Παρουσίαση Honda CRF 250/450 2016

Όπως ήταν αναμενόμενο η Honda δεν πέρασε σε σημαντικές αλλαγές της σειράς CRF το 2016. Εντόπισε όμως τους τομείς που μπορεί να δεχτεί βελτίωση το 450 και πέρασε σε καλύτερες ρυθμίσεις του κινητήρα στο 250. Οι ουσιαστικές αλλαγές του 2015 είχαν μεγάλο αντίκτυπο στο μεγάλο 450, μια τεχνογνωσία που φαίνεται η Honda να θέλει να εφαρμόσει και στο 250 φέτος. 

Νέο CRF450 2016
Την νέα χρονιά δεν περίμεναν σημαντικές αλλαγές το μεγάλο 450 της κόκκινης εταιρείας. Ωστόσο η Honda προσπάθησε να βελτιώσει το CRF450 2016 στην σταθερότητα και στην λειτουργία της πίσω ανάρτησης. Παρά το γεγονός ότι η μπροστινή ανάρτησε μεγάλωσε κατά 5mm δεν άλλαξε η διαδρομή και η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δημοσίευσε η Honda.

16_CRF450R_Red

CRF450 2016

 

Οι Αλλαγές

  • Νέο μπροστινό πιρούνι ανάρτησης μεγαλύτερο κατά 5mm για μεγαλύτερη σταθερότητα.
  • Νέο ελατήριο και νέες ρυθμίσει στην πίσω ανάρτηση για καλύτερη συμπεριφορά και λειτουργία της μοτοσυκλέτας.
  • Νέο μοχλικό που συνεργάζεται με τις νέες ρυθμίσεις της πίσω ανάρτησης προσφέροντας καλύτερη πρόσφυση.
  • Νέο μικρότερο ροδάκι αλυσίδας(από 40mm σε 34mm).

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Honda CRF450R 2016
Τύπος Κινητήρα: 449cc τετράχρονος, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος,
Διάμετρος Διαδρομή: 96.0mm x 62.1mm
Συμπίεση: 12.5:1
Βαλβίδες: Τέσσερις τύπου Unicam: 36mm Εισαγωγής, τιτανίου; 31mm εξαγωγής, σιδερένιες
Τροφοδοσία: Διπλού Χρονισμού PGM-FI, 46mm σώμα ψεκασμού
Ταχύτητες: 5
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα 13T/48T γρανάζια
Εμπρός Ανάρτηση: 48 ανεστραμμένο KYB PSF (Pneumatic Spring Fork) με ρυθμιζόμενη προφόρτιση με αέρα, ρυθμίσεις επαναφοράς και  ρυθμίσεις συμπίεσης Διαδρομή; 310mm
Πίσω Ανάρτηση: Pro-Link KYB single shock
Εμπρός φρένο: Μονό δισκόφρενο 260mm με δύο έμβολα
Πίσω φρένο: Μονό δισκόφρενο 240mm με ένα έμβολο
Μεταξόνιο: 1.490mm
Γωνία Κάστερ: 27°04’
Trail: 116mm
Ύψος σέλας: 952mm
Απόσταση από το έδαφος: 330mm
Ρεζερβουάρ: 6.2l
Βάρος γεμάτη με όλα τα υγρά και βενζίνη: 110,5kg

Νέο CRF250 2016
Στοχεύοντας στην καλύτερη απόδοση του κινητήρα η Honda αναβάθμισε το CRF250 2016 γύρω από τον θάλαμο καύσης. Νέα κεφαλή, εξάτμιση και πιστόνι υπόσχονται αν όχι μεγαλύτερη ιπποδύναμη τουλάχιστον καλύτερη απόδοση από το περσινό μοντέλο.

16_CRF250R_Red

CRF250 2016

 

Οι Αλλαγές

  • Νέο μπροστινό πιρούνι ανάρτησης μεγαλύτερο κατά 5mm για μεγαλύτερη σταθερότητα.
  • Νέα σχεδίαση πιστονιού.
  • Νέο αυξημένο ύψος του εκκεντροφόρου και βαλβίδες τιτανίου, νέα ελατήρια βαλβίδων και νέα ρύθμιση στις θυρίδες της κεφαλής.
  • Νέα εισαγωγή αέρα.
  • Νέο σύστημα εξάτμισης, μεγαλύτερο για καλύτερη “αναπνοή του κινητήρα” με καινούργιο εμπρός τμήμα εξάτμισης με θάλαμο αντήχησης, βελτιώνοντας την διανομή της δύναμης του κινητήρα.
  • Νέες ρυθμίσεις της ηλεκτρονικής.
  • Νέα μεγαλύτερα ψυγεία για καλύτερη ψύξη του κινητήρα.
  • Νέο μικρότερο ροδάκι αλυσίδας(από 38mm σε 34mm).

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Honda CRF250R 2016
Τύπος Κινητήρα: 249cc τετράχρονος, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος,
Διάμετρος Διαδρομή: 76.8mm x 53.8mm
Συμπίεση: 13.5:1
Βαλβίδες: Τέσσερις τύπου Unicam: 30.5mm Εισαγωγής, τιτανίου; 25mm εξαγωγής, σιδερένιες
Τροφοδοσία: Διπλού Χρονισμού PGM-FI, 46mm σώμα ψεκασμού
Ταχύτητες: 5
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα 13T/49T γρανάζια
Εμπρός Ανάρτηση: 49mm ανεστραμμένο Showa sSFF Air  fork με προφόρτιση, ρυθμίσεις επαναφοράς και ρυθμίσεις συμπίεσης Διαδρομή; 310mm
Πίσω Ανάρτηση: Pro-Link Showa
Εμπρός φρένο: Μονό δισκόφρενο 260mm με δύο έμβολα
Πίσω φρένο: Μονό δισκόφρενο 240mm με ένα έμβολο
Μεταξόνιο: 1.488mm
Γωνία Κάστερ: 27°23’
Trail: 118mm
Ύψος σέλας: 949mm
Απόσταση από το έδαφος: 322mm
Ρεζερβουάρ: 6.2l
Βάρος γεμάτη με όλα τα υγρά και βενζίνη: 105kg

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...