Η Husqvarna Motorcycles παρουσιάζει τη νέα FS 450 2016!!!
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Husqvarna Motorcycles, η μάρκα με πλούσια παράδοση στην παραγωγή κορυφαίων μοτοσυκλετών, είναι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσει τη νέα αγωνιστική μοτοσυκλέτα FS 450 του 2016. Η εντελώς ανανεωμένη Supermoto μοτοσυκλέτα που διαθέτει χαρακτηριστικά που αντιπροσωπεύουν την πολύ προηγμένη τεχνολογία της Husqvarna, θα βρίσκεται στα καταστήματα των Συνεργατών της στο τέλος του Σεπτεμβρίου 2015.
Η FS 450 εiναι μια μοτοσυκλέτα που ακολουθεί την πραγματική Σουηδική παράδοση και τα ξεχωριστά και φουτουριστικά πλαστικά αναδεικνύουν το σημαντικό άλμα της κορυφαίας απόδοσης του μοντέλου του 2016.
Οι μηχανικοί της εταιρίας, του τμήματος έρευνας και εξέλιξης, έχουν σχεδιάσει ένα νέο πλαίσιο από χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα, που επαναπροσδιορίζει τη μοτοσυκλέτα από άποψη δομής και είναι σε πλήρη αρμονία με τα νέα στηρίγματα του κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη ακρίβεια στον χειρισμό, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει εξαιρετική αίσθηση στον αναβάτη. Αυτή η νέα σχεδίαση, τα υψηλής ποιότητας υλικά και οι υψηλής τεχνολογίας διαδικασίες παραγωγής της WP Performance Systems, έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους κατά 380gr εν συγκρίσει με την FS 450 του 2015.
Το νέο υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από νέο συνθετικό υλικό, το οποίο είναι κατά 30% ανθρακονήματα και η δομή κατασκευής του αποτελείται από τρία τμήματα ενώ είναι πιο ελαφρύ κατά 1 kg, σε σχέση με το υποπλαίσιο του προηγούμενου μοντέλου. Έχει βάρος μόνο 1.4 kg, είναι πιο κοντό και έχει πιο συμπαγή δομή, για βελτίωση της εργονομίας.
Το νέο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι έχει επανασχεδιαστεί για βελτιστοποιημένη ακαμψία, που βελτιώνει την πρόσφυση και την αίσθηση. Είναι επίσης 250gr ελαφρύτερο, ενώ διατηρεί την ακεραιότητα της δομής του και την αξιοπιστία του.
Ο κινητήρας 450 cc, με μονό επί κεφαλής εκκεντροφόρο, αποδίδει 63 ίππους, ο πιο ισχυρός κινητήρας 450 cc supermoto που έχει παραχθεί ποτέ από τη Husqvarna, είναι μικρότερος, ελαφρύτερος και έχει ξανασχεδιαστεί για βέλτιστη συγκέντρωση των μαζών σε συνδυασμό με το νέο πλαίσιο από χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα. Εν συντομία, αντιπροσωπεύει την τέλεια προσθήκη στη νέα γενιά πλαισίων.
Ο νέος κινητήρας είναι 23 mm πιο κοντός, 23 mm πιο στενός και βρίσκεται 9 mm πιο χαμηλά. Κάθε εσωτερικό εξάρτημα έχει εξελιχθεί και επανατοποθετηθεί, για μείωση του βάρους κατά 1,8 kg, και συνολικό βάρος 27,8 kg. Η κυλινδροκεφαλή SOHC έχει επίσης επανασχεδιαστεί, με μείωση βάρους κατά 350gr και έχει βελτιστοποιημένο θάλαμο καύσης και θυρίδες.
Ο στρόφαλος έχει κατά 10% μεγαλύτερη αδράνεια και έχει επανατοποθετηθεί κατά 9 mm πιο πίσω και κατά 7 mm πιο ψηλά. Τα νέα κάρτερ είναι σε σημαντικό βαθμό πιο συμπαγή και πιο ελαφριά.
Η FS 450 έχει πιο ελαφρύ και πιο συμπαγές κιβώτιο 5-σχέσεων, το οποίο είναι 8 mm πιο στενό και 350gr πιο ελαφρύ, σε σχέση με της προηγούμενης γενιάς. Ο συμπλέκτης ολίσθησης APTC (Adler Power Torque Clutch) αποτρέπει την αστάθεια του πίσω τροχού και του αναπηδήματος σε έντονη επιβράδυνση. Αυτό επιτρέπει τον καλύτερο έλεγχο και τέλεια ολίσθηση σε στυλ Supermoto. Το υδραυλικό σύστημα συμπλέκτη Magura εγγυάται την τέλεια αίσθηση και χρήση του συμπλέκτη.
