ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΔΙΧΡΟΝΑ YAMAHA ΚΑΙ FANTIC!
Η Motori Minarelli αποκάλυψε έναν πρωτότυπο δίχρονο κινητήρα με ψεκασμό καυσίμου 300 κυβικών με βάση δίχρονο κινητήρα της Yamaha ειδικά για enduro στη Διεθνή Έκθεση Μοτοσικλέτας EICMA.
Αυτός ο δίχρονος κινητήρας με ψεκασμό καυσίμου είναι μια ιδέα που αναπτύσσει η Minarelli με το σχέδιο να τεθεί σε παραγωγή έως το 2024. Ως εκ τούτου, αξίζει να επισημάνουμε ότι εξετάζετε ακριβώς αυτό, μια ιδέα, που σημαίνει ότι δεν είναι ακόμη στο στάδιο του πρωτοτύπου. Σαφώς, ωστόσο, είναι πολύ πέρα από το σχεδιαστήριο και στάθηκε στο σε μια βιτρίνα Μιλάνο με σοβαρό στόχο να βγει στην παραγωγή, πιθανότατα στη σειρά μοντέλων Fantic XE.
Τώρα στα 70 χρόνια του, το Motori Minerelli ανήκει στην Yamaha Motor Europe και τη Fantic Motor που συνεργάζονται, εξ ου και η Fantic χρησιμοποιεί τις πλατφόρμες κινητήρα και πλαισίου WR και YZ.
Η Motori Minarelli είναι ειδικός σε κινητήρες και ηλεκτροκίνηση που αναπτύσσει και παράγει εξαρτήματα τα οποία η Yamaha και η Fantic χρησιμοποιούν στις σειρές τους.
Ειδικά σχεδιασμένο για enduro
Το δελτίο τύπου της Motori Minarelli από την έκθεση EICMA εξηγεί ότι ο κινητήρας είναι ένας μονοκύλινδρος, δίχρονος 300cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό, ειδικά σχεδιασμένος για να εξοπλίζει αγωνιστικά enduro.
Ενθαρρυντικά σχόλια λένε ότι οι στόχοι του έργου του νέου 300cc, 2T FI είναι η εκρηκτικότητα και η μεγάλη επιτάχυνση, εξασφαλίζοντας απόλυτη απόδοση εκτός δρόμου. Μιλούν για ένα σύστημα μηχανικής αποσυμπίεσης για μείωση τη στιγμή της εκκίνησης ώστε να διασφαλιστεί η συνέπεια στην επανεκκίνηση, καθώς και μιας καινοτόμου βαλβίδας εξαγωγής που θα βελτιστοποιήσει την απόδοση σε χαμηλές μεσαίες στροφές ανά λεπτό.
Το σώμα γκαζιού της Dellorto μπορεί να φαίνεται οικείο σε οποιονδήποτε ιδιοκτήτη KTM TPI, αλλά η γωνία με την οποία κάθεται και εισέρχεται στην κυλινδροκεφαλή δεν είναι ίδια, και αυτό προφανώς δεν είναι απλώς μια μακέτα από αυτή την άποψη.