Παρουσίαση Suzuki RM-Z 250/450 2016

Για ακόμα μια χρονιά τα RM-Z θα ακολουθήσουν τον ίδιο σχεδιασμό που τα χαρακτηρίζει εδώ και αρκετά χρόνια, γνωρίζοντας όμως σημαντικές αναβαθμίσεις που τα φέρνουν να συμβαδίζουν με την τεχνολογία. Για το 2016 το RM-Z 450 δέχτηκε ελάχιστες παρεμβάσεις ενώ το RM-Z 250 ενισχύθηκε σημαντικά για το 2016.

Νέο RM-Z 450 2016
Την περσινή χρονιά η Suzuki έκανε σημαντικές αναβαθμίσεις στο μεγάλο RM-Z και φέτος επέλεξε να περάσει σε αρκετά μικρότερης κλίμακας αλλάγες.

RM-Z 450 2016

Οι Αλλαγές

  • Αναβαθμισμένο ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης τριών επιλογών, για αποτελεσματικότερες εκκινήσεις ανάλογα με το τερέν και το επίπεδο του οδηγού.
  • Εξελιγμένη μπροστινή ανάρτηση SFF Air, με αυξημένη διάμετρο εσωτερικού σωλήνα και διάμετρο εμβόλου.
  • Νέα μπροστινή δαγκάνα πιο ελαφριά και μικρότερης μάζας, μειώνει το βάρος χωρίς να θυσιάζει την ικανότητα επιβράδυνσης.
  • Ο κύλινδρος είναι επεξεργασμένος με Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) για καλύτερη απόδοση και διανομή θερμότητας.
  • Ο πείρος πιστονιού είναι επεξεργασμένος με Diamond-Like Carbon (DLC) επίστρωση για χαμηλότερες τριβές και μεγαλύτερη αντοχή.
  • Νέα σχεδίαση κολάρων ψυγείων για καλύτερη διανομή του ψυκτικού υγρού στα ψυγεία.
  • Βελτιωμένος επιλογέας ταχυτήτων για καλύτερη και ακριβέστερη λειτουργία του σασμάν.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά 
Μοντέλο: RM-Z 450 2016
Τύπος Κινητήρα: 450cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος
Διάμετρος και διαδρομή: 96.5mm x 62.1 mm
Συμπίεση: 12.5:1
Επαγωγή: FI σώμα ψεκασμού.
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα DID520MXV4, 114 κρίκους
Εμπρός Ανάρτηση: Aνεστραμμένο  KYB PSF2 Pneumatic Spring
Πίσω Ανάρτηση: Piggy Back Showa με ρύθμιση προφόρτησης ελατηρίου, με ρυθμίσεις επαναφοράς,  αργής συμπίεσης και γρήγορης συμπίεσης
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 110/90-19
Μεταξόνιο: 1.495mm
Απόσταση από το έδαφος: 325
Ύψος σέλας: 955mm
Απόσταση από το έδαφος: 325mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 6.2 λίτρα
Βάρος: 112 κιλά

Νέο RM-Z 250 2016
H Suzuki χρησιμοποίησε την τεχνογνωσία της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ΜΧ2 επανασχεδιάζοντας στο RM-Z 250 2016 περίπου 80 εξαρτήματα του κινητήρα ενώ έχει αναβαθμίσει αρκετούς τομείς της μοτοσυκλέτας. Από τις αλλαγές που ξεχωρίζουν είναι το ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης και το πέρασμα από τις αναρτήσεις Showa στις Kayaba με μπροστινά που χρησιμοποιούν αέρα αντί ελατηρίων.

