ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑWASAKI KX 250/450 2020
Μετά την ριζική αναβάθμιση του KX450 το 2019, η Kawasaki δεν προχώρησε σε αναβαθμίσεις στο μεγάλο της motocross, ρίχνοντας το βάρος της εξέλιξης στο μικρό KX250. Μπορεί να μην απέκτησε μίζα ή υδραυλικό συμπλέκτη όπως ο μεγάλος του αδελφός και παρά το γεγονός ότι ούτε στην εμφάνιση και στα πλαστικά δεν είναι ίδια, το ΚΧ250 δέχτηκε σημαντικές αναβαθμίσεις σε κινητήρα και πλαίσιο.
2020 ΚΧ450
Για την νέα χρονιά το μεγάλο πράσινο motocross, θα είναι απλά πιο πράσινο, με τα χρώματα και τα γραφικά να αποτελούν τις μοναδικές αλλαγές από το 2019.
2020 ΚΧ250
Ο στόχος της Kawasaki για το ΚΧ250 του 2020 ήταν ένας. Να προσφέρει ακόμα περισσότερη δύναμη στον κινητήρα με σκοπό να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό. Η πράσινη εταιρεία διαλαλεί ότι το KX250 2020 είναι το πιο δυνατό της ΚΧ250(F) που έχει βγάλει σε παραγωγή και για να το πετύχει αυτό έκανε σημαντικές αλλαγές στον κινητήρα ακολουθώντας τεχνολογίες που εφαρμόστηκαν και στο KX450 το 2019. Η δύναμη κρύβεται στις υψηλές στροφές κάτι που όπως θα διαβάσετε παρακάτω, έφερε ένα ντόμινο αλλαγών σε κινητήρα και περιφερειακά. Η Kawasaki όμως δεν έμεινε μόνο στον κινητήρα, και ενδυνάμωσε σε σημεία όπως οι αναρτήσεις και τα φρένα το μικρό της motocross.
Αλλαγές ΚΧ250 2020
- Νέα διάμετρος και διαδρομή πιστονιού για μεγαλύτερη δύναμη του κινητήρα
- Νέοι εκκεντροφόροι ενεργοποίησης βαλβίδων με κοκοράκια, επιτρέποντας πιο επιθετικές γωνίες στις βαλβίδες, για λιγότερες τριβές και καλύτερη απόδοση στις υψηλές στροφές του κινητήρα
- Μεγαλύτερης διαμέτρου βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής για καλύτερη ροή καυσίμου-καυσαερίων στις υψηλές στροφές του κινητήρα
- Νέο μεγαλύτερο πιστόνι υψηλής απόδοσης
- Νέος στρόφαλος με χαμηλής τριβής νέα ρουλεμάν
- Νέα ισχυρότερη καδένα εκκεντροφόρων και νέος ρυθμιστής τοποθετημένος σε νέα θέση, προσαρμοσμένα στις ανάγκες τις νέας κεφαλής, συμβάλλοντας στην καλύτερη απόδοση του κινητήρα στις υψηλές στροφές
- Νέο μικρότερο κανάλι εισαγωγής στο φιλτροκούτι με νέα γωνία κάθετης ροής συμβάλλοντας στην αύξηση της απόδοσης του κινητήρα
- Νέο μεγαλύτερο σώμα ψεκασμού διατηρώντας τα δύο injectors
- Νέα μικρότερη εξάτμιση
- Νέες χαμηλότερες βάσεις κινητήρα προσφέροντας κλίση offset 3mm πιο μπροστά στον κύλινδρο, μειώνοντας τις απώλειες δύναμης
- Νέο πιρούνι της Kayaba 48 mm KYB Α-ΚΙΤ με ελατήρια
- Νέο Kayaba πίσω αμορτισέρ
- Νέο μοχλικό πίσω ανάρτησης
- Νέα σκληρότερα ελατήρια στις αναρτήσεις εμπρός – πίσω
- Νέα τακάκια εμπρός φρένου
- Νέο πίσω φρένο με νέα μεγαλύτερη δισκόπλακα 250mm και νέα τρόμπα