ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ HONDA CRF 450 2021 (WORKS – RX EDITIONS)
Νωρίτερα μέσα στην χρονιά, η Honda παρουσίασε την motocross γκάμα της για το 2021 χωρίς όμως να περιλαμβάνει το πολυαναμενόμενο CRF450, που είχαμε δει να αγωνίζεται στην αρχή του φετινού πρωταθλήματος στα χέρια του παγκόσμιου πρωταθλητή Tim Gajser. Η αναμονή τελείωσε και το ολοκαίνουργιο Honda CRF 450 2021 βγήκε πλέον επίσημα στην αγορά!
Το νέο Honda CRF 450 2021 είναι ολοκαίνουργιο και επανασχεδιασμένο σε όλους τους τομείς απολαμβάνοντας, μικρότερο βάρος, λεπτότερη σιλουέτα, νέα γεωμετρία, ένα τελικό εξάτμισης(από δύο που διέθετε για αρκετά χρόνια) ενώ απέκτησε και υδραυλικό συμπλέκτη. Στόχος των κόκκινων ήταν η συνολικότερη βελτίωση της μοτοσυκλέτας, με επίκεντρο την καλύτερη συμπεριφορά και απόδοση μέσα στις στροφές Παράλληλα με το νέο Honda CRF 450 2021 παρουσιάστηκαν και οι εκδόσεις Honda CRF 450 Works Edition και Honda CRF 450RX 2021. Αλλά ας δούμε παρακάτω αναλυτικότερα τις αλλαγές.
Αλλαγές Honda CRF 450 2021:
- Νέα χρώματα και πλαστικά με λιγότερες βίδες τοποθέτησης που συμβαδίζουν με τις αλλαγές στα υπόλοιπα μέρη της μοτοσυκλέτας. Το πλάτος της μοτοσυκλέτας είναι μικρότερο κατά 70mm ενώ έχει περιοριστεί αισθητά το πλάτος στο πίσω μέρος με την αφαίρεση του αριστερού τελικού εξάτμισης
- Νέα σέλα, λεπτότερη και ελαφρύτερη, χαμηλότερη 10mm στο πίσω της μέρος, με της βίδες τοποθέτησης να βρίσκονται σε νέα θέση στο εμπρός τμήμα της μοτοσυκλέτας
- Νέο ρεζερβουάρ χωρίς προστατευτικό πλαστικό στο επάνω μέρος
- Νέο πλαίσιο ελαφρύτερο κατά 700gr με μεγαλύτερη πλευρική ακαμψία ενώ η ακαμψία στρέψης έχει παραμείνει ίδια
- Νέο υποπλαίσιο ελαφρύτερο κατά 320gr
- Νέο ψαλίδι με μικρότερους σωλήνες, σχεδιασμένο για πιο ισορροπημένη ακαμψία που συνεργάζεται με το νέο πλαίσιο
- Νέο επανασχεδιασμένο μοχλικό προσαρμοσμένο στις νέες αλλαγές του ψαλιδιού
- Νέος υδραυλικός συμπλέκτης και δίσκοι τριβής
- Νέα κεφαλή στον κινητήρα με οβάλ θυρίδες εξαγωγής
- Νέο σύστημα αποσυμπιεστή
- Νέα θέση του αντίβαρου στον εκκεντροφόρο, από δεξιά στα αριστερά
- Νέα εξάτμιση με ένα τελικό καταργώντας τα δύο των προηγούμενων μοντέλων, συμβάλλοντας στην μείωση βάρους κατά 1.2kg
- Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας έχει μειωθεί κατά περίπου 2 κιλά ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 8mm φτάνοντας στα 336mm
- Νέο μεγαλύτερο φιλτροκούτι με νέα βάση μπεκ ψεκασμού, τοποθετημένο στις 60° από 30°, πετυχαίνοντας καλύτερη μίξη καυσίμου. Η αλλαγή αυτή προσφέρει αυξημένη απόδοση του κινητήρα πάνω από τις 5000 στροφές ενώ η πρόσβαση στο φίλτρο αέρος είναι πιο εύκολη αφαιρώντας με μια βίδα το πλαϊνό number plate
- Νέο ελαφρύτερο σώμα ψεκασμού 46mm αυξάνοντας την απόδοση του κινητήρα στις υψηλές στροφές
- Νέα μικρότερη τρόμπα καυσίμου
- Νέο ελαφρύτερο καπάκι κεφαλής μαγνησίου
- Νέες τιμονόπλακες με περισσότερη ευκαμψία. Η κάτω πλάκα είναι τοποθετημένη κατά 6mm ψηλότερα ενώ η γωνία caster είναι μικρότερη από 27.4 σε 27.1. Η πάνω πλάκα διαθέτει δύο θέσεις για τα καβαλέτα του τιμονιού αλλάζοντας θέση κατά 26mm εμπρός ή πίσω
- Νέα διαδρομή 310mm στο πιρούνι 49mm Showa, μεγαλύτερη κατά 5mm
- Νέο μεγαλύτερο πιστόνι στην πίσω ανάρτηση και νέο ελαφρύτερο ελατήριο μειώνοντας το βάρος κατά 200gr
- Νέα εμπρός δαγκάνα φρένων με νέα πιστόνια 30mm και 27mm λειτουργεί με 260mm δισκόπλακα ενώ το πίσω διαθέτει 240mm
- Νέος διακόπτης ηλεκτρονικών λειτουργιών με σβηστήρι, ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης και επιλογή χαρτογράφησης, traction control όπως και λυχνία ένδειξης προβλημάτων
To Honda CRF 450 Works Edition 2021 περιλαμβάνει:
- Εξάτμιση Yoshimura
- Καμπάνα και καπάκι συμπλέκτη Hinson
- Γραφικά εργοστασιακής ομάδας Honda HRC
- Φίλτρο αέρος Twin Air
- Πιρούνι με χαμηλής τριβής επεξεργασία
- Κόκκινου χρώματος καπάκι κεφαλής και γκρι τιμονόπλακες
To Honda CRF 450RX 2021 περιλαμβάνει:
- Μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 8 λίτρων
- Προστατευτικές χούφτες τιμονιού
- Πίσω τροχός 18 ιντσών
- Αναβαθμισμένες αναρτήσεις
- Πλαϊνό στάντ
- Ηπιότερη χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής
- Μαλακότερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις