Παρουσίαση Yamaha YZF 250/450 2014

Για το 2014 η Yamaha ανανέωσε τα τετράχρονα μοντέλα της YZF βασισμένη στην τεχνολογία συγκέντρωσης της μάζας που εφάρμοσε τα προηγούμενα χρόνια στο YZF450 με την ανεστραμμένη κεφαλή και την κλήση του κινητήρα προς τα πίσω. Η ίδια τεχνολογία πέρασε και στο μικρό YZF250 που για την νέα χρονιά αποκτά τροφοδοσία ψεκασμού. 

Yamaha YZF450 2014
To νέο YZF 450 είναι μια βελτιωμένη έκδοση σε όλα τα σημεία του προηγούμενου μοντέλου, βασισμένη στην συγκέντρωση της μάζας στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας αλλά και στην βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα και του πλαισίου για καλύτερη συμπεριφορά για όλα τα επίπεδα του αγοραστικού κοινού. Συγκεκριμένα οι αλλαγές που έγιναν είναι οι εξής:

– Νέο πιστόνι ελαφρωμένο και βελτιωμένο για λιγότερες τριβές.

– Καινούργια κεφαλή με βελτιωμένες θυρίδες εισαγωγής-εξαγωγής, νέες βαλβίδες και εκκεντροφόρος εξαγωγής για καλύτερο έλεγχο στην απόδοση της λειτουργίας του κινητήρα σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών

– Νέα χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής ECU που παρέχει βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές στροφές του κινητήρα ενώ προσφέρει δυνατή αίσθηση από την τρίτη ταχύτητα και μετά. Η Yamaha προσφέρει ως αξεσουάρ το GYTR Power Tuner που επιτρέπει τις αλλαγές στην χαρτογράφιση της ηλεκτρονικής

– Νέα γρανάζια δευτέρας και τρίτης ταχύτητας προσφέρουν μεγαλύτερη διάρκεια στην απόδοση του κινητήρα και νέος επιλογέας ταχυτήτων προσφέρει ακόμα πιο εύκολο χειρισμό της μοτοσυκλέτας

YZF450 2014

– Νέα εξάτμιση που περικυκλώνει τον κινητήρα πετυχαίνοντας το κατάλληλο μήκος για την σωστή λειτουργία του ενώ παράλληλα επιτρέπει το τελικό να έρθει πιο μπροστά 186mm για καλύτερη συγκέντρωση της μάζας της μοτοσυκλέτας

– Νέα  πλαστική φτεροτή τρόμπας νερού και νέα μικρότερα κάρτερ μειώνουν το βάρος της μοτοσυκλέτας

– Νέο πλαίσιο δύο δοκών πιο μαζεμένο από το προηγούμενο μοντέλο με νέο μικρότερο υποπλαίσιο για μείωση βάρους και καλύτερη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας

– Νέα μπροστινή ανάρτηση με νέων χαρακτηριστικών εσωτερικών και εξωτερικών σωλήνων και νέων ρυθμίσεων

– Νέα πίσω ανάρτηση με κύρια αλλαγή στο ρεζερβουάρ του αζώτου που για την νέα χρονιά θα έχει κάθετη διάταξη από οριζόντια

– Νέος μεγαλύτερος μπροστινός άξονας τροχού και νέες ενισχυμένες τιμονόπλακες προσφέρουν καλύτερη αίσθηση και έλεγχο ενώ οι έδρες του τιμονιού είναι πλέον με λαστιχένιους αποστάτες για μείωση των κραδασμών στα χέρια του ανάβάτη

– Νέο ρεζερβουάρ τοποθετημένο πιο πίσω, νέο φιλτροκούτι και καινούργια στενότερα ψυγεία προσφέρουν πιο μαζεμένη θέση οδήγησης και τοποθετούν το βάρος τους πιο πίσω για καλύτερη συγκέντρωση της μάζας

– Νέα πιο ανθεκτικά γραφικά και νέα πλαστικά ολοκληρώνουν τις αλλαγές του νέου YZF450

YZF450 2014

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Yamaha YZF450 2014
Τύπος Κινητήρα: 449cc τετράχρονος, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος,
Διάμετρος Διαδρομή: 97.0mm x 60.8mm
Συμπίεση: 12.5:1
Βαλβίδες: Τέσσερις τιτανίου
Τροφοδοσία: Keihin 44mm
Ταχύτητες: 5
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα
Εμπρός Ανάρτηση: KYB Speed-Sensitive System πλήρως ρυθμιζόμενο Διαδρομή; 310mm
Πίσω Ανάρτηση: KYB μονό,  πλήρως ρυθμιζόμενο, διαδρομή 315mm
Εμπρός φρένο: Μονό δισκόφρενο 250mm με δύο έμβολα
Πίσω φρένο: Μονό δισκόφρενο 245mm με ένα έμβολο
Συνολικό μήκος: 2.174mm
Μεταξόνιο: 1.481mm
Ύψος σέλας: 975mm
Απόσταση από το έδαφος: 335mm
Ρεζερβουάρ: 7.5l
Βάρος γεμάτη με όλα τα υγρά και βενζίνη: 111kg

