ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ HONDA CRF 450/250 2019
Η Honda για το 2019 δεν αποφάσισε απλά να ανανεώσει την CRF γκάμα της αλλά και να την αυξήσει, προσθέτοντας νέες επιλογές για το αγοραστικό της κοινό. Με βάση τα CRF 450R και CRF 250R, προσφέρει το 2019 μεγάλη γκάμα όχι μόνο για το motocross αλλά και για τις υπόλοιπες χωμάτινες δραστηριότητες. Ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής, η πρώτη έκδοση Works Edition της κόκκινης εταιρείας είναι γεγονός με το CRF450R WE στα χρώματα του Ken Roczen.
H πρώτη Works Edition motocross μοτοσυκλέτα από την Honda είναι γεγονός και είναι στα χρώματα του Ken Roczen.
HONDA CRF450 WORKS EDITION
Η Honda έγινε η πρώτη από τις ιαπωνικές εταιρείες που εφαρμόζει την πολιτική των Factory Edition, εκδόσεις που οι ευρωπαϊκές εταιρείες παράγουν εδώ και αρκετά χρόνια προσφέροντας μοτοσυκλέτες διαφορετικές από τις απλές παραγωγής. Χρησιμοποιώντας τον οδηγό της Ken Roczen από το αμερικανικό πρωτάθλημα SX/MX, η Honda προσφέρει την δική της εργοστασιακή έκδοση το 2019 με το CRF450R Works Edition. Βέβαια αυτή η μοτοσυκλέτα περιλαμβάνει όλες τις αλλαγές του CRF450R του 2019 και δεν θα είναι καθόλου ευκαταφρόνητη, με περίπου 2000 ευρώ επιπλέον κόστος από την απλή έκδοση.
Εκτός από τις λειτουργικές, υπάρχουν και αισθητικές αλλαγές στο CRF450R WE 2019.
Το CRF450R WE 2019 περιλαμβάνει:
- Ειδικά σχεδιασμένη κεφαλή με γυαλισμένες θυρίδες, βελτιώνοντας την απόδοση του κινητήρα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και ειδικά στην περιοχή των 5000 με 6000 στροφών
- Ειδικό λογότυπο “CRF Works Edition” στην κεφαλή του κινητήρα
- Εξατμίσεις τιτανίου από την Yoshimura με κώνους από ανθρακονήματα, ειδικά σχεδιασμένες για το CRF450R WE
- Νέες ρυθμίσεις στην ηλεκτρονική ECU εναρμονισμένες με τις προσθήκες των εξατμίσεων και τον αλλαγών στην κεφαλή
- Νέες ρυθμίσεις στο ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης εμπνευσμένο από τον Ken Roczen
- Ειδική επίστρωση Kashima στα καλάμια της μπροστινής ανάρτησης για χαμηλότερες τριβές ενώ οι άνω σωλήνες του πιρουνιού και η πίσω ανάρτηση έχουν επιστρωθεί με νιτρίδια του τιτανίου για αυξημένη σκληρότητα και καλύτερη αίσθηση στην λειτουργία
- Στεφάνια υψηλής αντοχής D.I.D. LT-X σε μαύρο χρώμα
- Υψηλής απόδοσης αλυσίδα της RK
- Ειδικά γραφικά Throttle Jockey factory Team Honda HRC και ειδικό πιο “άγριο” κάλυμμα σέλας
- Τιμονόπλακες σε μαύρο χρώμα
2019 HONDA CRF450 WE ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ |
||
Model | CRF450 WE | |
