Παρουσίαση Kawasaki KXF250/450 2015

2015 kxf450Στην φετινή παρουσίαση των μοντέλων KXF η Kawasaki  ακολούθησε το ρητό ” το καλό πράγμα αργεί να γίνει” αφού η πράσινη εταιρία παρουσίασε καθυστερημένα σε σχέση με τον ανταγωνισμό τα νέα της μοντέλα. Οι αλλαγές στα motocross μοντέλα είναι ουσιαστικές και η Kawasaki φρόντισε να τις προβάλει με έναν όμορφο τρόπο παράγοντας πολλά video’s που ενδεχομένως καθυστέρησαν και την παρουσίαση των μοντέλων. 

Η μεγάλη είδηση στα νέα μοντέλα είναι ότι πλέον τα KXF πέρασαν εξολοκλήρου στην Showa, με το 450 να αφήνει τις αναρτήσεις της Kayaba. H Kawasaki για το 2015 δείχνει να ακολουθεί ακόμα περισσότερο τις εξελίξεις που έρχονται από τις αγωνιστικές της ομάδες. Τόσο η μπροστινή ανάρτηση της Showa που από την μοτοσυκλέτα του Ryan Villopoto πέρασε και στην παραγωγή όσο και το μπροστινό δισκόφρενο των 270mm που χρησιμοποιεί η Pro Circuit Kawasaki είναι αναβαθμίσεις που ήρθαν κατευθείαν από την αγωνιστική εμπλοκή της εταιρίας.

2015 kxf450

KXF450 2015

KXF450 2015
Μαζί με την Suzuki η Kawasaki θα φοράει φέτος στις μεγάλες motocross μοτοσυκλέτες της το νέο μπροστινό σύστημα SFF Air της Showa. Είναι ίσως η μεγαλύτερη εξέλιξη στην φετινή παραγωγή των νέων μοντέλων αφού αυτός ο τύπος ανάρτησης έρχεται κατευθείαν από τις εργοστασιακές ομάδες motocross.

Οι αλλαγές του KXF450 για το 2015
– Νέα μπροστινή ανάρτηση Showa SFF Air τριών θαλάμων
– Τρόμπα 300psi ρύθμισης μπροστινής ανάρτησης προσφέρεται με κάθε αγορά μοτοσυκλέτας ΚΧF450 2015
– Νέα πίσω ανάρτηση Uni Track της Showa
– Νέο μεγαλύτερο μπροστινό πλευστό δισκόφρενο 270mm της Braking
– Επανασχεδιασμένο πιστόνι τύπου Bridged Box
– Νέες ρυθμίσεις ηλεκτρονικής
– Νέα γραφικά και κάλυμμα σέλας

2015 kxf450 fork

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: KXF450 2015
Τύπος Κινητήρα: 449cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος
Διάμετρος και διαδρομή: 96mm x 62.1 mm
Συμπίεση: 12.5:1
Βαλβίδες: Τέσσερις τύπου DOHC
Σώμα ψεκασμού καυσίμου: DFI Keihin  σώμα ψεκασμού 43mm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Εμπρός Ανάρτηση: 49mm ανεστραμμένο Showa SFF-Air TAC με επίστρωση DLC, με ρυθμίσεις επαναφοράς(22), συμπίεσης(20) διαδρομής 314
Πίσω Ανάρτηση: UNI TRACK Showa με ρύθμιση προφόρτησης ελατηρίου, με ρυθμίσεις επαναφοράς(22),  αργής συμπίεσης(19) και γρήγορης συμπίεσης(τέσσερις στροφές) διαδρομής 315
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων με 270mm δίσκο της Braking
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου με 240mm δίσκο της Braking
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 120/80-19
Μεταξόνιο: 1.495mm
Γωνία Κάστερ: 27,9
Trail: 120mm
Ύψος σέλας: 960mm
Απόσταση από το έδαφος: 340mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 6,2 λίτρα
Βάρος: 112.1 κιλά

2015 kxf250

KXF250 2015

KXF250 2015
Τις προηγούμενες χρονιές το μικρό KXF ακολουθούσε τα βήματα της εξέλιξης του μεγαλύτερου του αδερφού με λίγο πιο αργό βηματισμό. Έτσι και φέτος, μοιράστηκε τις αλλαγές στα δισκόφρενα και έγινε η πρώτη μοτοσυκλέτα 250cc που φοράει μπροστινό δίσκόφρενο 270cc ενώ πλέον υπάρχει και η ρύθμιση δύο διαφορετικών θέσεων στα μαρσπιέ.  Επίσης το νέο KXF250 toy 2015 απολαμβάνει και άλλες επιμέρους αλλαγές που επηρεάζουν την συνολική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

Οι αλλαγές του KXF450 για το 2015
– Νέες ρυθμίσεις μπροστινής ανάρτησης
– Νέες ρυθμίσεις πίσω ανάρτησης
– Νέα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ δύο θέσεων
– Νέο μεγαλύτερο μπροστινό πλευστό δισκόφρενο 270mm της Braking
– Επανασχεδιασμένο πιστόνι τύπου Bridged Box
– Νέες ρυθμίσεις ηλεκτρονικής και νέο διπλό σύστημα τροφοδοσίας ψεκασμού
– Νέο βολάν για αυξημένη αδράνεια
– Νέο ελαφρύτερο υποπλαίσιο
– Νέα γραφικά και κάλυμμα σέλας

2015 kawa disc

Τεχνικά Χαρακτηριστικά 
Μοντέλο: KX250F
Τύπος Κινητήρα: 249cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος τεσσάρων βαλβίδων DOHC
Διάμετρος και διαδρομή: 77mm x 53.6mm
Συμπίεση: 13.8:1
Σώμα ψεκασμού καυσίμου:  Δύο σώματα ψεκασμού DFI, 43mm Keihin.
Ανάφλεξη: Πλήρως ηλεκτρονική CDI
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Εμπρός Ανάρτηση: 48mm ανεστραμμένο Showa SFF τηλεσκοπικό με ρυθμίσεις  επαναφοράς(20) και συμπίεσης(22) και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου 40 θέσεων
Πίσω Ανάρτηση: UNI-TRACK Showa με ρύθμιση προφόρτησης ελατηρίου, με ρυθμίσεις  επαναφοράς(22),  αργής συμπίεσης (19) και τέσσερις στροφές γρήγορης συμπίεσης
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων με 270mm πλευστό δίσκο
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου με 240mm δίσκο
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 100/90-19
Μεταξόνιο: 1.475mm
Γωνία Κάστερ: 27.7
Trail: 116mm
Ύψος σέλας: 940mm
Απόσταση από το έδαφος: 330mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 6.1 λίτρα
Βάρος: 106 κιλά

2015 kxf450 pump

 

 

 

967 More posts in ΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣ category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ AP RACING…OFF ROAD KAI RACING OFF ROAD

Μία από τις παλαιότερες εταιρείες, με μεγάλη εμπλοκή στους μηχανοκίνητους αγώνες και όχι μόνο, έχει...