Παράλληλα, το νέο Σύστημα Διαχείρισης Κινητήρα Keihin (EMS) είναι μικρότερο, ελαφρύτερο και με πιο γρήγορη επεξεργασία δεδομένων, για πιο αποδοτική διαχείριση του κινητήρα. Η FS 450 διαθέτει επίσης διακόπτη αλλαγής χαρτογράφησης στο τιμόνι, στον standard εξοπλισμό, ο οποίος ενεργοποιεί επίσης το launch control, μια λειτουργία που περιορίζει την ισχύ που μεταδίδεται στον πίσω τροχό, για περίπου δύο δευτερόλεπτα κατά την εκκίνηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την βελτιωμένη πρόσφυση και αποτρέπει την απώλεια του ελέγχου της μοτοσυκλέτας, σε έντονη επιτάχυνση.
Η επανατοποθέτηση του μπεκ ψεκασμού στο νέο σώμα ψεκασμού 44 mm, βελτιστοποιεί τη ροή μέσα στο θάλαμο καύσης. Το συνολικό βάρος του μηχανισμού που λαμβάνει εντολές από τον αναβάτη έχει μειωθεί κατά 100 γρ. Παράλληλα, το σώμα ψεκασμού παρέχει πιο άμεση απόκριση και αίσθηση του γκαζιού.
Η εξάτμιση έχει επανασχεδιαστεί, για τη βελτίωση της συγκέντρωσης των μαζών και τη μείωση του θορύβου. Ο θάλαμος αντήχησης στον κινητήρα 450cc SOHC έχει ενσωματωθεί στους λαιμούς της εξάτμισης και μοιάζει ελαφρώς με τoν θάλαμο διαστολής δίχρονης μοτοσυκλέτας. Το τελικό της εξάτμισης είναι επίσης πιο κοντό, σε σχέση με αυτό της FS 450 του 2015.
Η FS 450 Supermoto είναι εξοπλισμένη με το υψηλών επιδόσεων σύστημα φρένων Brembo, με μια ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα με 4 έμβολα και επίσης ακτινική τρόμπα, που συνδυάζονται με ένα δίσκο διαμέτρου 310 mm, στον μπροστινό τροχό. Μια δαγκάνα με μονό έμβολο και ένας δίσκος διαμέτρου 220mm, έχουν τοποθετηθεί στον πίσω τροχό.
Στο μπροστινό/πίσω μέρος υπάρχουν ελαφριοί, μαύροι ακτινωτοί τροχοί Alpina, διαστάσεων 16.5”/17”, με ελαστικά τύπου slick της Bridgestone, 125/80 R420 και 165/65 R420, για καλύτερη πρόσφυση και ευελιξία.
Ο εξαιρετικός χειρισμός και η αίσθηση από το μπροστινό μέρος ,οφείλονται στα μελετημένα χαρακτηριστικά απόσβεσης της τεχνολογίας closed cartridge, των ιδιαίτερα ποιοτικών αναρτήσεων της WP. Το πιρούνι έχει καλάμια διαμέτρου 48mm, μαύρες τιμονόπλακες (κατεργασμένες σε CNC), ενώ το χαρακτηριστικό της ανάρτησης είναι η σταθερή απόδοση κατά μεγάλα διαστήματα (πχ. Στη διάρκεια ενός αγώνα).
Η, μελετημένη με ακρίβεια, ακαμψία στις πλάκες του τιμονιού, έχει εξελιχθεί, έτσι ώστε να παρέχει ολοκληρωμένη πληροφόρηση στον αναβάτη και ομοιόμορφη κατανομή της δύναμης σύσφιξης στα καλάμια του πιρουνιού, για μεγιστοποίηση της επιφάνειας επαφής, για βέλτιστη ευαισθησία και μικρότερη τριβή.
Το υψηλών επιδόσεων πίσω αμορτισέρ WP έχει σχεδιαστεί ειδικά για Supermoto και έχει διαδρομή 266 mm. Έχει πλήρως ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και δυνατότηα ξεχωριστής ρύθμισης της γρήγορης/αργής απόσβεσης συμπίεσης, που εγγυώνται εξαιρετική σταθερότητα και παγκοσμίου επιπέδου λειτουργία.
Το φιλτροκούτι είναι επίσης επανασχεδιασμένο με νέο αγωγό εισαγωγής, που μειώνει την παραμόρφωση, εξασφαλίζοντας την καλύτερη ροή του αέρα και την προστασία του φίλτρου. Στο φίλτρο αέρα έχουμε πρόσβαση χωρίς εργαλεία, με την απλή αφαίρεση του πλαϊνού καπακιού.
