Η SIDI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΧ-ENDURO ΜΠΟΤΑ “ΑΤΟJO”

Στην διεθνή έκθεση μοτοσυκλέτας EICMA του Μιλάνου, η Sidi επέλεξε να παρουσιάσει την νέα της αγωνιστική off-raod μπότα της με την ονομασία ATOJO. Η νέα αυτή μπότα σχεδιάστηκε με την συμβολή των κορυφαίων αναβατών της εταιρείας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα motocross, από τους οποίους πήρε και το όνομα της. To ATOJO βγαίνει από τους A (Alessandro Lupino) – TO (Tony Cairoli) JO (Jorge Prado), και επίκεντρο της νέας σχεδίασης ήταν η μείωση του βάρους στο πάνω μέρος της μπότας η τοποθέτηση νέων υλικών αλλά και η προστασία στην υπερέκταση του αστραγάλου.

Τα χαρακτηριστικά της ΑΤΟJO 

  • Το πάνω μέρος της ATOJO SR’s χρησιμοποιεί “TECHNOMICRO” πάνελ μικροϊνών, εφοδιασμένα με υψηλής αντοχής πλαστικά προστατευτικά. Η εμπρός και πίσω γλώσσα των αρθρώσεων διαθέτουν υλικά που απορροφούν τον ιδρώτα και είναι ταυτόχρονα αδιάβροχα.
  • Στην περιοχή των δαχτύλων, η εξωτερική επιφάνεια της μπότας είναι καλυμμένη με υψηλής αντοχής πλαστικό, διαθέτοντας αντιολισθητική επιφάνεια.
  • Η Atojo είναι εξοπλισμένη με άκαμπτο και αναπληρώσιμο νάιλον προστατευτικό για την περιοχή του μεταταρσίου, το οποίο επίσης προστατεύει και την μπότα από τα μασπιέ, σε περίπτωση που το πόδι του αναβάτη γλιστρήσει από αυτά.
  • Τα πλαστικά της Atojo SR διαθέτουν νέα σχεδίαση μεγάλης αντοχής στα χτυπήματα ειδικά στην περιοχή της φτέρνας, με σκοπό την βελτιωμένη προστασία στις στρεβλώσεις ενώ παράλληλα προσφέρει άνεση και σταθερότητα.
  • Στο εσωτερικό στην περιοχή της κνήμης,, το στέλεχος της μπότας είναι κατασκευασμένο από δέρμα με επικάλυψη ελαστικών προσθηκών, που εκτός από την συμβολή τους στο καλύτερο κράτημα πάνω στην μοτοσυκλέτα, προστατεύουν τα πόδια από την θερμότητα του κινητήρα. Διαθέτει επίσης ελαστικές προσθήκες για καλύτερο κράτημα και έλεγχο είναι τοποθετημένες στην εσωτερική μεριά του αστραγάλου.
  • Υψηλής αντοχής πλαστικά είναι ανατομικά σχεδιασμένα κάτω από το πάνω μέρος για αυξημένη προστασία.
  • Η ATOJO SR χρησιμοποιεί τρεις δέστρες η οποίες δουλεύουν ανεξάρτητα μεταξύ τους, είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και μπορούν να αντικατασταθούν.

  • Οι δέστρες πιάνουν μόνο σε ένα σημείο στην μπότα, διευκολύνοντας με τον καιρό να πάρει η μπότα το σχήμα του ποδίου, προσφέροντας επιπλέον άνεση.
  • Στην κάτω δέστρα έχει προστεθεί ένα προστατευτικό σπόιλερ, προφυλάσσοντας την δέστρα από πέτρες και χώματα.
  • Ειδική επίστρωση από πολυαμίδιο έχει δεχτεί το εσωτερικό της μπότας στην επαφή της με το πόδι του αναβάτη, μειώνοντας σημαντικά τις τριβές διαθέτοντας υψηλό βαθμό απορρόφησης του ιδρώτα, εξασφαλίζοντας γρήγορο στέγνωμα διατηρώντας την φόρμα της υφασμάτινης επένδυσης.
  • Η περιοχή της γάμπας είναι προστατευμένη από μια ελαστική γκέτα που προστατεύει το πόδι από την θερμότητα του κινητήρα. Η γκέτα κλείνει με βέλκρο για ευκολότερη ρύθμιση και προστασία από χώματα και πέτρες.
  • Η Atojo SR διαθέτει δύο σημεία ελαστικότητας: το πρώτο είναι κάτω από τον αστράγαλο κάνοντας την μπότα πιο λεπτή και πιο άνετη στο εσωτερικό της ενώ επιπλέον την κάνει και πιο αεροδυναμική. Το υποστηρικτικό κολάρο του αστραγάλου στο εσωτερικό έχει ειδική διαδρομή κίνησης αποτρέπωντας την υπερέκταση του αστραγάλου εμπρός και πίσω, δίνοντας μεγαλύτερη ασφάλεια στον αναβάτη. Το δεύτερο σημείο είναι πάνω από τον αστράγαλο σε συνεργασία με την κάτω δέστρα, βελτιώνουν την ευλυγισία της μπότας χαρίζοντας κίνηση χωρίς να θυσιάζεται η ακαμψία και η πλευρική προστασία.
  • Υπάρχουν τρία συστήματα αποτροπής της υπερέκτασης του αστραγάλου στην μπότα: το πρώτο είναι τοποθετημένο στην περιοχή της πρώτης δέστρας, το δεύτερο στο πίσω μέρος της μπότας και το τρίτο είναι ένα πρωτοποριακό σύστημα με μια προσθήκη, όπου μέσω ενός ανταλλακτικού και βιδών επιτρέπει συγκεκριμένη κίνηση στην κνήμη, παγώνοντας όταν η στρέψη είναι οριακή.
  • Ένα λουρί είναι προσαρμοσμένο στις δέστρες του αστραγάλου, πιάνοντας στην δεύτερη δέστρα προστατεύοντας το πίσω μέρος της μπότας και είναι τοποθετημένο ανάμεσα στο πάνω τμήμα και την φόδρα.   .

Τεχνολογία SRS 

  • Η ανταλλακτική σόλα SRS (Sole Replacement System) έχει ένα πρωτοποριακό σχεδιασμό και ένα επαναστατικό σύστημα αντικατάστασης. Ο σχεδιασμός και η τεχνολογία είναι κατοχυρωμένα από την Sidi.
  • Το κεντρικό τμήμα της σόλας αποτελείται από ένα ελαστικό ένθετο με ένα νέο σύμπλεγμα σύνδεσης και τέσσερις βίδες για εύκολη αντικατάσταση.
  • Η μοναδική βάση ή “βάρκα” έχει πιο επιθετική εμφάνιση και είναι ελαφρώς υψηλότερη από το Crossfire 3 για μεγαλύτερη εμπλοκή με το πάνω μέρος.
  • Η άκρη, με αυλακώσεις πρόσφυσης και η φτέρνα, είναι σταθερά για αγωνιστική χρήση. Υπάρχει επίσης μια σόλα enduro.
  • Η περιοχή του τακουνιού έχει ένα σταθερό ένθετο από μαλακό PU που κάνει την μπότα πιο σταθερή και προσφέρει καλύτερο πιάσιμο στην μοτοσυκλέτα.

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...