Νέα δίχρονα motocross SX MY2016 από την ΚΤΜ

150_SX_90GradΣτον δρόμο που άνοιξαν τα τετράχρονα της ΚΤΜ SXF MY2016 ακολούθησαν και τα δίχρονα 125/150 SX του 2016 αφήνοντας κάπως πίσω το 250 SX που δέχτηκε ελάχιστες αλλαγές. Στοχεύοντας στoν καλύτερο χειρισμό, την περισσότερη δύναμη και το ακόμα μικρότερο βάρος οι δίχρονοι SX κυβισμοί 125/150 έχουν για το 2016 ολοκαίνουργιες και τεχνολογικά προηγμένες μοτοσυκλέτες.

150_SX_90Grad

2016 125/150 SX

 

2016 125/150 SX – Οι αλλαγές στον κινητήρα
• O εξολοκλήρου νέος κινητήρας είναι κατά 2 κιλά πιο ελαφρύς από τον προηγούμενο και διαθέτει ακόμα περισσότερη δύναμη.
• Ο νέος κύλινδρος έχει αναβαθμισμένες θυρίδες, καινούργιας σχεδίασης power valve με νέο εξελιγμένο μηχανισμό που δίνει εκπληκτική απόδοση σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών.
• Το νέο πιστόνι έχει κατασκευαστεί για μεγαλύτερη αξιοπιστία και προσαρμογή με την νέα σχεδίαση του κυλίνδρου.
• Νέος ελαφρύτερος στρόφαλος, απόλυτα ζυγισμένος για λιγότερους κραδασμούς.
• Νέα die-cast κάρτερ με υψηλότερα τοποθετημένα τον στρόφαλο και τον άξονα του συμπλέκτη συμβάλλοντας στην συγκέντρωση των κινούμενων μερών στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας προσφέροντας καλύτερη συμπεριφορά.
• Νέο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ελαφρύτερο και στενότερο διατηρώντας όμως τις ίδιες σχέσεις με το προηγούμενο μοντέλο.
• Νέος επιλογέας ταχυτήτων σχεδιασμένος να μην μαζεύει χώμα-λάσπη στην κλείδωση του προσφέροντας καλύτερο χειρισμό.
• Νέα εξάτμιση σχεδιασμένη να αποδίδει το μέγιστα στην συνολική απόδοση του SX125 2016.

125-2

2016 125/150 SX – Οι αλλαγές στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις
• Νέο ελαφρύτερο χρωμιομολυβδένιο πλαίσιο, προσφέρει περισσότερη ακαμψία, λιγότερη διαμήκη σκληρότητα προσφέροντας καλύτερο χειρισμό και απορρόφηση κραδασμών.
• Νέο μικρότερο, ελαφρύτερο υποπλαίσιο, σχεδιασμένο με νέο αλουμινένιο προφίλ.
• Νέο επανασχεδιασμένο ψαλίδι με αναβαθμισμένη εσωτερική δομή για να ταιριάζει με τα νέα χαρακτηριστικά του νέου πλαισίου.
pho_bike_det11• Νέα ελαφρύτερα μαρσπιέ προσφέρουν μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής και σχεδίαση που δεν επιτρέπει στο χώμα-λάσπη να εγκλωβιστεί στην κλείδωση τους.
• Νέα CNC άνω τιμονόπλακα με ελαστικές έδρες τιμονιού για απορρόφηση κραδασμών.
• Νέα εμπρός ανάρτηση WP-USD, AERforce, 48 mm  προσφέρει νέα τεχνολογία με αέρα αντί ελατηρίων, συμβάλλοντας στην μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας.
• Νέας γενιάς πίσω αμορτισέρ WP με νέο μοχλικό για να συμβαδίζει με τις αλλαγές σε πλαίσιο και ψαλίδι.
• Νέες υπέρελαφρομένες δισκόπλακες της Galfer, πάνω σε CNC επεξεργασμένα κέντρα τροχών.
• Νέο φιλτροκούτι και φίλτρο αέρα για μεγαλύτερη προστασία του κινητήρα, εξασφαλίζοντας καλύτερη ροή αέρα και ευκολία στην διαδικασία της αλλαγής.
• Νέα εργονομία και σχεδιασμός με στόχο την συγκέντρωση της μάζας στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας για καλύτερη συμπεριφορά και άνεση.

250_SX_90Grad

2016 250 SX

 

2016 250 SX – Οι αλλαγές
•    Νέα CNC άνω τιμονόπλακα με ελαστικές έδρες τιμονιού για απορρόφηση κραδασμών και 22 mm offset.
•    Οι τροχοί έχουν ελαφρύτερες ακτίνες μειώνοντας το βάρος κατά 1οο γραμμάρια.
•    Υψηλής τεχνολογίας φρένα της  Brembo που μαζί με τις νέες δισκόπλακες της Galfer προσφέρουν αξεπέραστη απόδοση.

4126 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ AP RACING…OFF ROAD KAI RACING OFF ROAD

Μία από τις παλαιότερες εταιρείες, με μεγάλη εμπλοκή στους μηχανοκίνητους αγώνες και όχι μόνο, έχει...