ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ MOTOCROSS ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΚΤΜ 2020
Έφτασε ο καιρός για την ΚΤΜ να αποκαλύψει τα νέα της motocross μοντέλα του 2020, κι ας βρισκόμαστε ακόμα στην άνοιξη του 2019. Μην περιμένετε μεγάλες αλλαγές, φέτος είναι η χρονιά που θα δούμε καινούργια πράγματα στα πορτοκαλί enduro. Είναι όμως σημαντικό ότι έγιναν βελτιώσεις σε ολόκληρη την ΜΧ γκάμα για το 2020, τις οποίες μπορείτε να δείτε αναλυτικά παρακάτω.
450 SX-F 2020
Αλλαγές στο 450 SX-F 2020
- Νέα γραφικά
- Νέες ρυθμίσεις στο πιρούνι WP XACT με νέο πιστόνι για βελτιωμένη απόδοση
- Νέες ρυθμίσεις στο πίσω αμορτισέρ με νέο ρυθμιστή συμπίεσης για ευκολία στην ρύθμιση
- Νέο μεγαλύτερο πίσω γρανάζι 49 δοντιών και καλύτερη απόκριση της δύναμης
- Συμπαγής SOHC(single overhead camshaft) κινητήρας με κεφαλή βαλβίδων τιτανίου και κοκοράκια με επίστρωση DLC
- Υψηλής τεχνολογίας πλαίσιο χρώμιο-μολύβδου με αναβαθμισμένη σκληρότητα προσφέροντας ιδανικό συνδυασμό άνεσης και σταθερότητας
- Ψαλίδι ενός τμήματος με αυξημένη διαδρομή ρύθμισης του άξονα πίσω τροχού, προσφέροντας καλύτερη σταθερότητα στις ευθείες
- Μικρές διαστάσεις προσφέροντας εργονομία με ελευθερία κινήσεων και άνεσης
- Νέο κάλυμμα φιλτροκουτιού με ανοίγματα για περισσότερη ροή αέρα ενώ η κούτα της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει και το κλειστό
- Εμπρός εξάτμιση με FDH(Flow Design Header) θάλαμο διαστολής για καλύτερη απόδοση
- Διακόπτης ενεργοποίησης traction control, ηλεκτρονικού συστήματος εκκίνησης και δύο επιλογές χαρτογράφησης της ηλεκτρονικής
- Υδραυλικά συστήματα της Brembo σε φρένα και συμπλέκτη
- Τιμονόπλακες ειδικά σχεδιασμένες για περισσότερη ακαμψία στρέψης
- Ειδικά σχεδιασμένα μαρσπιέ ώστε να μην συγκρατούν λάσπη
- Ελαφριές δισκόπλακες της Galfer, κέντρα τροχών από CNC και στεφάνια από την Excel
- Ειδικά σχεδιασμένος λεβιές ταχυτήτων ώστε να μην συγκρατεί λάσπη
450 SX-F 2020
Τεχνικά Στοιχεία 450 SX-F 2020
- Engine Type: Single Cylinder, 4-Stroke
- Displacement: 449.9 cc
- Bore / Stroke: 95 / 63.4 mm
- Compression Ratio: 12.75:1
- Starter/Battery: Electric Starter / 12.8V, 2 Ah
- Transmission: 5 Gears
- Fuel System: Keihin EFI, 44 mm Throttle Body
- Lubrication: Pressure lubrication with 2 oil pumps
- Primary Ratio: 31:76
- Final Drive: 13:49
- Cooling: Liquid Cooling
- Clutch: Wet Multi-Disc DDS-Clutch, Brembo Hydraulics
- Ignition: Keihin EMS
- Frame: Central Double-Cradle Type 25CrMo4 Steel
- Sub Frame: Aluminum
- Handle bar: Neken, Aluminum Ø 28/22 mm
- Front Suspension: WP XACT USD Fork, Ø 48 mm
- Rear Suspension: WP XACT Monoshock with Linkage
- Suspension Travel Front/Rear: 310 mm / 12.2 in; 300 mm / 11.81 in
- Front/Rear Brakes: Disc Brake 260 mm / 10.24 in; 220 mm / 8.66 in
- Front/Rear Rims: 1.60x 21” / 2.15 x 19” Excel
- Front/Rear Tires: 80/100-21” / 120/80-19” Dunlop MX 3S
- Chain: 5/8 x 1/4 in
- Silencer: Aluminum
- Steering Head Angle: 26.1º
- Triple Clamp Offset: 22 mm