Η νέα FS 450 Supermoto, η οποία έχει εντυπωσιακά νέα γραφικά, είναι έτοιμη να προσφέρει μια συναρπαστική, ενστικτώδη οδηγική εμπειρία που εμπνέει εμπιστοσύνη.
Η σύνοψη των κυριότερων σημείων αυτού του συναρπαστικού μοντέλου:
- Βελτιστοποιημένη σχεδίαση πλαισίου από χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα, για μείωση βάρους και βέλτιστη στρεπτική ακαμψία
- Καινοτόμο, ελαφρύ, υποπλαίσιο από συνθετικά υλικά με ανθρακονήματα για βέλτιστη ακαμψία και σχεδίαση
- Ελαφρύ χυτό αλουμινένιο ψαλίδι για ολοκληρωμένο έλεγχο και σταθερότητα
- Υψηλής ποιότητας τύπου closed cartridge πιρούνι WP και τιμονόπλακες κατεργασμένες σε CNC
- Ολοκαίνουργιος κινητήρας SOHC ιπποδύναμης 63 hp, 1,8 kg πιο ελαφρύς, 23 mm πιο κοντός, 23 mm πιο στενός και βρίσκεται 9 mm πιο χαμηλά, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά
- Νέο κιβώτιο 5-σχέσεων, 8 mm πιο στενό και 350 γρ. πιο ελαφρύ
- Υψηλής τεχνολογίας σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου EFI και αξιόπιστη ηλεκτρική εκκίνηση
- Ελαφριά μπαταρία Ιόντων-Λιθίου
- Συμπλέκτης APTC, για μεγαλύτερο έλεγχο σε έντονη επιβράδυνση
- Υψηλής ποιότητας ακτινωτοί τροχοί Alpina, χωρίς αεροθαλάμους
- Ελαστικά Bridgestone τύπου slick για εξαιρετικές επιδόσεις και βέλτιστο χειρισμό
- Ακτινική δαγκάνα φρένου Brembo για μέγιστη ισχύ φρεναρίσματος
- Νέα πλαστικά με προσεκτική σχεδίαση και κατασκευαστική εργονομία, για να ταιριάζουν σε όλους τους σωματότυπους των αναβάτες
- Διακόπτη αλλαγής χαρτογράφησης στον standard εξοπλισμό και λειτουργία launch control
- Νέα χρώματα και κάλυμμα σέλας, που ενσωματώνουν το παραδοσιακό στυλ της Husqvarna
- Για περισσότερες πληφορίες επικοινωνήστε σήμερα με τον κοντινότερο συνεργάτη Husqvarna Motorcycles
MY16 | FS 450 |
ENGINE | |
Engine type | Single cylinder, 4-stroke |
Displacement | 449.9 cc |
Bore/stroke | 95/63.4 mm |
Compression ratio | 12.75:1 |
Starter/battery | Electric starter / Lithium Ion 12V 2.2Ah |
Transmission | 5 gears |
Fuel system | Keihin EFI, throttle body 44 mm |
Control | 4 V / SOHC with rocker levers |
Lubrication | Pressure lubrication with 2 oil pumps |
Gear ratios | 16:32 18:30 20:28 22:26 24:24 – |
Primary ratio | 31:76 |
Final drive | 14:45 |
Cooling | Liquid cooling |
Clutch | Wet multi-disc APTC clutch, Magura hydraulics |
Ignition / Engine Management | Keihin EMS |
CHASSIS | |
Frame | Central double-cradle-type 25CrMo4 steel |
Subframe | Carbon fibre reinforced polyamide |
Handlebar | Pro Taper, Aluminium Ø 28/22 mm |
Front suspension | WP USD CC, Ø 48 mm |
Rear suspension | WP Monoshock with linkage |
Suspension travel front/rear | 280/266 mm |
Front/rear brakes | Disc brake Ø 310/220 mm |
Front/rear rims | 3.50 x 16.5″ Alpina black, aluminium/ 5.00 x 17″ Alpina black, aluminium |
Front/rear tyres | 125/80-16.5″; 165/65-17″ |
Chain | 5/8 x 1/4″ |
Silencer | Aluminium |
Steering head angle | 63.9° |
Triple clamp offset | 22 mm |
Wheel base | 1,475 ± 10 mm |
Ground clearance | 290 mm |
Seat height | 890 mm |
Tank capacity, approx. | 7 l |
Weight, without fuel, approx. | 105.3 kg |