ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ KAWASAKI KX250 – KX250X 2023

Όπως μας έχει συνηθίσει η Kawasaki τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζει μεμονομένο το κάθε motocross μοντέλο της και για το 2023 ξεκινάει από το ΚΧ250 μαζί με την cross country έκδοση το KX250X. Το νέο ΚΧ250 έχει σημαντικές βελτιώσεις στον κινητήρα, και λιγότερο σε περιφερειακά αντίθετα με το μεγάλο ΚΧ450 που οι πρώτες πληροφορίες λένε ότι θα παραμείνει για ακόμα έναν χρόνο το ίδιο, παρά τις spy photos από το ιαπωνικό πρωτάθλημα που είχε δημοσιεύσει πρόσφατα.

Δείτε παρακάτω την παρουσίαση της εταιρείας για το KX250 και ΚΧ250X του 2023 ενώ να θυμίσουμε ότι στην Ελλάδα εκκρεμεί η αντιπροσώπευση της Kawasaki μετά το διαζύγιο με την TEOMOTO.

2023 KAWASAKI KX™250 AND KX™250X ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ
H MOΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ

Δίνοντας στην Kawasaki περισσότερα πρωταθλήματα Supercross και Motocross από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή, το όνομα KX™ είναι συνώνυμο της νίκης. Η μοτοσυκλέτα KX™250 είναι το μηχάνημα που έχει κατασκευαστεί μέσα από το πρωτάθλημα έτσι ώστε να μπορείτε να είστε ο επόμενος. Γίνε ο επόμενος πρωταθλητής. Γίνε ο επόμενος ήρωας. Γίνε ο επόμενος θρύλος. Γίνετε ο επόμενος πρωτοπόρος για μια ολόκληρη γενιά. Με το KX250, η ώρα σας είναι τώρα. Χάρη σε έναν βελτιωμένο κινητήρα, επιτεύχθηκε το πιο ισχυρό KX250 μέχρι σήμερα, αυξάνοντας την απόδοση σε όλες τις σ.α.λ. Συμπλήρωμα της βελτιωμένης ισχύος είναι η νέα φιλική προς τον αγώνα σχέση μετάδοσης, οι αναθεωρημένες ρυθμίσεις ανάρτησης και τα νέα ελαστικά που προσφέρουν βελτιωμένο χειρισμό στις στροφές. Μαζί, αυτές οι ενημερώσεις συμβάλλουν σε ταχύτερους χρόνους γύρων που κάνουν το KX250 ένα ακόμα πιο ισχυρό όπλο στην πίστα.

Με μια κληρονομιά πρωταθλημάτων που μπορεί να υπερηφανεύεται για 18 επαγγελματικούς τίτλους AMA και 194 νίκες σε αγώνες από το 2004, το KX250 είναι η ιδανική πλατφόρμα για αναβάτες που θέλουν να φτάσουν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου ή να ανεβάσουν την οδήγησή τους στο επόμενο επίπεδο.

Εκτός από το KX250, το μοντέλο cross country KX™250X επιστρέφει για το 2023 και μοιράζεται πολλές από τις ενημερώσεις που βρίσκονται στο αντίστοιχο μοτοκρός. Το KX250X έχει ρυθμιστεί για κλειστές διαδρομές εκτός δρόμου για να κυριαρχεί σε αγώνες δρόμου τόσο στο δάσος όσο και στην έρημο, προσφέροντας στους αναβάτες τα απαραίτητα εξαρτήματα για αγώνες εκτός δρόμου.