- Wheelbase: 1,485 mm ± 10 mm / 58.5 ± 0.4 in
- Ground Clearance: 370 mm / 14.6 in
- Seat Height: 950 mm / 37.4 in
- Tank Capacity, Approx: 7 L / 1.85 gal
- Weight (without fuel), Approx: 100.5 kg / 221.5 lbs
350 SX-F 2020
Αλλαγές στο 350 SX-F 2020
- Νέα γραφικά
- Νέες ρυθμίσεις στο πιρούνι WP XACT με νέο πιστόνι για βελτιωμένη απόδοση
- Νέες ρυθμίσεις στο πίσω αμορτισέρ με νέο ρυθμιστή συμπίεσης για ευκολία στην ρύθμιση
- Συμπαγής DOHC (double overhead camshaft) κινητήρας με κεφαλή βαλβίδων τιτανίου και κοκοράκια με επίστρωση DLC
- Υψηλής τεχνολογίας πλαίσιο χρώμιο-μολύβδου με αναβαθμισμένη σκληρότητα προσφέροντας ιδανικό συνδυασμό άνεσης και σταθερότητας
- Ψαλίδι ενός τμήματος με αυξημένη διαδρομή ρύθμισης του άξονα πίσω τροχού, προσφέροντας καλύτερη σταθερότητα στις ευθείες
- Μικρές διαστάσεις προσφέροντας εργονομία με ελευθερία κινήσεων και άνεσης
- Νέο κάλυμμα φιλτροκουτιού με ανοίγματα για περισσότερη ροή αέρα ενώ η κούτα της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει και το κλειστό
- Εμπρός εξάτμιση με FDH(Flow Design Header) θάλαμο διαστολής για καλύτερη απόδοση
- Διακόπτης ενεργοποίησης traction control, ηλεκτρονικού συστήματος εκκίνησης και δύο επιλογές χαρτογράφησης της ηλεκτρονικής
- Υδραυλικά συστήματα της Brembo σε φρένα και συμπλέκτη
- Τιμονόπλακες ειδικά σχεδιασμένες για περισσότερη ακαμψία στρέψης
- Ειδικά σχεδιασμένα μαρσπιέ ώστε να μην συγκρατούν λάσπη
- Ελαφριές δισκόπλακες της Galfer, κέντρα τροχών από CNC και στεφάνια από την Excel
- Ειδικά σχεδιασμένος λεβιές ταχυτήτων ώστε να μην συγκρατεί λάσπη
350 SX-F 2020
Τεχνικά Στοιχεία 350 SX-F 2020
- Engine Type: Single Cylinder, 4-Stroke
- Displacement: 349.7 cc
- Bore / Stroke: 88 / 57.5 mm
- Compression Ratio: 14.2:1
- Starter/Battery: Electric Starter / 12.8V, 2 Ah
- Transmission: 5 Gears
- Fuel System: Keihin EFI, 44 mm Throttle Body
- Lubrication: Pressure lubrication with 2 oil pumps
- Primary Ratio: 24:73
- Final Drive: 14:50
- Cooling: Liquid Cooling
- Clutch: Wet Multi-Disc DS-Clutch, Brembo Hydraulics
- Ignition: Keihin EMS
- Frame: Central Double-Cradle Type 25CrMo4 Steel
- Sub Frame: Aluminum
- Handle bar: Neken, Aluminum Ø 28/22 mm
- Front Suspension: WP XACT USD Fork, Ø 48 mm
- Rear Suspension: WP XACT Monoshock with Linkage
- Suspension Travel Front/Rear: 310 mm / 12.2 in; 300 mm / 11.81 in
- Front/Rear Brakes: Disc Brake 260 mm / 10.24 in; 220 mm / 8.66 in
- Front/Rear Rims: 1.60x 21” / 2.15 x 19” Excel
- Front/Rear Tires: 80/100-21” / 110/90-19” Dunlop MX3S
- Chain: 5/8 x 1/4 in
- Silencer: Aluminum
- Steering Head Angle: 26.1º
- Triple Clamp Offset: 22 mm
- Wheelbase: 1,485 mm ± 10 mm / 58.5 ± 0.4 in
- Ground Clearance: 370 mm / 14.6 in
- Seat Height: 950 mm / 37.4 in
- Tank Capacity, Approx: 7 L / 1.85 gal
- Weight (without fuel), Approx: 99.5 kg / 219.4 lbs
250 SX-F 2020
Αλλαγές στο 250 SX-F 2020
- Νέα γραφικά
- Νέες ρυθμίσεις στο πιρούνι WP XACT με νέο πιστόνι για βελτιωμένη απόδοση
