Συνέντευξη Πανελλήνιου Πρωταθλητή 2013 ΜΧ2, Δ.Κοντολέτα

IMG_8507Ο Δημήτρης Κοντολέτας είχε μια απόλυτα επιτυχημένη χρονιά το 2013. Κατέκτησε σχεδόν αήττητος τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του στην ΜΧ2 , κέρδισε δύο σκέλη στην ΜΧ1 και τερμάτισε πρώτος στην κατηγορία MX Expert στον πρωτάθλημα Ν.Ελλάδος. Ο συμπαθής αθλητής από την Ζαχάρω μας μίλησε για την φετινή χρονιά αλλά και τις προκλήσεις που έρχονται την επόμενη, στην συνέντευξη που ακολουθεί.

Μετά την κατάκτηση του τίτλου της ΜΧ2 το 2012, από διεκδικητής έγινες υπερασπιστής του τίτλου το 2013, πόσο δύσκολες ή εύκολες ήταν οι νέες απαιτήσεις;
Όταν έχεις κατακτήσει ένα τίτλο, πρέπει την επόμενη χρονιά να πας καλά. Δεν γίνεται την μια χρονιά να είσαι σε ένα επίπεδο και την επόμενη να βρεθείς πιο χαμηλά. Θέλει ακόμα περισσότερη δουλειά. Εγώ έκανα αυτό που έπρεπε και πιστεύω ότι είχα την τέλεια χρονιά.

Τι σημαίνει αυτός ο τίτλος για εσένα και πόσο διαφορετικός είναι από τους προηγούμενους;
Αυτός είναι ο τέταρτος τίτλος της καριέρας μου. Όπως είπα φέτος είχα σχεδόν την τέλεια χρονιά. Κέρδισα σχεδόν όλα τα σκέλη που συμμετείχα εκτός από ένα σκέλος στα Γιαννιτσά.Εκεί κάναμε ένα λάθος στις ρυθμίσεις με την μοτοσυκλέτα και δυστυχώς χάσαμε το σκέλος. Ένας τίτλος είναι σημαντικός, γράφεται κάπου και αρχίζεις να φτιάχνεις μια ιστορία. Όταν κατακτάς κάτι, ηρεμείς και αρχίζεις μετά να προσπαθείς να το κάνεις πιο εύκολο για να πας στο επόμενο. Αυτό έκανα φέτος αλλά για να το πετύχεις χρειάζεται να είσαι δυνατός για να μπορείς να ανταπεξέλθεις στις συνθήκες που θα παρουσιαστούν.

Ο συναγωνισμός πως ήταν φέτος;
Ο συναγωνισμός πάντα σε αυτήν την κατηγορία είναι καλός. Μόνο σε μερικούς αγώνες είχα πίεση. Ήμουνα όμως τόσο καλά που δεν με άγχωνε κάτι. Είχα κάνει την προπόνηση που χρειαζόταν, δεν είχα τραυματισμούς και ήμουν πάντα σε καλή κατάσταση.

IMG_1138

Ο Δ.Κοντολέτας κέρδισε τα έντεκα από τα δώδεκα σκέλη που αγωνίστηκε στην ΜΧ2, συν δύο σκέλη στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος στην ΜΧ1.

Ποιο είναι το στοιχείο που πιστεύεις σε έκανε να διαφέρεις φέτος από τον συναγωνισμό;
Πιστεύω ότι είχα δουλέψει περισσότερο από τους συναθλητές μου. Αλλά δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς, εγώ κοιτούσα να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό και επικεντρωνόμουν στον στόχο μου. Δεν μπορώ να ξέρω τι γινόταν με τους συναθλητές μου.

Τώρα που αλλάζεις κατηγορία και πας στην ΜΧ1, ποιον βλέπεις φαβορί για τον τίτλο της ΜΧ2;
Είναι τέσσερις δυνατοί διεκδικητές που μπορούν να πάρουν το πρωτάθλημα του χρόνου. Είναι ο Μανώλης Κρητικός, ο Παναγιώτης Παπίλας, ο Γιώργος Αρβανίτης και ο Γιάννης Τουρατζίδης που πήγε πολύ καλά στους τελευταίους αγώνες φέτος. Πιστεύω ότι αυτός που θα είναι πιο σταθερός θα πάρει τελικά το πρωτάθλημα.

Είναι πολλοί που λένε ότι έπρεπε να μείνεις ακόμα ένα χρόνο στην ΜΧ2, πιστεύεις ότι βιάζεσαι πηγαίνοντας στην ΜΧ1;
Το έχω ακούσει και εγώ αυτό αλλά νομίζω ότι πρέπει να προχωρήσω. Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να μείνω στην ίδια κατηγορία, δεν θέλω να μείνω στάσιμος. Πρέπει να προχωρήσω, να αντιμετωπίσω καινούργιες συνθήκες και να δω αν μπορώ να αντεπεξέλθω. Η ΜΧ1 είναι η πιο δύσκολη κατηγορία, υπάρχουν πολύ καλοί οδηγοί και φυσικά ο καλύτερος οδηγός στην Ελλάδα που είναι ο Παναγιώτης Κουζής.

IMG_0740

Στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος στην Καρδίτσα, ο Κοντολέτας αγωνίστηκε στην ΜΧ1 κερδίζοντας και τα δύο σκέλη. Σημαντική διάκριση έστω κι αν απουσίαζε ο πρωταθλητής της κατηγορίας Π.Κουζής.

