ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΝΕΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ SUZUKI RMZ 250/450 & RM85 2022

Η motocross σειρά της Suzuki θα συνεχίσει το 2022 ανανεώνοντας μόνο τα γραφικά της. Δείτε παρακάτω τα νέα RM και RMZ του 2022 καθώς και τα τεχνικά τους στοιχεία για την νέα σεζόν.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ RMZ-450

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος: 449cc, τετράχρονος υδρόψυκτος DOHC
Διάμετρος και Διαδρομή: 96.0 mm x 62.1 mm (3.78 in. x 2.40 in.)
Συμπίεση: 12.5:1
Τροφοδοσία: Διπλού ψεκασμού με σώμα 44mm
Εκκίνηση: Μανιβέλα

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Συμπλέκτης:
Υγρός πολύδισκος 
Κιβώτιο: 5-ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: 
Αλυσίδα, DID 520DMA2K, 114 links

ΠΛΑΙΣΙΟ
Εμπρός ανάρτηση: Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι με απόσβεση λαδιού 
Πίσω Ανάρτηση: Με μοχλικό, απόσβεση λαδιού με ελατήριο
Εμπρός φρένο: Δισκόφρενο
Πίσω φρένο: Δισκόφρενο
Διαστάσεις εμπρός ελαστικού: 80/100-21 M/C 51M, tube type
Διαστάσεις πίσω ελαστικού: 110/90-19 M/C 62M, tube type
Ρεζερβουάρ: 6.3 L (1.7 US gal.)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική (CDI)
Μπουζί: NGK DIMR8C10

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Συνολικό μήκος: 2175 mm (85.6 in.)
Συνολικό πλάτος: 835 mm (32.9 in.)
Συνολικό ύψος: 1260 mm (49.6 in.)
Μεταξόνιο: 1480 mm (58.3 in.)
Απόσταση από το έδαφος: 330 mm (13.0 in.)
Ύψος σέλας: 960 mm (37.8 in.)
Βάρος κενή: 112 kg (247 lb.)

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ RMZ-250

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος: 249cc, τετράχρονος υδρόψυκτος DOHC
Διάμετρος και Διαδρομή: 77.0 mm x 53.6 mm (3.0 in. x 2.1 in.)
Συμπίεση: 13.75:1
Τροφοδοσία: Διπλού ψεκασμού,
Εκκίνηση: Μανιβέλα

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Συμπλέκτης:
Υγρός πολύδισκος 
Κιβώτιο: 5-ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: 
Αλυσίδα, DID 520DMA4K, 114 links

ΠΛΑΙΣΙΟ
Εμπρός ανάρτηση: Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι με απόσβεση λαδιού 
Πίσω Ανάρτηση: Με μοχλικό, απόσβεση λαδιού με ελατήριο
Εμπρός φρένο: Δισκόφρενο
Πίσω φρένο: Δισκόφρενο
Διαστάσεις εμπρός ελαστικού: 80/100-21 M/C 51M, tube type
Διαστάσεις πίσω ελαστικού: 100/90-19 M/C 57M, tube type
Ρεζερβουάρ: 6.3 L (1.7 US gal.)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική (CDI)
Μπουζί: NGK CR8EIB-10

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Συνολικό μήκος: 2185 mm (86.02 in.)
Συνολικό πλάτος: 835 mm (32.9 in.)
Συνολικό ύψος: 1255 mm (49.4 in.)
Μεταξόνιο: 1485 mm (58.46 in.)
Απόσταση από το έδαφος: 330 mm (13.0 in.)
Ύψος σέλας: 955 mm (37.5 in.)
Βάρος κενή: 106 kg (233 lb.)

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ RM85

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος: 84.7cc, δίχρονος υδρόψυκτος
Διάμετρος και Διαδρομή: 48.0 mm x 46.8 mm (1.88 in. x 1.84 in.)
Συμπίεση: 9.5/10.9:1
Τροφοδοσία: Keihin PE28,
Εκκίνηση: Μανιβέλα

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος 
Κιβώτιο: 6-ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: Αλυσίδα, DID 428DS, 118 links

ΠΛΑΙΣΙΟ

Εμπρός ανάρτηση: Τηλεσκοπικό πιρούνι με απόσβεση λαδιού 
Πίσω Ανάρτηση: Με μοχλικό, απόσβεση λαδιού με ελατήριο
Εμπρός φρένο: Δισκόφρενο
Πίσω φρένο: Δισκόφρενο
Διαστάσεις εμπρός ελαστικού: 70/100-17 M/C 40M, tube type
Διαστάσεις πίσω ελαστικού: 90/100-14 M/C 49M, tube type
Ρεζερβουάρ: 5.0 L (1.3 US gal.)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική (CDI)
Μπουζί: NGK BR10ES

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Συνολικό μήκος: 1805 mm (71.1 in.)
Συνολικό πλάτος: 735 mm (28.9 in.)
Συνολικό ύψος: 1100 mm (43.3 in.)
Μεταξόνιο: 1240 mm (48.8 in.)
Απόσταση από το έδαφος: 325 mm (12.8 in.)
Ύψος σέλας: 850 mm (33.5 in.)
Βάρος κενή: 73 kg (161 lb.)

4126 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ AP RACING…OFF ROAD KAI RACING OFF ROAD

Μία από τις παλαιότερες εταιρείες, με μεγάλη εμπλοκή στους μηχανοκίνητους αγώνες και όχι μόνο, έχει...