- Νέες ρυθμίσεις στο πίσω αμορτισέρ με νέο ρυθμιστή συμπίεσης για ευκολία στην ρύθμιση
- Συμπαγής DOHC (double overhead camshaft) κινητήρας με κεφαλή βαλβίδων τιτανίου και κοκοράκια με επίστρωση DLC
- Υψηλής τεχνολογίας πλαίσιο χρώμιο-μολύβδου με αναβαθμισμένη σκληρότητα προσφέροντας ιδανικό συνδυασμό άνεσης και σταθερότητας
- Ψαλίδι ενός τμήματος με αυξημένη διαδρομή ρύθμισης του άξονα πίσω τροχού, προσφέροντας καλύτερη σταθερότητα στις ευθείες
- Μικρές διαστάσεις προσφέροντας εργονομία με ελευθερία κινήσεων και άνεσης
- Νέο κάλυμμα φιλτροκουτιού με ανοίγματα για περισσότερη ροή αέρα ενώ η κούτα της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει και το κλειστό
- Εμπρός εξάτμιση με FDH(Flow Design Header) θάλαμο διαστολής για καλύτερη απόδοση
- Διακόπτης ενεργοποίησης traction control, ηλεκτρονικού συστήματος εκκίνησης και δύο επιλογές χαρτογράφησης της ηλεκτρονικής
- Υδραυλικά συστήματα της Brembo σε φρένα και συμπλέκτη
- Τιμονόπλακες ειδικά σχεδιασμένες για περισσότερη ακαμψία στρέψης
- Ειδικά σχεδιασμένα μαρσπιέ ώστε να μην συγκρατούν λάσπη
- Ελαφριές δισκόπλακες της Galfer, κέντρα τροχών από CNC και στεφάνια από την Excel
- Ειδικά σχεδιασμένος λεβιές ταχυτήτων ώστε να μην συγκρατεί λάσπη
250 SX-F 2020
Τεχνικά Στοιχεία 250 SX-F 2020
- Engine Type: Single Cylinder, 4-Stroke
- Displacement: 249.9 cc
- Bore / Stroke: 78.0 / 52.3 mm
- Compression Ratio: 14.4:1
- Starter/Battery: Electric Starter / 12.8V, 2 Ah
- Transmission: 5 Gears
- Fuel System: Keihin EFI, 44 mm Throttle Body
- Lubrication: Pressure lubrication with 2 oil pumps
- Primary Ratio: 24:73
- Final Drive: 14:51
- Cooling: Liquid Cooling
- Clutch: Wet Multi-Disc DS-Clutch, Brembo Hydraulics
- Ignition: Keihin EMS
- Frame: Central Double-Cradle-Type 25CrMo4 Steel
- Sub Frame: Aluminum
- Handle bar: Neken, Aluminum Ø 28/22 mm
- Front Suspension: WP XACT USD Fork, Ø 48 mm
- Rear Suspension: WP XACT Monoshock with Linkage
- Suspension Travel Front/Rear: 310 mm / 12.2 in; 300 mm / 11.81 in
- Front/Rear Brakes: Disc Brake 260 mm / 10.24 in; 220 mm / 8.66 in
- Front/Rear Rims: 1.60x 21” / 2.15 x 19” Excel
- Front/Rear Tires: 80/100-21” / 110/90-19” Dunlop MX3S
- Chain: 5/8 x 1/4 in
- Silencer: Aluminum
- Steering Head Angle: 26.1º
- Triple Clamp Offset: 22 mm
- Wheelbase: 1,485 mm ± 10 mm / 58.5 ± 0.4 in
- Ground Clearance: 370 mm / 14.6 in
- Seat Height: 950 mm / 37.4 in
- Tank Capacity, Approx: 7 L / 1.85 gal
- Weight (without fuel), Approx: 99 kg / 218.3 lbs
250 SX 2020
Αλλαγές στο 250 SX 2020
- Νέα γραφικά
- Νέες ρυθμίσεις στο πιρούνι WP XACT με νέο πιστόνι για βελτιωμένη απόδοση
- Νέες ρυθμίσεις στο πίσω αμορτισέρ με νέο ρυθμιστή συμπίεσης για ευκολία στην ρύθμιση
- Υψηλής τεχνολογίας πλαίσιο χρώμιο-μολύβδου με αναβαθμισμένη σκληρότητα προσφέροντας ιδανικό συνδυασμό άνεσης και σταθερότητας
- Κύλινδρος με διπλή βαλβίδα και ελεγχόμενου power valve για ομαλή απόδοση της δύναμης όπου μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα ανάλογα με τις συνθήκες της πίστας