Ποιοι είναι οι στόχοι σου για την νέα χρονιά στην ΜΧ1, θα είναι μια χρονιά προσαρμογής στην νέα κατηγορία;
Όχι δεν θα είναι χρονιά προσαρμογής. Στόχος μου είναι το πρωτάθλημα. Για εμένα δεν υπάρχει κάτι άλλο όταν αγωνίζομαι. Γνωρίζω ότι ο συναγωνισμός είναι δυνατός και εκεί υπάρχει ο Π.Κουζής ένας οδηγός γρήγορος, δυνατός, σταθερός και έξυπνος που οδηγεί σε υψηλό επίπεδο για πολλά χρόνια. Τώρα τι θα γίνει θα δούμε, εγώ προετοιμάζομαι όσο καλύτερα μπορώ.

Από την έως τώρα προετοιμασία σου νιώθεις έτοιμος για την μεγάλη κατηγορία, δεν χρειάζεσαι προσαρμογή με την μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα;
Το καινούργιο το YZF450 του 2014 είναι μια πάρα πολύ ωραία μοτοσυκλέτα και με βοήθησε να προσαρμοστώ στα μεγάλα κυβικά. Δεν το περίμενα, έχει ωραία αίσθηση, είναι δυνατό και εύκολο στην οδήγηση. Με ευχαριστεί να το οδηγώ και έτσι δεν χρειάστηκε να προσαρμοστώ. Από τους τελευταίους φετινούς αγώνες έκανα και μια νέα συνεργασία με τον Αλέξη Παπανικολάκη για να μπορέσω να προετοιμαστώ καλύτερα για την ΜΧ1. Πάμε πολύ καλά μέχρι τώρα και με έχει βοηθήσει σε πολλά προβλήματα.

Σε βολεύει περισσότερο το νέο 450cc από ότι το περσινό σου 250cc ;
Ακόμα είναι πολύ νωρίς για να το πω αυτό. Έχουμε ακόμα δρόμο για το ξεκίνημα του πρωταθλήματος. Θέλει άλλο στιλ οδήγησης το 450cc, πιο ήρεμο.

Το φετινό πρωτάθλημα πως σου φάνηκε από πλευράς οργάνωσης;
Νομίζω ότι ήταν καλύτερο από τα προηγούμενα χρόνια. Υπήρχαν πίστες που έκαναν πολύ καλούς αγώνες και άλλες που είχαν προβλήματα αλλά κατάφεραν να αντεπεξέλθουν. Αυτό όμως που έγινε στην Καρδίτσα το Σάββατο στον τελευταίο αγώνα ήταν πάρα πολύ επικίνδυνο για όλους τους οδηγούς. Τόση σκόνη δεν είχα ξανά δει σε αγώνα. Σε γενικές γραμμές όμως πιστεύω ότι είχαμε καλούς αγώνες.

Οι εταιρίες βοηθούν τους καλούς οδηγούς να πετύχουν τους στόχους τους ή όλα βασίζονται στην ιδιωτική-οικογενειακή πρωτοβουλία;
Πιστεύω ότι οι εταιρίες κάνουν ότι καλύτερο μπορούν, δεδομένου και της οικονομικής κρίσης. Σίγουρα δεν είναι τα πράγματα όπως ήταν πριν από κάποια χρόνια, είναι όμως καλύτερα από ότι πρόπερσι ας πούμε.

IMG_0416

Οι δύο φίλοι και πρωταθλητές του 2013, θα βρεθούν αντίπαλοι το 2014.

Φέτος έκανες κάποιον αγώνα στο εξωτερικό και ποια τα πλάνα σου εκτός συνόρων για την νέα σεζόν;
Ήθελα να κάνω κάποιους αγώνες φέτος στο εξωτερικό αλλά τελικά δεν τα κατάφερα. Τώρα για την νέα σεζόν είναι νωρίς ακόμα. Θα ήθελα, αλλά ακόμα δεν έχουμε το πρόγραμμα των ελληνικών αγώνων, οπότε είναι δύσκολο να προγραμματίζω από τώρα αγώνες στο εξωτερικό.

Δεν έγινε φέτος και το Athens Supercross. To περίμενες για να αγωνιστείς, είχες ξεκινήσει προετοιμασία;
Ναι το περίμενα αλλά δεν είχε ανακοινωθεί κάτι επίσημα, οπότε δεν είχα ξεκινήσει προετοιμασία.

Ποιους θέλεις να ευχαριστήσεις για την κατάκτηση του τίτλου σου;
Για άλλη μια φορά θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια μου για την ανεκτίμητη βοήθεια που μου προσφέρουν εδώ και χρόνια.Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε.(YAMAHA-SHARK-ALPINESTARS),την MICHELIN για τα ελαστικά της, το MOTO BIKE RACING, τον μηχανικό μου ΓΙΑΝΝΗ ΣΑΣΣΑΛΟ για την σημαντική του βοήθεια, την εταιρεία EXTREME STORES για τα πολύ καλά προϊόντα τους. Θέλω να αναφέρω στην σημαντική βοήθεια κάποιων τοπικών χορηγών που είναι, το αρτοζαχαροπλαστείο ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ, το BARCODE CLUB, την Ασφαλιστική ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ και τις ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ, τον ΣΩΤΗΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟ για την βοήθεια του σε κάθε αγώνα και δυο καινούριες συνεργασίες που ξεκίνησαν στο τέλος της χρονιάς με τον ΑΛΕΞΗ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΚΗ και την εταιρεία ρούχων FUNKY BUDDHA.

4128 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η HUSQVARNA ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ENDURO PIONEER 2025

Η Husqvarna Mobility συνεχίζει να διευρύνει τη γκάμα των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της αποκαλύπτοντας το συναρπαστικό...