Φωτογραφικό αφιέρωμα μουσείο BMW

Στην πρόσφατη αποστολή μας στο Μόναχο είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το μουσείο της BMW, μιας εταιρίας που έχει χαράξει την δική της πορεία στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Μπορεί να μην παράγει motocross μοτοσυκλέτες ή ακόμα να έχει επενδύσει περισσότερο στον τομέα των αυτοκινήτων όμως όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες που ακολουθούν, είναι μια εταιρία που κεντρίζει το ενδιαφέρον του κάθε λάτρη των μηχανοκίνητων οχημάτων.

IMG_5790

Η BMW ξεκίνησε την πορεία της κατασκευάζοντας κινητήρες αεροπλάνων. Αυτός είναι ένας από τους πρώτους κινητήρες που κατασκεύασε.

IMG_5799

Μετά τον πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο της απαγόρευσαν να κατασκευάζει κινητήρες αεροπλάνων. Για να σωθεί η εταιρία ξεκίνησε το 1923 την κατασκευή μοτοσυκλετών. Αυτή είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της BMW η R32.

IMG_5798

Από την αρχή η BMW εφάρμοσε τον κινητήρα boxer και την μετάδοση με άξονα στις μοτοσυκλέτες της.

IMG_5797

Ο πρώτος της κινητήρας μοτοσυκλέτας της BMW ήταν 494cc είχε ιπποδύναμη 8 άλογα και πάνω στο R32 μπορούσε να αναπτύξει την ταχύτητα των 100 χιλιομέτρων την ώρα.

IMG_5795

Υπήρχαν και μονοκύλινδρα μοντέλα αλλά τελικά επικράτησε ο δικύλινδρος boxer.

IMG_5800

Σχετικά νωρίς μπήκε και στην αγορά του αυτοκινήτου.

IMG_5831

Όπως φαίνεται η BMW δεν άφησε την εξέλιξη των κινητήρων αεροσκαφών και το 1944 είχε κατασκευάσει ακόμα και κινητήρα Jet.

IMG_5828

Στο μουσείο μπορεί κάποιος να δει ότι η BMW έχει κατασκευάσει και εσωλέμβιο κινητήρα.

IMG_5806

Η BMW στην ιστορία της έχει καταρήψει πολλά ρεκόρ τελικής ταχύτητας μοτοσυκλετών. Μια από αυτές ήταν και η RS255 που το 1938 κατείχε το ρεκόρ των 220χ.α.ω.

IMG_5875

Από νωρίς κατάλαβαν ότι η αεροδυναμική έπαιζε σημαντικό ρόλο στην τελική ταχύτητα.

IMG_5874

 

IMG_5873

 

IMG_5872

 

IMG_5804

Στις δεκαετίες 60-70 η BMW βλέπει ότι οι πωλήσεις της στις μοτοσυκλέτες δεν είναι τόσο κερδοφόρες όσο αυτές των αυτοκινήτων και σκέπτεται να τις σταματήσει. Αποφασίζει τελικά να συνεχίσει την παραγωγή δικύκλων για να υποστηρίξει τις πολλές πωλήσεις της σε αστυνομικά οχήματα ανά τον κόσμο.

IMG_5889

H πρώτη enduro μοτοσυκλέτα της ΒMW ήταν το GS80R του 1980.

IMG_5863

Στην αγωνιστική της έκδοση, γνώρισε πολλές επιτυχίες στο Rally Dakar.

IMG_5861

 

IMG_5870

To R90S της φωτογραφίες κέρδισε το πρώτο πρωτάθλημα AMA Superbike το 1976 με οδηγό τον βρετανό Reg Pridmore. Η μοτοσυκλέτα δεν ήταν εργοστασιακή όμως είχε πολλές βελτιώσεις από τον Pridmore που η BMW προσπάθησε να τις μάθει. Του προσέφεραν δύο μοτοσυκλέτες να τρέξει την επόμενη χρονιά αν τους έδινε την μοτοσυκλέτα του να την μελετήσουν. O Pridmore δεν δέχτηκε και κατέκτησε  ακόμα δύο ΑΜΑ πρωταθλήματα το 1977 και 1978 πάνω σε Kawasaki.

IMG_5785

Φουτουριστικό το μουσείο της BMW.

IMG_5880

Το προ-παραγωγής HP2, είχε αρκετές διαφορές από το τελικό προϊόν.

IMG_5879

Το επόμενο στάδιο μετά την σχεδίαση στο χαρτί είναι το αυθεντικό ομοίωμα του αυτοκινήτου.

IMG_5869

IMG_5864

IMG_5871

 

IMG_5784

Άσκηση για τους μηχανικούς της BMW το έκθεμα που βλέπεται. Στηρίζεται στους τρεις σωλήνες της βάσης(δεν κρέμεται) και οι σωλήνες από ανθρακονήματα συνδέονται με χοντρό σύρμα χωρίς να ακουμπούν μεταξύ τους. Η ίση κατανομή του βάρους το κρατάει σταθερό…εντυπωσιακό.

IMG_5950

Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το Concept 6, μια πρωτότυπη εξακύλινδρη μοτοσυκλέτα 1600cc με πολλές τεχνολογικές καινοτομίες και οικολογική κατεύθυνση. Για πολλούς είναι το απόλυτο σύγχρονο Cafe Racer.

IMG_5951

 

 

 

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...