ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ KAWASAKI KXF450 2019
Μια από τις πιο πολυαναμενώμενες παρουσιάσεις των motocross μοτοσυκλετών του 2019 ήταν αυτή του KXF450, μετά και τις spy-photos που κυκλοφορήσαν από τις δοκιμές της μοτοσυκλέτας στο ιαπωνικό πρωτάθλημα. Στα highlights της ολοκαίνουργιας μοτοσυκλέτας της Kawasaki είναι η εκκίνηση του κινητήρα μόνο με μίζα και η προσθήκη υδραυλικού συμπλέκτη κάτι που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε ιαπωνικό ΜΧ. Φυσικά διατηρεί όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του προηγούμενου μοντέλου καθώς και τις ρυθμίσεις στα μαρσπιέ και το τιμόνι.
Εξολοκλήρου νέο το KX450F 2019
Αλλαγές για το KXF450 2019
Κινητήρας
- Νέος κινητήρας σχεδιασμένος με την τεχνολογία της Κawasaki από την εμπλοκή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes
- Νέο πιστόνι τύπου bridged-box , 17 γραμμάρια πιο ελαφρύ και ενισχυμένο σε σημεία για μεγαλύτερη αντοχή
- Νέο ρουλεμάν μπιέλας κανονικής σχεδίασης(με μπίλιες) καλύτερης απόδοσης, ενισχύοντας την δύναμη του κινητήρα
- Νέο offset κυλίνδρου 8.5mm πιο μπροστά, μειώνει τις τριβές και βοηθάει στην παραγωγή δύναμης του κινητήρα
- Νέα κάρτερ σφηνοειδούς σχεδίασης συμβάλλουν στην καλύτερη ισορροπία της μοτοσυκλέτας πλησιάζοντας τα στάνταρτ της εργοστασιακής αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, μειώνοντας τους κραδασμούς, προσφέροντας ομαλότερη κατανομή της δύναμης του κινητήρα ειδικότερα στις χαμηλές στροφές
- Νέος κύλινδρος του κινητήρα με νέα επίστρωση του χρωμίου KP, βοηθάει στην διάχυση της θερμότητας ενώ είναι υψηλής αντοχής χάρη στην καλύτερη συγκράτηση του λαδιού στα τοιχώματα του
- Νέα σχεδίαση λίπανσης των ημίξηρων κάρτερ συσσωρεύοντας το λάδι στο σασμάν και όχι στον στρόφαλο, συμβάλλοντας στην μεγαλύτερη ευστροφία του κινητήρα. Η νέα σχεδίαση επιτρέπει στην στρόφαλο να είναι πιο χαμηλά, κατεβάζοντας το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας
- Νέα κοκοράκια βαλβίδων, σχεδιασμένα από τις αγωνιστικές ομάδες των Superbikes της Kawasaki, επιτρέπουν μεγαλύτερες διαστάσεις βαλβίδων και πιο άγρια προφίλ εκκεντροφόρων αυξάνοντας το όριο υπερστροφίας του κινητήρα. Επίσης μειώνουν την μάζα της κεφαλής του κινητήρα κατά 6.5% και την τριβή με τον εκκεντροφόρο ενώ είναι επεξεργασμένα με DLC (Diamond-Like Carbon)
- Νέοι εκκεντροφόροι επιστρωμένοι με νιτρίδια του χρωμίου για μεγαλύτερη αντοχή
- Νέες βαλβίδες εισαγωγής μεγαλύτερης διαμέτρου από 36mm σε 40mm και πιο ψηλές κατά 0.8mm και νέες βαλβίδες εξαγωγής μεγαλύτερης διαμέτρου από 31mm σε 33mm και πιο ψηλές κατά 0.5mm. Οι βαλβίδες είναι τιτανίου συμβάλλοντας στο χαμηλό βάρους του κινητήρα
- Νέα ελατήρια βαλβίδων μειωμένου βάρους που συμβάλλουν στην ευστροφία του κινητήρα
- Νέοι οδηγοί βαλβίδων εισαγωγής ειδικά επεξεργασμένη για χαμηλότερες τριβές
- Νέα επεξεργασμένη εισαγωγή καυσίμου στην κεφαλή για ομαλότερη παροχή καυσίμου πιο αποτελεσματική
- Νέα σχεδίαση εισαγωγής στο φιλτροκούτι από 10 μοίρες σε 20 για ακόμα πιο ευθεία ροή του αέρα στον κινητήρα ανεβάζοντας την απόδοση του κινητήρα
- Νέο φιλτροκούτι που δεν απαιτεί την αφαίρεση της σέλας για την αλλαγή του
- Νέο σώμα ψεκασμού μεγαλύτερο από 43mm σε 44mm αυξάνει την όγκο του αέρα ενώ το μπεκ 12 τρυπών ψεκάζει 75 μικροστάλες αυξάνοντας κατά 20% την παροχή καυσίμου στον κινητήρα αυξάνοντας την δύναμη και την απόκριση του κινητήρα
- Νέα εξάτμιση με το εμπρός κομμάτι μεγαλύτερο κατά 105mm για καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές του κινητήρα
- Νέα τρόμπα βενζίνης πιο συμπαγής, επιτρέπει πιο επίπεδη σχεδίαση του ρεζερβουάρ
- Νέος υδραυλικός συμπλέκτης επιτρέπει την αμεσότητα στην λειτουργία ενώ προσφέρει ελαφρύτερη αίσθηση. Η διαδρομή του δεν μεταβάλετε κατά την χρήση της μοτοσυκλέτας
