AMA MX 2020 – ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ Z.OSBORNE ΣΤΟ ΧΑΟΤΙΚΟ LORETTA LYNN’S II

Οι έντονες βροχοπτώσεις κατά την διάρκεια του δεύτερου γύρου για το AMA Motocross 2020 στο ράντσο Loretta Lynn’s δημιούργησε χαοτικές καταστάσεις για όλους τους αναβάτες αλλά και τις ομάδες φέρνοντας ανατροπές στο πρωτάθλημα. Ο Zach Osborne κέρδισε για δεύτερη φορά έναν αγώνα των 450 που δεν θα έπρεπε να έχει συμμετάσχει ενώ ο Jeremy Martin μπήκε από νωρίς στο κλίμα του αγώνα για να πετύχει την πρώτη του φετινή νίκη στα 250.

Δύο στα δύο για τον Z.Osborne στα 450.

Κατηγορία 450
Τα ξημερώματα του Σαββάτου ο καιρός στο Loretta Lynn’s ήταν βροχερός αλλά το πρωί σταμάτησε η βροχή και οι διοργανωτές μπόρεσαν να συνεφέρουν την πίστα ακυρώνοντας μέρος των δοκιμών του προγράμματος. Λίγο πριν τα πρώτα σκέλη όμως, ο καιρός επέστρεψε με έντονη βροχή, δημιουργώντας λάσπη που πλέον ήταν αδύνατον να αποφύγουν διοργανωτές και οδηγοί στον αγώνα. Η κατάσταση ήταν τόσο δραματική όπου όλοι οι αναβάτες αντιμετώπισαν πρόβλημα σε ένα από τα δύο σκέλη ή και στα δύο σκέλη.

Κακές εκκινήσεις και πτώσεις έβαλαν τον περσινό πρωταθλητή E.Tomac σε περιπέτειες. Δεν κατάφερε να φέρει την μοτοσυκλέτα του στον τερματισμό και στα δύο σκέλη.

Ενδεικτική ήταν η κατάσταση του περσινού πρωταθλητή Eli Tomac που είχε κακές εκκινήσεις και αναγκάστηκε να πιέσει την μοτοσυκλέτα του στο βαρύ τερέν σε τέτοιο βαθμό, που αντιμετώπισε μοιραία μηχανικό πρόβλημα και εγκατέλειψε τραγικά στους τελευταίους γύρους ενώ είχε καταφέρει να ανέβει στην στην πρώτη τριάδα και διεκδικούσε την νίκη του αγώνα! Ο Tomac έμεινε 40 βαθμούς πίσω από την κορυφή της βαθμολογίας αλλά δεν ήταν ο μόνος που στερήθηκε την νίκη αλλά και πολύτιμους βαθμούς στο Loretta Lynn’s II. Και στις δύο κατηγορίες μέχρι τον τελευταίο γύρο την νίκη διεκδικούσαν τουλάχιστον τρεις οδηγοί και όλα κρίθηκαν με την πτώση της καρό σημαίας. Ακόμα και ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας και νικητής του πρώτου αγώνα Zach Osborne δεν περίμενε να πάρει την νίκη, ξεκινώντας την μέρα του στραβά με την μοτοσυκλέτα του να μην εκκινεί κατά την πράσινη σημαία των χρονομετρημένων δοκιμαστικών. Το πρόβλημα λύθηκε μετά το χρονομετρημένο σκέλος της κατηγορίας με τον Osborne να μην έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον ένα χρονομετρημένο γύρο που απαιτούν οι κανονισμοί. Οι διοργανωτές του έδωσαν την ευκαιρία να χρονομετρηθεί στο Β γκρουπ όμως αυτό δεν άρεσε στην Kawasaki κάνοντας ένσταση η οποία απορρίφθηκε καθώς όπως αναφέραμε, για να γίνουν εργασίες στην πίστα ακυρώθηκαν πολλά δοκιμαστικά και αγώνες του προγράμματος, και έτσι οι αγωνοδίκες έπρεπε να γίνουν πιο ελαστικοί σε προβλήματα σαν αυτό του Osborne.