- Αντικραδασμικός άξονας μειώνει τους κραδασμούς του κινητήρα και δεν κουράζει τον αναβάτη
- Φιλτροκούτι σχεδιασμένο να μην συγκρατεί χώμα ενώ επιτρέπει καλύτερη ροή αέρα για ακόμα υψηλότερη απόδοση
- Καρμπιρατέρ 38mm επίπεδου slide προσφέρει ομαλή και ελεγχόμενη λειτουργία σε όλες τις στροφές του κινητήρα
- Ψαλίδι ενός τμήματος με αυξημένη διαδρομή ρύθμισης του άξονα πίσω τροχού, προσφέροντας καλύτερη σταθερότητα στις ευθείες
- Μικρές διαστάσεις προσφέροντας εργονομία με ελευθερία κινήσεων και άνεσης
- Υδραυλικά συστήματα της Brembo σε φρένα και συμπλέκτη
- Τιμονόπλακες ειδικά σχεδιασμένες για περισσότερη ακαμψία στρέψης
- Ειδικά σχεδιασμένα μαρσπιέ ώστε να μην συγκρατούν λάσπη
- Ελαφριές δισκόπλακες της Galfer, κέντρα τροχών από CNC και στεφάνια από την Excel
- Ειδικά σχεδιασμένος λεβιές ταχυτήτων ώστε να μην συγκρατεί λάσπη
250 SX 2020
Τεχνικά Στοιχεία 250 SX 2020
- Engine Type: Single Cylinder, 2-Stroke
- Displacement: 249 cc
- Bore / Stroke: 66.4 / 72 mm
- Starter: Kickstarter
- Transmission: 5 Gears
- Fuel System: Mikuni TMX 38 Carburetor
- Lubrication: Premix 60:1
- Primary Ratio: 26:73
- Final Drive: 14:50
- Cooling: Liquid Cooling
- Clutch: Wet Multi-Disc DDS-Clutch, Brembo Hydraulics
- Ignition: Kokusan
- Frame: Central Double-Cradle Type 25CrMo4 Steel
- Sub Frame: Aluminum
- Handle bar: Neken, Aluminum Ø 28/22 mm
- Front Suspension: WP XACT USD Fork, Ø 48 mm
- Rear Suspension: WP XACT Monoshock with Linkage
- Suspension Travel Front/Rear: 310 mm / 12.2 in; 300 mm / 11.81 in
- Front/Rear Brakes: Disc Brake 260 mm / 10.24 in; 220 mm / 8.66 in
- Front/Rear Rims: 1.60 x 21” / 2.15 x 19” Excel
- Front/Rear Tires: 80/100-21” / 110/90-19” Dunlop MX3S
- Chain: 5/8 x 1/4 in
- Silencer: Aluminum
- Steering Head Angle: 26.1º
- Triple Clamp Offset: 22 mm
- Wheelbase: 1,485 mm ± 10 mm / 58.5 ± 0.4 in
- Ground Clearance: 375 mm / 14.8 in
- Seat Height: 950 mm / 37.4 in
- Tank Capacity, Approx: 7.5 L / 1.98 gal
- Weight (without fuel), Approx: 95.5 kg / 210.5 lbs
125/150 SX 2020
Αλλαγές σε 125/150 SX 2020
- Νέα γραφικά
- Νέες ρυθμίσεις στο πιρούνι WP XACT με νέο πιστόνι για βελτιωμένη απόδοση
- Νέες ρυθμίσεις στο πίσω αμορτισέρ με νέο ρυθμιστή συμπίεσης για ευκολία στην ρύθμιση
- Υψηλής τεχνολογίας πλαίσιο χρώμιο-μολύβδου με αναβαθμισμένη σκληρότητα προσφέροντας ιδανικό συνδυασμό άνεσης και σταθερότητας
- Επανασχεδιασμένο block στην εισαγωγή των reed για καλύτερη λειτουργία και στεγανοποίηση
- Επανασχεδιαμένο μεσαίο γρανάζι μανιβέλας εκκίνησης κινητήρα για μεγαλύτερη αξιοπιστία
- Νέο εμπρός γρανάζι κίνησης με νέα ασφάλεια που χρησιμοποιεί βίδα και διαφραγματικό έλασμα αντί δακτύλιο ασφάλισης
- Φιλτροκούτι σχεδιασμένο να μην συγκρατεί χώμα ενώ επιτρέπει καλύτερη ροή αέρα για ακόμα υψηλότερη απόδοση
- Ελαφριά χυτά κάρτερ με τον στρόφαλο τοποθετημένο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας για καλύτερη συγκέντρωση των μαζών
- Καρμπιρατέρ 38mm επίπεδου slide προσφέρει ομαλή και ελεγχόμενη λειτουργία σε όλες τις στροφές του κινητήρα
