Επίσημη παρουσίαση KTM-Husqvarna, μοντέλων και αγωνιστικός σχεδιασμός 2017

img_0685Την καθιερωμένη επίσημη παρουσίαση της έκανε η KTM SEE για τα νέα μοντέλα του 2017 που και φέτος έχουν πολλές αλλαγές ειδικά τα enduro. Παράλληλα συλλέξαμε και πολύτιμες πληροφορίες για το μέλλον των δίχρονων κινητήρων καθώς και τον αρχικό σχεδιασμό των αγωνιστικών ομάδων της εταιρείας για το 2017. 

Η επίσημη παρουσίαση των KTM-Husqvarna και φυσικά η έναρξη των Off Road Days για τα νέα μοντέλα του 2017, ξεκίνησε με μια επίσημη παρουσίαση στο μοναδικό μέγαρο Δουκίσσης Πλακεντίας στην Πεντέλη όπου η KTM SEE φιλοξένησε τους ανθρώπους του ειδικού Τύπου αλλά και συνεργάτες της εταιρείας. Το σκηνικό μοναδικό, ταιριάζοντας απόλυτα με τα προϊόντα των KTM-Husqvarna γεγονός που ώθησε τους διοργανωτές να πραγματοποιήσουν και πάλι την εκδήλωση στον συγκεκριμένο χώρο όπως και πέρσι.

img_0750

Όπως είναι γνωστό την παρουσίαση μονοπώλησαν οι enduro μοτοσυκλέτες οι οποίες είναι στην πλειοψηφία τους ολοκαίνουργες και μοιράζονται ελάχιστα πράγματα με τις περσινές. Επίσης το Traction Control σε αγωνιστική off road μοτοσυκλέτα παραγωγής είναι γεγονός αλλά περισσότερα θα αναφέρουμε σε κάθε μοτοσυκλέτα ξεχωριστά σε επόμενα άρθρα μας. Επίσης στην παρουσίαση βγήκαν ειδήσεις για το μέλλον των δίχρονων μοτοσυκλετών αλλά και για τον αρχικό σχεδιασμό της KTM SEE για τους Ελληνικούς αγώνες μοτοσυκλέτας.

img_0749

Τέλος για τα EXC125, ΤΕ125
To μικρά enduro μοντέλα EXC125, ΤΕ125 των KTM-Husqvarna αντίστοιχα, πλέον έχουν πρόβλημα με τους ρύπους προδιαγραφών euro4 και δεν θα βγουν στην παραγωγή όπως τα ξέραμε. Αν και περνούν τις προδιαγραφές οριακά, αποφασίστηκε να μην ρισκάρουν κάποιο πρόστιμο όπως με την περίπτωση της Volkswagen. Ωστόσο τα μοντέλα συνεχίζουν να παράγονται και να εξελίσσονται με άλλη ονομασία  XC-W 125/150 και ΤΧ 125/150 KTM και Husqvarna αντίστοιχα, χωρίς όμως να βγάζουν πινακίδα που σημαίνει ότι δεν κυκλοφορούν στον δρόμο και έτσι δεν υπάρχει θέμα ρύπων. Σχετικά με τους περιορισμούς ρύπων που αφορούν τους δίχρονους κινητήρες η είδηση είναι ότι η Keihin σταμάτησε την παραγωγή καρμπιρατέρ για δίχρονα και έτσι τα νέα δίχρονα μοντέλα της KTM/Husqvarna είναι με καρμπιρατέρ της Mikuni.

img_0678

Injection τα δίχρονα του 2018;
Με τους περιορισμούς ρύπων να αυξάνονται συνεχώς και με την παραπάνω ενέργεια των KTM-Husqvarna στα EXC125 και ΤΕ125, η εποχή του ηλεκτρονικού ψεκασμού στα δίχρονα έρχεται πιο νωρίς από ότι τον περιμέναμε. Ήδη η ΚΤΜ έχει έτοιμο σύστημα ψεκασμού για δίχρονους κινητήρες και γίνονται οι τελευταίες ρυθμίσεις για να έρθει στην παραγωγή. Με την Keihin να σταματάει την παραγωγή δίχρονων καρμπιρατέρ και τους ρύπους να γίνονται ακόμα πιο περιοριστικοί,  δεν θα εκπλαγούμε αν δούμε ηλεκτρονικό ψεκασμό στα επόμενα μοντέλα του 2018. Το μόνο αρνητικό σε αυτή την κίνηση είναι η πολυπλοκότητα που θα επιβαρύνει τον εύχρηστο δίχρονο κινητήρα, και φυσικά το κόστος.

img_0746

Έκλεισαν με ΚΤΜ-Husqvarna Γ.Ηλιόπουλος, Α.Τσαρνάς και Α. Ζώρας
Στα Πανελλήνια Πρωταθλήματα οι ΚΤΜ-Husqvarna θα έχουν από μια ομάδα σε motocross και enduro και από τώρα έχουν συμφωνήσει για το 2018 στο motocross οι Γιώργος Ηλιόπουλος(ΜΧ1-ΚΤΜ), Ανάργυρος Τσαρνάς(MX1-Husqvarna) και  στο enduro ο Αλέξης Ζώρας(Ε1-ΚΤΜ).

Χρηματικό πριμ βάθρου για τους οδηγούς ΚΤΜ-Husqvarna
Την νέα χρονιά του 2017 η ΚΤΜ SEE θα συνεχίσει την έκπτωση των ανταλλακτικών για τους αγωνιζόμενους -14% καθώς και την τεχνική υποστήριξη στους αγώνες των Πανελληνίων Πρωταθλημάτων Motocross – Enduro ενώ θα υπάρχει και χρηματικά πριμ τερματισμού στο βάθρο με τα ποσά 1ος-200€, 2ος 150€, 3ος-100€. Περισσότερα όμως θα ανακοινωθούν με την παρουσίαση των αγωνιστικών ομάδων ΚΤΜ-Husqvarna 2017.

img_0681

4137 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
SUPERCROSS DE PARIS 2024 – Η ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ

Αυτό το σαββατοκύριακο θα πραγματοποιηθεί ο μεγαλύτερος ευρωπαϊκός αγώνας supercross το Supercross de Paris 2024...