2023 KX250
– ΝΕΑ Αυξημένη απόδοση κινητήρα
– ΝΕΟ γρανάζι φιλικό προς τον αγώνα
– ΝΕΑ Προσαρμοσμένη ανάρτηση
– ΝΕΑ ελαστικά Dunlop MX33 με φαρδύτερο πίσω ελαστικό 110/90-19
– ΝΕΟ Πιο ελαφρύ και φαρδύτερο σχέδιο μαρσπιέ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

  • ΝΕΑ Αυξημένη απόδοση κινητήρα
  • ΝΕΕΣ βαλβίδες εισαγωγής και βήμα βαλβίδας
  • ΝΕΟΣ Πιο ίσιος αγωγός εισαγωγής
  • ΝΕΟ Επανατοποθετημένο μπεκ
  • ΝΕΟΣ Μακρύτερος σωλήνας κεφαλής εξάτμισης
  • ΝΕΟΣ Προηγμένος χρονισμός ανάφλεξης
  • ΝΕΟ γρανάζι φιλικό προς τον αγώνα

Εξελιγμένος για αναβάτες με εμπειρία σε αγώνες, ο υγρόψυκτος, τετράχρονος κινητήρας 249cc λαμβάνει πολλές ενημερώσεις για το 2023 που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν το KX250 να επιτύχει ισχυρότερες επιδόσεις σε όλο το εύρος στροφών και να έχει ως αποτέλεσμα ταχύτερους χρόνους γύρου και καλύτερη απόδοση στις εκκινήσεις.

Το KX250 συνεχίζει να χρησιμοποιεί την ενεργοποίηση βαλβίδων με κοκοράκια – μια σειρά βαλβίδων σχεδιασμένη από τους μηχανικούς της World Superbike της Kawasaki – για να βοηθήσει στην επίτευξη ενός υψηλού ορίου στροφών που επιτρέπει τη χρήση πιο επιθετικών προφίλ έκκεντρου και συμβάλλει στην απόδοση υψηλών στροφών. Για το 2023, το KX250 λαμβάνει στενότερο βήμα 1,5 mm για τις βαλβίδες εισαγωγής και αυξημένο διάκενο στις έδρες των βαλβίδων για να προσφέρει αυξημένη απόδοση πλήρωσης κυλίνδρων και βελτιωμένη καύση για βελτιωμένη απόδοση αιχμής. Οι βαλβίδες εισαγωγής έχουν μειωθεί κατά 1 mm για αυξημένη αξιοπιστία της κεφαλής του κυλίνδρου και της έδρας της βαλβίδας, καθώς και για την προσαρμογή του πιο στενού βήματος της βαλβίδας. Για να ταιριάζει με το μέγεθος της βαλβίδας και τις αλλαγές βήματος, η κορώνα στο εμβόλου bridge box 14,1:1 έχει επανασχεδιαστεί. Μια λιπαντική επίστρωση ξηρής μεμβράνης στις ποδιές του εμβόλου μειώνει την τριβή στις χαμηλές στροφές και βοηθά στη διαδικασία στρώσης του εμβόλου.

Η κατασκευή του φιλτροκουτιού διαθέτει μια κοντή, κωνική χοάνη εισαγωγής, συμβάλλοντας στην αυξημένη απόδοση υψηλών στροφών. Το KX250 ήταν το πρώτο μοτοσυκλέτα μοτοκρός παραγωγής με διπλά μπεκ. Ένας αισθητήρας στην βαλβίδα γκαζιού έχει ως αποστολή να παρέχει ομαλή, άμεση απόκριση και ένας δεύτερο μπεκ ψεκασμού που βρίσκεται κοντά στο εισαγωγή αέρα συμβάλλει σημαντικά στην απόδοση του κινητήρα στις υψηλές στροφές ανά λεπτό. Για το 2023, ο αγωγός εισαγωγής τύπου downdraft είναι πλέον πιο ίσιος και το upstream μπεκ έχει επανατοποθετηθεί από πάνω προς τα κάτω από τον αγωγό. Αυτές οι αλλαγές συμβάλλουν περαιτέρω στην αυξημένη απόδοση πλήρωσης κυλίνδρων, προσθέτοντας στην κορυφαία απόδοση του KX250.