Ο Z.Οsborne χάνει το χρονομετρημένο του σκέλος από ηλεκτρικό πρόβλημα στην μοτοσυκλέτα του, κάτι που παραλίγο να του στερήσει την συμμετοχή του στον αγώνα.

Τα προβλήματα όμως του Osborne(5-1) δεν τελείωσαν εκεί. Έπρεπε να διαχειριστεί και στα δύο σκέλη κακές εκκινήσεις, και ανταποκρίθηκε άψογα ανεβαίνοντας πολλές θέσεις χωρίς να φθείρει την μοτοσυκλέτα του. Στο τέλος πραγματοποίησε και τις προσπεράσεις που ήθελε για να πάρει τον αγώνα, ολοκληρώνοντας την εντυπωσιακή προσπάθεια του στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για δεύτερο σερί αγώνα. Μετά το καταστροφικό του δεύτερο σκέλος στο Loretta Lynn’s I o Adam Cianciarulo(3-3) έδειξε υπομονή και σύνεση στον δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος. Είχε μέτριες εκκινήσεις αλλά βρήκε γρήγορα ρυθμό και κινήθηκε ανοδικά και στα δύο σκέλη, καταφέρνοντας να πάρει την δεύτερη θέση του αγώνα ενώ μέχρι ένα σημείο του δεύτερου σκέλους, είχε τους βαθμούς ακόμα και για την νίκη. Πρόλαβε στο πρώτο του βάθρο τον άλλο “rookie” της κατηγορίας τον Chase Sexton, που οδήγησε εντυπωσιακά στον προηγούμενο αγώνα. Για την νίκη πάλεψε και ο Marvin Musquin(8-2) ανακάμπτοντας από κακή εκκίνηση και πτώσεις στο πρώτο σκέλος για να έρθει να απειλήσει ακόμα και για την νίκη τον Osborne, μέχρι την καρό σημαία του δεύτερου σκέλους. Πέρασε την γραμμή του τερματισμού στην δεύτερη θέση, χάνοντας την ευκαιρία να πάρει σκέλος και αγώνα. Η απόδοση του όμως ήταν αρκετή για να τον ανεβάσει στο τρίτο σκαλί του βάθρου και στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Η καλή εκκίνηση και εκπληκτική απόδοση του Broc Tickle(2-9) στο πρώτο σκέλος αλλά και η σταθερότητα του καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα τον έφεραν πολύ κοντά στην πρώτη τριάδα του συνόλου καταλαμβάνοντας τελικά την τέταρτη θέση.

Οι νικητές της μεγάλης κατηγορίας.

Συμμετέχοντας με δορυφορική ομάδα κατά την επιστροφή του στο αμερικανικό πρωτάθλημα ο “Mud” Max Anstie(15-3) αντιμετώπισε προβλήματα στο πρώτο σκέλος καταφέρνοντας όμως να τερματίσει ενώ στο δεύτερο οδήγησε στην πρώτη θέση τους 11 από τους 15 γύρους. Στο τέλος τον πέρασαν οι Osborne και Musquin για να ολοκληρώσει τον αγώνα στην πέμπτη θέση της ημέρας. Εντυπωσιακή εμφάνιση πραγματοποίησε ο αντικαταστάτης του Ken Roczen στην Honda HRC Christian Craig(10-6) οδηγώντας σε κάποια στιγμή και στα δύο σκέλη στην πρώτη τριάδα. Οι πτώσεις, τα ντουμπλαρίσματα και η διαχείριση της φθοράς της μοτοσυκλέτας του τον έφεραν τελικά στην έκτη θέση του αγώνα. Μεγάλος άτυχος, μετά ίσως τον E.Tomac, ήταν ο Justin Barcia(1-32). Πετυχαίνοντας μεγαλειώδη νίκη με διαφορά ενός λεπτού από τον δεύτερο στο πρώτο σκέλος, δεν είχε την ανάλογη συνέχεια στο δεύτερο αντιμετωπίζοντας πολλές πτώσεις και προβλήματα. Το θετικό όμως για τον “bam bam” είναι ότι πλέον βρίσκεται τρίτος στον βαθμολογικό πίνακα.

