Παρουσίαση τετράχρονων μοντέλων ΚΤΜ SXF 2014
Μετά την παρουσίαση των δίχρονων motocross μοντέλων της ΚΤΜ περνάμε στην παρουσίαση των τετράχρονων μοντέλων τα οποία έχουν δεχτεί μικρές βελτιώσεις σχεδόν σε όλους τους τομείς, με της περισσότερες εξ αυτών να συγκεντρώνονται στο SXF 450. Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες, τις αλλαγές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των νέων μοντέλων.
Οι αλλαγές που έχουν γίνει σε όλα τα τετράχρονα motocross μοντέλα του 2014 είναι οι εξής:
– Ολόκληρη η σειρά SX της ΚΤΜ(δίχρονα και τετράχρονα) έχει εξοπλιστεί με νέα ρεζερβουάρ των 7,5 λίτρων και έχει επανασχεδιαστεί στην περιοχή της τάπας για καλύτερο και ασφαλέστερο κλείσιμο. Η τρόμπα της βενζίνης και οι βάσεις του ρεζερβουάρ είναι ίδια με αυτήν που χρησιμοποιούν τα enduro μοντέλα δίνοντας την επιλογή σε όσους επιθυμούν να βάλουν μεγαλύτερο ρεζερβουάρ στο motocross μοντέλο τους.
– Η σέλα έχει δεχτεί νέο αφρώδες υλικό προσφέροντας περισσότερη άνεση και μεγαλύτερη σταθερότητα.
– Το ψαλίδι έχει επανασχεδιαστεί στον οδηγό της αλυσίδας με σκοπό την μείωση βάρους, την καλύτερη λειτουργία αλλά και την βελτίωση της αντοχής.
– Οι αναρτήσεις έχουν δεχτεί νέες ρυθμίσεις που περιορίζουν ακόμα περισσότερο το τερμάτισμα τους.
– Το μπροστινό φρένο έχει δεχτεί νέο κέλυφος στην τρόμπα, νέο κινούμενο δοχείο, μικρότερης διαμέτρου έμβολο τρόμπας και καινούργια μανέτα. Επίσης τα τακάκια έχουν αλλάξει για να εναρμονιστούν με τις αλλαγές της τρόμπας.
– Νέα γραφικά.
Οι αλλαγές του 2014 για το SXF450 το 2014:
– Τα κάρτερ του κινητήρα έχουν τροποποιηθεί μειώνοντας το βάρος ενώ έχουν δεχτεί die-casting επεξεργασία για καλύτερη λειτουργία.
– Νέα φλάντζα τριών στρωμάτων έχει δεχτεί ο κύλινδρος για μεγαλύτερη αντοχή σε ακραίες συνθήκες.
– Το σύστημα του αυτόματου αποσυμπιεστή στον εκκεντροφόρο έχει ενισχυθεί.
– Νέα ενισχυμένη ασφάλεια πιστονιού για περισσότερη αντοχή.
– Για την αγορά της Αμερικής το κιβώτιο είναι πέντε αντί των τεσσάρων ταχυτήτων με μικρή διαφορά στο συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας.
Κινητήρας
Τύπος: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, DOHC, 4-Βαλβίδες
Κυβισμός: 449.3 cm³
Διάμετρος: 95 mm
Διαδρομή: 63.4 mm
Εκκίνηση: Μίζα
Ταχύτητες: 4
Αρχική Μετάδoση: 32:76
Τελική Μετάδοση: 14:50
Συμπλέκτης: Υγρός, πολλαπλών δίσκων, υδραυλικός
Ανάφλεξη: Ψηφιακή
Πλαίσιο
Τύπος: Πλαίσιο κεντρικού δοκού από χρωμιομόλυβδο
Εμπρός Ανάρτηση: –
Πίσω Ανάρτηση: WP Suspension 5018 BAVP DCC
Διαδρομή Εμπρός Ανάρτησης: 300 mm
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 330 mm
Σύστημα Φρένων: Δισκόφρενα με δαγκάνες σε πλευστές έδρες
Διάμετρος Εμπρός Φρένου: 260 mm
Διάμετρος πίσω φρένου: 220 mm
Αλυσίδα: 5/8 x 1/4″
Γωνία Στριψίματος Τιμονιού: 63.5°
Μεταξόνιο: 1,495±10 mm
Απόσταση από το έδαφος: 371 mm
Ύψος Σέλας: 992 mm
Χωρητικότητα Καυσίμου: 7.5 l
Βενζίνη: Αμόλυβδη (95 RON)
Βάρος με κενό ρεζερβουάρ: 106.1 kg
Κινητήρας
Τύπος: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, DOHC, 4-Βαλβίδες
Κυβισμός: 349.7 cm³
Διάμετρος: 88 mm
Διαδρομή: 57.5 mm
Εκκίνηση: Μίζα
Ταχύτητες: 5
Αρχική Μετάδoση: 24:73
Τελική Μετάδοση: 14:50
Συμπλέκτης: Υγρός, πολλαπλών δίσκων, υδραυλικός
Ανάφλεξη: Ψηφιακή
Πλαίσιο
Τύπος: Πλαίσιο κεντρικού δοκού από χρωμιομόλυβδο
Εμπρός Ανάρτηση: –
Πίσω Ανάρτηση: WP Suspension 5018 BAVP DCC
Διαδρομή Εμπρός Ανάρτησης: 300 mm
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 330 mm
Σύστημα Φρένων: Δισκόφρενα με δαγκάνες σε πλευστές έδρες
Διάμετρος Εμπρός Φρένου: 260 mm
Διάμετρος πίσω φρένου: 220 mm
Αλυσίδα: 5/8 x 1/4″
Γωνία Στριψίματος Τιμονιού: 63.5°
Μεταξόνιο: 1,495±10 mm
Απόσταση από το έδαφος: 376 mm
Ύψος Σέλας: 992 mm
Χωρητικότητα Καυσίμου: 7.5 l
Βενζίνη: Αμόλυβδη (95 RON)
Βάρος με κενό ρεζερβουάρ: 104.9 kg
Κινητήρας
Τύπος: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, DOHC, 4-Βαλβίδες
Κυβισμός: 249.91 cm³
Διάμετρος: 78 mm
Διαδρομή: 52.3 mm
Εκκίνηση: Μίζα
Ταχύτητες: 5
Αρχική Μετάδoση: 24:73
Τελική Μετάδοση: 13:50
Συμπλέκτης: Υγρός, πολλαπλών δίσκων, υδραυλικός
Ανάφλεξη: Ψηφιακή
Πλαίσιο
Τύπος: Πλαίσιο κεντρικού δοκού από χρωμιομόλυβδο
Εμπρός Ανάρτηση: –
Πίσω Ανάρτηση: WP Suspension 5018 BAVP DCC
Διαδρομή Εμπρός Ανάρτησης: 300 mm
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 330 mm
Σύστημα Φρένων: Δισκόφρενα με δαγκάνες σε πλευστές έδρες
Διάμετρος Εμπρός Φρένου: 260 mm
Διάμετρος πίσω φρένου: 220 mm
Αλυσίδα: 5/8 x 1/4″
Γωνία Στριψίματος Τιμονιού: 63.5°
Μεταξόνιο: 1,495±10 mm
Απόσταση από το έδαφος: 376 mm
Ύψος Σέλας: 992 mm
Χωρητικότητα Καυσίμου: 7.5 l
Βενζίνη: Αμόλυβδη (95 RON)
Βάρος με κενό ρεζερβουάρ: 102.8 kg