ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ HONDA CRF 250/450 2020

Η Honda πραγματοποίησε ουσιαστικές αλλαγές στα motocross μοντέλα της επενδύοντας και σε νέες τεχνολογίες. Το CRF450 2020 διαθέτει πλέον Traction Control ή όπως το λένε οι “κόκκινοι”  Honda Selectable Torque Control. Στο CRF250 η Honda αποφάσισε το 2020 να προσφέρει αυτό που ζητούσε το αγοραστικό κοινό δηλαδή περισσότερη δύναμη στις χαμηλομεσαίες ενώ το αναβάθμισε ουσιαστικά και σε άλλους τομείς με στόχο το βάρος και την καλύτερη συμπεριφορά.

2020 CRF450 

  • Νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ροπής HSTC (Honda Selectable Torque Control) που λαμβάνει δεδομένα από τις εναλλαγές των στροφών του κινητήρα και αναλόγως μειώνει την ροπή προσφέροντας καλύτερη πρόσφυση στον πίσω τροχό. Στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας υπάρχει και σχετικό μπουτόν ενεργοποίησης του συστήματος με τρεις επιλογές λειτουργίας
  • Νέα χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής με τις επιλογές της standard, της ήπιας και της πιο δυνατής να εξακολουθούν να βρίσκονται σε ειδικό μπουτόν στο τιμόνι, προσφέροντας περισσότερες δυνατότητες ρύθμισης της μοτοσυκλέτας ανάλογα με τις συνθήκες και το τερέν
  • Νέα θέση στην μπαταρία, τοποθετημένη 28mm πιο χαμηλά κατεβάζοντας το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας για καλύτερη συμπεριφορά
  • Νέο υλικό στα τακάκια για μεγαλύτερη αντοχή και απόδοση
  • Αφαίρεση του προστατευτικού στο πίσω δισκόφρενο για καλύτερη ψύξη και χαμηλότερο βάρος
  • Νέα γραφικά τεχνολογίας in-mold
  • Κινητήρας 450cc με κάθετης ροής εισαγωγή και τρία ηλεκτρονικά συστήματα επιλογής με το “Absolute Holeshot” για καλύτερες εκκινήσεις, τρεις χαρτογραφήσεις της ηλεκτρονικής και το νέο HSTC ελέγχου ροπής
  • Ο ειδικός σένσορας στο κιβώτιο των ταχυτήτων επιτρέπει διαφορετική χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής σε κάθε ταχύτητα
  • Περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών, χαμηλού βάρους και ειδικά σχεδιασμένο για καλύτερη πρόσφυση και αίσθηση
  • Διπίστονη δαγκάνα (30mm and 27mm) με δισκόπλακα 260mm σε σχήμα μαργαρίτα, για κορυφαία απόδοση του εμπρός φρένου
  • Πίσω αμορτισέρ και πιρούνι 49mm με ελατήρια της Showa®
  • Πάνω τιμονόπλακα με ρύθμιση του τιμονιού σε τέσσερις διαφορετικές θέσης εύρους 26mm από πίσω έως εμπρός
  • Μαύρο τιμόνι της Renthal® Fatbar®
  • Μαρσπιέ που δεν συγκρατούν λάσπη και δίνουν καλύτερη αίσθηση και αυτοπεποίθηση σε όλες τις συνθήκες
  • Ελαφρύ ρεζερβουάρ τιτανίου
  • Μαύρα στεφάνια Dirt Star της D.I.D.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ HONDA CRF450 2020 

ENGINE
Type 449.7cc liquid-cooled 10º single-cylinder four-stroke
Valve Train Unicam® OHC, four-valve; 38mm intake, titanium; 31mm exhaust, steel
Bore x Stroke 96.0mm x 62.1mm
Compression Ratio 13.5:1
Induction Programmed fuel-injection system (PGM-FI); 46mm throttle bore
Ignition Full transistorized
Starter Push-button electric starter
Transmission Constant-mesh 5-speed return; manual
Clutch Multiplate wet (6 springs)
Final Drive #520 chain; 13T/49T
SUSPENSION
Front 49mm fully adjustable leading-axle inverted telescopic Showa coil-spring forkw/ 12.0 in. travel
Rear Pro-Link system; fully adjustable Showa single shock w/ 12.4 in. wheel travel
BRAKES
Front 2-piston caliper (30mm, 27mm) hydraulic; single 260mm disc
Rear 1-piston caliper hydraulic; single 240mm disc
TIRES
Front Dunlop Geomax MX3S 80/100-21 w/ tube
Rear Dunlop Geomax MX3S 120/80-19 w/ tube
MEASUREMENTS
Rake (Caster Angle) 27°22?
Trail 116mm (4.6 in.)
Length 85.9 in.
Width 32.6 in.
Height 49.6 in.
Ground Clearance 12.9 in.
Seat Height 37.8 in.
Wheelbase 58.4 in.
Fuel Capacity 1.66 gal.
Color Red
Curb Weight* 247 lbs.
*Περιλαμβάνει όλο τον stnadard εξοπλισμό, όλα τα υγρά και γεμάτο με καύσιμο ρεζερβουάρ

