Τελευταία χρονιά για τον R.Villopoto το 2015

Στην προσωπική του ιστοσελίδα ο Ryan Villopoto ανέβασε ένα μήνυμα-επιστολή προς τους οπαδούς του εξηγώντας την επιλογή του να αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP την νέα σεζόν. Κλείνοντας την επιστολή ο πολυπρωταθλητής Αμερικής επιβεβαιώνει ότι το 2015 θα είναι η τελευταία του αγωνιστική χρονιά. 

Η επιστολή του Ryan Villopoto προς τους οπαδούς του.

Γεια σε όλους,

Έως τώρα πιθανότατα να γνωρίζεται ότι θα αγωνιστώ στο MXGP την νέα σεζόν. Είμαι ανακουφισμένος που έφυγε αυτό το βάρος από το στήθος μου και μπορώ να το μοιραστώ μαζί σας. Γνωρίζω ότι η αγωνία σας τρέλανε αλλά έπρεπε να κρατήσω τα χείλη μου κλειστά μέχρι να ολοκληρωθεί το συμβόλαιο μου με την Kawasaki Αμερικής. Μαζί είχαμε καλή συνεργασία και μερικές εκπληκτικές αναμνήσεις αλλά τώρα πρέπει να αλλάξουμε ταχύτητα και να δοκιμάσουμε κάτι λίγο διαφορετικό.

Ο RV δεν μπορεί ακόμα να καβαλήσει ΜΧ μοτοσυκλέτα όμως περνάει πολλές ώρες κάνοντας ποδήλατο και βόλτες με το cruizer του.

Ξέρω ότι πολλοί από εσάς υπέθεσαν ότι θα σταματούσα, και για να είμαι ειλικρινής το σκέφτηκα. Η ζωή ενός επαγγελματία αθλητή motocross είναι αρκετά σκληρή-ειδικά όταν πέφτεις συχνά. Ήθελα να ανέβω ξανά αυτή την σκάλα; Να φέρω τον εαυτό μου ξανά σε φόρμα; Δεν ξέρω αν ήθελα να περάσω όλο αυτό ξανά. Το έχω κάνει δυο φορές στο παρελθόν-επέστρεψα από σοβαρούς τραυματισμούς. Ακόμα κι έτσι, αυτή την στιγμή βρισκόμαστε πέντε μήνες μακρυά μέχρι να πέσει η μπάρα στο Κατάρ…

Μέχρι να καταφέρω να το καταπιώ αυτό και να πω “Ωραία, πάμε να το κάνουμε κι αυτό” είναι κάτι που βρίσκετε ακόμα σε εξέλιξη(ο τραυματισμός του). Είναι αστείο γιατί αν και η Kawasaki είναι μία, η Kawasaki Motor Company(Αμερική), η Kawasaki Motor Europe και η Kawasaki Heavy Industries(Ιαπωνία) είναι τρεις διαφορετικές οντότητες. Έτσι έπρεπε να τακτοποιήσουμε τα πάντα προς την σωστή κατεύθυνση…προσπαθώντας να ευθυγραμμίσουμε όλα τα κινούμενα μέρη. Μας πήρε αρκετό χρόνο.

Έχοντας άφθονο χρόνο ο RV ασχολείται με το καινούργιο του παιχνίδι.

Από την άλλη είναι και ο τομέας της φυσικής μου κατάστασης. Δεν είναι όπως έρχεσαι μετά από το τελείωμα μιας σεζόν, με δύο εβδομάδες ρεπό και μπαίνεις ξανά στο παιχνίδι. Δεν χάνεις καθόλου άμα το κάνεις έτσι. Οπωσδήποτε το βουνό είναι πιο απότομο στην περίπτωση μου.

Υπάρχουν και μερικά πράγματα που με αγχώνουν. Φυσικά το ότι θα ταξιδεύω σε διαφορετικές χώρες. Μερικές χώρες είναι λίγο τρομακτικές, έτσι θα πρέπει να προσέχω ορισμένα πράγματα. Πρέπει να μάθω τα κόλπα της δουλειάς. Και πρέπει να τα μάθω πολύ γρήγορα. Θα ήταν λάθος να έτρωγα ένα παγάκι που είναι παγωμένο από νερό βρύσης, μπορεί να αρρωστήσεις-αυτού του είδους τα πράγματα θα πρέπει να μάθω γρήγορα. Να μην κάνω λάθος σε αυτόν τον τομέα.

Μετά είναι η μοτοσυκλέτα και οι πίστες-σε όλα αυτά είμαι πάρα πολύ καλός. Έχω καλή εμπειρία ερχόμενος από την KMC. Η εργοστασιακή μας μοτοσυκλέτα είναι μια από τις καλύτερες. Η Kawasaki Ευρώπης έχει καλές μοτοσυκλέτες επίσης. Το καλό είναι ότι η μοτοσυκλέτα θα είναι ουσιαστικά η ίδια-με διάφορα ανταλλακτικά που θα ρυθμιστούν διαφορετικά. Ξέρω πως να στήνω την μοτοσυκλέτα μου και πως μου αρέσει να την οδηγώ, σκοπεύω να κάνω το ίδιο.

Πέρασε από το μυαλό του να περάσει στους τέσσερις τροχούς κάνοντας παρέα με τον Ken Block.

Όσο αφορά τον ανταγωνισμό, έχω αγωνιστεί σε πολλά Εθνών, αλλά αυτός είναι ένας δύσκολος αγώνας για να βγάλεις συμπεράσματα. Είναι όπως το πρώτο Anaheim στην αρχή της χρονιάς-δεν είναι ο καλύτερος αγώνας για να βγάλεις συμπεράσματα. Πιστεύω ότι ο Tony Cairoli πιθανότατα θα είναι ένας από τους δυνατότερους αντιπάλους μου. Δεν μπορείς να μην πεις ότι αυτός θα είναι το φαβορί-έχει κερδίσει οχτώ παγκόσμιους τίτλους! Υπάρχουν και άλλοι οδηγοί όπως ο Gautier Paulin και Steven Frossard. Οι Ευρωπαίοι θα είναι σκληροί. Νομίζω ότι θα με ξαφνιάσουν σε ορισμένους τομείς και θα τους ξαφνιάσω σε άλλους.

Στις 10 Οκτωβρίου πετάμε για Βρυξέλλες για να γνωρίσουμε την ομάδα. Έχω γνωρίσει μερικούς ήδη, θα επισκεφτούμε και την έδρα της ομάδας στην Ολλανδία, περίπου 40 χιλιόμετρα από το σπίτι του φίλου μου και ομόσταυλου Tyla Rattray-μένει λίγο έξω από το Lommel. Θα κάνει δοκιμές στο Saint Jean d’Angely-εκεί που έτρεξα το τελευταίο μου Εθνών το 2011.

Πάνω από όλα θα προσπαθήσω να πάω εκεί και να ευχαριστηθώ αυτήν την τελευταία μου χρονιά. Είναι μια συμφωνία για ένα χρόνο. Θα τελειώσω την καριέρα μου την επόμενη χρονιά…Θα ήθελα όμως να αποχωρίσω στην κορυφή. Δεν θα πω ότι είναι ευκολότερο ή δυσκολότερο-θα είναι σίγουρα όμως διαφορετικό. Ξέρω ότι οι οπαδοί μου είναι απογοητευμένοι που δεν θα αγωνιστώ στο ΑΜΑ Supercross ή το ΑΜΑ Motocross αλλά ελπίζω ότι θα συντονιστούν και θα με ακολουθήσουν στα GP καθώς θα είναι μια χρονιά που δεν θα θέλουν να την χάσουν.

RV

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...