RM-Z 250 2016

 

Οι Αλλαγές

  • Νέο ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC) τριών επιλογών, για αποτελεσματικότερες εκκινήσεις ανάλογα με το τερέν και το επίπεδο του οδηγού.
  • Νέα μπροστινή ανάρτηση KYB PSF2 Pneumatic Spring, χρησιμοποιεί αέρα αντί ελατηρίων, είναι πιο ελαφριά και διαθέτη επιλογή ρύθμισης συμπίεσης ενώ η ρύθμιση της επαναφοράς διαθέτη αργή και γρήγορη επιλογή. Η προφόρτηση της ανάρτησης γίνεται αφαιρόντας ή προσθέτοντας αέρα.
  • Νέα πίσω ανάρτηση Piggy Back της KYB με τις ρυθμίσεις συγκεντρωμένες στο επάνω μέρος για ευκολότερο χειρισμό. Διαθέτει αργή και γρήγορη ρύθμιση συμπίεσης και επαναφοράς καθώς και προφόρτηση του ελατηρίου.
  • Νέο πιστόνι και ελατήρια πιστονιού προσφέρουν μεγαλύτερη αντοχή και στεγανοποίηση στον θάλαμο καύσης.
  • Αναβαθμισμένη λειτουργία ψεκασμού EFI, μειώνει την επιβράδυνση του κινητήρα κατά το κλείσιμο του γκαζιού.
  • Μειωμένη αδράνεια στροφάλου και βολάν για λιγότερη  επιβράδυνση του κινητήρα κατά το κλείσιμο του γκαζιού.
  • Επανασχεδιασμένοι εκκεντροφόροι και βαλβίδες εισαγωγής για μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα.
  • Επανασχεδιασμένος αποσυμπιεστής για ευκολότερη εκκίνηση του κινητήρα.
  • Αναβαθμισμένος τεντοτήρας καδένας που μειώνει της τριβές.
  • Επανασχεδιασμένα κάρτερ για καλύτερη λίπανση του κινητήρα.
  • Νέο καπάκι δίσκων με τζαμάκι στάθμης λαδιού.
  • Νέο μπροστινό τμήμα εξάτμισης, μακρύτερο για καλύτερη απόδοση του κινητήρα στις μεσαίες και χαμηλές στροφές.
  • Αναβαθμισμένο τελικό εξάτμισης που μειώνει τον θόρυβο.
  • Επανασχεδιασμένο πλαίσιο που μειώνει το βάρος κατά 2.5%, αυξάνοντας την ακαμψία για ακόμα καλύτερη συμπεριφορά κατά το στρίψιμο.
  • Νέα μπροστινή δαγκάνα πιο ελαφριά και μικρότερης μάζας, μειώνει το βάρος χωρίς να θυσιάζει την ικανότητα επιβράδυνσης
  • Ο κύλινδρος είναι επεξεργασμένος με Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) για καλύτερη απόδοση και διανομή θερμότητας.
  • Ο πείρος πιστονιού είναι επεξεργασμένος με Diamond-Like Carbon (DLC) επίστρωση για χαμηλότερες τριβές και μεγαλύτερη αντοχή.
  • Νέα σχεδίαση κολάρων ψυγείων για καλύτερη διανομή του ψυκτικού υγρού στα ψυγεία.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά 
Μοντέλο: RM-Z 250 2016
Τύπος Κινητήρα: 249cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος
Διάμετρος και διαδρομή: 77mm x 53.6 mm
Συμπίεση: 13.75:1
Ανάφλεξη: Πλήρως ηλεκτρονική CDI
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα, DID520MXV4, 114 κρίκους
Εμπρός Ανάρτηση: 48mm ανεστραμμένο Showa SFF
Πίσω Ανάρτηση: Piggy Back ΚΥΒ με ρύθμιση προφόρτησης ελατηρίου, με ρυθμίσεις επαναφοράς,  αργής συμπίεσης και γρήγορης συμπίεσης
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 100/90-19
Μεταξόνιο: 1.475mm
Ύψος σέλας: 955mm
Απόσταση από το έδαφος: 345mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 6,5 λίτρα
Βάρος: 106 κιλά

 

 

4126 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ AP RACING…OFF ROAD KAI RACING OFF ROAD

Μία από τις παλαιότερες εταιρείες, με μεγάλη εμπλοκή στους μηχανοκίνητους αγώνες και όχι μόνο, έχει...