YZF250 2014

Yamaha YZF250 2014
Αντιγράφοντας την τεχνολογία και αποκομίζοντας τα οφέλη του μεγαλύτερου αδερφού, το YZF250 γύρισε σελίδα το 2014 και εμφανίστηκε εξολοκλήρου ανανεωμένο.  Τίποτα δεν μοιράζεται αλλά και τίποτα δεν θυμίζει τα προηγούμενα μοντέλα με την τροφοδοσία ψεκασμού να αποτελεί ίσως το μεγαλύτερο νέο για το μικρό YZF, που άντεξε πολλά χρόνια κόντρα στον ανταγωνισμό με τροφοδοσία καρμπιρατέρ.  Αν και το YZF250 2014 είναι μια τελείως καινούργια μοτοσυκλέτα ας δούμε πως η Yamaha προσδιορίζει τις αλλαγές:

– Εξολοκλήρου νέος υδρόψυκτος κινητήρας, τετραβάλβιδος, με ανεστραμμένη κεφαλή και κλήση προς τα πίσω όπως το YZF450 για βελτιωμένη ροή αέρα στο φιλτροκούτι και μεγαλύτερη απόδοση στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης η υψηλή συμπίεση και οι βελτιωμένες βαλβίδες και θυρίδες εισαγωγής-εξαγωγής προσφέρουν ένα πιο δυνατό κινητήρα από τον προκάτοχο του

– Νέο σώμα τροφοδοσίας ψεκασμού 44mm βελτιώνει την απόδοση και τον χειρισμό της μοτοσυκλέτας λαμβάνοντας υπόψιν και επεξεργάζωντας τα δεδομένα από τις στροφές του κινητήρα την ποσότητα του καυσίμου και την θέση του γκαζιού

– Νέο σφυρήλατο πιστόνι με δύο ελατήρια είναι πλέον αυτολιπαινόμενο με δύο ψεκαστήρες, μειώνοντας τις τριβές, ανεβάζοντας την απόδοση και βελτιώνοντας την απόκριση του κινητήρα.Οι αλλαγές στην κεφαλή το πιστόνι αλλά και στον συμπλέκτη και το σασμάν του κινητήρα δίνουν περισσότερη δύναμη στο YZF250 2014 από τους προκατόχους του, σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών.

– Νέα εξάτμιση που περικυκλώνει τον κινητήρα πετυχαίνοντας το κατάλληλο μήκος για την σωστή λειτουργία του ενώ παράλληλα επιτρέπει το τελικό να έρθει πιο μπροστά  για καλύτερη συγκέντρωση της μάζας της μοτοσυκλέτας

– Νέο σασμάν και νέος επιλογέας ταχυτήτων προσφέρουν ακόμα πιο εύκολο χειρισμό της μοτοσυκλέτας

– Νέο πλαίσιο δύο δοκών πιο μαζεμένο από το προηγούμενο μοντέλο με νέο μικρότερο υποπλαίσιο για μείωση βάρους και καλύτερη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας

– Νέα μπροστινή ανάρτηση με νέων χαρακτηριστικών εσωτερικών και εξωτερικών σωλήνων και νέων ρυθμίσεων

– Νέος μεγαλύτερος μπροστινός άξονας τροχού και νέες ενισχυμένες τιμονόπλακες προσφέρουν καλύτερη αίσθηση και έλεγχο ενώ οι έδρες του τιμονιού είναι πλέον με λαστιχένιους αποστάτες για μείωση των κραδασμών στα χέρια του ανάβάτη

– Το νέο φιλτροκούτι είναι τοποθετημένο μακριά από τον πίσω τροχό περιορίζοντας σημαντικά την συντήρηση του φίλτρου αέρα

– Νέα πιο ανθεκτικά γραφικά και νέα πλαστικά ολοκληρώνουν τις αλλαγές του νέου YZF250

YZF250 2014

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Yamaha YZF250 2014
Τύπος Κινητήρα: 249cc τετράχρονος, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος,
Διάμετρος Διαδρομή: 77.0mm x 53.6mm
Συμπίεση: 13.5:1
Βαλβίδες: Τέσσερις τιτανίου
Τροφοδοσία: Keihin 44mm
Ταχύτητες: 5
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα
Εμπρός Ανάρτηση: KYB Speed-Sensitive System πλήρως ρυθμιζόμενο Διαδρομή; 310mm
Πίσω Ανάρτηση: KYB μονό,  πλήρως ρυθμιζόμενο, διαδρομή 315mm
Εμπρός φρένο: Μονό δισκόφρενο 240mm με δύο έμβολα
Πίσω φρένο: Μονό δισκόφρενο 240mm με ένα έμβολο
Συνολικό μήκος: 2.164mm
Μεταξόνιο: 1.476mm
Ύψος σέλας: 965mm
Απόσταση από το έδαφος: 325mm
Ρεζερβουάρ: 7.4l
Βάρος γεμάτη με όλα τα υγρά και βενζίνη: 104.7kg

Τα νέα YZF’s εξακολουθούν να διατίθενται σε δύο χρωματισμούς άσπρο-μπλε και άσπρο-κόκκινο.

967 More posts in ΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣ category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ AP RACING…OFF ROAD KAI RACING OFF ROAD

Μία από τις παλαιότερες εταιρείες, με μεγάλη εμπλοκή στους μηχανοκίνητους αγώνες και όχι μόνο, έχει...