H MICHELIN ΚΑΙ Ο MARQUEZ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΑΝ ΣΤΟ MOTEGI

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΥΠΟΥ
Η Michelin παρείχε τα καλύτερα αγωνιστικά ελαστικά και ο Marc Marquez (Repsol Honda Team) έδωσε ένα εκπληκτικό ρεσιτάλ οδήγησης και πήρε τη νίκη στον αγώνα Motul Grand Prix of Japan στο Motegi, ένα αποτέλεσμα που του χάρισε τον Παγκόσμιο Τίτλο MotoGP™ του 2018.

Η Michelin παρείχε τα καλύτερα αγωνιστικά ελαστικά και ο Marc Marquez (Repsol Honda Team) έδωσε ένα εκπληκτικό ρεσιτάλ οδήγησης και πήρε τη νίκη στον αγώνα Motul Grand Prix of Japan στο Motegi, ένα αποτέλεσμα που του χάρισε τον Παγκόσμιο Τίτλο MotoGP™ του 2018.

Ο Marquez ξεκίνησε από την έκτη θέση στη σχάρα της εκκίνησης και φορούσε MICHELIN Power Slick με μεσαίο μείγμα γόμας στον εμπρός τροχό. Η επιλογή του δεν φάνηκε να τον καθυστερεί στη μάχη για τις πρώτες θέσεις, καθώς ο 25άχρονος Ισπανός βρέθηκε άμεσα κοντά στους πρωτοπόρους, μαζί με το βασικό ανταγωνιστή του Andrea Dovizioso (Ducati Team) και τον Cal Crutchlow (LCR Honda). Ο Dovizioso ξεκίνησε από την pole position, τέθηκε επικεφαλής και οδήγησε τον αγώνα για 20 γύρους, παρά τις πιέσεις που δεχόταν από τους άλλους δύο αναβάτες. Χρησιμοποιώντας μαλακό και μεσαίο μείγμα γόμας στον εμπρός και πίσω τροχό αντίστοιχα, ο Dovizioso είχε τον έλεγχο της κατάστασης από την πρώτη θέση, προτού τον περάσει ο Marquez στον 21ο γύρο. Οι υπόλοιποι γύροι του αγώνα πραγματοποιήθηκαν κάτω από έντονο συναγωνισμό, καθώς οι δύο από τους καλύτερους αναβάτες του πλανήτη οδήγησαν σε ένα μοναδικό ρυθμό, προσφέροντας ένα ξεχωριστό υπερθέαμα και έχοντας πλήρη εμπιστοσύνη στα ελαστικά της Michelin. Δυστυχώς, ο Dovizioso έπεσε στον τελευταίο γύρο καθώς πίεζε πολύ τη μοτοσικλέτα του για να παραμείνει κοντά στο Marquez, αφήνοντας, με αυτό τον τρόπο, τον Ισπανό αναβάτη να οδηγήσει προς τη νίκη και να κερδίσει τον 7ο Παγκόσμιο τίτλο του, που ο πέμπτος τίτλος MotoGP και ο τρίτος στη σειρά με ελαστικά της Michelin. 

O Crutchlow είδε δεύτερος τη γραμμή του τερματισμού, αφού βέβαια είχε προηγηθεί έντονη μάχη με τον Alex Rins (Team SUZUKI ECSTAR) προς το τέλος του αγώνα. Ο βρετανός αναβάτης που έχει κερδίσει τρεις φορές στην καριέρα του αγώνα Grand Prix, δέχθηκε πολύ έντονη πίεση από τον οδηγό της Suzuki. Ωστόσο, κατάφερε να τερματίσει μπροστά του με διαφορά μόλις 1/10 του δευτερολέπτου. Το επίτευγμά του τον έφερε στην υψηλότερη θέση της κατηγορίας Independent Rider και, επιπλέον, ενίσχυσε τη βαθμολογική του υπεροχή στο πρωτάθλημα. Ο Valentino Rossi (Movistar Yamaha MotoGP) έκανε άλλη μία καλή εμφάνιση, όπως είχε δείξει και στην Ταϊλάνδη και την πίστα του Buriram, τερματίζοντας τέταρτος. Στην πέμπτη θέση ανέβηκε ο Alvaro Bautista (Angel Nieto Team) γεγονός που σήμανε την καλύτερη εμφάνιση έως τώρα στη φετινή σεζόν. Ο Johann Zarco (Monster Yamaha Tech 3) τερμάτισε πρώτος, από τα δύο Yamaha που ακολουθούσαν, κρατώντας πίσω του το Maverick Viñales (Movistar Yamaha MotoGP) στην έβδομη θέση. Όγδοος ήρθε ο Dani Pedrosa (Repsol Honda Team) στην τελευταία συμμετοχή του στο Motegi, πριν την συνταξιοδότησή του από τα MotoGP, που θα γίνει στο τέλος της σεζόν. Ένατος τερμάτισε στην Ιαπωνία ο Danilo Petrucci (Alma Pramac Racing), έχοντας πίσω του τον Hafizh Syahrin (Monster Yamaha Tech 3) που έκλεισε τη δεκάδα.