- Νέα μίζα εκκίνησης κινητήρα με μπαταρία λιθίου για χαμηλότερο βάρος
- Νέος αυτόματος αποσυμπιεστής στον εκκεντροφόρο εξαγωγής, βοηθάει στην ομαλή εκκίνηση του κινητήρα ενώ παραμένει ελαφρύς και αξιόπιστος
- Παραμένουν οι τρεις επιλογές χαρτογράφησης με φίσες για σκληρό, μαλακό και κανονικό τερέν. Επίσης η Kawasaki δίνει σαν αξεσουάρ το ειδικό μηχάνημα ρύθμισης των χαρτογραφήσεων του κινητήρα επεμβαίνοντας στην ηλεκτρονική
- Παραμένει το κουμπί στο τιμόνι με το ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης για καλύτερες εκκινήσεις στους αγώνες
Πλαίσιο
- Νέο πλαίσιο ισορροπημένης ακαμψίας και σχεδίασης, συνδυάζοντας χυτά και σφυρήλατα τμήματα ενώ περιλαμβάνει τον κινητήρα ως μέρος του πλαισίου
- Νέος λαιμός πλαισίου αυξημένης ακαμψίας
- Νέος κάθετος δοκός πλαισίου με σφυρήλατο εμπρός τμήμα και χυτό πίσω κομμάτι συμβάλει στην καλύτερη αίσθηση του μπροστινού
- Νέες βάσεις ψαλιδιού με νέο πίσω άξονα τροχού
- Νέο πιρούνι 49mm Showa με ελατήριο και 39mm πιστόνι συμπίεσης, 25mm κύλινδρο cartridge διαστάσεων που χρησιμοποιεί και η εργοστασιακή ομάδα. Οι πάνω σωλήνες είναι επεξεργασμένες με Showa’s Dimplush texture και Kashima Coating κρατώντας περισσότερο λάδι στα τοιχώματα για ομαλότερη λειτουργία ενώ οι κάτω σωλήνες είναι επιστρωμένες με οξείδια του τιτανίου για μεγαλύτερη αντοχή στις γρατσουνιές και την φθορά, προσφέροντας παράλληλα χαμηλότερη τριβή
- Νέος άξονας εμπρός τροχού από 20mm σε 22mm
- Νέο μοχλικό πίσω ανάρτησης για καλύτερη πρόσφυση του πίσω τροχού
- Νέο πίσω αμορτισέρ με μεγαλύτερης διαμέτρου ρυθμιστή συμπίεσης και νέα θέση 5mm προς τα δεξιά, δίνοντας περισσότερο χώρο στην νέα εισαγωγή του φιλτροκουτιού. Η νέα θέση του αμορτισέρ επιτρέπει στην μεγαλύτερη διαδρομή του αλλά και την τοποθέτηση της σέλας πιο χαμηλά ενώ και αυτό έχει δεχτεί ειδικές επιστρώσεις στο εσωτερικό που συγκρατούν περισσότερο λάδι συμβάλλοντας στην ομαλή λειτουργία του
- Αναβαθμισμένη δαγκάνα μπροστινού φρένου καλύτερης αίσθησης και απόδοσης
- Νέα πίσω δισκόπλακα μεγαλύτερη από 240mm σε 250mm προσφέροντας μεγαλύτερη απόδοση
- Νέα μαλακότερη και πιο επίπεδη σέλα, φιλικότερη για τον αναβάτη
- Νέα μαρσπιέ ελαφρύτερα αλλά και μεγαλύτερα κατά 5mm, τοποθετημένα 3mm πιο πίσω δίνοντας καλύτερη αίσθηση και περισσότερο χώρο στον αναβάτη
- Νέα πλαστικά που σε συνδυασμό με το νέο πλαίσιο συμβάλλουν στις μικρότερες διαστάσεις στης μοτοσυκλέτας παρέχοντας ευκολία κινήσεων στον αναβάτη
- Νέα ψυγεία τοποθετημένα με κλίση 10 μοίρες προς τα μέσα συμβάλλοντας στην πιο στενή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας
- Νέο ρεζερβουάρ πιο επίπεδο στο πάνω μέρος προεκτείνοντας την θέση οδήγησης προς τα εμπρός
- Παραμένουν οι δύο διαφορετικές θέσεις κατά ύψος στα μαρσπιέ, οι τέσσερις διαφορετικές θέσεις του τιμονιού και τα γραφικά τύπου in-mold
Τεχνικά Στοιχεία
Engine Type: Four-Stroke, Liquid Cooled, DOHC, 4-Valve, Single Cylinder
Displacement: 449cc
Bore & Stroke: 96.0 x 62.1 mm
Compression Ratio: 12.5:1
Fuel System: DFI w/ Keihin 44mm Throttle Body
Ignition: Digital DC-CDI
Transmission Five-Speed
Rake/Trail: 27.6˚/4.8 in.
Front Wheel Travel: 12.0 in.
Rear Wheel Travel: 12.1 in.
Front Tire Size: 80/100-21
Rear Tire Size: 120/80-19
Front Suspension: 49mm Inverted Coil-Spring Fork with 16 position compression and rebound damping adjustment
Rear Suspension: Uni-Trak with Adjustable Preload, 19-Position (Low Speed)/ 4-turn Stepless (High Speed) Compression Adjustment, 22-Position Rebound Damping Adjustment
Wheelbase: 58.5 in.
Front Brake: 270mm
Rear Brake: 250mm
Fuel Tank Capacity: 1.64 gallons
Ground Clearance: 13.4 inches
Seat Height: 37.6 inches
Weight Without Fuel 232.4 pounds
Curb Weight: 242.4 pounds