ΠΟΣΕΣ CUSTOM MOTOCROSS ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ…KAWASAKI W800 CROSSER!
Η αλήθεια είναι ότι είναι της μόδας, μετά τα cafe racers οι εταιρείες παραγωγής μοτοσυκλετών να προσπαθούν να ανταποκριθούν και σε μια καινούργια τάση, αυτή των cross racer μοτοσυκλετών. Πολλά κλασικά μοντέλα ή μοντέλα βασισμένα σε κλασικές μοτοσυκλέτες, βλέπουμε να βγαίνουν στην αγορά με τρακτερωτά λάστιχα, ψηλά φτερά και ζάντες με ακτίνες. Δεν μπορεί όμως μια μοτοσυκλέτα παραγωγής να θεωρείτε custom, κάτι που η παριζιάνικη εταιρεία μετατροπών MRS Oficina και οι πελάτες τις, γνωρίζουν καλά.
Η MRS Oficina ανέλαβε μια παραγγελία από την Kawasaki Γαλλίας να μετατρέψει ένα W800 και χάρη στην εμπειρία τους στην κατασκευή custom μοτοσυκλετών, έκαναν το Kawi ένα όμορφο cross racer. Με νέο σασί, διαφορετικές αναρτήσεις, ζάντες και ελαστικά, ένα κλασικό W800 μεταμορφώθηκε σε μια εντυπωσιακή μοτοσικλέτα motocross old school.
Συγκεκριμένα εκτός του κινητήρα που δέχτηκε αισθητικές αλλαγές, το πλαίσιο είναι επανασχεδιασμένο για να μπορεί να δεχτεί το μπροστινό σύστημα και το ψαλίδι από την ΚΧF σειρά της Kawasaki. Πίσω επιλέχτηκαν οι μπουκάλες της Ohlins και κέντρο τροχού από την Talon με Excel Tagasako στεφάνια, ενώ τα φρένα εμπρός και πίσω είναι της Beringer. Επίσης επανασχεδιάστηκε και το ρεζερβουάρ και προτιμήθηκε σουέτ δέρμα σε Kawasaki μπλε χρώμα για το κάλυμμα της σέλας. Η ποδιά αλουμινίου και το πεντάλ του πίσω φρένου είναι λεπτομέρειες που δίνουν περισσότερο στυλ και ποιότητα στην εντυπωσιακή μετατροπή.
H MRS Oficina ξόδεψε πάνω από 400 εργατοώρες σε αυτό το project. Για το χρώμα, επιλέχθηκε μια παλέτα χρωμάτων που είναι εμπνευσμένη από το KX500 της δεκαετία του ’80. Ως επιπλέον πινελιά, για την επιτυχία της εταιρείας στο supercross, το W800 crosser έχει για αριθμό το #1 εμπνευσμένο από τον πρωταθλητή με τα χρώματα της Kawasaki Eli Tomac.