Νέος προηγμένος χρονισμός ανάφλεξης αναπτύχθηκε για να συμπληρώσει τις αλλαγές στον κινητήρα που έγιναν στο KX250. Ένας μακρύτερος σωλήνας κεφαλής εξάτμισης κατά 100 mm προσφέρει αυξημένη ροπή χαμηλών μεσαίων. Εκτός από την αυξημένη απόδοση, οι μηχανικοί της Kawasaki εστίασαν σε μια παροχή ισχύος φιλική προς τους αγώνες, η οποία επιτεύχθηκε αυξάνοντας τη ροπή αδράνειας στο βολάν. Η ράβδος ώθησης υδραυλικού συμπλέκτη με κώνο δίσκου-ελατηρίου έχει αναθεωρηθεί από χάλυβα σε χαλύβδινο καπάκι και άξονα αλουμινίου, με αποτέλεσμα την ελαφρύτερη λειτουργία του συμπλέκτη. Ο υδραυλικός συμπλέκτης έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια πιο σταθερή αίσθηση μέσω της ελάχιστης αλλαγής στον τζόγο του συμπλέκτη καθώς ο συμπλέκτης θερμαίνεται κατά τη διάρκεια έντονης χρήσης.

Με βάση τα σχόλια από τις προσπάθειες της Kawasaki με την αγωνιστική ομάδα Monster Energy/Pro Circuit/Kawasaki τόσο στο supercross όσο και στο motocross, οι μηχανικοί επιμήκυναν την πρώτη ταχύτητα του κιβωτίου ταχυτήτων για να το κάνουν πιο εύκολο στη χρήση στις περισσότερες περιπτώσεις. Η δεύτερη ταχύτητα ήταν επίσης βελτιστοποιημένη για να προσφέρει ομαλή μετάβαση από την πρώτη στην τρίτη ταχύτητα. Για αυξημένη αντοχή, το ύψος έδρασης του ρουλεμάν μεγάλου άκρου της μπιέλας αυξήθηκε και ο κορμός του κύριου κυκλώματος συγκράτησης αναθεωρήθηκε για βελτιωμένη αξιοπιστία.

Το KX250 διαθέτει ηλεκτρική εκκίνηση, η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού που βρίσκεται στο τιμόνι κοντά στη δεξιά λαβή, κάνοντας την εκκίνηση εύκολη και βολική. Μια ελαφριά, συμπαγής μπαταρία ιόντων λιθίου βοηθά στη διατήρηση του βάρους, όπως και ένα αυτόματο φυγοκεντρικό σύστημα αποσυμπίεσης τοποθετημένο στο έκκεντρο εξαγωγής, το οποίο ανυψώνει τη μία βαλβίδα εξαγωγής για να διευκολύνει την εκκίνηση.