- Ψαλίδι ενός τμήματος με αυξημένη διαδρομή ρύθμισης του άξονα πίσω τροχού, προσφέροντας καλύτερη σταθερότητα στις ευθείες
- Μικρές διαστάσεις προσφέροντας εργονομία με ελευθερία κινήσεων και άνεσης
- Υδραυλικά συστήματα της Brembo σε φρένα και συμπλέκτη
- Τιμονόπλακες ειδικά σχεδιασμένες για περισσότερη ακαμψία στρέψης
- Ειδικά σχεδιασμένα μαρσπιέ ώστε να μην συγκρατούν λάσπη
- Ελαφριές δισκόπλακες της Galfer, κέντρα τροχών από CNC και στεφάνια από την Excel
- Ειδικά σχεδιασμένος λεβιές ταχυτήτων ώστε να μην συγκρατεί λάσπη
125/150 SX 2020
Τεχνικά Στοιχεία 150 SX 2020
- Engine Type: Single Cylinder, 2-Stroke
- Displacement: 143.99 cc
- Bore/Stroke: 58 / 54.5 mm
- Starter: Kickstarter
- Transmission: 6 Gears
- Fuel System: Mikuni TMX 38
- Lubrication: Premix 40:1
- Primary Ratio: 23:73
- Final Drive: 13:48
- Cooling: Liquid Cooling
- Clutch: Wet Multi-Disc DS Clutch, Brembo Hydraulics
- Ignition: Kokusan
- Frame: Central Double-Cradle Type 25CrMo4 Steel
- Sub Frame: Aluminum
- Handle bar: Neken, Aluminum Ø 28/22 mm
- Front Suspension: WP XACT USD Fork, Ø 48 mm
- Rear Suspension: WP XACT Monoshock with Linkage
- Suspension Travel Front/Rear: 310 mm / 12.2 in; 300 mm / 11.81 in
- Front/Rear Brakes: Disc Brake 260 mm / 10.24 in; 220 mm / 8.66 in
- Front/Rear Rims: 1.60x 21” / 2.15 x 19” Excel
- Front/Rear Tires: 80/100-21” / 100/90-19” Dunlop MX 3S
- Chain: 5/8 x 1/4 in
- Silencer: Aluminum
- Steering Head Angle: 26.1º
- Triple Clamp Offset: 22 mm
- Wheelbase: 1,485 mm ± 10 mm / 58.5 ± 0.4 in
- Ground Clearance: 375 mm / 14.8 in
- Seat Height: 950 mm / 37.4 in
- Tank Capacity, Approx: 7.5 L / 1.98 gal
- Weight (without fuel), Approx: 87.5 kg / 192.9 lbs
Τεχνικά Στοιχεία 125 SX 2020
- Engine Type: Single Cylinder, 2-Stroke
- Displacement: 124.8 cc
- Bore / Stroke: 54 / 54.5 mm
- Starter: Kickstarter
- Transmission: 6 Gears
- Fuel System: Mikuni TMX 38
- Lubrication: Premix 40:1
- Primary Ratio: 23:73
- Final Drive: 13:50
- Cooling: Liquid Cooling
- Clutch: Wet Multi-Disc DS Clutch, Brembo Hydraulics
- Ignition: Kokusan
- Frame: Central Double-Cradle Type 25CrMo4 Steel
- Sub Frame: Aluminum
- Handle bar: Neken, Aluminum Ø 28/22 mm
- Front Suspension: WP XACT USD Fork, Ø 48 mm
- Rear Suspension: WP XACT Monoshock with Linkage
- Suspension Travel Front/Rear: 310 mm / 12.2 in; 300 mm / 11.81 in
- Front/Rear Brakes: Disc Brake 260 mm / 10.24 in; 220 mm / 8.66 in
- Front/Rear Rims: 1.60x 21” / 2.15 x 19” Excel
- Front/Rear Tires: 80/100-21” / 100/90-19” Dunlop MX 3S
- Chain: 5/8 x 1/4 in
- Silencer: Aluminum
- Steering Head Angle: 26.1º
- Triple Clamp Offset: 22 mm
- Wheelbase: 1,485 mm ± 10 mm / 58.5 ± 0.4 in
- Ground Clearance: 375 mm / 14.8 in
- Seat Height: 950 mm / 37.4 in
- Tank Capacity, Approx: 7.5 L / 1.98 gal
- Weight (without fuel), Approx: 87.5 kg / 192.9 lbs
85 SX 2020
Αλλαγές στο 85 SX 2020
- Νέα γραφικά
- Νέος συνδυασμός τροχών 19”/16” για προηγμένους αγωνιζόμενους
