κινητήρας
Τύπος: Μονοκύλινδρος δίχρονος, υδρόψυκτος με ελεγχόμενη εισαγωγή καυσίμου και εξαγωγή καυσαερίων
Κυβισμός: 64.85 cm³
Διάμετρος: 45 mm
Διαδρομή: 40.8 mm
Εκκίνηση: Με μανιβέλα
Ταχύτητες: 6
Αρχική Μετάδoση: 23:75
Τελική Μετάδοση: 14:48
Συμπλέκτης: Υγρός, πολλαπλών δίσκων, υδραυλικός
Ανάφλεξη: –
Πλαίσιο
Τύπος: Πλαίσιο κεντρικού δοκού από χρωμιομόλυβδο
Εμπρός Ανάρτηση: WP Suspension USD 35
Πίσω Ανάρτηση: WP Suspension 3614 BAVP
Διαδρομή Εμπρός Ανάρτησης: 215 mm
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 270 mm
Σύστημα Φρένων: Δισκόφρενα
Διάμετρος Εμπρός Φρένου: 198 mm
Διάμετρος πίσω φρένου: 160 mm
Αλυσίδα: 1/2 x 1/4” O‑Ring
Γωνία Στριψίματος Τιμονιού: 64.5°
Μεταξόνιο: 1,137 mm
Απόσταση από το έδαφος: 280 mm
Ύψος Σέλας: 750 mm
Χωρητικότητα Καυσίμου: 3.5 l
Τύπος Βενζίνης (95 octane), αναμεμιγμένη με λάδι δίχρονων κινητήρων (1:60)
Βάρος με κενό ρεζερβουάρ: 55.5 kg(περίπου)
Κινητήρας
Τύπος: Μονοκύλινδρος δίχρονος, υδρόψυκτος με ελεγχόμενη εισαγωγή καυσίμου και εξαγωγή καυσαερίων
Κυβισμός: 49.0 cm³
Διάμετρος: 39.5 mm
Διαδρομή: 40 mm
Εκκίνηση: Με μανιβέλα
Ταχύτητες: Αυτόματο
Αρχική Μετάδoση: 33:61
Τελική Μετάδοση: 11:40
Συμπλέκτης: Υγρός, πολλαπλών δίσκων, υδραυλικός
Ανάφλεξη: SELETTRA 2p D36
Πλαίσιο
Τύπος: Πλαίσιο κεντρικού δοκού από χρωμιομόλυβδο
Εμπρός Ανάρτηση: WP Suspension USD 35
Πίσω Ανάρτηση: WP Suspension 3614 BAEM
Διαδρομή Εμπρός Ανάρτησης: 205 mm
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 185 mm
Σύστημα Φρένων: Δισκόφρενα
Διάμετρος Εμπρός Φρένου: 160 mm
Διάμετρος πίσω φρένου: 160 mm
Αλυσίδα: 1/2 x 3/16”
Γωνία Στριψίματος Τιμονιού: 66°
Μεταξόνιο: 1,032±10 mm
Απόσταση από το έδαφος: 252 mm
Ύψος Σέλας: 684 mm
Χωρητικότητα Καυσίμου: 2.3 l
Τύπος Βενζίνης (95 octane), αναμεμιγμένη με λάδι δίχρονων κινητήρων (1:60)
Βάρος με κενό ρεζερβουάρ: 39.8 kg(περίπου)