ΦΥΣΕΣ DFI

Συμβάλλοντας στα χαρακτηριστικά του κινητήρα που κέρδισε τους αγώνες, το ψηφιακό σύστημα ψεκασμού καυσίμου του KX250 διαθέτει ένα πακέτο ζεύξης που έχει θέσει το βιομηχανικό πρότυπο ρύθμισης ECU. Κάθε μοτοσυκλέτα KX250 διατίθεται στάνταρ με τρεις διαφορετικούς ζεύκτες-φύσες, επιτρέποντας εύκολα στους αναβάτες να επιλέξουν προ-προγραμματισμένο χαρτογράφηση ψεκασμού καυσίμου και ανάφλεξης ανάλογα με το στυλ οδήγησης ή τις συνθήκες πίστας. Οι ζεύκτες τεσσάρων ακίδων για τον κινητήρα DFI® επιλέγουν χάρτες που έχουν σχεδιαστεί για τυπικές, σκληρές ή μαλακές ρυθμίσεις εδάφους. Η αλλαγή του χάρτη του κινητήρα είναι τόσο απλή όσο η σύνδεση του καλύμματος ζεύξης της επιλογής σας. Για τους αναβάτες που θέλουν να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις ECU τους, το KX™ FI Calibration Kit (Handheld) προσφέρεται ως γνήσιο αξεσουάρ Kawasaki και παρέχει πρόσβαση στην πλήρως προγραμματιζόμενη ECU. Χρησιμοποιείται από τις εργοστασιακές ομάδες αγώνων, η φορητή συσκευή εξαλείφει την ανάγκη για φορητό υπολογιστή δίπλα στην πίστα και δίνει στους αναβάτες τη δυνατότητα να δημιουργούν προσαρμοσμένους χάρτες για ακριβή προσαρμογή των ρυθμίσεων καυσίμου και ανάφλεξης. Η φιλική προς το χρήστη συσκευή μπορεί να αποθηκεύσει έως και επτά προκαθορισμένους χάρτες και είναι συμβατή με υπολογιστή.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα ελέγχου “εκτόξευσης” της μοτοσικλέτας KX250 είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα και αγαπημένο για τους αναβάτες που επικεντρώνονται στο να φτάσουν στην πρώτοι στροφή πριν από τον ανταγωνισμό τους. Η ενεργοποίηση με το μπουτόν επιβραδύνει τον χρονισμό ανάφλεξης στην πρώτη και στη δεύτερη ταχύτητα, βοηθώντας στη μεγιστοποίηση της πρόσφυσης σε επιφάνειες όπως το τσιμέντο στην εκκίνηση, φέρνοντας την ισχυρή δύναμη της μοτοσυκλέτας στο έδαφος. Μόλις ο αναβάτης αλλάξει στην τρίτη ταχύτητα, η κανονική χαρτογράφηση ανάφλεξης συνεχίζει αμέσως και αποκαθίσταται η πλήρης ισχύς.

ΠΛΑΙΣΙΟ

Το λεπτό περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου του KX250 βασίζεται σε αυτό της μοτοσικλέτας KX™450 και έχει κατά νου τον ελαφρύ, ευκίνητο χειρισμό και τη λεπτή εργονομία. Ο σχεδιασμός του είναι μια ελαφριά κατασκευή που αποτελείται από σφυρήλατα και χυτά μέρη. Το πλαίσιο προσφέρει βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας και ενώ πολλά από τα εξαρτήματα είναι κοινά με το πλαίσιο του KX450, τα χυτά εξαρτήματα όπως η βάση του δοκού κρούσης και οι βάσεις του κινητήρα σχεδιάστηκαν ειδικά για τις ανάγκες του KX250. Στην ισορροπία ακαμψίας του πλαισίου έχει προστεθεί η χρήση του κινητήρα ως στελέχος.

Όπως το KX450, το KX250 χρησιμοποιεί επίσης ένα ψαλίδι για να προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία για να ταιριάζει με το πλαίσιο και να βοηθήσει στην αύξηση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Το κέντρο βάρους και οι βασικές διαστάσεις, όπως ο άξονας του ψαλιδιού, ο οδοντωτός τροχός εξόδου και οι θέσεις του πίσω άξονα έχουν επιλεγεί προσεκτικά έτσι ώστε το πίσω ελαστικό να οδηγεί την μοπτοσυκλέτα προς τα εμπρός.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

  • ΝΕΑ Προσαρμοσμένη ανάρτηση
  • ΝΕΑ ελαφρύτερες βίδες

Για το 2023, οι ρυθμίσεις της εμπρός και πίσω ανάρτησης έχουν αναθεωρηθεί, συμβάλλοντας στη βελτίωση των στροφών. Αυτές οι αλλαγές βοηθούν στον αναβάτη να έχει μεγαλύτερη ανατροφοδότηση από το μπροστινό μέρος και να συμβάλει σε μια πιο φυτική αίσθηση κατά την είσοδο στη στροφή. Επιπλέον, η απόδοση στο έδαφος έχει βελτιωθεί και διευκολύνει τον αναβάτη να κρατήσει την επιλεγμένη γραμμή του σε μια γωνία. Οι ενημερώσεις της πίσω ανάρτησης έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν την απόδοση στην έξοδο της στροφής, συμβάλλοντας στην ισχυρή επιτάχυνση.

