ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ KAWASAKI ΚΧ 250/450 2021

H Kawasaki παρουσίασε τα νέα μεγάλα motocross μοντέλα της KX 250/450 για το 2021 όπου ξεχωρίζουν οι πολυαναμενόμενες αλλαγές του KX250 ακολουθώντας την αναβάθμιση που είχε δεχτεί στο παρελθόν το μεγάλο ΚΧ450.

Το μικρότερο ΚΧ250 έπρεπε να περιμένει δύο χρόνια, από ένα που συνηθιζόταν στο παρελθόν, για να αποκτήσει τις μεγάλες αλλαγές του KX450 που εφαρμόστηκαν το 2019. Έτσι για το 2021 εκτός από τα νέα πλαστικά πλαίσιο και κινητήρα το ΚΧ250 δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τον ανταγωνισμό, διαθέτοντας μίζα αλλά και υδραυλικό συμπλέκτη. Όπως συνέβη και με τον μεγαλύτερο του αδερφό πριν δυο χρόνια, το ΚΧ250 είναι το μοναδικό ιαπωνικό 250 που διαθέτει υδραυλικό συμπλέκτη.

ΚΧ450 2021

Αλλαγές KX250

  • Νέο λεπτότερο περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου
  • Ο νέος κινητήρας χρησιμοποιείτε στην λειτουργία του πλαισίου
  • Νέα σχεδίαση στον σταυρό του τιμονιού για περισσότερη ακαμψία
  • Νέο πίσω ψαλίδι για καλύτερη πρόσφυση του πίσω τροχού
  • Νέα τιμονόπλακα χαμηλότερης σχεδίασης
  • Νέος συμπλέκτης με coned disc έλασμα
  • Νέος συμπλέκτης με coned disc έλασμα
  • Νέο μοχλικό με νέες γωνίες
  • Νέες ρυθμίσεις σε εμπρός και πίσω ανάρτηση
  • Νέα μικρότερη πίσω δισκόπλακα 240mm
  • Νέα δαγκάνα εμπρός φρένου
  • Νέο τιμόνι 1-1/8” Renthal Fatbar
  • Νέο κοστούμι πλαστικών με λεπτότερη σχεδίαση στα προστατευτικά των ψυγείων
  • Νέα χρυσά χρώματα στις τάπες του βολάν και της τάπας λαδιού
  • Νέοι μεγαλύτεροι δίσκοι συμπλέκτη με νέο υλικό καλύτερης τριβής
  • Νέα ροδέλα και ελατήριο στην τρόμπα του εμπρός φρένου για καλύτερη απόδοση
ΚΧ250 2021

Αλλαγές KX250

• Νέος κινητήρας με περισσότερη δύναμη στις υψηλές στροφές
• Νέα προσθήκη μίζας εκκίνησης του κινητήρα με την χρήση νέας Li-ion μπαταρίας
• Νέα ροδέλα και ελατήριο στην τρόμπα του εμπρός φρένου για καλύτερη απόδοση
• Νέο ελαφρύτερο περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου
• Νέες ρυθμίσεις σε εμπρός και πίσω ανάρτηση
• Νέα σχεδίαση και πλαστικά κοστούμια
• Νέα επεξεργασία στις θυρίδες εισαγωγής και εξαγωγής της κεφαλής
• Νέος χρονισμός στον εκκεντροφόρο εξαγωγής
• Νέα σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων
• Νέα σχεδίαση του θαλάμου καύσης
• Νέο πιστόνι με μικρότερη κορώνα στην επιφάνεια καύσης
• Νέα μεγαλύτερη μπιέλα
• Νέα ελαφρύτερη σχεδίαση του στροφάλου
• Αναβαθμισμένη ισορροπία πίεσης λαδιού μέσα στα κάρτερ
• Νέος υδραυλικός συμπλέκτης με νέα ροδέλα Belleville

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...