MICHELIN – ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Michelin είναι πανέτοιμη για το υπόλοιπο της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος 2017 του MotoGP™, καθώς οι ομάδες ταξιδεύουν ήδη για το Monster Energy Grand Prix České Republiky στο Brno και το 10ο αγώνα αυτής της συναρπαστικής σεζόν.
Το γεγονός ότι η Michelin μπορεί να παράγει ελαστικά για όλους τους κατασκευαστές και τα στυλ οδήγησης των αναβατών, καθώς επίσης και η συνεχής έρευνα για να ταιριάξει τις σωστές γόμες για όλες τις πίστες έχουν συντελέσει στο πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα των τελευταίων ετών. Οι οδηγοί θα βρεθούν στην πίστα των 5.403 μ. του Brno Grand Prix, με μόνο δέκα βαθμούς να χωρίζουν τους τέσσερεις πρώτους – Marc Marquez (Repsol Honda Team), Maverick Viñales (Movistar Yamaha MotoGP), Andrea Dovizioso (Ducati Team) και Valentino Rossi (Movistar Yamaha MotoGP).
Η Michelin θα προσφέρει τα ελαστικά MICHELIN Power Slick που είναι ειδικά σχεδιασμένα για να ταιριάζουν στη μέτρια πρόσφυση της πίστας, λαμβάνοντας υπόψη τα σημεία που υπάρχει έντονη επιβράδυνση, τις ζώνες με απότομη επιτάχυνση και την ανισόπεδη σχεδίαση της πίστας, η οποία διαθέτει σημεία με εναλλαγές ύψους που φθάνουν έως και τα 70μ. μεταξύ του χαμηλότερου και του υψηλότερου σημείου. Η μαλακή, μεσαία και σκληρή γόμα των μπροστινών slick ελαστικών θα είναι συμμετρικής σχεδίασης ενώ αντίστοιχα οι ίδιες γόμες στα πίσω slick ελαστικά θα διαθέτουν ασύμμετρη σχεδίαση. Παρόλο που η πίστα έχει περίπου ίδιο αριθμό αριστερών και δεξιών στροφών, έξι αριστερές και οχτώ δεξιές, η ταχύτητα αυτών των στροφών δείχνει ότι υπάρχουν υψηλότερες απαιτήσεις από το δεξί τμήμα του πέλματος και ότι υπάρχει η ανάγκη για σκληρότερη γόμα σε αυτήν την πλευρά.
Η πίστα Masaryk, που είναι γνωστή ως Automotodrom Brno, βρίσκεται στη νότιο-ανατολική πλευρά της Τσεχίας. Απέχει περίπου 200χλμ. από την πρωτεύουσα της χώρας, την Πράγα, και βρίσκεται κοντά στα σύνορα της Αυστρίας, της Σλοβακίας, της Ουγγαρίας και της Πολωνίας. Λόγω της θέσης της πίστας, ο αγώνας είναι ο δημοσιφλέστερος της ανατολικής Ευρώπης και προσελκύει πολλούς θεατές. Παρόμοια με τους αγώνες του Assen και του Sachsenring, ο αυθεντικός αγώνας του Brno διεξαγόταν στο δρόμο και περνούσε μέσα από τα γειτονικά χωριά, πριν γίνει σε κλειστή πίστα, η οποία κατασκευάστηκε το 1987. Οι λόφοι που πλαισιώνουν την πίστα δημιουργούν φυσική κερκίδα με μοναδική θέα, δημιουργώντας μία ξεχωριστή ατμόσφαιρα από το πλήθος των θεατών που τη γεμίζουν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Λόγω της τοποθεσίας της πίστας του Brno, η πιθανότητα άστατων καιρικών συνθηκών είναι υπαρκτή – όπως αποδείχτηκε και στον περσινό αγώνα – και για αυτό το λόγο θα είναι διαθέσιμα τα MICHELIN Power Rain ελαστικά σε μαλακή και μεσαία γόμα για τον εμπρός και πίσω τροχό και μόνο η μεσαία γόμα των πίσω ελαστικών θα είναι ασύμμετρης σχεδίασης με σκληρότερη γόμα στη δεξιά πλευρά του πέλματος, όπως και στην έκδοση των slick.
Η Michelin και οι αναβάτες θα βρεθούν στην πίστα εν δράσει την Παρασκευή 4 Αυγούστου για τα δύο πρώτα σκέλη από τα τέσσερα των ελεύθερων δοκιμών. Την επόμενη μέρα, το πρωί και το απόγευμα, ακολουθούν δύο ακόμα σκέλη, πριν τα συναρπαστικά σκέλη των κατατακτήριων δοκιμών που θα κρίνουν τις θέσεις των οδηγών στη σχάρα της εκκίνησης για τον αγώνα των 22 γύρων της Κυριακής. Η έναρξη του αγώνα της Κυριακής στις 6 Αυγούστου έχει προγραμματιστεί για τις 14:00 (τοπική ώρα).
Piero Taramasso – Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:
«Είναι ευχάριστο να επιστρέφουμε στην αγωνιστική δράση έπειτα από τις διακοπές στα μέσα της σεζόν, παρόλο που εργαζόμασταν όλο αυτό το διάστημα, αναλύοντας τα δεδομένα από τους εννέα πρώτους αγώνες και κοιτώντας τη στρατηγική που θα ακολουθήσουμε για το υπόλοιπο της χρονιάς, ξεκινώντας με τον αγώνα στο Brno. Σίγουρα αποτελεί μία πολύπλοκη πίστα και πάντα είναι μια μεγάλη δοκιμασία για τα ελαστικά. Πρόκειται για μία φαρδιά πίστα με υψομετρικές διαφορές που διαθέτει μεγάλη ποικιλία στροφών. Τα κατηφορικά σημεία με την έντονη επιβράδυνση φορτίζουν πολύ το μπροστινό ελαστικό. Έτσι, χρειάζονται σταθερές επιδόσεις και καλή πρόσφυση στον πίσω τροχό για να επιτευχθεί επιτάχυνση των μοτοσικλετών στην άσφαλτο. Όλα αυτά επιβαρύνουν ιδιαίτερα το εμπρός και το πίσω ελαστικό και για αυτό το λόγο χρειαζόμαστε ένα ελαστικό που να κάνει σχεδόν τα πάντα. Πέρυσι ο αγώνας διεξήχθη με βροχή, αλλά πριν τη βροχή η πίστα ήταν στεγνή και είδαμε να σημειώνονται πολύ καλοί χρόνοι. Για αυτό το λόγο, θα θέλαμε να είναι καλός ο καιρός αυτό το Σαββατοκύριακο για να δείξουμε τι μπορούν να κάνουν τα slick ελαστικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και να δώσουμε στους οδηγούς την πρόσφυση και τη σταθερότητα στις επιδόσεις που χρειάζονται για να προσφέρουν ένα μοναδικό σόου στους θεατές που αναμένεται να κατακλείσουν το Brno».