- Επανασχεδιασμένο τελικό εξάτμισης βελτιωμένης μόνωσης και ελαφρύτερο κατά 40g
- Κύλινδρος σχεδιασμένος γύρο από το power valve το οποίο είναι ρυθμιζόμενο αυξάνοντας την ροπή και τον έλεγχο
- Αναβαθμισμένο ζύγισμα του ελαφριού στροφάλου, με συγκεκριμένη αδράνεια για μεγαλύτερη ροπή μειώνοντας παράλληλα τους κραδασμούς
- Το σύστημα DS (Diaphragm Spring) του συμπλέκτη είναι πιο συμπαγής και καλύτερης απόδοσης από τους συμβατικούς συμπλέκτες με ελατήρια
- Ελαφριά χυτά κάρτερ με τον στρόφαλο τοποθετημένο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας για καλύτερη συγκέντρωση των μαζών
- Το χρώμιο-μολύβδου πλαίσιο αποτελείται από ειδικούς υδρό-επεξεργασμένους σωλήνες για απαράμιλλη συμπεριφορά και άνεση
- Το πιρούνι WP XACT 43mm με το εκλεπτυσμένο σχεδιασμό ελατηρίου αέρα, προσφέρει ακρίβεια στις ρυθμίσεις σε όλες τις συνθήκες για κάθε βάρος αναβάτη και οδηγικό επίπεδο
- Πίσω ανάρτηση WP XACT με τεχνολογία PDS(Progressive Damping System) προσφέρει κορυφαία απόσβεση ανωμαλιών και σταθερότητα
- Υποπλαίσιο αλουμινίου ελαφρύ και συμπαγές για καλύτερη συγκέντρωση των μαζών
- Το σύστημα ψύξης προσφέρει ολοκληρωμένη ψύξη στα κάρτερ και τα δύο ψυγεία υψηλής απόδοσης διαθέτουν ειδικά προστατευτικά προστασίας κατά την πρόσκρουση
- Τα πλαστικά και το φιλτροκούτι είναι βασισμένα στον σχεδιασμό των μεγαλύτερων μοτοσυκλετών για καλύτερη εργονομία και απόδοση
- Μαύρα στεφάνια της Excel, κέντρα τροχών από CNC και μαύρες ακτίνες με ασημένια καψούλια συνδυάζουν υψηλή σταθερότητα και χαμηλό βάρος στο KTM 85 SX 2020
85 SX 2020
Τεχνικά Στοιχεία 85 SX 2020
- Engine Type: Single Cylinder, 2-Stroke
- Displacement: 84.9 cc
- Bore / Stroke: 47 / 48.95 mm
- Starter: Kickstarter
- Transmission: 6 Gears
- Fuel System: Keihin PWK 28
- Lubrication: Premix 40:1
- Primary Ratio: 20:64
- Final Drive: 13:46
- Cooling: Liquid Cooling
- Clutch: Wet Multi-Disc DS Clutch, Formula Hydraulics
- Ignition: MEDJ digital
- Frame: Central Tube Frame, Chrome Molybdenum
- Subframe: Aluminum
- Handlebar: Tapered Aluminum Ø 28/22 mm
- Front Suspension: WP XACT USD Fork, Ø 43 mm
- Rear Suspension: WP XACT, PDS Monoshock
- Suspension Travel Front/Rear: 278 mm / 11 in; 305 mm / 12 in
- Front/Rear Brakes: Disc Brake 240 mm / 210 mm
- Front/Rear Rims: 1.40 x 17” / 1.60 x 14” Excel – Black
- Front/Rear Tires: 70/100-17” / 90/100-14” MAXXIS
- Chain: 1/2 x 5/16 in
- Silencer: Aluminum
- Steering Head Angle: 24º
- Triple Clamp Offset: 14 mm
- Wheelbase: 1,290 mm ± 10 mm / 50.8 in ± 0.4 in
- Ground Clearance: 336 mm / 13.2 in
- Seat Height: 865 mm / 34 in
- Tank Capacity, Approx: 5.2 L / 1.4 gal
- Weight (without fuel), Approx: 67 kg / 147.7 lbs
65 SX 2020
Αλλαγές στο 65 SX 2020
- Νέα γραφικά
- Επανασχεδιασμένη λειτουργία χαρτογράφηση ανάφλεξης για καλύτερη απόδοση
- Νέα εναλλακτική βελόνα περιλαμβάνεται στο κουτί για καλύτερη ρύθμιση σε διαφορετικές πίστες και συνθήκες
- Πιρούνι WP XACT 35mm με αέρα, ελαφρύ και εύκολο στην ρύθμιση ανάλογα με τις συνθήκες και τον αναβάτη