ENGINE |
||
Type | 449.7cc liquid-cooled 10º single-cylinder four-stroke | |
Valve Train | Unicam® OHC, four-valve; 10.0mm intake, steel; 8.8mm exhaust, steel | |
Bore x Stroke | 96.0mm x 62.1mm | |
Compression Ratio | 13.5:1 | |
Induction | Programmed fuel-injection system (PGM-FI); 46mm throttle bore | |
Ignition | Full transistorized | |
Starter | Push-button electric starter | |
Transmission | Constant-mesh 5-speed return; manual | |
Clutch | Multiplate wet (6 springs) | |
Final Drive | #520 RK gold chain; 13T/49T | |
SUSPENSION |
||
Front | 49mm fully adjustable leading-axle inverted telescopic Showa coil-spring fork; Kashima coating on fork tubes, titanium-nitride coating on fork legs | |
Rear | Pro-Link system; fully adjustable Showa single shock; titanium coating on shock shaft | |
BRAKES |
||
Front | 2-piston caliper (30mm, 27mm) hydraulic; single 260mm disc | |
Rear | 1-piston caliper hydraulic; single 240mm disc | |
TIRES |
||
Front | Dunlop Geomax MX3S 80/100-21 w/ tube | |
Rear | Dunlop Geomax MX3S 120/80-19 w/ tube | |
MEASUREMENTS |
||
Rake (Caster Angle) | 27°22’ | |
Trail | 116mm (4.6 in.) | |
Length | 85.9 in. | |
Width | 32.6 in. | |
Height | 49.6 in. | |
Ground Clearance | 12.9 in. | |
Seat Height | 37.8 in. | |
Wheelbase | 58.4 in. | |
Fuel Capacity | 1.66 gal. | |
Color | Red | |
Curb Weight* | 247 lbs. |
Το 2019 η Honda προχώρησε σε μια ανανέωση του CRF450R με στόχο να γίνει πιο δυνατό στην απόδοση του σε όλους τους τομείς. Κινητήρας, φρένα και αναρτήσεις είναι και πάλι στο επίκεντρο των εξελίξεων αλλά και το πλαίσιο κρύβει διαφορές που βελτιώνουν την συνολική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
Το CRF450R 2019 περιλαμβάνει:
• Αναβαθμισμένη κεφαλή με αλλαγές κοντά στις θυρίδες προσφέροντας καλύτερη απόδοση του κινητήρα σε όλες τις στροφές
• Αναβαθμισμένος συμπλέκτης για καλύτερη λειτουργία και περισσότερη λίπανση στους δίσκους προσφέροντας καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη αντοχή
• Νέα αντλία λαδιού από δύο των 12mm σε μία των 16mm για καλύτερη λίπανση του κινητήρα και λιγότερα κινούμενα μέρη ενώ βοηθάει την ευστροφία του κινητήρα
• Νέο σύστημα λίπανσης του πιστονιού με πιο αποτελεσματικό μπεκ, συμβάλλοντας στην μείωση της θερμοκρασίας του κινητήρα για καλύτερη απόδοση
• Σένσορας επιλογής ταχυτήτων συνεργαζόμενος με την ηλεκτρονική για βέλτιστη λειτουργία της μοτοσυκλέτας
• Κατάργηση της μανιβέλας εκκίνησης μειώνοντας το βάρος και τον όγκο του κινητήρα
Χωρίς αναμονή μανιβέλα!
