FLASH BACK – HUSQVARNA ME ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΙΤΑΝΙΟΥ 1971

Πίσω στο 1971 η τεχνολογία των motocross μοτοσυκλετών δεν ήταν και τόσο πίσω από όσο φανταζόμαστε. Ο κόσμος του motocross ήταν ανοιχτός σε νέες ιδέες σε ένα καινούργιο σχετικά άθλημα για την εποχή και ενδεικτικό αυτής της κατάστασης ήταν το πόσες εταιρίες κατασκεύαζαν motocross μοτοσυκλέτες εκείνη την περίοδο.

Από τις πρωτοπόρες ήταν η Husqvarna που μπήκε στο motocross από το πάθος των Bror Jauren και Ruben Helmin που κατασκεύασαν την δεκαετία του 1960 την πρώτη motocross της Husqvarna με την ονομασία Silverpilen 175 χωρίς να το ξέρουν οι υπεύθυνοι της εταιρίας.

Ο Lars Larsson ήταν από τους πρώτους Ευρωπαίους που έφεραν το motocross στην Αμερική. Στην φωτογραφία πετάει με το πανάλαφρο Titanium Husky.

Στα τέλη του 1960 η Husqvarna επεκτάθηκε και στην Αμερική με τον Lars Larsson να γυρίζει τις Πολιτείες και να συμμετέχει σε αγώνες, κερδίζοντας τις περισσότερες φορές, προωθώντας την Husqvarna σε dealers της εποχής. Το 1971 του έκαναν πρόταση να χρησιμοποιήσει τιτάνιο στην μοτοσυκλέτα του, προωθώντας παράλληλα με την Husqvarna, και το τιτάνιο ως προϊόν.

H ιστορική Husqvarna 250 Hallman Titanium 1971 υπάρχει ακόμα, έκθεμα σε μουσείο.

Αποφάσισαν να κατασκευάσουν πλαίσιο από τιτάνιο και αυτή την δουλειά την ανέθεσαν στην Pro Fab στο Orange County  όπου προέκυψε η Husqvarna 250 Hallman Titanium. Στα χέρια του Larsson η μοτοσυκλέτα ήταν σχεδόν αήττητη στους αγώνες Inter-AΜΑ, με το χαμηλό της βάρος να της δίνει εξαιρετικό πλεονέκτημα. Η καινοτομία του πλαισίου από τιτάνιο ήταν τόσο πετυχημένη που η ΑΜΑ αποφάσισε να το απαγορεύσει. Θεώρησαν ότι σαν βελτίωση απόδοσης της μοτοσυκλέτας, ανέβαζε το κόστος των αγώνων και μέχρι και σήμερα στους κανονισμούς η χρήση τιτανίου σε κύρια εξαρτήματα των μοτοσυκλετών όπως το πλαίσιο, απαγορεύεται.

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...