- Πλαστικά σχεδιασμένα για καλύτερη εργονομία, έλεγχο και άνεση
- Προηγμένο χρώμιο-μολυβδαίνιο πλαίσιο, ελαφρύ και υψηλής αντοχής, προσφέρει κορυφαία αίσθηση, έλεγχο και ακρίβεια στο στρήψιμο
- Προηγμένος δίχρονος κινητήρας με έξι ταχύτητες και υδραυλικό συμπλέκτη
- Πίσω ανάρτηση WP XACT με τεχνολογία PDS(Progressive Damping System) προσφέρει κορυφαία απόσβεση ανωμαλιών και σταθερότητα ενώ είναι ρυθμιζόμενο σε επαναφορά και συμπίεση
Τεχνικά Στοιχεία 65 SX 2020
- Engine Type: Single Cylinder, 2-Stroke
- Displacement: 64.9 cc
- Bore / Stroke: 45.0 / 40.8 mm
- Starter: Kickstarter
- Transmission: 6 Gears
- Fuel System: Mikuni VM 24
- Lubrication: Premix 60:1
- Primary Ratio: 23:75
- Final Drive: 14:48
- Cooling: Liquid Cooling
- Clutch: Wet Multi-Disc Clutch, Formula Hydraulics
- Ignition: AET Digital
- Frame: Central Tube Frame, Chrome Molybdenum
- Subframe: Aluminum
- Handlebar: Aluminum Ø 22 mm
- Front Suspension: WP XACT USD Fork, Ø 35 mm
- Rear Suspension: WP XACT Monoshock
- Suspension Travel Front/Rear: 215 mm / 8.5 in; 270 mm / 10.6 in
- Front/Rear Brakes: Disc Brake 198 mm / 160 mm
- Front/Rear Rims: 1.60 x 14” / 1.60 x 12”
- Front/Rear Tires: 60/100-14” / 80/100-12”
- Chain: 1/2 x 1/4 in
- Silencer: Aluminum
- Steering Head Angle: 25.5º
- Triple Clamp Offset: 22 mm
- Wheelbase: 1,137 mm ± 10 mm / 44.8 in ± 0.4 in
- Ground Clearance: 280 mm / 11 in
- Seat Height: 750 mm / 29.5 in
- Tank Capacity, Approx: 3.5 L / 0.92 gal
- Weight (without fuel), Approx: 53 kg / 116.9 lbs
50 SX 2020
Αλλαγές στο 50 SX 2020
- Νέα γραφικά
- Νέο ψαλίδι προηγμένης χύτευσης προσφέρει καλύτερα χαρακτηρηστικά ευκαμψίας, βελτιωμένη σταθερότητα και ευκολότερο ρυθμιστή αλυσίδας
- Πιρούνι WP XACT 35mm με αέρα, ελαφρύ και εύκολο στην ρύθμιση ανάλογα με τις συνθήκες και τον αναβάτη
- Ο σχεδιασμός τριών αξόνων του κινητήρα κρατάει την συγκέντρωση των μαζών κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας για καλύτερο χειρισμό δίνοντας παράλληλα χώρο για καλύτερη γωνία στα reed valves προσφέροντας κορυφαία απόδοση
- Πλαστικά σχεδιασμένα για καλύτερη εργονομία, έλεγχο και άνεση
- Προηγμένο χρώμιο-μολυβδαίνιο πλαίσιο, ελαφρύ και υψηλής αντοχής, προσφέρει κορυφαία αίσθηση, έλεγχο και ακρίβεια στο στρήψιμο
- Πίσω ανάρτηση WP XACT με τεχνολογία PDS(Progressive Damping System) προσφέρει κορυφαία απόσβεση ανωμαλιών και σταθερότητα ενώ είναι ρυθμιζόμενο σε επαναφορά και συμπίεση
- Υδραυλικά φρένα εμπρός και πίσω από την Formula με ελαφριές δισκόπλακες κυματιστού σχεδιασμού, προσφέρουν καλύτερο έλεγχο για όλα τα επίπεδα των αναβατών
- Ο φυγοκεντρικός, πολύδισκος, αυτόματος συμπλέκτης προσφέρει ελεγχόμενη επιτάχυνση και μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με τις συνθήκες της πίστας σε ελάχιστο χρόνο και χωρίς εργαλεία
Τεχνικά Στοιχεία 50 SX 2020
- Engine Type: Single Cylinder, 2-Stroke
- Displacement: 49 cc
- Bore/Stroke: 39.5 / 40.0 mm
- Starter: Kickstarter
- Transmission: Single Gear Automatic
- Fuel System: Dell’Orto PHBG 19 BS
- Lubrication: Premix 60:1
