Τρία σκέλη και νέοι κανονισμοί στο MXGP!

Στο Ernee της Γαλλίας και σχεδόν δέκα μέρες μετά το Motocross των Εθνών που πραγματοποιήθηκε εκεί συνεδρίασε η επιτροπή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Motocross αποφασίζοντας τους νέους κανονισμούς που θα ισχύσουν την νέα σεζόν του 2016.

Η πλειοψηφία της επιτροπής αποφάσησε μεταξύ άλλων τις παρακάτω αλλαγές που θα ισχύσουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα την νέα σεζόν.

  • Θα επιτρέπεται η χρησιμοποίηση της δεύτερης μοτοσυκλέτας μετά τον αναγνωριστικό γύρο
  • Κάθε αγώνας που θα διακοπεί αφού έχουν ολοκληρωθεί δύο γύροι αλλά δεν έχει συμπληρωθεί το 51% του χρόνου, η επανεκκίνηση του αγώνα θα γίνεται από τα pits. Οι οδηγοί θα μπαίνουν στην σειρά ανάλογα με την θέση που είχαν στον προηγούμενο γύρο πριν τον γύρο της διακοπής του αγώνα. Ο χρόνος που θα απομένει, είναι ο χρόνος που απέμεινε όταν ο πρώτος αναβάτης πέρασε την γραμμή του τερματισμού στον προηγούμενο γύρο πριν διακοπεί ο αγώνας.
  • Στις κατηγορίες MXGP και ΜΧ2 οι αγώνες του Σαββάτου για την pole position πλέον θα συμπεριλαμβάνεται και στην βαθμολογία του αγώνα και του πρωταθλήματος. Οι πέντε πρώτες θέσεις θα δίνουν βαθμούς (1ος:5 βαθμοί, 2ος:4 βαθμοί και 3-3, 4-2,5-1) και θα καθορίζουν την τελική κατάταξη μαζί φυσικά με τα δύο σκέλη της Κυριακής.

Το πρώτο μέτρο των νέων κανονισμών τέθηκε στο τραπέζι μετά το περιστατικό στο Loket της Τσεχίας όπου η Livia Lancelot έχασε τον τίτλο ή καλύτερα τις πιθανότητες να πάρει τον τίτλο στις γυναίκες την στιγμή που ήταν πρώτη στην βαθμολογία. Στον αναγνωριστικό γύρο αντιμετώπισε πρόβλημα με την μοτοσυκλέτα της και έτρεξε στα pits να πάρει την δεύτερη αλλά, οι κριτές δεν την άφησαν να μπει στον χώρο της εκκίνησης γιατί κάτι τέτοιο απαγορευόταν.

Το δεύτερο μέτρο το έχουμε δει τόσο στα MotoGP αλλά πολύ περισσότερο στο ΑΜΑ/FIM Supercross όπου μετά από μια διακοπή οι αναβάτες μπαίνουν στην σειρά που ολοκλήρωσαν τον προηγούμενο γύρο από αυτόν της διακοπής.  Η διαφορά είναι ότι η εκκίνηση θα γίνεται στα pits και όχι στην ευθεία της εκκίνησης.

Όσο για το τρίτο και τελευταίο μέτρο είναι φανερό ότι γίνεται για να υπάρχει μεγαλύτερο κίνητρο στους κατατακτήριους αγώνες του Σαββάτου. Όμως ήδη οι οδηγοί και οι ομάδες δείχνουν να είναι ανταγωνιστικοί και να αγωνίζονται 100% για την pole position ενώ παράλληλα γίνεται ακόμα πιο πολύπλοκη η κατάταξη του αγώνα με συνδυασμένα αποτελέσματα από δύο, σε τρία σκέλη. Εδώ η επιτροπή, μάλλον ήταν λίγο υπερβολική στις αλλαγές που αποφάσισε.

 

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...