2020 CRF250 

  • Νέο προφίλ στους εκκεντροφόρους εξαγωγής, καθυστερεί το άνοιγμα προσφέροντας βελτιωμένη ροπή στο διάστημα  6,000-10,000 στροφών του κινητήρα
  • Αναβαθμισμένος θάλαμος καύσης
  • Η ανάφλεξη του κινητήρα έχει βελτιωθεί στις 8,000 στροφές για καλύτερη ροπή και δύναμη
  • Ο ειδικός σένσορας στο κιβώτιο των ταχυτήτων επιτρέπει διαφορετική χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής σε κάθε ταχύτητα
  • Ο θάλαμος αντήχησης στην εξάτμιση έχει αφαιρεθεί για καλύτερη συμπεριφορά του κινητήρα κυρίως στις αλλαγές από την δευτέρα στην τρίτη ταχύτητα του κιβωτίου
  •  Τα τελικά της εξάτμισης έχουν αναβαθμιστεί για καλύτερη απόδοση του κινητήρα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές
  • Νέο φίλτρο αέρος μεγαλύτερο κατά 10% αυξάνει την ροή αέρα
  • Μεγαλύτερο αριστερό ψυγείο βελτιώνει την ψύξη, διατηρώντας την υψηλή απόδοση του κινητήρα
  • Νέο μεγαλύτερο γρανάζι δεύτερης ταχύτητας για καλύτερη απόδοση ενώ τα γρανάζια της δευτέρας και της τρίτης ταχύτητας διαθέτουν επικάλυψη WPC για μειωμένες τριβές και μεγαλύτερη αντοχή
  • Η χωρητικότητα του συμπλέκτη έχει μεγαλώσει κατά 18% με πιο σκληρά ελατήρια
  • Νέο πιο ελαφρύ περιμετρικό πλαίσιο και ψαλίδι για μεγαλύτερη πλευρική και στρεπτική ακαμψία
  • Νέα μαρσπιέ ελαφρύτερα κατά 20%, με νέα σχεδίαση που δεν συγκρατούν λάσπη και δίνουν καλύτερη αίσθηση και αυτοπεποίθηση σε όλες τις συνθήκες
  • Νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις (στο πιρούνι έχει αυξηθεί η low-speed επαναφορά ενώ στο αμορτισέρ έχει αυξηθεί η low-speed συμπίεση και έχει μειωθεί η high-speed συμπίεση) για καλύτερη συμπεριφορά στους τομείς: σταθερότητα, πρόσφυση και στρίψιμο
  • Νέα θέση στην μπαταρία, τοποθετημένη 28mm πιο χαμηλά κατεβάζοντας το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας
  • Αφαίρεση του προστατευτικού στο πίσω δισκόφρενο για καλύτερη ψύξη και χαμηλότερο βάρος
  • Νέα γραφικά τεχνολογίας in-mold
  • Κινητήρας κάθετη ροής τροφοδοσίας με κοκοράκια επιστρωμένα με Diamond Like Coating (DLC) για χαμηλότερες τριβές, προσφέροντας πολλή δύναμη, σε μεγάλο εύρος στροφών
  • Μαύρο τιμόνι της Renthal® Fatbar®
  • Διπίστονη δαγκάνα (30mm and 27mm) με δισκόπλακα 260mm σε σχήμα μαργαρίτα, για κορυφαία απόδοση του εμπρός φρένου
  • Πάνω τιμονόπλακα με ρύθμιση του τιμονιού σε τέσσερις διαφορετικές θέσης εύρους 26mm από πίσω έως εμπρός
  • Ηλεκτρονικό σύστημα χαρτογραφήσεων με επιλογές την standard, την ήπια και την πιο δυνατή να εξακολουθούν να βρίσκονται σε ειδικό μπουτόν στο τιμόνι, προσφέροντας περισσότερες δυνατότητες ρύθμισης της μοτοσυκλέτας ανάλογα με τις συνθήκες και το τερέν ενώ διαθέτει και ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης
  • Ελαφρύ ρεζερβουάρ τιτανίου
  • Διπίστονη δαγκάνα (30mm and 27mm) με δισκόπλακα 260mm σε σχήμα μαργαρίτα, για κορυφαία απόδοση του εμπρός φρένου
  • Αφαίρεση του προστατευτικού στο πίσω δισκόφρενο για καλύτερη ψύξη και χαμηλότερο βάρος

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ HONDA CRF250 2020 

ENGINE
Type 249cc liquid-cooled single-cylinder four-stroke
Valve Train DOHC, four-valve; 33mm intake, titanium; 26mm exhaust, titanium
Bore x Stroke 79.0mm x 50.9mm
Compression Ratio 13.9:1
Induction Programmed fuel-injection system (PGM-FI); 44mm throttle bore
Ignition Full transistorized
Starter Push-button electric starter
Transmission Constant-mesh 5-speed return; manual
Clutch Multiplate wet (5 springs)
Final Drive #520 chain; 13T/48T
SUSPENSION
Front 49mm fully adjustable leading-axle inverted telescopic Showa coil-spring fork; 12.0 in. travel
Rear Pro-Link system; fully adjustable Showa single shock; 12.4 in. travel
BRAKES
Front 2-piston caliper (30mm, 27mm) hydraulic; single 260mm disc
Rear 1-piston caliper hydraulic; single 240mm disc
TIRES
Front Dunlop Geomax MX3S 80/100-21 w/ tube
Rear Dunlop Geomax MX3S 100/90-19 w/ tube
MEASUREMENTS
Rake (Caster Angle) 27°22?
Trail 116mm (4.6 in.)
Length 85.9 in.
Width 32.5 in.
Height 50.2 in.
Ground Clearance 12.9 in.
Seat Height 37.8 in.
Wheelbase 58.3 in.
Fuel Capacity 1.6 gal.
Color Red
Curb Weight* 237 lbs.
*Περιλαμβάνει όλο τον stnadard εξοπλισμό, όλα τα υγρά και γεμάτο με καύσιμο ρεζερβουάρ

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...