Το KX250 είναι εξοπλισμένο με μπροστινά πιρούνια USB KYB μεγάλης διαμέτρου 48mm που προσφέρουν βέλτιστη δράση στο αρχικό τμήμα της διαδρομής του πιρουνιού. Τα πιρούνια διαθέτουν εσωτερικούς σωλήνες μεγάλης διαμέτρου, που επιτρέπουν τη χρήση εμβόλων απόσβεσης 25mm και παρέχουν ομαλή δράση και σταθερή απόσβεση. Τα εσωτερικά του πιρουνιού έχουν ρυθμιστεί με ακρίβεια για να παρέχουν πιο σταθερή απόσβεση συμπίεσης για να επιτυγχάνεται αυξημένη απόδοση χωρίς να θυσιάζεται η άνεση οδήγησης. Ένα αναθεωρημένο ύψος λαδιού στα μπροστινά πιρούνια συμβάλλει στη βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών των μπροστινών ελατηρίων πιρουνιού. Η επίστρωση Kashima στους εξωτερικούς σωλήνες των πιρουνιών δημιουργεί μια σκληρή επιφάνεια χαμηλής τριβής για να αποτρέψει την τριβή στο εσωτερικό των σωλήνων, διασφαλίζοντας ότι οι ολισθαίνουσες επιφάνειες παραμένουν λείες με την πάροδο του χρόνου ενώ προστατεύει το εξωτερικό από τη διάβρωση. Το λιπαντικό υλικό στο παλτό συμβάλλει στην ομαλότερη δράση της ανάρτησης και στην καλύτερη συνολική αίσθηση οδήγησης.

Στο πίσω μέρος, μια μονάδα αμορτισέρ KYB συμπληρώνει το μπροστινό πιρούνι. Το πίσω αμορτισέρ διαθέτει δυνατότητα προσαρμογής διπλής συμπίεσης, η οποία επιτρέπει τη χωριστή ρύθμιση της απόσβεσης υψηλής και χαμηλής ταχύτητας. Οι νέες ρυθμίσεις βαλβίδων κρούσης επιτρέπουν πιο σταθερή απόσβεση συμπίεσης που βελτιώνει την απόδοση διατηρώντας παράλληλα την άνεση για την οποία είναι γνωστό το KX250. Η επίστρωση Kashima στον κύλινδρο της δεξαμενής βοηθά στην αποφυγή τριβής της φθοράς και μειώνει την τριβή για πιο ομαλή δράση ανάρτησης. Ένα νέο σύστημα πίσω ανάρτησης Uni-Trak® τοποθετεί τον βραχίονα σύνδεσης κάτω από το ψαλίδι, επιτρέποντας μια μεγαλύτερη διαδρομή της πίσω ανάρτησης. Οι σχέσεις σύνδεσης είναι οι ίδιες με αυτές της μοτοσυκλέτας KX450, συμβάλλοντας τόσο στην αυξημένη απόδοση απορρόφησης όσο και στην απόσβεση. Για να γίνει το KX250 όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ, οι βίδες του καλύμματος του πιρουνιού άλλαξαν από χάλυβα σε αλουμίνιο και το πίσω κολάρο σύνδεσης άλλαξε από χάλυβα σε αλουμίνιο και τώρα χρησιμοποιεί κοίλα αντί για συμπαγή βίδες.

ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ

  • ΝΕΑ ελαστικά Dunlop MX33
  • ΝΕΟ Φαρδύτερο, 110/90-19 μεγέθη πίσω ελαστικού

Στα πολυάριθμα αγωνιστικά εξαρτήματα εργοστασιακού στιλ στη μοτοσυκλέτα KX250 συμβάλλουν τα δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα. Μπροστά υπάρχει ένας μεγάλος ρότορας Braking® 270 mm, ο οποίος προσφέρει ισχυρή δύναμη πέδησης και εξαιρετικό έλεγχο. Μια εμπρός δαγκάνα τύπου KX450 προσθέτει στο υψηλό επίπεδο ελέγχου και τη συνολική ανάδραση που βρίσκεται στο μπροστινό φρένο.

Στο πίσω μέρος, ένας δίσκος μάρκας Braking 240 mm συμβάλλει στον έλεγχο και προσφέρει βελτιστοποιημένη απόδοση ακινητοποίησης. Οι δίσκοι τύπου μαργαρίτα συμβάλλουν τόσο στη σπορ εμφάνιση όσο και στην εκτροπή των υπολειμμάτων. Ένα προστατευτικό πίσω δαγκάνας βοηθά στην προστασία της δαγκάνας από ζημιά.

Για το 2023, το KX250 έχει τοποθετηθεί με νέα ελαστικά Dunlop MX33, προσφέροντας αυξημένη πρόσφυση για να ταιριάζει με τον ισχυρότερο κινητήρα. Το μπροστινό μέρος διαθέτει μεγέθη 80/100-21, ενώ το πίσω μπορεί τώρα να βρεθεί σε ένα ευρύτερο μέγεθος 110/90-19 για αυξημένη πρόσφυση και πιο σφιχτή αίσθηση στο πίσω μέρος.

ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ

ΝΕΟ Πιο ελαφριά και φαρδύτερα μαρσπιέ

Η Kawasaki συνεχίζει την απαράμιλλη δέσμευσή της να παρέχει στους αναβάτες κορυφαία άνεση στην κατηγορία χάρη στο ρυθμιζόμενο σύστημα στήριξης τιμονιού ERGO-FIT® και τα μαρσπιέ για να ταιριάζει σε μια ποικιλία αναβατών και στυλ οδήγησης. Νέο για το 2023 είναι μια αναθεωρημένη σχεδίαση των μαρσπιέ σε φαρδύ στυλ που είναι πλέον 5 mm φαρδύτερο (εμπρός προς τα πίσω) και τοποθετημένο 3 mm προς τα πίσω, προσφέροντας εξαιρετική πρόσφυση, υπέροχη αίσθηση μοιράζοντας το βάρος στα μαρσπιέ. Αυτός ο νέος σχεδιασμός είναι επίσης ελαφρύτερος χάρη στους βραχίονες αλουμινίου που αντικαθιστούν τα προηγούμενα χαλύβδινα στηρίγματα. Η εξοικονόμηση βάρους, μαζί με τις αλλαγές στην ανάρτηση, συμβάλλουν σε εξοικονόμηση βάρους σχεδόν μίας λίβρας, συμβάλλοντας στην αντιστάθμιση του νέου μεγαλύτερου πίσω ελαστικού.

Ένα εργοστασιακό τιμόνι από αλουμίνιο πάχους 1-1/8″ Renthal® Fatbar® διατίθεται στάνταρ και διαθέτει ρυθμιζόμενες βάσεις τεσσάρων θέσεων. Το τιμόνι πολλαπλών θέσεων προσφέρει δύο οπές στερέωσης με δυνατότητα προσαρμογής 35 mm και οι σφιγκτήρες μετατόπισης 180 μοιρών διαθέτουν τέσσερις μεμονωμένες ρυθμίσεις για να ταιριάζουν σε αναβάτες διαφορετικού μεγέθους. Τα μαρσπιέ διαθέτουν σημεία στήριξης διπλής θέσης, με χαμηλότερη θέση που μειώνει την τυπική ρύθμιση κατά επιπλέον 5 mm. Η χαμηλότερη θέση μειώνει αποτελεσματικά το κέντρο βάρους όταν στέκεστε και μειώνει τη γωνία των γονάτων όταν κάθονται ψηλότεροι αναβάτες.

ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ

Συμπληρώνοντας την αυξημένη ισχύ του κινητήρα και τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά του 2023 KX250 είναι ένα κομψό κοστούμι πλαστικών με γραφικά εργοστασιακού στυλ που διασφαλίζουν ότι είναι το πιο ευκρινές motocross στο paddock και αντικατοπτρίζει περαιτέρω την εξαιρετικά ρυθμισμένη απόδοσή του. Το κοστούμι του KX250 έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την κίνηση του αναβάτη με μακριές, λείες επιφάνειες που διευκολύνουν την ολίσθηση εμπρός και πίσω. Οι ραφές μεταξύ των καλυμμάτων, των καθισμάτων και των πλαϊνών καλυμμάτων είναι όσο το δυνατόν πιο ομοιόμορφες για να βοηθήσουν τον αναβάτη να κινείται πάνω στην μοτοσυκλέτα. Η κορυφή του ρεζερβουάρ καυσίμου επιτρέπει μια επίπεδη πρόοδο από το κάθισμα στο ρεζερβουάρ, η οποία δίνει στον αναβάτη μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων όταν αλλάζει θέση οδήγησης και διευκολύνει το να κάθεται πιο μπροστά. Τα μονοκόμματα καλύμματα του ψυγείου είναι λεπτά όπου έρχονται σε επαφή με τα πόδια του αναβάτη και τοποθετούνται κοντά στο πλαίσιο. Τα γραφικά στο καλούπι έχουν ως αποτέλεσμα μια εξαιρετικά λεία επιφάνεια και συμβάλλουν στην εμφάνιση του KX250 για τον αγωνιστικό χώρο.

Τα καλύμματα κινητήρα έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο λεία, ώστε να μην εμποδίζουν την κίνηση του αναβάτη. Βοηθώντας το KX250 να διατηρήσει την εργοστασιακή του εμφάνιση είναι ένα χρυσό φινίρισμα στο καπάκι λαδιού και τα δύο βύσματα στο κάλυμμα της γεννήτριας, ενώ οι ζάντες είναι επικαλυμμένες με μαύρο αλουμίτη.

2023 KX250X

  • ΝΕΟ – Αυξημένη απόδοση κινητήρα
  • ΝΕΑ – Γρανάζομα φιλικό προς τον αγώνα
  • ΝΕΟ – Πιο φαρδύ σχέδιο ποδιού
  • Πίσω τροχός 18 ιντσών
  • Έτοιμη ανάρτηση εκτός δρόμου

Το KX250X μοιράζεται πολλά χαρακτηριστικά νίκης με το αντίστοιχο του μοτοκρός KX250, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα, του πλαισίου, του πλαισίου και του στυλ. Παρόμοια με το KX250, επωφελείται από πολλές ενημερώσεις για το 2023 με νέο πιο ισχυρό κινητήρα, πιο φιλικό προς τους αγώνες γρανάζια χάρη στις αναθεωρήσεις του κιβωτίου ταχυτήτων, νέο βολάν με αυξημένη ροπή αδράνειας, αναθεωρημένο ωστήριο συμπλέκτη για ελαφρύτερη λειτουργία του συμπλέκτη και νέο φαρδύτερα μαρσπιέ . Εκτός από την επιτυχημένη βάση KX250, το KX250X επιστρέφει με πολλά μοναδικά χαρακτηριστικά cross-country, όπως πιο μαλακές ρυθμίσεις ανάρτησης, μικρότερη ταχύτητα, συνδυασμό τροχών 21″/18″ εκτός δρόμου, ελαστικά Dunlop Geomax AT81, ποδιά κινητήρα και στάντ. Οι πιο μαλακές ρυθμίσεις ανάρτησης και η μικρότερη σχέση μετάδοσης σχεδιάστηκαν για να βοηθήσουν στη δημιουργία του βέλτιστου πακέτου χειρισμού για τη σειρά off-road KX για τους αγώνες.

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...