Σ’ αυτόν τον αγώνα, η Michelin χρησιμοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τα MICHELIN Power Slicks και τα  Michelin Power Rain ελαστικά της, καθώς οι συνθήκες βροχής έκαναν την εμφάνισή τους στην πίστα των 4.801μ την Παρασκευή. Κατά αυτό τον τρόπο, οι περισσότεροι αναβάτες χρησιμοποίησαν το σκέλος των ελεύθερων δοκιμών για να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στην οδήγηση κάτω από συνθήκες βροχής, πριν αρχίσει να στεγνώνει η πίστα. Αυτές οι συνθήκες ανήκαν πλέον στο παρελθόν την ημέρα του αγώνα, μιας και ο ουρανός ήταν πεντακάθαρος και η θερμοκρασία στην άσφαλτο άγγιξε τους 35 βαθμούς, που ήταν η υψηλότερη που σημειώθηκε όλο το τριήμερο. Όλοι οι αναβάτες προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν  μαλακό ή μεσαίο μείγμα γόμας των MICHELIN Power Slicks στον μπροστινό και πίσω τροχό, κάνοντας διαφορετικούς συνδυασμούς και αποδεικνύοντας για άλλη μία φορά ότι τα ελαστικά ταιριάζουν σε κάθε οδηγό, μοτοσικλέτα και συνθήκες πίστας. Το ενθουσιώδες κοινό της πίστας απόλαυσε ένα συναρπαστικό αγώνα με αξιοσημείωτες μάχες σε όλο το φάσμα των αναβατών.

Η Michelin και οι ομάδες του MotoGP βάζουν πλώρη για το νότο για το δεύτερο σκέλος των αγώνων στην Ασία-Ωκεανία, καθώς το πρωτάθλημα κατευθύνεται προς την πίστα του Phillip Island στην Αυστραλία και τον τρίτο κατά σειρά αγώνα Michelin® Australian Grand Prix που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 28 Οκτωβρίου.

Marc Marquez – Repsol Honda Team:

«Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος και δεν έχω λόγια να περιγράψω αυτό το συναίσθημα. Κέρδισα άλλον ένα τίτλο, τον τρίτο στη σειρά με ελαστικά της Michelin, πράγμα που δείχνει ότι ταιριάζουν καλά με το δικό μου στυλ οδήγησης. Απολαμβάνω ιδιαίτερα τη ζωή και ζω αυτό το όνειρο. Για τον αγώνα του Motegi δουλέψαμε με τον πιο τέλειο τρόπο και κατάφερα να καταλάβω πολύ καλά την πρόσφυση που μου έδιναν τα ελαστικά, πού ήταν τα όρια και πως απέδιδαν. Τώρα ήρθε η στιγμή να απολαύσω τους τρεις τελευταίους αγώνες και να γιορτάσω αυτό τον παγκόσμιο τίτλο. Ευχαριστώ θερμά όλο το επιτελείο της Michelin και όλους τους τεχνικούς, γιατί κάνουν απίστευτη δουλειά και ιδιαίτερα στον Clement που είναι ο άνθρωπος που εργάζεται μέσα στο pit box της ομάδας μου, γιατί η συνεργασία μας είναι πολύ καλή».

Piero Taramasso – Michelin Motosport Two-Wheel Manager:

«Έπειτα από την πολλή βροχή που είχαμε εδώ στον περσινό αγώνα ήταν καλό που φέτος είχαμε ένα σχεδόν στεγνό τριήμερο μιας και η βροχή έκανε την εμφάνισή της μόνο την Παρασκευή. Χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο στην πίστα με εντελώς στεγνές συνθήκες για να συλλέξουμε περισσότερα δεδομένα, συνεπώς τα σκέλη του Σαββάτου ήταν καλά, καθώς κι ο αγώνας της Κυριακής. Ο αγώνας είχε καλό και σταθερό ρυθμό, και είδαμε να σημειώνονται οι ταχύτεροι χρόνοι προς το τέλος του αγώνα γεγονός πολύ σημαντικό. Η πίστα του Motegi είναι πολύ δύσκολη λόγω της stop-and-go σχεδίασής της κατά συνέπεια θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα φετινά δεδομένα για να βελτιώσουμε την γκάμα των ελαστικών για του χρόνου, στόχο που θέλουμε να επιτύχουμε για κάθε πίστα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Marc για τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο του για τη Michelin. Έδειξε ότι είχε σταθερές επιδόσεις και ταχύτητα με τα ελαστικά μας σε όλη της διάρκεια της σεζόν και επάξια κέρδισε τον τίτλο του πρωταθλητή».

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...