ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ MOTOCROSS ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ YAMAHA

Η Dohms Projecten BV εργάζεται εδώ και αρκετό καιρό για την ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού ηλεκτρικού κινητήρα υψηλής απόδοσης για το motocross, τον πιο πρακτικό κλάδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού που λαμβάνει χώρα εκτός δρόμου. Μια καινοτομία που συμβάλλει στη μείωση του θορύβου και του CO2 με στόχο την βιωσιμότητα της μελλοντικής κινητικότητας.

Το πρωτότυπο αναμένεται να είναι έτοιμο αργότερα φέτος ενώ η μοτοσυκλέτα EMX είναι ένα κοινό έργο ανάπτυξης της Dohms Projecten BV και της Spike Technologies BV και υποστηρίζεται από την Yamaha Motor Europe NV και KNMV.

Ταυτόχρονα, η KNMV εξέτασε επίσης τη βιωσιμότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. “Είμαι ένας τεράστιος φαν του μοτοκρός. Η μυρωδιά της βενζίνης και ο ήχος των κινητήριων μηχανών “, λέει ο Patrice Assendelft, διευθυντής της KNMV. “Δεν εγκαταλείπουμε πραγματικά τους παραδοσιακούς κινητήρες καύσης. Αλλά πρέπει να κοιτάξουμε το μέλλον. Τώρα μπορούμε ακόμα να κάνουμε θόρυβο. Ωστόσο, εάν τα κυκλώματα αντιμετωπίζουν περιορισμούς, τότε πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για το μέλλον. Μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα MX, η οποία δεν εκπέμπει επιβλαβείς ουσίες και δεν κάνει θόρυβο, διευκολύνει την πρακτική του μοτοκρός. “

Η ιδέα μιας ανταγωνιστικής ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας γεννήθηκε πριν από ενάμιση χρόνο από τον αναβάτη του motocross και τον προπονητή της MX Elmar Dohms. “Υπάρχουν συνεχείς αλλαγές από την άποψη του θορύβου και του περιβάλλοντος, εις βάρος των μοτοσυκλετών με μηχανές καύσης. Γι ‘αυτό έκανα μια μελέτη σκοπιμότητας με την εταιρεία μου για εναλλακτικές λύσεις. Αυτό έχει δείξει ότι υπάρχουν δυνατότητες στο ηλεκτρικό πεδίο. “

Το νέο EMX παίρνει όλο και περισσότερο σχήμα στον πίνακα σχεδίασης της εκκίνησης Helmond’s Spike. Ένας ηλεκτρικός κινητήρας έχει ενσωματωθεί σε ένα υπάρχον πλαίσιο Yamaha YZ250F. “Είμαι πεπεισμένος ότι η ηλεκτρική μοτοσικλέτα που θα κατασκευάσουμε σύντομα θα είναι ταχύτερη από τη σημερινή γενιά μοτοσυκλετών”, λέει ο Bas Verkaik του Spike. «Το μεγάλο πλεονέκτημα ενός ηλεκτροκινητήρα είναι ότι η ροπή είναι πολύ υψηλότερη. Αυτό του δίνει περισσότερη δύναμη έλξης. Μπορείτε να οδηγήσετε έναν γρηγορότερο γύρο μαζί του. “

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...