• Νέα μπροστινά των εξατμίσεων, μεγαλύτερης διατομής και μικρότερου μήκους
• Αναβαθμισμένες χαρτογραφήσεις των τριών επιλογών λειτουργίας Standard, Smooth, και Aggressive
• Βελτιωμένο πλαίσιο για καλύτερη πρόσφυση και αίσθηση κατά το στρίψιμο μειώνοντας παράλληλα και το βάρος
• Επανασχεδιασμένο ψαλίδι, χαμηλότερου βάρους και με κατάλληλη ακαμψία προσφέροντας καλύτερη πρόσφυση και αίσθηση
• Το πιρούνι έχει νέες ρυθμίσεις και λάδι χαμηλής τριβής αυξάνοντας την απόδοση για τον χειρισμό
• Νέο μοχλικό που συνεργάζεται με το νέο ψαλίδι
• Νέα εμπρός δαγκάνα με πιστόνια 30mm και 27mm(από δυο των 27mm στο περσινό μοντέλο) αντιγράφοντας τα φρένα της εργοστασιακής ομάδας HRC. αυξάνοντας την απόδοση του φρεναρσματος
• Αναβαθμισμένο σωληνάκι στο εμπρός φρένο για ακριβέστερο φρενάρισμα
• Νέο τιμόνι μαύρο Renthal Fatbar, χαμηλότερο κατά 15mm σε σχέση με το μοντέλο του 2018 για πιο ενεργητική οδήγηση και χαμηλότερο βάρος
• Νέα τιμονόπλακα με δύο διαφορετικές επιλογές τοποθέτηση του τιμονιού
• Νέα μαρσπιέ 20% πιο ελαφριά και καλύτερη σχεδίασης κατά της συγκράτησης λάσπης
• Νέα προστατευτικά καλαμιών για καλύτερη προστασία
• Νέο μπροστινό number plate, προσαρμοσμένο για να εξυπηρετεί τις νέες θέσεις του τιμονιού στην τιμονόπλακα
• Νέα στεφάνια τροχών μαύρου χρώματος
HONDA CRF250 2019
Αλλάζοντας ριζικά το 2018, οι μηχανικοί της Honda προχώρησαν το 2019 σε βελτιώσεις του CRF250R εστιάζοντας στα προβλήματα που απασχόλησαν το αγοραστικό κοινό. Εμπνευσμένες από την εργοστασιακή ομάδα, οι αλλαγές σε κινητήρα, φρένα και ηλεκτρονικά βελτιώνουν το CRF250R για το 2019.
Η Honda δεν άφησε χωρίς αναβάθμιση το 2019, το κατά άλλα νέο CRF250R.
• Νέες θυρίδες εισαγωγής και εξαγωγής προσφέρουν καλύτερη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα χωρίς να επηρεάζουν την απόδοση στις υψηλές στροφές
• Νέο σώμα ψεκασμού από 46mm σε 44mm για καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές του κινητήρα
• Νέο σύστημα λίπανσης του πιστονιού με πιο αποτελεσματικό μπεκ, συμβάλλοντας στην μείωση της θερμοκρασίας του κινητήρα για καλύτερη απόδοση
• Νέος πολλαπλασιαστής ρεύματος χαμηλότερου βάρους και τριβής
• Νέα ποδιά που επιτρέπει περισσότερη ροή αέρα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα
• Νέα εμπρός δαγκάνα με πιστόνια 30mm και 27mm(από δυο των 27mm στο περσινό μοντέλο) αντιγράφοντας τα φρένα της εργοστασιακής ομάδας HRC. αυξάνοντας την απόδοση του φρεναρσματος
• Αναβαθμισμένο σωληνάκι στο εμπρός φρένο για ακριβέστερο φρενάρισμα
• Νέο τιμόνι μαύρο Renthal Fatbar, χαμηλότερο κατά 15mm σε σχέση με το μοντέλο του 2018 για πιο ενεργητική οδήγηση και χαμηλότερο βάρος
• Νέα τιμονόπλακα με δύο δύο διαφορετικές επιλογές τοποθέτηση του τιμονιού
• Νέα μαρσπιέ 20% πιο ελαφριά και καλύτερη σχεδίασης κατά της συγκράτησης λάσπης
• Νέα προστατευτικά καλαμιών για καλύτερη προστασία
• Νέο μπροστινό number plate, προσαρμοσμένο για να εξυπηρετεί τις νέες θέσεις του τιμονιού στην τιμονόπλακα
• Νέα στεφάνια τροχών μαύρου χρώματος
Το CRF450L 2019 είναι μια καινούργια προσέγγιση της Honda σε ένα πιο πολιτικοποιημένο CRF. Με περισσότερα κοινά από το CRF450X από ότι το αδερφάκι του CRF250L, είναι μια on-off πρόταση με σαφώς off προσανατολισμό.