Παρουσίαση Suzuki RMZ 250/450 2014
Μετά τις αρκετές επιμέρους αλλαγές του 2013 η Suzuki βελτιώνει σε συγκεκριμένους τομείς τα RMZ του 2014 και συνεχίζει με μια επιτυχημένη μεν αλλά ελάχιστα ανανεωμένη μοτοσυκλέτα για ακόμα μια χρονιά. Οι αλλαγές είναι ελάχιστες και κοινές για τα 250 και 450 RMZ’s.
Οι αλλαγές όπως προ αναφέραμε είναι κοινές για τα δύο μοντέλα και είναι οι εξής:
– O πύρος πιστονιού έχει δεχτεί επίστρωση Diamont Light Coating για λιγότερες τριβές και μεγαλύτερη αντοχή
– Νέος εκκεντροφόρος εισαγωγής για ομαλότερη απόδοση του κινητήρα και καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας
– Ο κύλινδρος έχει νέα επίστρωση Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) για μεγαλύτερη αντοχή, μικρότερο βάρος και καλύτερη διανομή θερμότητας
– To πιστόνι η μπιέλα και ο πύρος πιστονιού έχουν επεξεργαστεί με την Μέθοδος Πεπερασμένων Στοιχείων(Finite Element Method (FEM) analysis), μειώνοντας το βάρος τους κατά 13% και αυκάνοντας την σκληρότητα και την αντοχή τους
– Νέα γραφικά και χρωματισμοί.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: RMZ 450
Τύπος Κινητήρα: 450cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος τύπου DOHC
Διάμετρος και διαδρομή: 96mm x 62.1 mm
Συμπίεση: 12.5:1
Επαγωγή: FI σώμα ψεκασμού.
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα
Εμπρός Ανάρτηση: 48mm ανεστραμμένο Showa SFF
Πίσω Ανάρτηση: Piggy Back Showa με ρύθμιση προφόρτησης ελατηρίου, με ρυθμίσεις επαναφοράς, αργής συμπίεσης και γρήγορης συμπίεσης
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 110/90-19
Μεταξόνιο: 1.495mm
Ύψος σέλας: 955mm
Απόσταση από το έδαφος: 325mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 6.2 λίτρα
Βάρος: 113 κιλά
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: RM-Z 250
Τύπος Κινητήρα: 249cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος τεσσάρων βαλβίδων DOHC
Βαλβίδες: DOHC τέσσερις βαλβίδες
Διάμετρος και διαδρομή: 77mm x 53.6 mm
Συμπίεση: 13.5:1
Ανάφλεξη: Πλήρως ηλεκτρονική CDI
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα
Εμπρός Ανάρτηση: 48mm ανεστραμμένο Showa SFF
Πίσω Ανάρτηση: Piggy Back Showa με ρύθμιση προφόρτησης ελατηρίου, με ρυθμίσεις επαναφοράς, αργής συμπίεσης και γρήγορης συμπίεσης
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 100/90-19
Μεταξόνιο: 1.475mm
Ύψος σέλας: 955mm
Απόσταση από το έδαφος: 345mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 6,5 λίτρα
Βάρος: 106,5 κιλά