Κατηγορία 250
Η μικρή κατηγορία είχε ακόμα πιο δύσκολο αγώνα να πραγματοποιήσει από τα μεγάλα 450 καθώς αγωνιζόντουσαν πρώτοι σε πιο δύσκολο τερέν. Η διαχείριση του αγώνα και κυρίως της πιο αδύναμης μοτοσυκλέτας ήταν βασικό για να τερματίσεις, και από εκεί και μετά περίμενες να δεις τι θέση τερμάτισες. Κάπως έτσι κύλησε και ο αγώνας του Jeremy Martin(3-2). Φρόντισε να μείνει πάνω σε δύο τροχούς και στα δύο σκέλη και διαχειρίστηκε την φθορά της μοτοσυκλέτας του σε ολόκληρη την διάρκεια του αγώνα. Βοήθησαν οι καλές του εκκινήσεις και παρότι δεν κέρδισε κανένα από τα δύο σκέλη, ο δύο φορές πρωταθλητής της κατηγορίας κατάφερε να πάρει τον πρώτο του φετινό αγώνα.

Επιστροφή στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου μετά από σχεδόν δύο χρόνια για τον J.Martin στα 250.

Αγώνα πρωταθλήματος πραγματοποίησε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας και νικητής του πρώτου αγώνα Dylan Ferrandis(2-4) επιστρέφοντας στις πρώτες θέσεις και στα δύο σκέλη μετά από κακές εκκινήσεις. Ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου διατηρώντας έτσι την θέση του στην κορυφή της βαθμολογίας. Πολύ κοντά στην νίκη του αγώνα βρέθηκε και ο αδερφός του Jeremy, Alex Martin(7-1). Πήρε την πρωτοπορία και στα δύο σκέλη όμως στο πρώτο είχε μια πτώση που τον έριξε αρκετές θέσεις για να επιστρέψει κοντά στην πρώτη εξάδα του αγώνα. Στο δεύτερο δεν έκανε λάθη και δεν απειλήθηκε από κανέναν κατακτώντας το σκέλος αλλά και την τρίτη θέση στην κατάταξη του αγώνα. Οι καλές εκκινήσεις του Cameron Mcadoo(4-5) τον έφεραν κοντά στην πρώτη τριάδα και από εκεί και μετά με σωστή διαχείριση αλλά και σθένος κατάφερε να τερματίσει στην τέταρτη θέση της ημέρας. Καλές εκκινήσεις, καταλαμβάνοντας και την πρωτοπορία στα δύο σκέλη για τον Shane McElrath(8-3) που δεν είχε όμως την ανάλογη συνέχεια κάνοντας πολλά λάθη, πέφτοντας στην πέμπτη θέση του αγώνα. Η αποφασιστικότητα του Rj Hampshire(1-18) για την κατάκτηση του φετινού τίτλου είναι δεδομένη κάτι που φάνηκε στον πρώτο αγώνα αλλά και στον δεύτερο του Loretta Lynn’s. Πίεσε και κέρδισε το πρώτο σκέλος με διαφορά όμως στο δεύτερο η πτώση του στην εκκίνηση τον έβαλε σε περιπέτειες, περιορίζοντας τον στην έκτη θέση της κατάταξης.

Βαθμολογίες

Επόμενος αγώνας 29/8/20 Ironman ΙΝ.

2168 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX/SX 2025 – Η ΥΑΜΑΗΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ!

Η ομάδα της Monster Energy Yamaha Star Racing συγκέντρωσε την μεγαλύτερη και πιο δυνατή ομάδα...