- Primary Ratio: 33:61 Straight Cut Reduction Gear
- Final Drive: 11:40
- Cooling: Liquid Cooling
- Clutch: Centrifugal Clutch (Adjustable)
- Ignition: Selettra 2p D36
- Frame: Central Tube Frame, Chrome Molybdenum
- Subframe: Steel
- Handlebar: Aluminum Ø 22 mm
- Front Suspension: WP XACT USD Ø 35 mm
- Rear Suspension: WP XACT Monoshock
- Suspension Travel Front/Rear: 205 mm / 8.07 in; 185 mm / 7.28 in
- Front/Rear Brakes: Disc Brake 160 mm / 160 mm
- Front/Rear Rims: 1.50 x 12” / 1.60 x 10”
- Front/Rear Tires: 60/100 x 12” / 2.75 x 10”
- Chain: 1/2 x 3/16 in
- Silencer: Aluminum
- Steering Head Angle: 24.0º
- Triple Clamp Offset: 22 mm
- Wheelbase: 1,032 mm ± 10 mm / 40.6 ± 0.4 in
- Ground Clearance: 252 mm / 9.92 in
- Seat Height: 684 mm / 26.9 in
- Tank Capacity, Approx: 2.3 L / 0.61 gal
- Weight (without fuel), Approx: 41.5 kg/ 91.5 lbs
50Mini SX 2020
Αλλαγές στο 50Mini SX 2020
- Νέα γραφικά
- Υψηλής ποιότητας τηλεσκοπικό πιρούνι της WP 35mm διασφαλίζει εκπληκτική οδήγηση και σταθερότητα
- Το εργονομικό τιμόνι από υψηλής ποιότητα αλουμίνιο διασφαλίζει τα υψηλότερα επίπεδα σταθερότητας και ελέγχου
- Ο σχεδιασμός τριών αξόνων του κινητήρα κρατάει την συγκέντρωση των μαζών κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας για καλύτερο χειρισμό δίνοντας παράλληλα χώρο για καλύτερη γωνία στα reed valves προσφέροντας κορυφαία απόδοση
- Πλαστικά σχεδιασμένα για καλύτερη εργονομία, έλεγχο και άνεση
- Υδραυλικά φρένα εμπρός και πίσω από την Formula με ελαφριές δισκόπλακες κυματιστού σχεδιασμού, προσφέρουν καλύτερο έλεγχο για όλα τα επίπεδα των αναβατών
- Ο φυγοκεντρικός, πολύδισκος, αυτόματος συμπλέκτης προσφέρει ελεγχόμενη επιτάχυνση και μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με τις συνθήκες της πίστας σε ελάχιστο χρόνο και χωρίς εργαλεία
Τεχνικά Στοιχεία 50Mini SX 2020
- Engine Type: Single Cylinder, 2-Stroke
- Displacement: 49 cc
- Bore/Stroke: 39.5 / 40.0 mm
- Starter: Kickstarter
- Transmission: Rigid 1-Stage Reduction Gear
- Fuel System: Dell’Orto PVHA 12 XS
- Lubrication: Separate Lubrication
- Primary Ratio: 33:61 Straight Cut Reduction Gear
- Final Drive: 10:42
- Cooling: Liquid Cooling
- Clutch: Centrifugal Clutch (Adjustable)
- Ignition: Selettra 2p D36
- Frame: Central Tube Frame, Chrome Molybdenum
- Subframe: Steel
- Handlebar: Aluminum Ø 22 mm
- Front Suspension: WP XACT USD Ø 35 mm
- Rear Suspension: WP XACT Monoshock
- Suspension Travel Front/Rear: 100 mm / 3.9 in; 147 mm / 5.6 in
- Front/Rear Brakes: Disc Brake 160 mm / 160 mm
- Front/Rear Rims: 1.60 x 10” / 1.60 x 10”
- Front/Rear Tires: 2.50 x 10” / 2.75 x 10”
- Chain: 1/2 x 3/16 in
- Silencer: Aluminum
- Steering Head Angle: 23.6º
- Triple Clamp Offset: 22 mm
- Wheelbase: 914 ± 10 mm / 36 ± 0.4 in
- Ground Clearance: 184 mm / 7.2 in
- Seat Height: 558 mm / 22 in
- Tank Capacity, Approx: 2.1L / 0.55 gal
- Weight (without fuel), Approx: 40 kg/ 88.2 lbs
Η δίχρονη σειρά cross country XC της ΚΤΜ, πέρασε στην γενιά TPi το 2020